Damn zag dit nu pasquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MMarsu, zoek je nog een kamer in Groningen?
Voor de maand februari heb ik wel wat voor je. Kun je van daaruit makkelijke verder zoeken?
Haha.. lekker scherp! Was je ook in februari al onder de pannetjes? Gefeliciteerd..quote:Op zondag 5 maart 2006 17:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Damn zag dit nu pas.
Naja heb iig een kamer in Groningen kunnen regelen
Thx anyway m8
mwah.. moet lukken hoor.. ondanks alles zijn er toch nog best veel mensen die naar een concert willen geloof ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Topic is dood.. maar mijn hoop nog niet.. ik blijf dromen.. maar.. MJ in Ahoy? Ik zie het niet voor me.. en De Kuip uitverkopen? Ik weet het niet..
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:03 schreef Fokkedop het volgende:
Denk je dat als MJ een comeback maakt het aanslaat of niet?
Zou je nu juist wel of nog steeds naar zijn optreden gaan of zeg je, weg met die juniorverkrachter.
En wat denk je dat ie van plan is?
Als je het aan mij zou vragen, dan zou ik zeggen ja! Maar nou ben ik altijd wel fan van hem geweest.
En ik heb geen idee wat hij zou gaan doen. Ik hoop dat hij het weer gaat oppakken maar of dat er in gaat zitten weet ik niet.
Ik ookquote:Op zondag 5 maart 2006 17:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als MJ weer op komt treden, lig ik voor de deur van het postkantoor, hoor.. geen probleem!
Ja, dat album heb ik wel. Ik deel helaas je mening niet. Ik vind het nummer 'Blood On The Dance Floor' fantastisch, maar verder vind ik alleen de remix van 'Money' iets toevoegen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:50 schreef Fokkedop het volgende:
Stanley Climbfall, ken jij 'Blood On The Dancefloor: HIStory In The Mix' album? Het is een niet al te bekende album en alleen echt fans konden het waarderen. Zelf vind ik het eigenlijk één van de betere albums.
Paar leuke tracks, maar om het nou meteen tot één van z'n betere albums te rekenen vind ik overdreven. Dit vraagt om een MJ Album poll!!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:50 schreef Fokkedop het volgende:
Stanley Climbfall, ken jij 'Blood On The Dancefloor: HIStory In The Mix' album? Het is een niet al te bekende album en alleen echt fans konden het waarderen. Zelf vind ik het eigenlijk één van de betere albums.
Wat is, volgens jou, de beste album van MJ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:48 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Paar leuke tracks, maar om het nou meteen tot één van z'n betere albums te rekenen vind ik overdreven. Dit vraagt om een MJ Album poll!!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:41 schreef Megalomaniac het volgende:
[nitpick-mode]InvinCible! [/nitpick-mode]
Heb maar gestemd op Thriller, tis gewoon een verdomd goede plaat!!![]()
Maaaaarrrr Waar zijn z'n 70's albums?
1972 Got to Be There
1972 Ben
1973 Music and Me
1975 Forever, Michael
1979 Off the Wall
??????
Doe em ff opnieuw danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:45 schreef Fokkedop het volgende:
Ja, ik dacht dat ik die er dus bij had gezet
Toen Dangerous eind 1991 uitkwam, was ik onwijs 'impressionable', ik was net 11. 'Black Or White' was ieder uur op MTV en die voorkant van het album, daar kon ik uren naar kijken.. 'Who Is It' is nog altijd mijn favoriet, nog voor 'Billie Jean' en 'Man In The Mirror'. De sfeer op het album doet me denken aan alle goede dingen van thuis, puur omdat ik het toen zo doorleefd heb. 'Thriller' zal best wel net zo goed zijn, maar daar heb ik die warme gevoelens niet bij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:47 schreef Megalomaniac het volgende:
Waarom Dangerous Stanley? Die cd luidde wel het einde in van MJ qua kwaliteit.
Ik snap het!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Toen Dangerous eind 1991 uitkwam, was ik onwijs 'impressionable', ik was net 11. 'Black Or White' was ieder uur op MTV en die voorkant van het album, daar kon ik uren naar kijken.. 'Who Is It' is nog altijd mijn favoriet, nog voor 'Billie Jean' en 'Man In The Mirror'. De sfeer op het album doet me denken aan alle goede dingen van thuis, puur omdat ik het toen zo doorleefd heb. 'Thriller' zal best wel net zo goed zijn, maar daar heb ik die warme gevoelens niet bij.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:29 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik snap het!Dat heb ik ook bij bepaalde albums.
![]()
Misschien TT aanpassen? Of kan dat niet meer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Poll loopt helaas nog niet echt.. we moeten iets verzinnen om meer mensen te laten stemmen.
Ach lekker ding... Madonna playbackt niet hoor! Ga toch fietsen met je vooroordelen en kijk eerst eens zelf, voordat je oordeelt!quote:Op zondag 11 december 2005 22:14 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ach men zus telt 100 euro ofzo neer voor een madonna die playbackt![]()
Je denkt dat ze alles live zingt? Dat is helaas echt niet zo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:47 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ach lekker ding... Madonna playbackt niet hoor! Ga toch fietsen met je vooroordelen en kijk eerst eens zelf, voordat je oordeelt!
Dat doe ik dan maar evenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef Rnnz het volgende:
Ze kan beter lipsynchen.
Kunnen we niet beter in het centrale MJ topic doorgaan? (voor de 2e keer)
-> Michael Jackson #16 - King of Pop
Daar kun je opnieuw de poll openen.
DUH! Maar ze heet geen Michael Jackson of Britney Spears... 80 tot 90 procent van Madonna is live! En dat kan je soms wel horen, want ze schaamt zich er niet voor om soms vals te zingen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je denkt dat ze alles live zingt? Dat is helaas echt niet zo.
En jij moet je mond houden of we beginnen onze vete opnieuw!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef Rnnz het volgende:
Ze kan beter lipsynchen.
Kunnen we niet beter in het centrale MJ topic doorgaan? (voor de 2e keer)
-> Michael Jackson #16 - King of Pop
Daar kun je opnieuw de poll openen.
Je gaat toch niet MJ met Britney vergelijken, hoop ik? Dat MJ de laatste paar keren dat ie heeft opgetreden niet live zong zal ik niet ontkennen, maar dat wil niet zeggen dat ie het niet kan of dat ie het nog nooit gedaan heeft.quote:DUH! Maar ze heet geen Michael Jackson of Britney Spears... 80 tot 90 procent van Madonna is live! En dat kan je soms wel horen, want ze schaamt zich er niet voor om soms vals te zingen!
Tja, we kunnen wel weer gaan ruzieën over wie de beste stem heeft, maar dat heeft geen zin..quote:En jij moet je mond houden of we beginnen onze vete opnieuw!![]()
![]()
Ik heb ook eens een boek gezien met als titel: "Alle argumenten tegen Jezus". Een boek "Redenen waarom Michael Jackson niet zo geweldig is" zal net als dat boek slechts lege pagina's bevatten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:14 schreef Rnnz het volgende:
Naja, zo lang er geen ruzie komt kun je toch gewoon je mening geven waarom je MJ niet zo geweldig vindt
*proest*quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een boek gezien met als titel: "Alle argumenten tegen Jezus". Een boek "Redenen waarom Michael Jackson niet zo geweldig is" zal net als dat boek slechts lege pagina's bevatten.
Pfff. JIj bent er volgens mij zo 1 die hoopt ooit nog door MJ zelf verkracht te worden of niet? Wel he.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat niet de titel van een voor Madonna geschreven nummer dat ze door weer een andere producer (vernieuwend) heeft laten bewerken om het hitgevoelig te maken?
Je zin klopt niet. Succes met je leven, dat je door anderen laat leiden. Volger. Het is maar goed dat we niet tussen '40 en '45 zitten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pfff. JIj bent er volgens mij zo 1 die hoopt ooit nog door MJ zelf verkracht te worden of niet? Wel he.
Je gaat nu wel heel erg ver! Je weet niet eens waar je het over hebt, dumbass. Ik zou je graag op de grens van Israel en Libanon zetten nu! Dumbass!quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je zin klopt niet. Succes met je leven, dat je door anderen laat leiden. Volger. Het is maar goed dat we niet tussen '40 en '45 zitten.
Pas op dat je geen ban krijgt, want ik zou je intelligente bijdragen niet willen missen. Pumpkin!quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:59 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Je gaat nu wel heel erg ver! Je weet niet eens waar je het over hebt, dumbass. Ik zou je graag op de grens van Israel en Libanon zetten nu! Dumbass!
Madonna is toch niet de queen, man. Ik kan misschien twee goede nummers opnoemen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:02 schreef Rnnz het volgende:
Niks slotje. We hadden het helemaal niet eens over Madonna hier. Het ging er over of je MJ nog zou willen zien optreden. Beetje lullig om 'm nu te sluiten door een ruzie die je ook ergens anders kunt uitvechten.
Als je wilt discussieren over de king en de queen kun je naar het andere topic.. Dan kan deze gewoon open blijven?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:04 schreef Hapertje het volgende:
Dit gaat niet eens over muziek meer... iemand die de Tweede Wereldoorlog en verwijzingen daarnaar erbij gaat halen en daarop aanspreken heeft geen reet meer met muziek te maken!
Ik geef aan dat iemand met zo'n volgzaam karakter ons niet veel geholpen zou hebben in oorlogstijd. Lijkt me vrij duidelijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:01 schreef Hapertje het volgende:
Hahaha... doe niet zo kleinzerig.
Dit haalt m'n respect voor je wel behoorlijk naar beneden..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:06 schreef Hapertje het volgende:
Ik hou wijselijk mijn mond verder. Het was als geintje bedoeld! Maar iemand als Stanley- kinderneukerliefhebber (sorry rnnz en DrDrentz dat de associatie spontaan weer oppopt!)- Climbfall is dit niet eens waard! Op verstand voor degenen die weten wat dat is! Proost!
Beste tekst tot nu toe.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:06 schreef Hapertje het volgende:
Ik hou wijselijk mijn mond verder.
Niemand neemt je serieus, dus het maakt niet veel uit hoe je het bedoelt.quote:
Wat doe je in dit topic als je zo over hem denkt? Zielig hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:06 schreef Hapertje het volgende:
Maar iemand als Stanley- kinderneukerliefhebber (sorry rnnz en DrDrentz dat de associatie spontaan weer oppopt!)- Climbfall is dit niet eens waard! Op verstand voor degenen die weten wat dat is! Proost!
Ten eerst loopt de zin wel degelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
[..]
Ik geef aan dat iemand met zo'n volgzaam karakter ons niet veel geholpen zou hebben in oorlogstijd. Lijkt me vrij duidelijk.
Ze is een kameleon. Op basis van haar muziek, zang en succes zou Whitney Houston misschien geschikt zijn, ja, maar een echte queen is er misschien wel helemaal niet. Alicia Keys is wat mij betreft de prinses. Zij is iemand met talent die eigen nummers kan schrijven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:06 schreef Rnnz het volgende:
Feit is dat ze wel zo genoemd wordt en ik vind ook wel dat ze die titel op zich verdient (al zijn Mariah Carey & Whitney Houston ook goede kandidaten)
Hij loopt misschien wel, maar hopen impliceert iets dat tegenovergesteld is aan verkrachting. Ik heb niet de illusie dat je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ten eerst loopt de zin wel degelijk.
Ten tweede is wel duidelijk dat je een selectief perceptiekader hebt maar reageer dat niet af dmv inhoudsloze argumenten/opmerkingen te maken. Ik geloof dat WO2 niets maar dan ook helemaal niets met MJ te maken heeft.
Het is een geintje of het is niet zo bedoeld. Het is allemaal onzin. Trek je conclusies. Of zoals jij en je vriendje Arno zouden zeggen: trek je consequenties.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:09 schreef Hapertje het volgende:
Dat spijt me dan enorm, maar je ziet zelf wat voor onzin hij lult. Dan kan ik het ook. Sorry voor de belediging. Niet zo bedoeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |