Robbie Williams is een soort mannelijke Madonna. Ik dans wat en ik lach wat en ik loop in m'n ondergoed door m'n videoclips. Klaar ermee. Madonna heeft wel 'lekkere' nummers, maar die heeft Jan Smit ook. Dat is niet zo'n maatstaf wat mij betreft.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Een echte queen is voor mij of Whitney of Madonna. Madonna heeft wel meerdere lekkere nummers gemaakt al vind ik niet dat ze het talent van Whitney heeft. Al takelt Whitney ook steeds verder af.
King of Pop: gewoon MJ en niks Robbie Williams
Queen of Pop: Madonna en op een gedeelde tweede plek Whitney/Mariah
quote:Ik heb het over jouw volgzame karakter en je onvermogen een eigen mening te vormen die gebaseerd is op feiten. Aan dat soort mensen heeft niemand iets.
Waarom gaan we er serieus op in.. ik weet het niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Mja, ik snap niet waarom Hapertje hem 'kinderneukertje' noemt. Op basis waarop? Omdat hij 2 keer is aangeklaagd? Hij is onschuldig verklaard en dat is maar goed ook want dat is ie naar mijn mening gewoon. Check de feiten maar eens na
Ik heb geloof ik nergens geïmpliceerd dat MJ ook daadwerkelijk die kinderen verkracht zou hebben. Ik geef alleen aan dat JIJ het heerlijk zou vinden als hij jou ff goed te grazen zou nemen. Dat jij de aanname maakt dat ik dat hij t zou doen zit in je eigen hoofdje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij loopt misschien wel, maar hopen impliceert iets dat tegenovergesteld is aan verkrachting. Ik heb niet de illusie dat je snapt wat ik bedoel.
Ik heb het over jouw volgzame karakter en je onvermogen een eigen mening te vormen die gebaseerd is op feiten. Aan dat soort mensen heeft niemand iets.
Je snapt het dus niet. Je snapt helemaal niets.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nergens geïmpliceerd dat MJ ook daadwerkelijk die kinderen verkracht zou hebben. Ik geef alleen aan dat JIJ het heerlijk zou vinden als hij jou ff goed te grazen zou nemen. Dat jij de aanname maakt dat ik dat hij t zou doen zit in je eigen hoofdje.
Nu ga je echt onzin lullen, Robbie heeft wel bewezen dat hij een fantastische showman, songwriter en zanger is. Om hem meteen door de mangel te halen omdat hij 1x in z'n ondergoed door een clip liep is wel erg zwak.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Robbie Williams is een soort mannelijke Madonna. Ik dans wat en ik lach wat en ik loop in m'n ondergoed door m'n videoclips. Klaar ermee. Madonna heeft wel 'lekkere' nummers, maar die heeft Jan Smit ook. Dat is niet zo'n maatstaf wat mij betreft.
Ik haal niemand door de mangel, ik maak slechts een vergelijking. (Rock DJ en Come Undone is sowieso al twee)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:16 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nu ga je echt onzin lullen, Robbie heeft wel bewezen dat hij een fantastische showman, songwriter en zanger is. Om hem meteen door de mangel te halen omdat hij 1x in z'n ondergoed door een clip liep is wel erg zwak.![]()
Dus? Dan begrijp je dus uberhaupt het concept niet van de clips. ROCK DJ lijkt me al duidelijk. Het is niet zo dat ie gewoon doelloos in z'n onderbroek loopt, het beeld iets uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik haal niemand door de mangel, ik maak slechts een vergelijking. (Rock DJ en Come Undone is sowieso al twee)
Natuurlijk snap ik dat wel. Dat neemt toch niet weg dat hij in z'n ondergoed staat? Ik heb het niet over doelloos gehad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:39 schreef Megalomaniac het volgende:
Dus? Dan begrijp je dus uberhaupt het concept niet van de clips. ROCK DJ lijkt me al duidelijk. Het is niet zo dat ie gewoon doelloos in z'n onderbroek loopt, het beeld iets uit.
