abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33331041
Omdat er wel vraag was naar een centraal MJ topic bij deze.. Praat hier over z'n eventuele comeback.. de Katrina-single, etc etc..

Graag geen simpele grapjes over z'n uiterlijk oid, dat is al lang niet meer grappig en behoorlijk irri. Gewoon serieus praten dus.

Adviseer Michael Jackson voor zijn rentree als muzikant - Het laatste actieve topic over 'm

Duidelijk anti-Joods..
pi_33331080
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef Rnnz het volgende:

[afbeelding]
Duidelijk anti-Joods..
they're like leeches…I'm so tired of it…They start out the most popular person in the world, make a lot of money, big house, cars and everything. End up penniless. It is a conspiracy. The Jews do it on purpose.
pi_33331189
Heb je bewijs dat dat gezegd is door hem?
pi_33331252
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:39 schreef Rnnz het volgende:
Heb je bewijs dat dat gezegd is door hem?
De tape is afgespeeld o.a. in Good Morning America.
pi_33331377
micheal jackson in 1 woord geweldig de muziek dan als persoon vind ik hem iets minder
pi_33331602
baby be mine (L)
pi_33331652
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:42 schreef Murray het volgende:

[..]

De tape is afgespeeld o.a. in Good Morning America.
Tja, dat zegt nog weinig vind ik. Tegenwoordig proberen ze hem op alle mogelijke manieren te pakken. Als ie het echt gezegd heeft, wat ik erg betwijfel, moet ie niet met zo'n vlaggetje zwaaien.
pi_33331848
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:56 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Tja, dat zegt nog weinig vind ik.
Kom op, zet die oogkleppen eens af.

Die uitspraken zijn op tape vastgelegd en vervolgens uitgezonden op TV. Wil je nou nog beweren dat 'ie ze niet gedaan heeft? Het is vervalst zeker? Het is allemaal een complot van de joden?
pi_33331906
Ja idd, een complot Dat is 't.

Ik denk gewoon niet dat ie 't gezegd heeft.. maar goed, als ie 't wel heeft gezegd: dom
pi_33332189
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef Rnnz het volgende:
de Katrina-single, etc etc..
Wat is dit precies? Casual fan speaking
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_33332262
Hij is van plan samen met andere artiesten een single uit te geven waarvan het geld naar de Hurricane-slachtoffers gaan. Eerst was 't alleen bedoeld voor Katrina, maar nadat al die andere orkanen er kwamen is 't volgens mij bedoeld voor alle slachtoffers.
pi_33332284
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 01:17 schreef Rnnz het volgende:
Hij is van plan samen met andere artiesten een single uit te geven waarvan het geld naar de Hurricane-slachtoffers gaan. Eerst was 't alleen bedoeld voor Katrina, maar nadat al die andere orkanen er kwamen is 't volgens mij bedoeld voor alle slachtoffers.
Wat barmhartig
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 01:47:13 #13
21636 Feestkabouter
pi_33333368

[ Bericht 90% gewijzigd door Feestkabouter op 23-12-2005 01:49:19 ]
pi_33394006
Vind zijn muziek helemaal goed, maar denk niet dat hij een come-back moet maken. Dan niet zozeer omdat hij helemaal verneukt is door de media en alles, maar gewoon omdat zijn muziek niet meer de muziek van tegenwoordig is denk ik. Als hij een niet-comercieel nummer/album uitbrengt schijt iedereen hem weer onder omdat het geen hit is enzo.. Z'n chemie is uitgewerkt, erg jammer..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33395980
Ik denk dat z'n chemie nog niet is uitgewerkt, maar hij moet niet verwachten dat ie net zoals bij Thriller 60 miljoen keer verkoopt. Invincible, z'n laatste album werd niet al te goed gesponsord maar verkocht toch nog zo'n 8 miljoen.

Ik denk alleen dat ie meer zelf moet maken samen met een beginnende producer. Geen R-Kelly, Riley & Jerkins meer.
pi_33402294
Wie heeft het plaatje uit m'n openingspost gehaald? Wat een rotstreek.

EDIT: sorry, iemand heeft 't plaatje veranderd op Wiki.. wtf
pi_33402383
foutje

[ Bericht 98% gewijzigd door Rnnz op 25-12-2005 23:02:14 (foutje) ]
pi_33402413
Als hij echt een comeback zou willen maken zou het toch met de tijd mee moeten gaan idd, als hij het nog kan tenminste... hij was geniaal in zijn tijd, maar hij lijkt met de jaren zo volslagen te zijn doorgedraaid...
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33402466
Als je ziet dat Madonna ook met een jaren 70 beat op 1 kan komen..
pi_33404240
Alleen heeft MJ niet de gave die Madonna wel heeft. Namelijk een product weten te verkopen. Zij maakt dan af en toe wel rare sprongen (American Life, kus Britney en Christina) maar weet haar hoofd verder wel koel te houden. MJ is één en al emoties. Dat komt niet meer goed.
pi_33913652
Jackson faces fresh sex allegations

Michael Jackson is facing fresh child sex-abuse allegations in a civil lawsuit.

A 20-year-old has filed complaints claiming the pop star molested him as a child, made him have cosmetic surgery and stole his ideas for songs, the man's lawyer said. The allegations relate to the period between 1987 and 1999.

Michael Mattern said: "It is alleged that my client was present at Michael Jackson's residences and other places from the age of two to 14 and was molested many times over the course of those years.

------------------------

Niet alweer..

http://pa-entertainment.c(...)A16969981136906374A0
pi_33914243
Is dit echt waar?
Dit:
A 20-year-old has filed complaints claiming the pop star molested him as a child, made him have cosmetic surgery and stole his ideas for songs, the man's lawyer said.

klinkt namelijk bijna als een parodie. "Made him have cosmetic surgery"
pi_33914408
Edit:

Ja, in eerste instantie vond ik 't ook behoorlijk raar.. Net of MJ liedjes steelt van een kind..
pi_34822182
quote:
Nevertheless, a number of recording artists, including Michael Jackson, Stevie Wonder, and Pink Floyd, have employed holophonic technology in recordings or concerts

Bron
Weet iemand hier meer van? Behalve die site kan ik nergens vinden dat MJ holophony zou hebben gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')