Leg eens uit?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Allebei enorm overrated. Vind ik dan.
MJ kon ook aardig playbacken hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef Elusive het volgende:
The king.
Madonna is echt niet orgineel hoor, haar nummers van de laatste jaren zijn gewoon oude (meestal onbekende) jaren 70/80 nummers waar dan een dance beat onder word gezet, nou nou![]()
Madonna, the queen of playback die Jackson verslaat qua live shows ? ga je schamen!![]()
klopt, maar dat moet dan ook wel met dat dans spektakel van 'mquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
MJ kon ook aardig playbacken hoor.
KON idd, daar zeg je wat!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef Elusive het volgende:
[..]
klopt, maar dat moet dan ook wel met dat dans spektakel van 'm![]()
maar MJ had igg wel een gouden strotje en kon ook echt goed zingen, dan kan je van Madonna niet zeggen
Pet Shop Boys Kings Of Pop?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef dVTB het volgende:
Steeds vaker, zelfs vandaag nog weer in de Engelse krant The Guardian, worden de Pet Shop Boys de Kings Of Pop genoemd. Die titel komt ze met gemak meer toe dan Michael Jackson, die al jaren geen fatsoenlijke plaat heeft gemaakt. Prince is natuurlijk ook wel een prima kandidaat
quote:KON idd, daar zeg je wat!
Tot Dangerous had ie een gouden keeltje, later werd het wat ééntonig en schreeuwerig. Het begon bij Bad al een beetje de verkeerde kant op te gaan. Onduidelijke adlibs, gehijg, irritante hiihiii's, kwallerige teksten a la Heal The World, We Are The World etc. Vond ik altijd erg jammer, gelukkig waren er uitzonderingen, maar het niveau van Thriller en Off The Wall haalden de latere albums niet.
Tja, het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Ik ontken niet dat ik een PSB-fan ben, maar ik lees het toch echt met enige regelmaat. In 1993 schreef een Nederlandse krant al: "de ongekroonde koningen van de computerpop", inmiddels duikt de term "kings of pop" steeds vaker op. Het is niet zozeer mijn mening (zal mij een rotzorg zijn), maar gewoon een feit dat ik die term vaker zie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:02 schreef Rnnz het volgende:
Pet Shop Boys Kings Of Pop?![]()
![]()
![]()
Die is nieuw voor mij![]()
Het is wel duidelijk dat je een PSB fan bent wat ik heb dit nog nooit iemand horen zeggen.
The Guardian, vandaag.quote:Their lead singer is in his 50s, but they are still the reigning kings of pop. The Pet Shop Boys discuss dictators, ambition and beards with Dorian Lynskey
Helemaal mee eens. Smaak speelt zeker een rol, maar ook objectief gezien valt er meer voor Madonna te zeggen. Kijk nou gewoon naar de prestaties in de laatste 10 jaar. Dan is MJ toch echt nergens?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat de vraag niet meer zo relevant is als in de jaren '80. Wie er écht beter is, is tevens niet zozeer een feitelijk vast te stellen iets, maar meer een kwestie van smaak want beide hebben een behoorlijk staat van dienst opgebouwd waar je hen niet echt op af kunt rekenen als je ze tegenover elkaar zou zetten.
Mijn hart gaat - hoe voorspelbaar - naar Madonna. Michael Jackson is de laatste jaren niet echt van de door hemzelf gebaande paden afgegaan, daar waar Madonna nog wel eens een risicootje neemt. Niet een al te grote, toegegeven, maar toch. Bovendien weigert Madonna een slachtoffer van haar succes te worden, wat mijn respect wel verdiend. Dat ze live niet altijd even zuiver is, maakt mij niet zoveel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |