quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:05 schreef QyRoZ het volgende:
Een beetje mensen uitlachen is nooit weg. He has so totally lost it.
precies.. zijn talent en de zaken waarvan hij beschuldigd werd, zijn 2 totaal verschillende dingen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:24 schreef renz0r het volgende:
Ja
Omdat hij gewoon goede muziek heeft gemaakt die goed blijft. Concerten van hem zullen geweldig zijn voor de (echte) fans
Daarbij spelen recente nieuwsberichten geen ene rol. Het gaat erom dat die optreed en het publiek entertaint, dat is zijn rol en dat wilt het publiek zien.
Het publiek wat er is komt voor de muziek van MJ en zal daar ook van genieten wat er ook heeft plaatsgevonden wat allemaal onschuldig blijkt.
Inderdaad, lekker boeiend wat er is gebeurd, ik kom voor zijn optreden en voor het genot om zijn muziek en persoonlijkheid in het echt te mogen aanschouwen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. zijn talent en de zaken waarvan hij beschuldigd werd, zijn 2 totaal verschillende dingen.
Muzikaal gezien is MJ gewoon geweldig... en alleen daarom al hoop i dat hij zijn carriere voortzet
Mee eens, daarom denk ik ook dat ie onschuldig is en natuurlijk een makkelijk prooi was. Wel vet dattie wraak gaat nemen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:03 schreef dVTB het volgende:
Nee. Want ondanks zijn sterrenstatus en zijn grote fanbase, heeft Jackson al bijna een decennium lang geen bijzonder werk meer uitgebracht. Na Dangerous is het eigenlijk rap bergafwaarts gegaan. De laatste redelijk goede single die ik kan noemen is een remix van History, uit 1997. Alles wat daarna kwam, was bagger.
En daar komt dan nog bij dat ik hem fysiek niet eens in staat acht om nog intensief te touren. Het is een broos mannetje geworden als je 'm zo die rechtbank ziet uitlopen. Ik ben trouwens wel blij dat -ie is vrijgesproken, want het was overduidelijk dat de aanklagers puur op zijn geld uit waren.
Een Greatest Hits concert zou het beste tactiek zijn. Daar heeft hij de meeste fans mee opgebouwd.quote:Z'n nieuwe singles vond ik ook niet echt sterk, maar hij zou toch gewoon een "Greatest Hits"-show kunnen geven? Er zijn zoveel artiesten op leeftijd die alleen nog maar oude krakers spelen, en mensen gaan bijv. ook niet naar een concert van de Rolling Stones om vooral werk van hun laatste cd te horen.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:25 schreef ondeugend het volgende:
Nee, maar dat heb ik dan ook nog nooit gewild.
Sommige mensen zitten echt vast geroest zeg!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:41 schreef Sheva het volgende:
wat hij heeft gedaan is mayb niet goed
Doe effe normaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij gaat als een feniks uit zijn as herrijzen. Zal ook wel toepasselijk zijn, aangezien hij zichzelf als een soort Messias ziet. We gaan het meemaken!
foto graagquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Serieus. Hij heeft een schilderij van het laatste avondmaal, maar met zichzelf in de plaats van Jezus.
Zei Jezus ook niet: 'Laat de kinderen tot mij komen.'
Ja! Hij is de beste.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:03 schreef Fokkedop het volgende:
Zou je nu juist wel of nog steeds naar zijn optreden gaan
Ach men zus telt 100 euro ofzo neer voor een madonna die playbacktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan me niet eens voorstellen hoe het zou zijn. Alles echt zingen gaat sowieso niet meer. Voor playback tel ik geen 90 euro neer, ook al is het MJ.
Zeker, ik, m'n broer, m'n moeder...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nog veel fans hier. Een goede zaak!
je bedoelt: [SHO] en dan titel?quote:Op maandag 19 december 2005 23:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan dit topic gemerged of ge-weet-ik-veel-d worden met het topic in SHO?
Was....quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:
Muzikaal gezien is MJ gewoon geweldig...
Hoezo nu niet meer? Juweeltjes maakt hij nog steeds..quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef Murray het volgende:
[..]