Amerikaanse huismoeders vinden dat inderdaad niet netjes. De man is half in trance door het stuwende ritme. Wij als gewone stervelingen mogen daar getuige van zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:39 schreef Megalomaniac het volgende:
Dan vraag ik me af wat MJ uit moet beelden als hij 'z'n kruis grijpt en HOOOOO gaat schreeuwen...lijkt me niet echt netjes.
Sloeg weer eens totaal nergens op. Ik snap wel dat je MJ wilt verdedigen als fan, maar je hoeft andere artiesten niet belachelijk te maken om iets duidelijk te maken. Ik ben zelf ook een MJ fan, maar heb wel kritiek op bepaalde punten en dacht dat ik met JOU wel over MJ kon praten, maar blijkbaar kun je dat niet aan. Jammer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat wel. Dat neemt toch niet weg dat hij in z'n ondergoed staat? Ik heb het niet over doelloos gehad.
[..]
Amerikaanse huismoeders vinden dat inderdaad niet netjes. De man is half in trance door het stuwende ritme. Wij als gewone stervelingen mogen daar getuige van zijn.
Als Madonna of Robbie Williams een dansje doet, is het net of ik naar m'n dronken ome Henk (fictief persoon, elke gelijkenis met een bestaand persoon berust op louter toeval) tijdens de karaoke kijk.
Wat slaat nergens op dan? Kom met je kritiek en ik ga er op in. Ik kan alles aan, don't worry.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:41 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Sloeg weer eens totaal nergens op. Ik snap wel dat je MJ wilt verdedigen als fan, maar je hoeft andere artiesten niet belachelijk te maken om iets duidelijk te maken. Ik ben zelf ook een MJ fan, maar heb wel kritiek op bepaalde punten en dacht dat ik met JOU wel over MJ kon praten, maar blijkbaar kun je dat niet aan. Jammer.
Welkom terug.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:30 schreef Hapertje het volgende:
Je bent gewoon kortzichtig! Punt!
Als Madonna of Robbie Williams een dansje doet, is het net of ik naar m'n dronken ome Henk (fictief persoon, elke gelijkenis met een bestaand persoon berust op louter toeval) tijdens de karaoke kijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat slaat nergens op dan? Kom met je kritiek en ik ga er op in. Ik kan alles aan, don't worry.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Blijf dan weg.. tussen al je onzin heb ik geen enkel goed argument gehoord.
Ik vind van Robbie Williams die 'Swing when you're winning' show wel goed. Daar danst hij dan ook niet. Het is de flair waarmee hij die mooie oude nummers brengt, die me zeer bevalt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:59 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Als Madonna of Robbie Williams een dansje doet, is het net of ik naar m'n dronken ome Henk (fictief persoon, elke gelijkenis met een bestaand persoon berust op louter toeval) tijdens de karaoke kijk.
Ik weet niet of je uberhaupt ooit een show van deze fantastische artiesten hebt gezien, of dat je gewoon een beetje bent blijven hangen bij MJ videoclips met ellenlange danceroutines. Madonna kan dansen EN zingen tegelijk. RW kan dansen EN zingen tegelijk, net als MJ.
Ik denk dat van de drie MJ, Maddy en RW, RW als beste artiest eruit zou komen, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je Maddy en RW met je dronken oom tijdens een karaoke gaat vergelijken wat natuurlijk een behoorlijk achterlijke vergelijking is, met alle respect. Kom nou eens ECHTE argumenten en niet met onnodige afzeiksessies.
Moet je nagaan.. weggegooid geld.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:13 schreef Hapertje het volgende:
Madonna's opleiding was die van danseres! Hahaha! Jij weet blijkbaar helemaal niets van haar!
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:18 schreef outcast_within het volgende:
is dit trouwens ook meteen het centrale MJ topic?
Dit getuigt nou ook niet bepaald van volwassenheid..quote:Jezus.. hoe oud zijn jullie? Volgens mij moet je om fan te zijn van Michael Jackson zelf ook mentaal gestoord zijn! Wat een onzinargumenten en reacties... kleuters! Zodra er een statement van jullie kant onderuit gehaald wordt, wordt het meteen kinderachtig geleuter.
Wat is onderuit gehaald en welke argumenten vind je onzin?? Een zinnig antwoord op deze vraag is je laatste kans om door iemand serieus genomen te worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:20 schreef Hapertje het volgende:
Jezus.. hoe oud zijn jullie? Volgens mij moet je om fan te zijn van Michael Jackson zelf ook mentaal gestoord zijn! Wat een onzinargumenten en reacties... kleuters! Zodra er een statement van jullie kant onderuit gehaald wordt, wordt het meteen kinderachtig geleuter.
Neen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:18 schreef outcast_within het volgende:
is dit trouwens ook meteen het centrale MJ topic?
Je blaast er af en toe wat onzin tussendoor, maar kun je mijn vorige vraag misschien beantwoorden? Neem de tijd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:23 schreef Hapertje het volgende:
Serieus genomen willen worden door jullie? Nee... daar wil ik niet eens aan!
MJ is ten eerste NIET veelzijdig qua stem, is hij ook nooit geweest.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik vind van Robbie Williams die 'Swing when you're winning' show wel goed. Daar danst hij dan ook niet. Het is de flair waarmee hij die mooie oude nummers brengt, die me zeer bevalt.
Ik snap niet dat je RW als beste artiest uit de vergelijking laat komen. Voor mij weegt het aspect'van het zelf nummers schrijven heel zwaar. MJ heeft op elk album zelf nummers geschreven en niet zelden waren dat de beste nummers, niet onlogisch als pas dan de luisteraar gelooft wat hij te horen krijgt. Daarnaast is de stem van MJ vele malen veelzijdiger (geweest) dan die van RW. MJ is een androgyn genie met zo veel mogelijkheden en kwaliteiten dat je er duizelig van wordt. Bij RW zijn het boyband dansjes, bij MJ zie je de inspiratie door alle grote dansers uit het verleden er zo van af. Justin Timberlake en Usher, twee van de meest succesvolle en hippe jonge artiesten nu woren muzikaal en choreografisch geïnspireerd door MJ. Serieus: hoeveel jonge artiesten over twintig jaar denk je dat geïnspireerd zullen zijn door RW? Ga hier nu eens op in, want het valt me o dat je alleen op de zaken ingaat die je goed uitkomen.
M'n dronken ome Henk kan trouwens best aardig dansen. Madonna is toch geen danseres? Kom op. Het gaat om die vergelijking volgens jou? Daar gaat het dus helemaal niet om. Maar goed..
FOUT!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:16 schreef Rnnz het volgende:
Robbie Williams is zeker geen betere artiest. Het is een leuke entertainer, maar alles wordt voor hem gedaan. Z'n nummers schrijft ie zelf niet en hij produceert niets zelfs. Hij hoeft het alleen maar in te zingen. Met een leuk koppie en een beetje entertainen ben je dan al een ster.
Jah ff geduld heurr. Was niet van plan om het weekend op kantoor door te brengen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
...
Is goed. Ik wacht in spanning af.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:03 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Jah ff geduld heurr. Was niet van plan om het weekend op kantoor door te brengen.
Zo zo, wat een enorm goed beargumenteerd antwoord zeg. Face it, je lult gewoon kwats! Je reageert op geen 1 van mn tot nu toe geplaatste opmerkingen inhoudelijk, en waarom, omdat je het je 't niet kan. Je snapt het dus niet. Je snapt helemaal niets.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je snapt het dus niet. Je snapt helemaal niets.
Wake up!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:23 schreef DrDentz het volgende:
Robbie Wiliams is voor Europa wat Frans Bauer voor Nederland is, maar een mondiale ster als Michael Jackson zal hij niet worden
Ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zo zo, wat een enorm goed beargumenteerd antwoord zeg. Face it, je lult gewoon kwats! Je reageert op geen 1 van mn tot nu toe geplaatste opmerkingen inhoudelijk, en waarom, omdat je het je 't niet kan. Je snapt het dus niet. Je snapt helemaal niets.
Daarom scoort James Blunt ook een dikke nummer 1 hitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:33 schreef Hapertje het volgende:
Niemand is groot meer in de VS. Alleen maar R&B artiesten. Dat land is helemaal beperkt in muzieksmaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |