abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:15:49 #201
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39806694
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Een echte queen is voor mij of Whitney of Madonna. Madonna heeft wel meerdere lekkere nummers gemaakt al vind ik niet dat ze het talent van Whitney heeft. Al takelt Whitney ook steeds verder af.

King of Pop: gewoon MJ en niks Robbie Williams
Queen of Pop: Madonna en op een gedeelde tweede plek Whitney/Mariah
Robbie Williams is een soort mannelijke Madonna. Ik dans wat en ik lach wat en ik loop in m'n ondergoed door m'n videoclips. Klaar ermee. Madonna heeft wel 'lekkere' nummers, maar die heeft Jan Smit ook. Dat is niet zo'n maatstaf wat mij betreft.
pi_39806700
quote:
Ik heb het over jouw volgzame karakter en je onvermogen een eigen mening te vormen die gebaseerd is op feiten. Aan dat soort mensen heeft niemand iets.

Mja, ik snap niet waarom Hapertje hem 'kinderneukertje' noemt. Op basis waarop? Omdat hij 2 keer is aangeklaagd? Hij is onschuldig verklaard en dat is maar goed ook want dat is ie naar mijn mening gewoon. Check de feiten maar eens na
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:16:42 #203
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39806728
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Mja, ik snap niet waarom Hapertje hem 'kinderneukertje' noemt. Op basis waarop? Omdat hij 2 keer is aangeklaagd? Hij is onschuldig verklaard en dat is maar goed ook want dat is ie naar mijn mening gewoon. Check de feiten maar eens na
Waarom gaan we er serieus op in.. ik weet het niet.

Innocent until proven innocent!
pi_39806897
Nou, de Madonna fans zijn ook pleite uit dit topic dus we kunnen weer door met waar het topic begon:

Zou je MJ nog willen zien optreden?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:23:25 #205
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39806940
ik ben er nog niet helemaal uit
pi_39807129
Even een interesse vraag: als je meekijkt, Hapertje, zou jij MJ nog op willen zien treden?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:36:49 #208
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39807356
Lijkt me niet als je zo over de man denkt.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 01:07:37 #209
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_39808277
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Hij loopt misschien wel, maar hopen impliceert iets dat tegenovergesteld is aan verkrachting. Ik heb niet de illusie dat je snapt wat ik bedoel.

Ik heb het over jouw volgzame karakter en je onvermogen een eigen mening te vormen die gebaseerd is op feiten. Aan dat soort mensen heeft niemand iets.
Ik heb geloof ik nergens geïmpliceerd dat MJ ook daadwerkelijk die kinderen verkracht zou hebben. Ik geef alleen aan dat JIJ het heerlijk zou vinden als hij jou ff goed te grazen zou nemen. Dat jij de aanname maakt dat ik dat hij t zou doen zit in je eigen hoofdje.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:05:14 #210
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39816855
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik nergens geïmpliceerd dat MJ ook daadwerkelijk die kinderen verkracht zou hebben. Ik geef alleen aan dat JIJ het heerlijk zou vinden als hij jou ff goed te grazen zou nemen. Dat jij de aanname maakt dat ik dat hij t zou doen zit in je eigen hoofdje.
Je snapt het dus niet. Je snapt helemaal niets.
pi_39817169
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Robbie Williams is een soort mannelijke Madonna. Ik dans wat en ik lach wat en ik loop in m'n ondergoed door m'n videoclips. Klaar ermee. Madonna heeft wel 'lekkere' nummers, maar die heeft Jan Smit ook. Dat is niet zo'n maatstaf wat mij betreft.
Nu ga je echt onzin lullen, Robbie heeft wel bewezen dat hij een fantastische showman, songwriter en zanger is. Om hem meteen door de mangel te halen omdat hij 1x in z'n ondergoed door een clip liep is wel erg zwak.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:17:47 #212
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39817204
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:16 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Nu ga je echt onzin lullen, Robbie heeft wel bewezen dat hij een fantastische showman, songwriter en zanger is. Om hem meteen door de mangel te halen omdat hij 1x in z'n ondergoed door een clip liep is wel erg zwak.
Ik haal niemand door de mangel, ik maak slechts een vergelijking. (Rock DJ en Come Undone is sowieso al twee)
pi_39819779
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik haal niemand door de mangel, ik maak slechts een vergelijking. (Rock DJ en Come Undone is sowieso al twee)
Dus? Dan begrijp je dus uberhaupt het concept niet van de clips. ROCK DJ lijkt me al duidelijk. Het is niet zo dat ie gewoon doelloos in z'n onderbroek loopt, het beeld iets uit.

Dan vraag ik me af wat MJ uit moet beelden als hij 'z'n kruis grijpt en HOOOOO gaat schreeuwen...lijkt me niet echt netjes.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:26:59 #214
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39823168
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:39 schreef Megalomaniac het volgende:

Dus? Dan begrijp je dus uberhaupt het concept niet van de clips. ROCK DJ lijkt me al duidelijk. Het is niet zo dat ie gewoon doelloos in z'n onderbroek loopt, het beeld iets uit.
Natuurlijk snap ik dat wel. Dat neemt toch niet weg dat hij in z'n ondergoed staat? Ik heb het niet over doelloos gehad.
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:39 schreef Megalomaniac het volgende:

Dan vraag ik me af wat MJ uit moet beelden als hij 'z'n kruis grijpt en HOOOOO gaat schreeuwen...lijkt me niet echt netjes.
Amerikaanse huismoeders vinden dat inderdaad niet netjes. De man is half in trance door het stuwende ritme. Wij als gewone stervelingen mogen daar getuige van zijn.

Als Madonna of Robbie Williams een dansje doet, is het net of ik naar m'n dronken ome Henk (fictief persoon, elke gelijkenis met een bestaand persoon berust op louter toeval) tijdens de karaoke kijk.
pi_39823283
Je bent gewoon kortzichtig! Punt!
Nothing takes the past away like the future!
pi_39823597
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Natuurlijk snap ik dat wel. Dat neemt toch niet weg dat hij in z'n ondergoed staat? Ik heb het niet over doelloos gehad.
[..]

Amerikaanse huismoeders vinden dat inderdaad niet netjes. De man is half in trance door het stuwende ritme. Wij als gewone stervelingen mogen daar getuige van zijn.

Als Madonna of Robbie Williams een dansje doet, is het net of ik naar m'n dronken ome Henk (fictief persoon, elke gelijkenis met een bestaand persoon berust op louter toeval) tijdens de karaoke kijk.
Sloeg weer eens totaal nergens op. Ik snap wel dat je MJ wilt verdedigen als fan, maar je hoeft andere artiesten niet belachelijk te maken om iets duidelijk te maken. Ik ben zelf ook een MJ fan, maar heb wel kritiek op bepaalde punten en dacht dat ik met JOU wel over MJ kon praten, maar blijkbaar kun je dat niet aan. Jammer.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:49:31 #217
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39823827
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:41 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Sloeg weer eens totaal nergens op. Ik snap wel dat je MJ wilt verdedigen als fan, maar je hoeft andere artiesten niet belachelijk te maken om iets duidelijk te maken. Ik ben zelf ook een MJ fan, maar heb wel kritiek op bepaalde punten en dacht dat ik met JOU wel over MJ kon praten, maar blijkbaar kun je dat niet aan. Jammer.
Wat slaat nergens op dan? Kom met je kritiek en ik ga er op in. Ik kan alles aan, don't worry.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:50:12 #218
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39823852
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:30 schreef Hapertje het volgende:
Je bent gewoon kortzichtig! Punt!
Welkom terug.
pi_39824075
*zucht*
*zucht*
*zucht*
*zucht*
*zucht*
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:58:56 #220
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39824105
Blijf dan weg.. tussen al je onzin heb ik geen enkel goed argument gehoord.
pi_39824139
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Wat slaat nergens op dan? Kom met je kritiek en ik ga er op in. Ik kan alles aan, don't worry.

Ik weet niet of je uberhaupt ooit een show van deze fantastische artiesten hebt gezien, of dat je gewoon een beetje bent blijven hangen bij MJ videoclips met ellenlange danceroutines. Madonna kan dansen EN zingen tegelijk. RW kan dansen EN zingen tegelijk, net als MJ.
Ik denk dat van de drie MJ, Maddy en RW, RW als beste artiest eruit zou komen, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je Maddy en RW met je dronken oom tijdens een karaoke gaat vergelijken wat natuurlijk een behoorlijk achterlijke vergelijking is, met alle respect. Kom nou eens ECHTE argumenten en niet met onnodige afzeiksessies.
pi_39824148
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Blijf dan weg.. tussen al je onzin heb ik geen enkel goed argument gehoord.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:07:16 #223
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39824358
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:59 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Ik weet niet of je uberhaupt ooit een show van deze fantastische artiesten hebt gezien, of dat je gewoon een beetje bent blijven hangen bij MJ videoclips met ellenlange danceroutines. Madonna kan dansen EN zingen tegelijk. RW kan dansen EN zingen tegelijk, net als MJ.
Ik denk dat van de drie MJ, Maddy en RW, RW als beste artiest eruit zou komen, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je Maddy en RW met je dronken oom tijdens een karaoke gaat vergelijken wat natuurlijk een behoorlijk achterlijke vergelijking is, met alle respect. Kom nou eens ECHTE argumenten en niet met onnodige afzeiksessies.
Ik vind van Robbie Williams die 'Swing when you're winning' show wel goed. Daar danst hij dan ook niet. Het is de flair waarmee hij die mooie oude nummers brengt, die me zeer bevalt.

Ik snap niet dat je RW als beste artiest uit de vergelijking laat komen. Voor mij weegt het aspect'van het zelf nummers schrijven heel zwaar. MJ heeft op elk album zelf nummers geschreven en niet zelden waren dat de beste nummers, niet onlogisch als pas dan de luisteraar gelooft wat hij te horen krijgt. Daarnaast is de stem van MJ vele malen veelzijdiger (geweest) dan die van RW. MJ is een androgyn genie met zo veel mogelijkheden en kwaliteiten dat je er duizelig van wordt. Bij RW zijn het boyband dansjes, bij MJ zie je de inspiratie door alle grote dansers uit het verleden er zo van af. Justin Timberlake en Usher, twee van de meest succesvolle en hippe jonge artiesten nu woren muzikaal en choreografisch geïnspireerd door MJ. Serieus: hoeveel jonge artiesten over twintig jaar denk je dat geïnspireerd zullen zijn door RW? Ga hier nu eens op in, want het valt me op dat je alleen op de zaken ingaat die je goed uitkomen.

M'n dronken ome Henk kan trouwens best aardig dansen. Madonna is toch geen danseres? Kom op. Het gaat om die vergelijking volgens jou? Daar gaat het dus helemaal niet om. Maar goed..

[ Bericht 0% gewijzigd door Stanley_Climbfall op 14-07-2006 16:17:30 ]
pi_39824532
Madonna's opleiding was die van danseres! Hahaha! Jij weet blijkbaar helemaal niets van haar!
pi_39824591
MJ heeft nooit een opleiding nodig gehad
hij was 10 en had al meer soul dan James Brown
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:16:24 #226
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39824609
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:13 schreef Hapertje het volgende:
Madonna's opleiding was die van danseres! Hahaha! Jij weet blijkbaar helemaal niets van haar!
Moet je nagaan.. weggegooid geld.
pi_39824610
Robbie Williams is zeker geen betere artiest. Het is een leuke entertainer, maar alles wordt voor hem gedaan. Z'n nummers schrijft ie zelf niet en hij produceert niets zelfs. Hij hoeft het alleen maar in te zingen. Met een leuk koppie en een beetje entertainen ben je dan al een ster.
pi_39824665
is dit trouwens ook meteen het centrale MJ topic?
pi_39824718
Jezus.. hoe oud zijn jullie? Volgens mij moet je om fan te zijn van Michael Jackson zelf ook mentaal gestoord zijn! Wat een onzinargumenten en reacties... kleuters! Zodra er een statement van jullie kant onderuit gehaald wordt, wordt het meteen kinderachtig geleuter.
pi_39824740
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:18 schreef outcast_within het volgende:
Blijkbaar. Naja, hier was de ruzie.. dus hier gaat ie ook weer door
pi_39824783
quote:
Jezus.. hoe oud zijn jullie? Volgens mij moet je om fan te zijn van Michael Jackson zelf ook mentaal gestoord zijn! Wat een onzinargumenten en reacties... kleuters! Zodra er een statement van jullie kant onderuit gehaald wordt, wordt het meteen kinderachtig geleuter.
Dit getuigt nou ook niet bepaald van volwassenheid..
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:22:14 #232
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39824796
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:20 schreef Hapertje het volgende:
Wat is onderuit gehaald en welke argumenten vind je onzin?? Een zinnig antwoord op deze vraag is je laatste kans om door iemand serieus genomen te worden.
pi_39824804
Nee dit is alleen het centrale MJ-flame topic, voor een rustig sfeertje stuur ik je door naar het MJ # 16 topic
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:22:38 #234
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39824812
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:18 schreef outcast_within het volgende:
Neen.
pi_39824825
Serieus genomen willen worden door jullie? Nee... daar wil ik niet eens aan!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:23:41 #236
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39824844
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:23 schreef Hapertje het volgende:
Serieus genomen willen worden door jullie? Nee... daar wil ik niet eens aan!
Je blaast er af en toe wat onzin tussendoor, maar kun je mijn vorige vraag misschien beantwoorden? Neem de tijd.
pi_39824981
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik vind van Robbie Williams die 'Swing when you're winning' show wel goed. Daar danst hij dan ook niet. Het is de flair waarmee hij die mooie oude nummers brengt, die me zeer bevalt.

Ik snap niet dat je RW als beste artiest uit de vergelijking laat komen. Voor mij weegt het aspect'van het zelf nummers schrijven heel zwaar. MJ heeft op elk album zelf nummers geschreven en niet zelden waren dat de beste nummers, niet onlogisch als pas dan de luisteraar gelooft wat hij te horen krijgt. Daarnaast is de stem van MJ vele malen veelzijdiger (geweest) dan die van RW. MJ is een androgyn genie met zo veel mogelijkheden en kwaliteiten dat je er duizelig van wordt. Bij RW zijn het boyband dansjes, bij MJ zie je de inspiratie door alle grote dansers uit het verleden er zo van af. Justin Timberlake en Usher, twee van de meest succesvolle en hippe jonge artiesten nu woren muzikaal en choreografisch geïnspireerd door MJ. Serieus: hoeveel jonge artiesten over twintig jaar denk je dat geïnspireerd zullen zijn door RW? Ga hier nu eens op in, want het valt me o dat je alleen op de zaken ingaat die je goed uitkomen.

M'n dronken ome Henk kan trouwens best aardig dansen. Madonna is toch geen danseres? Kom op. Het gaat om die vergelijking volgens jou? Daar gaat het dus helemaal niet om. Maar goed..
MJ is ten eerste NIET veelzijdig qua stem, is hij ook nooit geweest.
Ik zeg niet dat RW het is, maar MJ al helemaal niet.
MJ is al helemaal niet veelzijdig qua dans, niet meer.
Weet niet of je z'n 2001 Special hebt gezien. Het deed gewoon pijn om ernaar te kijken, dat was niet de MJ die ik ken van vroeger. Het is een zielig oud mannetje met een kraakstem die er een hiiihii en andere vreemde geluiden tegenaan moest gooien om zo duidelijk te maken dat hij het is. Want herkenbaar issie helemaal niet meer. Van z'n dansmoves is ook weinig over, heb maar 4 unieke moves gezien itt z'n moves in de 80's tijdens concerten. Usher en Justin Timberlake als opvolgers? Timberlake is een immitator, dus hoef je niet zo trots op te zijn. Waarom noem je in godsnaam Justin en Usher??

En nu waarom ik RW beter vind, RW schrijft btw wel z'n nummers zelf, of samen met iemand anders. tekst komt toch meestal van Robbie en muziek gecomponeerd samen met de ander. RW is veelzijdiger qua stem maar vooral ook qua muziek. In 10 jaar heeft hij bewezen elk genre aan te kunnen, terwijl MJ een beetje is blijven hangen in de r&b. Over RW's danspasjes, Robbie heeft zich nooit echt voorgedaan als groot danser...wel als entertainer en zanger. Weet niet of je ooit een RW show hebt gezien, maar er zit alles in. Vooral interactie met het publiek, en dat heeft MJ nooit gehad. Alles wat een concert leuk maakt heeft RW. MJ legt de nadruk meer op show en dans tijdens z'n concerten en niet op z'n eigen muziek en het publiek. Snap uberhaupt niet waarom je nadruk legt op dans. Je zou toch moeten zeggen dat MJ een geweldige zanger is en entertainer, ipv een goede danser.

EN Maddy is WEL een danseres, niet primair...maar ze kan het wel. Kijk maar eens naar een dvd van haar Blonde Ambition tour.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:30:59 #238
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39825058
Nu nog even de vraag beantwoorden die ik je specifiek vroeg om niet over te slaan.. en dan zal ik je antwoorden.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:48:53 #239
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39827736
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:16 schreef Rnnz het volgende:
Robbie Williams is zeker geen betere artiest. Het is een leuke entertainer, maar alles wordt voor hem gedaan. Z'n nummers schrijft ie zelf niet en hij produceert niets zelfs. Hij hoeft het alleen maar in te zingen. Met een leuk koppie en een beetje entertainen ben je dan al een ster.
FOUT!
Hij schrijft z'n nummers WEL zelf en Co-produced ze af en toe. Goede stem, goede teksten, heeft uitstraling, kan veel genres aan. Kun je allemaal van MJ niet meer zeggen helaasch.
pi_39827786
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
...
Jah ff geduld heurr. Was niet van plan om het weekend op kantoor door te brengen.
Ik moet een aantal noemen van mensen die door RW beinvloed zullen zijn over 20 jaar?
Is dat je enige troef? xD

Nou ja niemand kan je een aantal geven, maar er zijn GENOEG mensen die al zijn beinvloed door Robbie.Hij is gewoon de man. Hij is al sinds eind jaren 90 uitermate populair en terwijl MJ meer en meer respect verliest van mensen en mede-artiesten, zie ik dat bij Robbie groeien. Dus ik denk dat er ZEKER wel mensen zullen zijn (ik zelf included) die beinvloed gaan raken of zijn van meneer Williams. Niemand kan om die man heen gewoon. Een veelzijdig artiest met teksten vol zelfspot, verhaal en ontroering IS gewoon uniek tegenwordig. Hij hoort erbij klaar. RW is een blijvertje en als je het bijna 10 jaar vol kan houden met top albums, terwijl je van begin af aan al werd neergesabelt als mislukkeling van een boybandguppie en je zo hebt bewezen, dan verdiend gewoon alle respect. En kom nou eens met fatsoenlijke reacties en niet met onmogelijke vragen.

[ Bericht 56% gewijzigd door Megalomaniac op 14-07-2006 18:10:32 ]
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:06:03 #242
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39827860
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:03 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Jah ff geduld heurr. Was niet van plan om het weekend op kantoor door te brengen.
Is goed. Ik wacht in spanning af.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:21:16 #243
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_39828177
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Je snapt het dus niet. Je snapt helemaal niets.
Zo zo, wat een enorm goed beargumenteerd antwoord zeg. Face it, je lult gewoon kwats! Je reageert op geen 1 van mn tot nu toe geplaatste opmerkingen inhoudelijk, en waarom, omdat je het je 't niet kan. Je snapt het dus niet. Je snapt helemaal niets.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_39828221
Robbie Wiliams is voor Europa wat Frans Bauer voor Nederland is, maar een mondiale ster als Michael Jackson zal hij niet worden
pi_39828269
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:23 schreef DrDentz het volgende:
Robbie Wiliams is voor Europa wat Frans Bauer voor Nederland is, maar een mondiale ster als Michael Jackson zal hij niet worden
Wake up!
Hij is overal een ster, behalve in de VS. En dat is maar goed ook.
pi_39828468
Niemand is groot meer in de VS. Alleen maar R&B artiesten. Dat land is helemaal beperkt in muzieksmaak!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:41:22 #247
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39828658
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:21 schreef arneaux het volgende:

[..]

Zo zo, wat een enorm goed beargumenteerd antwoord zeg. Face it, je lult gewoon kwats! Je reageert op geen 1 van mn tot nu toe geplaatste opmerkingen inhoudelijk, en waarom, omdat je het je 't niet kan. Je snapt het dus niet. Je snapt helemaal niets.
Ja, je hebt gelijk.
pi_39828793
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:33 schreef Hapertje het volgende:
Niemand is groot meer in de VS. Alleen maar R&B artiesten. Dat land is helemaal beperkt in muzieksmaak!
Daarom scoort James Blunt ook een dikke nummer 1 hit
pi_39828936
Michael Jackson #16 - King of Pop

beter dat we hier even verder gaan, mocht iemand het er niet mee eens zijn dan graag commentaar in de feedback
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')