Was....
Alweer meer dan 15 jaar geleden.
mwoch...je moet dr van houden denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hoezo nu niet meer? Juweeltjes maakt hij nog steeds..
t is toch een legende...de show was vroeger wel een spectakel... tegenwoordig is het niet meer zo bijzonder wat dat betreft... daarbij is mn respect voor de beste man toch ook behoorlijk gedaald ondanks dat hij onschuldig is verklaard... t was eerst een bijzonder iemand...tegenwoordig valt hij meer in de categorie "freakmachine" wat mij betreftquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is zo, dat is zo.
Wel tof dat je het eerder wel overwogen had terwijl het niet je muziek is. Wat trok je dan aan?
Maar hij heeft sinds 2001 eigenlijk geen echt optreden meer gegeven? In 1997 was z'n laatste tour..?quote:tegenwoordig is het niet meer zo bijzonder wat dat betreft...
Hij zal wel met iets HEEL speciaals op de proppen moeten komen wil hij shows van bijvoorbeeld U2 of Robbie Williams ook maar evenaren.... ik denk dat het technisch gezien (nog) niet mogelijk is om het ruimschoots te overtreffen. Qua show althans dan...qua zang zal hij ook zn beste dagen al wel hebben gehad denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:29 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Maar hij heeft sinds 2001 eigenlijk geen echt optreden meer gegeven? In 1997 was z'n laatste tour..?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er is nu een centraal topic in MUZ: Michael Jackson
mwoch...gezien de prijs die je voor kaartjes betaald tegenwoordig verwacht ik ook wel wat te zien dan.... Maar inderdaad, in eerste instantie ga je heen voor de muziek (de dans kan me gestolen worden om eerlijk te zijn)quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van mij hoeft al die poeha niet zo, eerlijk gezegd. Zijn muziek en dans is genoeg.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:28 schreef Brahimov het volgende:
Tuurlijk! Ik ben altijd een fan van Michael Jordan geweest![]()
Begrijpelijke fout.. we hebben het hier echter over de artiest Michael Jackson..quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:28 schreef Brahimov het volgende:
Tuurlijk! Ik ben altijd een fan van Michael Jordan geweest![]()
No shit, Sherlockquote:Op woensdag 28 december 2005 22:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Begrijpelijke fout.. we hebben het hier echter over de artiest Michael Jackson..![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:37 schreef Brahimov het volgende:
[..]
No shit, Sherlock![]()
on topic: Nee
Omdat ik om te beginnen persoonlijk meer van concerten houd waarin het niet gaat om een megalomane artiest met dito show, maar om muzikanten die muziek maken. Extravagante lichtshows en indrukwekkende sets zijn aan mij niet zo besteed.quote:
Eh, neen. Als hij zelf uit een raam zou hangen of op een dak zou staan, zou het misschien stoer kunnen zijn. "I Am A Golden God", om Russell Hammond te citeren.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dit topic is niet alleen voor fans hoor. Het komt er op dus op neer dat je weinig met zijn muziek hebt. Dat gelul over die baby en die hotelkamer is toch onzin? Als iemand anders het zou doen, zou het stoer zijn.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:11 schreef XiChico het volgende:
Mits bier.
Waarom vind je dat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:32 schreef diep-in-de-war het volgende:
past deze niet beter in onz?
ja mooie clip is dat, dan doet ie jezus na hequote:Op maandag 12 december 2005 16:44 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Playback Madonna?
Ontopic: ik zag Earth song vanochtend op MTV en hij is toch wel heel vet. t Zou cool als zijn stem nog steeds zo is als in dat nummer.
Hey!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MMarsu, zoek je nog een kamer in Groningen?
Voor de maand februari heb ik wel wat voor je. Kun je van daaruit makkelijke verder zoeken?
Ja.. i.v.m. werken bij de Olympische Spelen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey!
Ja eigenlijk zoek ik nog wel een kamer, maar is dat alleen voor de maand Februari dan?
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iemand nog interesse in de single Scream/Childhood?
Damn zag dit nu pasquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MMarsu, zoek je nog een kamer in Groningen?
Voor de maand februari heb ik wel wat voor je. Kun je van daaruit makkelijke verder zoeken?
Haha.. lekker scherp! Was je ook in februari al onder de pannetjes? Gefeliciteerd..quote:Op zondag 5 maart 2006 17:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Damn zag dit nu pas.
Naja heb iig een kamer in Groningen kunnen regelen
Thx anyway m8
mwah.. moet lukken hoor.. ondanks alles zijn er toch nog best veel mensen die naar een concert willen geloof ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Topic is dood.. maar mijn hoop nog niet.. ik blijf dromen.. maar.. MJ in Ahoy? Ik zie het niet voor me.. en De Kuip uitverkopen? Ik weet het niet..
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:03 schreef Fokkedop het volgende:
Denk je dat als MJ een comeback maakt het aanslaat of niet?
Zou je nu juist wel of nog steeds naar zijn optreden gaan of zeg je, weg met die juniorverkrachter.
En wat denk je dat ie van plan is?
Als je het aan mij zou vragen, dan zou ik zeggen ja! Maar nou ben ik altijd wel fan van hem geweest.
En ik heb geen idee wat hij zou gaan doen. Ik hoop dat hij het weer gaat oppakken maar of dat er in gaat zitten weet ik niet.
Ik ookquote:Op zondag 5 maart 2006 17:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als MJ weer op komt treden, lig ik voor de deur van het postkantoor, hoor.. geen probleem!
Ja, dat album heb ik wel. Ik deel helaas je mening niet. Ik vind het nummer 'Blood On The Dance Floor' fantastisch, maar verder vind ik alleen de remix van 'Money' iets toevoegen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:50 schreef Fokkedop het volgende:
Stanley Climbfall, ken jij 'Blood On The Dancefloor: HIStory In The Mix' album? Het is een niet al te bekende album en alleen echt fans konden het waarderen. Zelf vind ik het eigenlijk één van de betere albums.
Paar leuke tracks, maar om het nou meteen tot één van z'n betere albums te rekenen vind ik overdreven. Dit vraagt om een MJ Album poll!!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:50 schreef Fokkedop het volgende:
Stanley Climbfall, ken jij 'Blood On The Dancefloor: HIStory In The Mix' album? Het is een niet al te bekende album en alleen echt fans konden het waarderen. Zelf vind ik het eigenlijk één van de betere albums.
Wat is, volgens jou, de beste album van MJ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:48 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Paar leuke tracks, maar om het nou meteen tot één van z'n betere albums te rekenen vind ik overdreven. Dit vraagt om een MJ Album poll!!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:41 schreef Megalomaniac het volgende:
[nitpick-mode]InvinCible! [/nitpick-mode]
Heb maar gestemd op Thriller, tis gewoon een verdomd goede plaat!!![]()
Maaaaarrrr Waar zijn z'n 70's albums?
1972 Got to Be There
1972 Ben
1973 Music and Me
1975 Forever, Michael
1979 Off the Wall
??????
Doe em ff opnieuw danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:45 schreef Fokkedop het volgende:
Ja, ik dacht dat ik die er dus bij had gezet
Toen Dangerous eind 1991 uitkwam, was ik onwijs 'impressionable', ik was net 11. 'Black Or White' was ieder uur op MTV en die voorkant van het album, daar kon ik uren naar kijken.. 'Who Is It' is nog altijd mijn favoriet, nog voor 'Billie Jean' en 'Man In The Mirror'. De sfeer op het album doet me denken aan alle goede dingen van thuis, puur omdat ik het toen zo doorleefd heb. 'Thriller' zal best wel net zo goed zijn, maar daar heb ik die warme gevoelens niet bij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:47 schreef Megalomaniac het volgende:
Waarom Dangerous Stanley? Die cd luidde wel het einde in van MJ qua kwaliteit.
Ik snap het!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Toen Dangerous eind 1991 uitkwam, was ik onwijs 'impressionable', ik was net 11. 'Black Or White' was ieder uur op MTV en die voorkant van het album, daar kon ik uren naar kijken.. 'Who Is It' is nog altijd mijn favoriet, nog voor 'Billie Jean' en 'Man In The Mirror'. De sfeer op het album doet me denken aan alle goede dingen van thuis, puur omdat ik het toen zo doorleefd heb. 'Thriller' zal best wel net zo goed zijn, maar daar heb ik die warme gevoelens niet bij.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:29 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik snap het!Dat heb ik ook bij bepaalde albums.
![]()
Misschien TT aanpassen? Of kan dat niet meer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Poll loopt helaas nog niet echt.. we moeten iets verzinnen om meer mensen te laten stemmen.
Ach lekker ding... Madonna playbackt niet hoor! Ga toch fietsen met je vooroordelen en kijk eerst eens zelf, voordat je oordeelt!quote:Op zondag 11 december 2005 22:14 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ach men zus telt 100 euro ofzo neer voor een madonna die playbackt![]()
Je denkt dat ze alles live zingt? Dat is helaas echt niet zo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:47 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ach lekker ding... Madonna playbackt niet hoor! Ga toch fietsen met je vooroordelen en kijk eerst eens zelf, voordat je oordeelt!
Dat doe ik dan maar evenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef Rnnz het volgende:
Ze kan beter lipsynchen.
Kunnen we niet beter in het centrale MJ topic doorgaan? (voor de 2e keer)
-> Michael Jackson #16 - King of Pop
Daar kun je opnieuw de poll openen.
DUH! Maar ze heet geen Michael Jackson of Britney Spears... 80 tot 90 procent van Madonna is live! En dat kan je soms wel horen, want ze schaamt zich er niet voor om soms vals te zingen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je denkt dat ze alles live zingt? Dat is helaas echt niet zo.
En jij moet je mond houden of we beginnen onze vete opnieuw!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef Rnnz het volgende:
Ze kan beter lipsynchen.
Kunnen we niet beter in het centrale MJ topic doorgaan? (voor de 2e keer)
-> Michael Jackson #16 - King of Pop
Daar kun je opnieuw de poll openen.
Je gaat toch niet MJ met Britney vergelijken, hoop ik? Dat MJ de laatste paar keren dat ie heeft opgetreden niet live zong zal ik niet ontkennen, maar dat wil niet zeggen dat ie het niet kan of dat ie het nog nooit gedaan heeft.quote:DUH! Maar ze heet geen Michael Jackson of Britney Spears... 80 tot 90 procent van Madonna is live! En dat kan je soms wel horen, want ze schaamt zich er niet voor om soms vals te zingen!
Tja, we kunnen wel weer gaan ruzieën over wie de beste stem heeft, maar dat heeft geen zin..quote:En jij moet je mond houden of we beginnen onze vete opnieuw!![]()
![]()
Ik heb ook eens een boek gezien met als titel: "Alle argumenten tegen Jezus". Een boek "Redenen waarom Michael Jackson niet zo geweldig is" zal net als dat boek slechts lege pagina's bevatten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:14 schreef Rnnz het volgende:
Naja, zo lang er geen ruzie komt kun je toch gewoon je mening geven waarom je MJ niet zo geweldig vindt
*proest*quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een boek gezien met als titel: "Alle argumenten tegen Jezus". Een boek "Redenen waarom Michael Jackson niet zo geweldig is" zal net als dat boek slechts lege pagina's bevatten.
Pfff. JIj bent er volgens mij zo 1 die hoopt ooit nog door MJ zelf verkracht te worden of niet? Wel he.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat niet de titel van een voor Madonna geschreven nummer dat ze door weer een andere producer (vernieuwend) heeft laten bewerken om het hitgevoelig te maken?
Je zin klopt niet. Succes met je leven, dat je door anderen laat leiden. Volger. Het is maar goed dat we niet tussen '40 en '45 zitten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pfff. JIj bent er volgens mij zo 1 die hoopt ooit nog door MJ zelf verkracht te worden of niet? Wel he.
Je gaat nu wel heel erg ver! Je weet niet eens waar je het over hebt, dumbass. Ik zou je graag op de grens van Israel en Libanon zetten nu! Dumbass!quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je zin klopt niet. Succes met je leven, dat je door anderen laat leiden. Volger. Het is maar goed dat we niet tussen '40 en '45 zitten.
Pas op dat je geen ban krijgt, want ik zou je intelligente bijdragen niet willen missen. Pumpkin!quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:59 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Je gaat nu wel heel erg ver! Je weet niet eens waar je het over hebt, dumbass. Ik zou je graag op de grens van Israel en Libanon zetten nu! Dumbass!
Madonna is toch niet de queen, man. Ik kan misschien twee goede nummers opnoemen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:02 schreef Rnnz het volgende:
Niks slotje. We hadden het helemaal niet eens over Madonna hier. Het ging er over of je MJ nog zou willen zien optreden. Beetje lullig om 'm nu te sluiten door een ruzie die je ook ergens anders kunt uitvechten.
Als je wilt discussieren over de king en de queen kun je naar het andere topic.. Dan kan deze gewoon open blijven?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:04 schreef Hapertje het volgende:
Dit gaat niet eens over muziek meer... iemand die de Tweede Wereldoorlog en verwijzingen daarnaar erbij gaat halen en daarop aanspreken heeft geen reet meer met muziek te maken!
Ik geef aan dat iemand met zo'n volgzaam karakter ons niet veel geholpen zou hebben in oorlogstijd. Lijkt me vrij duidelijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:01 schreef Hapertje het volgende:
Hahaha... doe niet zo kleinzerig.
Dit haalt m'n respect voor je wel behoorlijk naar beneden..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:06 schreef Hapertje het volgende:
Ik hou wijselijk mijn mond verder. Het was als geintje bedoeld! Maar iemand als Stanley- kinderneukerliefhebber (sorry rnnz en DrDrentz dat de associatie spontaan weer oppopt!)- Climbfall is dit niet eens waard! Op verstand voor degenen die weten wat dat is! Proost!
Beste tekst tot nu toe.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:06 schreef Hapertje het volgende:
Ik hou wijselijk mijn mond verder.
Niemand neemt je serieus, dus het maakt niet veel uit hoe je het bedoelt.quote:
Wat doe je in dit topic als je zo over hem denkt? Zielig hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:06 schreef Hapertje het volgende:
Maar iemand als Stanley- kinderneukerliefhebber (sorry rnnz en DrDrentz dat de associatie spontaan weer oppopt!)- Climbfall is dit niet eens waard! Op verstand voor degenen die weten wat dat is! Proost!
Ten eerst loopt de zin wel degelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
[..]
Ik geef aan dat iemand met zo'n volgzaam karakter ons niet veel geholpen zou hebben in oorlogstijd. Lijkt me vrij duidelijk.
Ze is een kameleon. Op basis van haar muziek, zang en succes zou Whitney Houston misschien geschikt zijn, ja, maar een echte queen is er misschien wel helemaal niet. Alicia Keys is wat mij betreft de prinses. Zij is iemand met talent die eigen nummers kan schrijven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:06 schreef Rnnz het volgende:
Feit is dat ze wel zo genoemd wordt en ik vind ook wel dat ze die titel op zich verdient (al zijn Mariah Carey & Whitney Houston ook goede kandidaten)
Hij loopt misschien wel, maar hopen impliceert iets dat tegenovergesteld is aan verkrachting. Ik heb niet de illusie dat je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ten eerst loopt de zin wel degelijk.
Ten tweede is wel duidelijk dat je een selectief perceptiekader hebt maar reageer dat niet af dmv inhoudsloze argumenten/opmerkingen te maken. Ik geloof dat WO2 niets maar dan ook helemaal niets met MJ te maken heeft.
Het is een geintje of het is niet zo bedoeld. Het is allemaal onzin. Trek je conclusies. Of zoals jij en je vriendje Arno zouden zeggen: trek je consequenties.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:09 schreef Hapertje het volgende:
Dat spijt me dan enorm, maar je ziet zelf wat voor onzin hij lult. Dan kan ik het ook. Sorry voor de belediging. Niet zo bedoeld!
Robbie Williams is een soort mannelijke Madonna. Ik dans wat en ik lach wat en ik loop in m'n ondergoed door m'n videoclips. Klaar ermee. Madonna heeft wel 'lekkere' nummers, maar die heeft Jan Smit ook. Dat is niet zo'n maatstaf wat mij betreft.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Een echte queen is voor mij of Whitney of Madonna. Madonna heeft wel meerdere lekkere nummers gemaakt al vind ik niet dat ze het talent van Whitney heeft. Al takelt Whitney ook steeds verder af.
King of Pop: gewoon MJ en niks Robbie Williams
Queen of Pop: Madonna en op een gedeelde tweede plek Whitney/Mariah
quote:Ik heb het over jouw volgzame karakter en je onvermogen een eigen mening te vormen die gebaseerd is op feiten. Aan dat soort mensen heeft niemand iets.
Waarom gaan we er serieus op in.. ik weet het niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Mja, ik snap niet waarom Hapertje hem 'kinderneukertje' noemt. Op basis waarop? Omdat hij 2 keer is aangeklaagd? Hij is onschuldig verklaard en dat is maar goed ook want dat is ie naar mijn mening gewoon. Check de feiten maar eens na
Ik heb geloof ik nergens geïmpliceerd dat MJ ook daadwerkelijk die kinderen verkracht zou hebben. Ik geef alleen aan dat JIJ het heerlijk zou vinden als hij jou ff goed te grazen zou nemen. Dat jij de aanname maakt dat ik dat hij t zou doen zit in je eigen hoofdje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij loopt misschien wel, maar hopen impliceert iets dat tegenovergesteld is aan verkrachting. Ik heb niet de illusie dat je snapt wat ik bedoel.
Ik heb het over jouw volgzame karakter en je onvermogen een eigen mening te vormen die gebaseerd is op feiten. Aan dat soort mensen heeft niemand iets.
Je snapt het dus niet. Je snapt helemaal niets.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nergens geïmpliceerd dat MJ ook daadwerkelijk die kinderen verkracht zou hebben. Ik geef alleen aan dat JIJ het heerlijk zou vinden als hij jou ff goed te grazen zou nemen. Dat jij de aanname maakt dat ik dat hij t zou doen zit in je eigen hoofdje.
Nu ga je echt onzin lullen, Robbie heeft wel bewezen dat hij een fantastische showman, songwriter en zanger is. Om hem meteen door de mangel te halen omdat hij 1x in z'n ondergoed door een clip liep is wel erg zwak.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Robbie Williams is een soort mannelijke Madonna. Ik dans wat en ik lach wat en ik loop in m'n ondergoed door m'n videoclips. Klaar ermee. Madonna heeft wel 'lekkere' nummers, maar die heeft Jan Smit ook. Dat is niet zo'n maatstaf wat mij betreft.
Ik haal niemand door de mangel, ik maak slechts een vergelijking. (Rock DJ en Come Undone is sowieso al twee)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:16 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nu ga je echt onzin lullen, Robbie heeft wel bewezen dat hij een fantastische showman, songwriter en zanger is. Om hem meteen door de mangel te halen omdat hij 1x in z'n ondergoed door een clip liep is wel erg zwak.![]()
Dus? Dan begrijp je dus uberhaupt het concept niet van de clips. ROCK DJ lijkt me al duidelijk. Het is niet zo dat ie gewoon doelloos in z'n onderbroek loopt, het beeld iets uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik haal niemand door de mangel, ik maak slechts een vergelijking. (Rock DJ en Come Undone is sowieso al twee)
Natuurlijk snap ik dat wel. Dat neemt toch niet weg dat hij in z'n ondergoed staat? Ik heb het niet over doelloos gehad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:39 schreef Megalomaniac het volgende:
Dus? Dan begrijp je dus uberhaupt het concept niet van de clips. ROCK DJ lijkt me al duidelijk. Het is niet zo dat ie gewoon doelloos in z'n onderbroek loopt, het beeld iets uit.
Amerikaanse huismoeders vinden dat inderdaad niet netjes. De man is half in trance door het stuwende ritme. Wij als gewone stervelingen mogen daar getuige van zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:39 schreef Megalomaniac het volgende:
Dan vraag ik me af wat MJ uit moet beelden als hij 'z'n kruis grijpt en HOOOOO gaat schreeuwen...lijkt me niet echt netjes.
Sloeg weer eens totaal nergens op. Ik snap wel dat je MJ wilt verdedigen als fan, maar je hoeft andere artiesten niet belachelijk te maken om iets duidelijk te maken. Ik ben zelf ook een MJ fan, maar heb wel kritiek op bepaalde punten en dacht dat ik met JOU wel over MJ kon praten, maar blijkbaar kun je dat niet aan. Jammer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat wel. Dat neemt toch niet weg dat hij in z'n ondergoed staat? Ik heb het niet over doelloos gehad.
[..]
Amerikaanse huismoeders vinden dat inderdaad niet netjes. De man is half in trance door het stuwende ritme. Wij als gewone stervelingen mogen daar getuige van zijn.
Als Madonna of Robbie Williams een dansje doet, is het net of ik naar m'n dronken ome Henk (fictief persoon, elke gelijkenis met een bestaand persoon berust op louter toeval) tijdens de karaoke kijk.
Wat slaat nergens op dan? Kom met je kritiek en ik ga er op in. Ik kan alles aan, don't worry.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:41 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Sloeg weer eens totaal nergens op. Ik snap wel dat je MJ wilt verdedigen als fan, maar je hoeft andere artiesten niet belachelijk te maken om iets duidelijk te maken. Ik ben zelf ook een MJ fan, maar heb wel kritiek op bepaalde punten en dacht dat ik met JOU wel over MJ kon praten, maar blijkbaar kun je dat niet aan. Jammer.
Welkom terug.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:30 schreef Hapertje het volgende:
Je bent gewoon kortzichtig! Punt!
Als Madonna of Robbie Williams een dansje doet, is het net of ik naar m'n dronken ome Henk (fictief persoon, elke gelijkenis met een bestaand persoon berust op louter toeval) tijdens de karaoke kijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat slaat nergens op dan? Kom met je kritiek en ik ga er op in. Ik kan alles aan, don't worry.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Blijf dan weg.. tussen al je onzin heb ik geen enkel goed argument gehoord.
Ik vind van Robbie Williams die 'Swing when you're winning' show wel goed. Daar danst hij dan ook niet. Het is de flair waarmee hij die mooie oude nummers brengt, die me zeer bevalt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:59 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Als Madonna of Robbie Williams een dansje doet, is het net of ik naar m'n dronken ome Henk (fictief persoon, elke gelijkenis met een bestaand persoon berust op louter toeval) tijdens de karaoke kijk.
Ik weet niet of je uberhaupt ooit een show van deze fantastische artiesten hebt gezien, of dat je gewoon een beetje bent blijven hangen bij MJ videoclips met ellenlange danceroutines. Madonna kan dansen EN zingen tegelijk. RW kan dansen EN zingen tegelijk, net als MJ.
Ik denk dat van de drie MJ, Maddy en RW, RW als beste artiest eruit zou komen, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je Maddy en RW met je dronken oom tijdens een karaoke gaat vergelijken wat natuurlijk een behoorlijk achterlijke vergelijking is, met alle respect. Kom nou eens ECHTE argumenten en niet met onnodige afzeiksessies.
Moet je nagaan.. weggegooid geld.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:13 schreef Hapertje het volgende:
Madonna's opleiding was die van danseres! Hahaha! Jij weet blijkbaar helemaal niets van haar!
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:18 schreef outcast_within het volgende:
is dit trouwens ook meteen het centrale MJ topic?
Dit getuigt nou ook niet bepaald van volwassenheid..quote:Jezus.. hoe oud zijn jullie? Volgens mij moet je om fan te zijn van Michael Jackson zelf ook mentaal gestoord zijn! Wat een onzinargumenten en reacties... kleuters! Zodra er een statement van jullie kant onderuit gehaald wordt, wordt het meteen kinderachtig geleuter.
Wat is onderuit gehaald en welke argumenten vind je onzin?? Een zinnig antwoord op deze vraag is je laatste kans om door iemand serieus genomen te worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:20 schreef Hapertje het volgende:
Jezus.. hoe oud zijn jullie? Volgens mij moet je om fan te zijn van Michael Jackson zelf ook mentaal gestoord zijn! Wat een onzinargumenten en reacties... kleuters! Zodra er een statement van jullie kant onderuit gehaald wordt, wordt het meteen kinderachtig geleuter.
Neen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:18 schreef outcast_within het volgende:
is dit trouwens ook meteen het centrale MJ topic?
Je blaast er af en toe wat onzin tussendoor, maar kun je mijn vorige vraag misschien beantwoorden? Neem de tijd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:23 schreef Hapertje het volgende:
Serieus genomen willen worden door jullie? Nee... daar wil ik niet eens aan!
MJ is ten eerste NIET veelzijdig qua stem, is hij ook nooit geweest.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik vind van Robbie Williams die 'Swing when you're winning' show wel goed. Daar danst hij dan ook niet. Het is de flair waarmee hij die mooie oude nummers brengt, die me zeer bevalt.
Ik snap niet dat je RW als beste artiest uit de vergelijking laat komen. Voor mij weegt het aspect'van het zelf nummers schrijven heel zwaar. MJ heeft op elk album zelf nummers geschreven en niet zelden waren dat de beste nummers, niet onlogisch als pas dan de luisteraar gelooft wat hij te horen krijgt. Daarnaast is de stem van MJ vele malen veelzijdiger (geweest) dan die van RW. MJ is een androgyn genie met zo veel mogelijkheden en kwaliteiten dat je er duizelig van wordt. Bij RW zijn het boyband dansjes, bij MJ zie je de inspiratie door alle grote dansers uit het verleden er zo van af. Justin Timberlake en Usher, twee van de meest succesvolle en hippe jonge artiesten nu woren muzikaal en choreografisch geïnspireerd door MJ. Serieus: hoeveel jonge artiesten over twintig jaar denk je dat geïnspireerd zullen zijn door RW? Ga hier nu eens op in, want het valt me o dat je alleen op de zaken ingaat die je goed uitkomen.
M'n dronken ome Henk kan trouwens best aardig dansen. Madonna is toch geen danseres? Kom op. Het gaat om die vergelijking volgens jou? Daar gaat het dus helemaal niet om. Maar goed..
FOUT!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:16 schreef Rnnz het volgende:
Robbie Williams is zeker geen betere artiest. Het is een leuke entertainer, maar alles wordt voor hem gedaan. Z'n nummers schrijft ie zelf niet en hij produceert niets zelfs. Hij hoeft het alleen maar in te zingen. Met een leuk koppie en een beetje entertainen ben je dan al een ster.
Jah ff geduld heurr. Was niet van plan om het weekend op kantoor door te brengen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
...
Is goed. Ik wacht in spanning af.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:03 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Jah ff geduld heurr. Was niet van plan om het weekend op kantoor door te brengen.
Zo zo, wat een enorm goed beargumenteerd antwoord zeg. Face it, je lult gewoon kwats! Je reageert op geen 1 van mn tot nu toe geplaatste opmerkingen inhoudelijk, en waarom, omdat je het je 't niet kan. Je snapt het dus niet. Je snapt helemaal niets.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je snapt het dus niet. Je snapt helemaal niets.
Wake up!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:23 schreef DrDentz het volgende:
Robbie Wiliams is voor Europa wat Frans Bauer voor Nederland is, maar een mondiale ster als Michael Jackson zal hij niet worden
Ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zo zo, wat een enorm goed beargumenteerd antwoord zeg. Face it, je lult gewoon kwats! Je reageert op geen 1 van mn tot nu toe geplaatste opmerkingen inhoudelijk, en waarom, omdat je het je 't niet kan. Je snapt het dus niet. Je snapt helemaal niets.
Daarom scoort James Blunt ook een dikke nummer 1 hitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:33 schreef Hapertje het volgende:
Niemand is groot meer in de VS. Alleen maar R&B artiesten. Dat land is helemaal beperkt in muzieksmaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |