abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27958388
Homoseksueel in nieuwe Submission film van Hirsi Ali.

In de tweede editie van de filmserie Submission zal één van de hoofdrolspelers homo zijn. Dat onthult Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali in de nieuwe Gay Krant.

Ayaan Hirsi Ali is vastbesloten de filmserie Submission voort te zetten. Dat zegt het VVD-Kamerlid in de vernieuwde Gay Krant die morgen verschijnt. Het eerste deel van de filmserie kostte Theo van Gogh het leven. Niettemin zijn de overgebleven makers al vergevorderd met Submission II.

Hirsi Ali in de Gay Krant: “Submission gaat over de verhouding tussen man en vrouw, maar ook over de verhouding tussen mens en God. In Submission I gebruikte ik vier vrouwen, van wie er één met God contact houdt. In Submission II zullen dat vier mannen zijn en één van die mannen is homo”.

15-06-2005
Bron: De Gay Krant

Ik vond het wel moedig van Hirsi Ali maar of het slim is
Deze film wil ik wel zien! Tis te hopen dat niemand het met de dood moet bekopen...
pi_27958419
OMG, dat mens gaat maar door he
Karper diem, vis van de dag
pi_27958476
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:51 schreef dl3b het volgende:
Wat vreselijk hè, dat vrouwenmishandeling en homofobie wordt aangekaart? Zou het niet verboden meoten worden?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_27958516
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Wat vreselijk hè, dat vrouwenmishandeling en homofobie wordt aangekaart? Zou het niet verboden meoten worden?
Nee natuurlijk niet, maar je kent de gevolgen van het provocerende karakter van deel 1, of niet.
  woensdag 15 juni 2005 @ 17:57:14 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_27958570
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Zeg, doet eens niet zo raar. Heel Nederland gaat straks weer selectief verontwaardigd doen als ook zij het loodje legt vanwege dit soort onzin. Ze moet eens haar verstand gebruiken als ze dat al heeft in het belang van Nederland en haar leven. Er hoeft er maar 1 gek genoeg te zijn, en dat hebben we helaas ook al gezien met wijlen Theo van G.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_27958652
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:55 schreef dl3b het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, maar je kent de gevolgen van het provocerende karakter van deel 1, of niet.
Nou? Is dit een rechtsstaat of een staat waar onze daden bepaald moeten worden door psychopaten zoals Mohammed B.? Stopzetting van Submission zou deze lieden juist leren dat ze met geweld hun doelen kunnen bereiken, gelukkig wilde Hirsi Ali niet zo'n desastreus signaal afgeven.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_27958753
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeg, doet eens niet zo raar. Heel Nederland gaat straks weer selectief verontwaardigd doen als ook zij het loodje legt vanwege dit soort onzin. Ze moet eens haar verstand gebruiken als ze dat al heeft in het belang van Nederland en haar leven. Er hoeft er maar 1 gek genoeg te zijn, en dat hebben we helaas ook al gezien met wijlen Theo van G.

²
Wat is er selectief aan de verontwaardiging nav een eventuele moord op een politica?

Blijkbaar zwicht jij dus ook voor terreur, gelukkig denkt Ali daar anders over.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 15 juni 2005 @ 18:11:14 #8
92279 N.icka
Windforce 11
pi_27958932
Ik vind het heel knap van haar en de makers van de film dat ze niet zwijgen/ zwichten voor het moslimterrorisme
pi_27958983
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:11 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het heel knap van haar en de makers van de film dat ze niet zwijgen/ zwichten voor het moslimterrorisme
Idd, als iedereen meteen zou zwichten voor geweld hadden vrouwen geen stemrecht in Nederland en gingen negers naar een apart zwembad....
Yeah baby Yeah!
pi_27959038
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Nou? Is dit een rechtsstaat of een staat waar onze daden bepaald moeten worden door psychopaten zoals Mohammed B.? Stopzetting van Submission zou deze lieden juist leren dat ze met geweld hun doelen kunnen bereiken, gelukkig wilde Hirsi Ali niet zo'n desastreus signaal afgeven.
Laat ik beginnen te zeggen dat ik je mening respecteer.

Zwichten voor terreur is niet goed, maar laat ik je eraan herinneren dat deel 1 nergens ter wereld in het openbaar vertoont mag worden, dat zegt ook wel iets.
Het aan de kaak stellen van bepaalde toestanden in de moslimwereld
moet in een rechtsstaat kunnen alleen het is net als met de vrijheid van meningsuiting:
je MAG het wel zeggen maar je HOEFT het niet te zeggen.
M.a.w het zou misschien op een subtilere manier kunnen, ik wil rust in dit land.
  woensdag 15 juni 2005 @ 18:16:39 #11
92279 N.icka
Windforce 11
pi_27959090
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:14 schreef dl3b het volgende:

[..]

Zwichten voor terreur is niet goed, maar laat ik je eraan herinneren dat deel 1 nergens ter wereld in het openbaar vertoont mag worden, dat zegt ook wel iets.
.
Dat is niet waar hoor , waar was hij toch laatst weer verschenen op tv , denemarken?
pi_27959161
quote:

[..]

moet in een rechtsstaat kunnen alleen het is net als met de vrijheid van meningsuiting:
M.a.w het zou misschien op een subtilere manier kunnen, ik wil rust in dit land.
Rust ten koste van alles?

Mogen ze ook wel invoeren als ik mijn belastingen niet meer wil betalen...
Yeah baby Yeah!
pi_27959170
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:16 schreef N.icka het volgende:

[..]

Dat is niet waar hoor , waar was hij toch laatst weer verschenen op tv , denemarken?
En Italie en ze wilden hem ook uitzenden op een filmfestival...
Yeah baby Yeah!
pi_27959194
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:19 schreef Elgigante het volgende:

[..]

En Italie en ze wilden hem ook uitzenden op een filmfestival...
Kan me herinneren dat extreem rechts Italië hier wat mee te maken had
pi_27959253
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:20 schreef Youssef het volgende:

[..]

Kan me herinneren dat extreem rechts Italië hier wat mee te maken had
Liga Nord = Extreem rechts
Yeah baby Yeah!
pi_27959361
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:22 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Liga Nord = Extreem rechts
Ik zeg dat ik het me kan herinneren, hoe het precies zat weet ik niet. Misschien heb ik het wel verkeerd.
pi_27959862
quote:

Jawel, deel één mag vrijwel overal in de wereld in het openbaar vertoond worden. Echter, de productiemaatschappij van Theo van Gogh kan niet garant staan voor de veiligheid van haar werknemers en verbiedt derhalve vertoning van Submission 1.
quote:
Dat komt in feite neer op zwichten voor terrorisme. Hoe rijm je dit met je eerste opmerking dat je dat "niet goed" vindt? Mohammed B. zou in dat geval tevreden kunnen zijn met zijn werk, hij heeft Submission 1 verijdeld en de volgende versie is precies zoals Mohammed B. die wil hebben.
quote:
Zijn Aboutaleb en Cohen niet subtiel genoeg, dat de fundamentalisten ze bedreigen? Typisch geval van 'blame the victim', vrouwen die verkracht worden hebben het zeker ook aan zichzelf te danken?
pi_27960502
Dat die film nergens vertoont mag worden meende ik mj te herinneren mede n.a.v. dat verhaal in italie, ik kan er naast zitten.

Verder heb ik er geen behoefte aan om op een forum me de vingers over zo'n controversieel onderwerp blauw te gaan zitten quoten met als gevolg nog meer verwarring.

Maar deze wil ik wel nog even aanhalen:
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:Typisch geval van 'blame the victim', vrouwen die verkracht worden hebben het zeker ook aan zichzelf te danken?
Ik vind dit een nogal overdreven conclusie, die ook totaal niet strookt met mijn opvattingen, en die ik me dus ook niet aan laat leunen.
pi_27960798
En toch is het wel 'blaming the victim' wat jij doet dl3b:

Ayaan wordt slachtoffer van moslimterreur, dus moet zij haar mond maar houden. Doet ze dat niet, dan heeft ze de onrust aan zichzelf te danken. Sterker nog jij vindt dat zij de onrust veroorzaakt. Is het niet juist andersom? Come on, laat je hersens eens werken...

Je moet juist stellen dat er een stel idioten rondlopen die zich maar op een andere manier moeten leren verweren, dan met geweld.
Maar ja, wat valt er te verdedigen aan iemand die vrouwenmishandeling aan de kaak stelt? Bar weinig.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_27960850
Ik vind het geen slim plan. Ik ben 100% voor vrijheid van meningsuiting maar het gaat nog wel om de manier waarop. Wat ik van submission 1 heb gezien is heel erg provocerend. Als je als politicus iets aan de kaak wil stellen of veranderen kun je dat op zat andere manieren doen. Je moet er op uit zijn om oplossingen voor problemen aan te dragen. Hirsi Ali komt in mijn ogen meer over als iemand die louter wil provoceren dan oplossingen zoekt. Maar daar kan iedereen natuurlijk anders over denken en ik ken haar natuurlijk enkel uit de media en die geeft vaak ook meer een verkeerd beeld dan een goed beeld van iemand...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_27960989
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:23 schreef Samson het volgende:
Ik vind het geen slim plan. Ik ben 100% voor vrijheid van meningsuiting maar het gaat nog wel om de manier waarop. Wat ik van submission 1 heb gezien is heel erg provocerend. Als je als politicus iets aan de kaak wil stellen of veranderen kun je dat op zat andere manieren doen. Je moet er op uit zijn om oplossingen voor problemen aan te dragen. Hirsi Ali komt in mijn ogen meer over als iemand die louter wil provoceren dan oplossingen zoekt. Maar daar kan iedereen natuurlijk anders over denken en ik ken haar natuurlijk enkel uit de media en die geeft vaak ook meer een verkeerd beeld dan een goed beeld van iemand...
Niks mis met provocatie. En wat valt er aan oplossingen te bedenken voor vrouwenmishandeling? Dan ben je snel klaar: een man moet gewoon zijn handen thuishouden.
Maybe
pi_27961159
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:22 schreef R_ON het volgende:
En toch is het wel 'blaming the victim' wat jij doet dl3b:

Ayaan wordt slachtoffer van moslimterreur, dus moet zij haar mond maar houden. Doet ze dat niet, dan heeft ze de onrust aan zichzelf te danken. Sterker nog jij vindt dat zij de onrust veroorzaakt. Is het niet juist andersom? Come on, laat je hersens eens werken...

Je moet juist stellen dat er een stel idioten rondlopen die zich maar op een andere manier moeten leren verweren, dan met geweld.
Maar ja, wat valt er te verdedigen aan iemand die vrouwenmishandeling aan de kaak stelt? Bar weinig.
Het spijt me als dat zo overkomt.
Mijn enige punt is dat ik de methodiek die zij kiest niet goed vind, dat is alles.
pi_27961555
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:28 schreef R_ON het volgende:

[..]

Niks mis met provocatie. En wat valt er aan oplossingen te bedenken voor vrouwenmishandeling? Dan ben je snel klaar: een man moet gewoon zijn handen thuishouden.
Daarin verschillen wij dan van mening, ik vind nl heel wat mis met provocatie en zeker op dit vlak.
pi_27961627
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:46 schreef Samson het volgende:

[..]

Daarin verschillen wij dan van mening, ik vind nl heel wat mis met provocatie en zeker op dit vlak.
Waar kun jij je eigenlijk drukker over maken: een beetje provoceren om iets op de agenda te krijgen of vrouwenmishandeling?
Maybe
pi_27961677
We hebben gezien waar provocatie tot kan lijden. Ze zoekt het wel erg op zo.
pi_27961690
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:49 schreef R_ON het volgende:

[..]

Waar kun jij je eigenlijk drukker over maken: een beetje provoceren om iets op de agenda te krijgen of vrouwenmishandeling?
OK, nu haal je wat door elkaar, ik maak me dus ook zeker wel druk om vrouwenmishandeling en zeker drukker dan om provoceren, het enige wat ik wil zeggen dat ik vind dat de manier van Hirsi Ali om dit op te lossen (provoceren dus zoals ik het zie) niet de juist vind. Thats all
pi_27961838
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:51 schreef Samson het volgende:

[..]

OK, nu haal je wat door elkaar, ik maak me dus ook zeker wel druk om vrouwenmishandeling en zeker drukker dan om provoceren, het enige wat ik wil zeggen dat ik vind dat de manier van Hirsi Ali om dit op te lossen (provoceren dus zoals ik het zie) niet de juist vind. Thats all
Wat heb jij dan voor oplossing? Wil je een debat erover gaan voeren? Dan ben je snel klaar: vrouwenmishandeling is niet gewenst.

Als nooit iemand eens zijn nek uit zou steken dan zou er nooit iets veranderen. Ik ben blij dat er mensen bestaan als Ayaan.

Alle mensen uit de geschiedenis die nu genoemd worden in de schoolboeken staan daar omdat ze wat wilden veranderen. Soms positief (Mandela). Soms negatief. (Hitler).

Maybe
pi_27962658
quote:

[..]

²
de hele islam is anders gek huilboy

gezien de el tahweed moskee met hun homo's moeten van het hoogste gebouw met het hoofd naar beneden worden gegooid

dat boek waar het ook in staat is ook nog eens te koop bij islam boeken.nl, dus niet een enkeling die het zegt of denkt, maar zowat de hele islam gemeenschap gezien ze die boeken daar ook gewoon verkopen.

ga maar eens huilen waarom jullie niet jullie handjes thuis mogen houden

jullie zouden op jullie handen en voeten moeten gaan voor ons gezien wij zo vrij zijn dat jullie jullie kut gebouwen mogen bouwen terwijl wij niet eens openlijk niet islamitisch mogen zijn in jullie fascistische landen

als jullie berbers en andere berg bewoners nooit waren toegelaten wisten jullie niet eens wat een tv was, dan zat jij nu geitjes te houden in de bergen en te geilen op je zus omdat dat je toekomstige vrouw was.

dus ik zou maar eens een beetje dimmen want jullie moslims hebben wel heeel erg veel te danken aan ons.
  woensdag 15 juni 2005 @ 20:24:04 #29
13462 BansheeBoy
pi_27962722
Ok,ok Van wie is winterhammer een kloon ?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_27962769
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:56 schreef R_ON het volgende:

[..]

Wat heb jij dan voor oplossing? Wil je een debat erover gaan voeren? Dan ben je snel klaar: vrouwenmishandeling is niet gewenst.

Als nooit iemand eens zijn nek uit zou steken dan zou er nooit iets veranderen. Ik ben blij dat er mensen bestaan als Ayaan.

Alle mensen uit de geschiedenis die nu genoemd worden in de schoolboeken staan daar omdat ze wat wilden veranderen. Soms positief (Mandela). Soms negatief. (Hitler).

Zucht, ik heb nooit beweerd dat ik de oplossing heb maar geef alleen aan dat deze manier mij niet de juiste lijkt maar dat komt bij jou blijkbaar niet over
pi_27962772
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 20:22 schreef winterhammer het volgende:

tekst
Wat een leuke provocatie.

Als ik zin had, zou ik er over na gaan denken. Misschien doe ik dat nog ooit.
Maybe
pi_27962816
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 20:25 schreef Samson het volgende:

[..]

Zucht, ik heb nooit beweerd dat ik de oplossing heb maar geef alleen aan dat deze manier mij niet de juiste lijkt maar dat komt bij jou blijkbaar niet over
Ik vraag al 3 keer wat dan volgens jou wel de juiste manier is, maar dat komt blijkbaar niet over.

Denk dan eens mee. Met je handen over elkaar anderen bekritiseren zal zeker niet bijdragen.
Maybe
pi_27962839
Ik ben een moslim en voel me totaal niet aangesproken door deze film. En zo zouden veel andere moslims ook moeten reageren. Doodleuk negeren die hap, ze heeft het toch niet over de moslims, ze heeft het over de "moslims" die in haar verhaal een rol spelen, iets waar de doorsnee moslim dus niets mee te maken. Laat haar lekker.
Allah Al Watan Al Malik
pi_27962893
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 20:26 schreef R_ON het volgende:

[..]

Ik vraag al 3 keer wat dan volgens jou wel de juiste manier is, maar dat komt blijkbaar niet over.
Laat maar, wij denken op een andere manier ben ik bang
pi_27963086
Die moslims zouden op hun handen en voeten moeten gaan voor ons omdat wij zo vrij zijn geweest om ze toe te laten en hun gebouwen te laten bouwen en zelfs meer mogen doen dan wij (islamitisch slachten mag alleen als je moslim bent, ze mogen oproepen tot haat en moord etc etc).

als wij ze nooit toe hadden gelaten zaten ze nu nog in de bergen geiten te houden, wisten ze niet wat een tv was en zaten ze vliegen van hun gezichtjes te eten.

en zijn ze dankbaar? NEE!

ze haten ons alleen om het feit dat wij niet in hun stront god geloven, dat wij in ons EIGEN LAND niet aanpassen aan hun! dat wij niet op de grond gaan liggen als er weer een moesliem voorbij loopt.

wij, die niet eens openlijk niet islamitisch mogen zijn in hun land, wij die wel moeten aanpassen in extreme vormen in hun land.

Nederland is tolerant, maar voor hoe lang nog............
  woensdag 15 juni 2005 @ 20:42:21 #36
8369 speknek
Another day another slay
pi_27963355
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben een moslim en voel me totaal niet aangesproken door deze film. En zo zouden veel andere moslims ook moeten reageren. Doodleuk negeren die hap, ze heeft het toch niet over de moslims, ze heeft het over de "moslims" die in haar verhaal een rol spelen, iets waar de doorsnee moslim dus niets mee te maken. Laat haar lekker.
Juist. Ik vond de film ook niet uitermate provocerend eigenlijk. Alleen als je je aangesproken voelt, in welk geval je volkomen terecht geprovoceerd bent. Misschien dat je het op zou kunnen vatten dat Ali haar verhaal voor alle moslims geldt, maar dat is nergens uit terug te leiden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27963371
Wat een grappenmaker die winterhammer. Je voelt je denk ik meer thuis op stormfront.
pi_27963558
quote:
goed gezegd! wanneer iemand zich wel aangesproken voelt, zal dat niet voor niks zijn.
pi_27964924
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:11 schreef dl3b het volgende:
Ik vind dit een nogal overdreven conclusie, die ook totaal niet strookt met mijn opvattingen, en die ik me dus ook niet aan laat leunen.
Je hebt het anders wel constant over dat Hirsi Ali een bepaalde handeling niet moet uitvoeren omdat de "rust" anders verstoord wordt, waarbij je de schuld bij Hirsi Ali legt en niet bij de idioot die haar dan wat wil aandoen. Misschien is het een idee om je wat zorgvuldiger uit te drukken, als je dat niet bedoelde.
pi_27965617
Howel ik Ayaan respecteer als moedige vrouw die problemen van moslim vrouwen aan de kaak stelt, vind ik de wijze waarop zij het doet niet juist.
Verpak je boodschap in een heldere documentaire, maar laat God erbuiten.
Dat kwetst gelovigen zozeer dat de boodschap niet meer geaccepteerd wordt.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_27965962
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:46 schreef lionsguy18 het volgende:
Howel ik Ayaan respecteer als moedige vrouw die problemen van moslim vrouwen aan de kaak stelt, vind ik de wijze waarop zij het doet niet juist.
Het gaat haar ook niet om haar boodschap maar om haar populariteit bij autochtonen.
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:56:25 #42
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_27965992
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:46 schreef lionsguy18 het volgende:
Dat ljikt me onmogelijk. De enorme en niet te scheiden kluwen van cultuur en religie is juist het probleem.

Sinds wanneer kent Nederland een kwetsverbod? Dan krijg je weer de slachtofferterreur van de politieke correctheid zoals die midden jaren negentig hoogtij vierde. Dat nooit meer.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:59:33 #43
94405 Tarak
pi_27966112
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:55 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het gaat haar ook niet om haar boodschap maar om haar populariteit bij autochtonen.
Dit is weer zo'n aandacht-afleid-kulargument waarin wordt gesuggereerd dat Hirsi Ali geen boodschap heeft. Dat is gewoon niet waar, durf gewoon op de inhoud van haar argumenten in te gaan en kom niet met dergelijke sentimentele onzin.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_27966288
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:51 schreef dl3b het volgende:
Ik vind 't eerlijk gezegd wel goed. Ik vind dat er wel 's flink geprovoceerd mag worden, niet stil vallen nu, door gaan.
pi_27966303
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef Tarak het volgende:

[..]

Dat ljikt me onmogelijk. De enorme en niet te scheiden kluwen van cultuur en religie is juist het probleem.

Sinds wanneer kent Nederland een kwetsverbod? Dan krijg je weer de slachtofferterreur van de politieke correctheid zoals die midden jaren negentig hoogtij vierde. Dat nooit meer.
Ik neem toch aan dat ze met haar boodschap de doelgroep wil bereiken.
Maar als he eerst kwetst dan komt je boodschap niet aan.
Les 1 in de psychologie.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_27966986
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:59 schreef Tarak het volgende:

[..]

Dit is weer zo'n aandacht-afleid-kulargument waarin wordt gesuggereerd dat Hirsi Ali geen boodschap heeft. Dat is gewoon niet waar, durf gewoon op de inhoud van haar argumenten in te gaan en kom niet met dergelijke sentimentele onzin.
start een fan club
pi_27967054

[ Bericht 100% gewijzigd door dl3b op 15-06-2005 22:47:12 (Laat maar) ]
pi_27967253
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:20 schreef Chadi het volgende:

[..]

start een fan club
inhoudelijk reageren is niet je beste kant, he?
Maybe
pi_27967390
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:27 schreef R_ON het volgende:

[..]

inhoudelijk reageren is niet je beste kant, he?
Je gaat offtopic
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:36:54 #50
94405 Tarak
pi_27967586
quote:
Er zijn genoeg moslims die het met haar eens zijn. Neem bijvoorbeeld Naema Tahir, o.a. schrijfster van een moslima ontsluiert. Hafid Bouazza en Afshin Ellian idemdito. Ik weet alleen niet of de laatste twee nog moslims zijn.

Omdat je je niet populair maakt binnen de eigen subcultuur als je zegt dat je met Hirsi Ali eens bent, is denk ik een reden voor veel moslims om het standaardargument "van islambashen te gebruiken, ook al zijn ze het inhoudelijk op veel punten met Hirsi Ali eens.
pi_27969455
quote:
Helaas zijn de meeste moslims te gehersenspoeld en/of te dom om dat te begrijpen.
Dat wordt weer collektief janken als de film uitkomt .. triest
pi_27970071
quote:

[..]

²
In huizen van jou geloof worden boeken verkocht waar aangemoedigt wordt om homos van het dak te gooien en ongehoorzamen vrouwen te straffen, maak je daar even druk om zeg.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_27970121
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:22 schreef dl3b het volgende:
Je slaat de nagel op zijn kop.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_27970171
quote:
Zolang het de discussie van vrijheid van meningsuiting/geloof op gang houd, denk ik dat zo een film waardevol kan zijn voor iedereen. Het geknuffel en gezwijg van de laatste 30 jaar heeft zowel de autotochtone als allochtone bevolking van nederland weinig goeds gebracht.

Hirsi Ali heeft volgens mij ook gezegt dat de beste manier om de discussie op gang te brengen, is om de boel te provoceren. Ik begrijp ook wel dat oprechte moslims daardoor soms beledigt zijn, maar ik hoop dat ze slim genoeg zijn om dit in te zien.
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:03:52 #55
13462 BansheeBoy
pi_27970288
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 23:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

In huizen van jou geloof worden boeken verkocht waar aangemoedigt wordt om homos van het dak te gooien en ongehoorzamen vrouwen te straffen, maak je daar even druk om zeg.
Dit is natuurlijk non-argumenatie van de bovenste plank, hoeveel homo's zijn er in Nederland al van het dak geduwd? En hoeveel vrouwen van "ons geloof" zijn al gevierendeeld hier in Nederland?

Niks dus, we hebben in die hoek dus geen probleem. Kijk, ik maak er ook geen probleem van als Hirsi Ali dadelijk wijlen is, maar ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat ze zichzelf problemen op de hals haalt. En ik ben die zgn. selectieve verontwaardiging (van de regering, collega's, endeldarmen, bevolking) elke keer weer ook zat

We hebben gezien dat wijlen Theo van G. met zijn manier van haantje de voorste spelen ook niet datgene heeft opgeleverd wat hij zgn. voor ogen had:"De discussie aanwakkeren..." Ik denk niet dat hij dat nog kan Toen Mohammed B. voor hem stond met een mes in zijn hand of wat dan ook was de schreeuwlelijk van een van Gogh ineens bereid tot het voeren van een normaal gesprek en was hij de redelijkheid zelve, alsof hij het fatsoen zojuist opnieuw had uitgevonden, er doen zelfs verhalen de ronde dat hij "genade, genade'' riep

Dit soort beledigende films werken averechts. Maar wat kan het Hirsi Ali ook schelen, ze vult haar portemonaine wel

²
pi_27970341
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit soort beledigende films werken averechts. Maar wat kan het Hirsi Ali ook schelen, ze vult haar portemonaine wel
Volgens mij zit hier meer achter nu je dit opmerkt Zijn er geen mensen die haar erfenis zullen opstrijken en zodoende haar blijven aanmoedigen dit soort films te maken??
pi_27970418
Niet van het dak gegooit nee, je moet dat ook meer als een metafoor zien, een vrijbrief om homos te beledigen, discrimineren, dan wel te mishandelen, ik heb als homo in een wijk gewoont met 70 procent turken/marokanen en heb dagelijks de verwensingen en bedreigingen aan me hoofd gehoord.

Dit soort boeken draagt niet bij aan een betere samenleving, ik hoop dat je dat toch wel begrijpt.
Dat individuen dit soort boeken verspreiden kan ik me nog voorstellen, maar dat moslimorganisaties dit soort werken verspreiden zegt toch iets over de situatie in nederland.

Voorlopig heb ik nog geen enkele moslimorganisatie in nederland horen spreken over een royement van de AL-Taweed moskee. Kennelijk stemmen ze er zwijgend mee in.
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:09:12 #58
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_27970423
quote:
Kijk, aan dit soort reacties hebben we wat. Hirsi Ali moet de vrijheid hebben dit soort films te mogen maken en de meeste moslims voldoen totaal niet aan het beeld wat er in deze film geschetst wordt.
Gewoon negeren dus als het beeld niet voldoet aan jouw wezen.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_27970507
quote:
We hebben gezien dat wijlen Theo van G. met zijn manier van haantje de voorste spelen ook niet datgene heeft opgeleverd wat hij zgn. voor ogen had:"De discussie aanwakkeren..." Ik denk niet dat hij dat nog kan Toen Mohammed B. voor hem stond met een mes in zijn hand of wat dan ook was de schreeuwlelijk van een van Gogh ineens bereid tot het voeren van een normaal gesprek en was hij de redelijkheid zelve, alsof hij het fatsoen zojuist opnieuw had uitgevonden, er doen zelfs verhalen de ronde dat hij "genade, genade'' riep
Ik vind dit misselijkmakend, als ik jou een mes op je keel houd, dan denk ik ook wel dat je er alles aan zou doen om je leven te redden. Bovendien was Van Gogh iemand die van uitlokken hield, dit deed ie niet alleen bij Moslims maar ook bij de autotochtonen. Het was zeg maar zijn stijl om een discussie te ontlokken. Mag ik je er aan herinderen dat het zoontje van Van Gogh zijn beste vriendje een Moslim was, die dagelijks bij hun thuis kwam.

Maar goed, ik vind het te triest voor worden dat je de daders van dit soort daden nog loopt te verdedigen ook.
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:13:39 #60
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_27970544
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Kijk, aan dit soort reacties hebben we wat. Hirsi Ali moet de vrijheid hebben dit soort films te mogen maken en de meeste moslims voldoen totaal niet aan het beeld wat er in deze film geschetst wordt.
Gewoon negeren dus als het beeld niet voldoet aan jouw wezen.
Zo schetst men wel een beeld over moslims in het algemeen ... vooroordelen
Schijt aan iedereen
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:14:50 #61
13462 BansheeBoy
pi_27970576
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:12 schreef raptorix het volgende:

Maar goed, ik vind het te triest voor worden dat je de daders van dit soort daden nog loopt te verdedigen ook.
Zeg, wil je geen onwaarheden verkondigen tenzij je concrete voorbeelden hebt natuurlijk

²
pi_27970612
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:13 schreef Deadre het volgende:

[..]

Zo schetst men wel een beeld over moslims in het algemeen ... vooroordelen
Ook al omdat de overkoepelende moslimsorganisaties weinig doen om dit soort vooroordelen te ontkrachten. Juist dit soort organisaties kunnen een doorslaggevende rol spelen in de integratie van het moslim geloof in nederland, maar na 30 jaar heeft men nog steeds 0,0 resultaat bereikt.
pi_27970669
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeg, wil je geen onwaarheden verkondigen tenzij je concrete voorbeelden hebt natuurlijk

²
quote:

[..]
...... Kijk, ik maak er ook geen probleem van als Hirsi Ali dadelijk wijlen is, maar ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat ze zichzelf problemen op de hals haalt............
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:20:54 #64
13462 BansheeBoy
pi_27970717
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

[..]
Wat een verdediging van de daders zeg Jongen, je leest dingen die je wilt lezen

²
pi_27970768
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat een verdediging van de daders zeg Jongen, je leest dingen die je wilt lezen

²
Ik kan nog wel even je quotes doorspitten, maar ik besteed me tijd liever aan nuttige zaken.
Gelukkig zijn de moslims waar ik mee omga wel van het niveau dat je daar een fatsoenlijke discussie mee kan voeren.
pi_27971404
Het lijkt me nog erg vroeg om nu al van alles te roepen over Submission 2. Wie zegt dat het een blauwdruk wordt van deel 1? Eerst maar eens afwachten hoe deel 2 inhoudelijk in elkaar steekt en wat de achterliggende boodschap is en hoe deze wordt verpakt...
pi_27971501
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:46 schreef dVTB het volgende:
Het lijkt me nog erg vroeg om nu al van alles te roepen over Submission 2. Wie zegt dat het een blauwdruk wordt van deel 1? Eerst maar eens afwachten hoe deel 2 inhoudelijk in elkaar steekt en wat de achterliggende boodschap is en hoe deze wordt verpakt...
Een ezel stoot zichzelf niet twee keer aan dezelfde steen.

Hirshi Ali wel

pi_27973124
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:49 schreef Youssef het volgende:

[..]

Hirshi Ali wel

Ze doet het toch goed. Ze heeft weer het podium dat ze wil hiermee.
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:46:07 #69
13462 BansheeBoy
pi_27974707
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 07:44 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ze doet het toch goed. Ze heeft weer het podium dat ze wil hiermee.
En een goed gevulde pocket met (bloed)geld. Ik erger me vooral aan het feit dat ze maar niets fout kan doen (bij haar collega's en de bevolking), hoe vaak heeft ze niet voor haar beurt gesproken? Hoe vaak heeft zij dingen verkondigd die tegen de uitspraken/heersende mening van de VVD inging? Ieder
ander was allang ontslagen geweest. Ieder andere collega van haar, ja zelfs van Aartsen, zou ontslagen worden als ze een fles wijn tijdens werktijd zouden wegwerken

²
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:47:43 #70
8369 speknek
Another day another slay
pi_27974744
Is ze zo rijk geworden door Submission? Hij is een keer te zien geweest bij Zomergasten en nog een keer in Denemarken, voor de rest verkoopt de productiemaatschappij het niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27975439
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:55 schreef dl3b het volgende:

[..]

Dat is het omdraaien van oorzaak en gevolg.

Een beetje hetzelfde als wat de moslims doen
Vrouwen moeten een sluier dragen om de sexuele drang van de man te onderbinden , inplaats dat de man gewoon even een beetje zelfbeersing leert en niet elke vrouw als vrij lopend wild mag betrachten.
pi_27975489
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 09:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En een goed gevulde pocket met (bloed)geld. Ik erger me vooral aan het feit dat ze maar niets fout kan doen (bij haar collega's en de bevolking), hoe vaak heeft ze niet voor haar beurt gesproken? Hoe vaak heeft zij dingen verkondigd die tegen de uitspraken/heersende mening van de VVD inging? Ieder
ander was allang ontslagen geweest. Ieder andere collega van haar, ja zelfs van Aartsen, zou ontslagen worden als ze een fles wijn tijdens werktijd zouden wegwerken

²
Ik blijf erbij
de meeste moslims begrijpen geen reet van demokratie
  donderdag 16 juni 2005 @ 10:31:25 #73
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_27975892
quote:

[..]

Hirshi Ali wel

Twee ezels stoten zich niet aan dezelfde steen,
BSB en Youssef wel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_27976012
quote:

[..]

Hirshi Ali wel

En over welke steen spreken we hier dan, kun je dat toelichten?

Heeft de regisseur van Police Academy zich 6 keer aan dezelfde steen gestoten?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 10:39:18 #75
13462 BansheeBoy
pi_27976105
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 10:16 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Ik blijf erbij
de meeste moslims begrijpen geen reet van demokratie
Je mag erbij blijven, maar zolang je het niet onderbouwt en niet met argumenten komt blijf ik er bij dat je onzinnige lucht uitkraamt op waterbasis

²
pi_27976142
quote:

[..]

Hirshi Ali wel

een boele ezels in Nederland storen zich ogenschijnlijk telkens weer aan dezelfde steen en inplaats dat ze proberen te begrijpen waarom ze zcih aan die steen storen proberen ze de steen te vermorzellen.
pi_27976214
quote:

[..]

²

Dat heeft geen toelichting nodig jongeman. Iemand die met zulk Titatovenaar taagebruik het functioneren van ons parlametaire systeem probeert te beschrijven begrijpt geen bal van het demokratische functioneren in Nederland.
  donderdag 16 juni 2005 @ 10:51:44 #78
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27976505
quote:

[..]

²
Nou nou, een politieke beweging is nog altijd geen dictatuur waar de leden zich alleen maar moeten voegen naar de grillen van hun leider. Zélfs daar geldt vrijheid van meningsuiting. En geld is er niet verdiend met Submission hoor. En gedronken wordt er zat in "diensttijd", die voor een politici vaak 24 uur per dag is. AHA zal ik elk geval wienig plezier beleven van de niet bestaande bakken met geld, echte vrijheid heeft ze allang niet meer. Dankzij de reële dreigementen van een stel malloten met lange tenen.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_27977025
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Je hebt het anders wel constant over dat Hirsi Ali een bepaalde handeling niet moet uitvoeren omdat de "rust" anders verstoord wordt, waarbij je de schuld bij Hirsi Ali legt en niet bij de idioot die haar dan wat wil aandoen. Misschien is het een idee om je wat zorgvuldiger uit te drukken, als je dat niet bedoelde.
De rust moet mi zo veel mogelijk verstoord worden. Dan wennen de mensen die zich wél aangesproken voelen er sneller aan dat dit hier kan. Net als dat twee meneren hier hand in hand kunnen lopen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:18:24 #80
13462 BansheeBoy
pi_27977422
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 10:40 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Een boel ezels in Nederland storen zich ogenschijnlijk telkens weer aan dezelfde steen en in plaats dat ze proberen te begrijpen waarom ze zich aan die steen storen proberen ze de steen te vermorzellen.
Ik zit hier met een dilemma: Hoe krijgen Geert Wilders, Ayaan Hirsi Ali en wijlen Theo van G. het voor elkaar om zowel de steen als de ezel te zijn ? Lijkt me een interessante vraag.

Overigens heb ik je stuk tekst even dévoorzien van spelfouten en hoofdletters waar nodig aangebracht.

²
pi_27977508
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zit hier met een dilemma: Hoe krijgen Geert Wilders, Ayaan Hirsi Ali en wijlen Theo van G. het voor elkaar om zowel de steen als de ezel te zijn ? Lijkt me een interessante vraag.

Overigens heb ik je stuk tekst even dévoorzien van spelfouten en hoofdletters waar nodig aangebracht.

²
Dan ben je een matige leraar Nederlands in elk geval.
A) Heb je niet alle spelfouten eruit gefilterd en B) maak je er zelf ook de nodige.

Maar stoot Ali tegen zichzelf dan?

Je eerdere uitspraken brengen je wel in het nauw Banshee.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:21:22 #82
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27977517
Is een boycot trouwens ook geen fascisme?
pi_27977631
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:46 schreef dVTB het volgende:
Misschien is het onderstaande spreekwoord bij moslomis onbekend

Je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is..
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:25:09 #84
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_27977644
Hirsi Ali weet wel hoe ze moet rellen.
Zou zij ook een beetje fok!ken op het fok!?

Vraag me af of zij ook een film gaat maken over de vele gevallen van mishandeling in de homo relaties, zij schijnt in iedergeval zoveel om de homos te geven dat zij natuurlijk vind dat dit niet onopgemerkt moet blijven.
Dames als dader
pi_27977737
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:25 schreef Monus het volgende:
Hirsi Ali weet wel hoe ze moet rellen.
Zou zij ook een beetje fok!ken op het fok!?

Vraag me af of zij ook een film gaat maken over de vele gevallen van mishandeling in de homo relaties, zij schijnt in iedergeval zoveel om de homos te geven dat zij natuurlijk vind dat dit niet onopgemerkt moet blijven.
Dames als dader
Misschien doet ze dat ook wel, wie weet.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:33:32 #86
13462 BansheeBoy
pi_27977958
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:21 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dan ben je een matige leraar Nederlands in elk geval.
A) Heb je niet alle spelfouten eruit gefilterd en B) maak je er zelf ook de nodige.
Bedankt voor je opbouwende kritiek, maar ik heb toch het idee dat ik niet zoveel spelfouten maak. En eerlijk gezegd doe ik dit tussen mijn werk door, met de nodige haast dus, er kan weleens een foutje doroslippen, maar de kennis der Nederlandsche taal zit bij mij wel goed.
quote:
Je eerdere uitspraken brengen je wel in het nauw Banshee.
Welke uitspraken? En hoe brengen ze me in het nauw? Sorry hoor, maar dit moet je toch echt even onderbouwen, dat ben je aan je stand wel verplicht...

²
pi_27978188
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Bedankt voor je opbouwende kritiek, maar ik heb toch het idee dat ik niet zoveel spelfouten maak. En eerlijk gezegd doe ik dit tussen mijn werk door, met de nodige haast dus, er kan weleens een foutje doroslippen, maar de kennis der Nederlandsche taal zit bij mij wel goed.
[..]

Welke uitspraken? En hoe brengen ze me in het nauw? Sorry hoor, maar dit moet je toch echt even onderbouwen, dat ben je aan je stand wel verplicht...

²
Prima toch

Je sprak over een steen waar Ali zich tegen stootte, en later was ze zowel de ezel als de steen. Wat bedoel je precies met die steen?
Yeah baby Yeah!
pi_27978298
Wat een ramp!!! Een homo in een filmpje!!!

pi_27978461
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:11 schreef N.icka het volgende:
Heel knap is het zeker.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_27978482
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:44 schreef nikk het volgende:

Inderdaad, meid, het zal maar gebeuren.....
Wat een drukte om niets....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:52:59 #91
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27978571
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:44 schreef nikk het volgende:

Wat? Waar? Die moet ik zien hoor!
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:21:51 #92
13462 BansheeBoy
pi_27979548
Tijdens het harde werken, wat ik eigenlijk elke dag doe, kwam ik op het idee om mijn gevoelens voor Hirsi Ali op papier te zetten. Het beste leek me om dit te doen in dichtvorm. Bij deze:

O Hirsi Ali, je bent al zolang bezig. Je bent verminkt, dat weet ik
Maar waarom neem je wraak op onschuldige Moslims? Maak je toch niet dik
Een moord heeft deel 1 van je laxerende film opgeleverd. Dat hebben we met zijn allen gezien
Hirsi Ali, stop nou eens met die hetze tegen de Islam. Laten we vredig zijn en er een glas cola op drinken of tien
Waarom die provocatie, waarom die oorlog tegen de Islam, waarom doe je je werk niet gewoon ?
Zie je dan niet dat de VVD je gebruikt als muur om de klappen op te vangen en de hoon?

²
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:32:59 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_27979897
Wat is dat toch met moslims en slechte rijmpjes als het om Hirsi Ali gaat? .
pi_27979954
poesje miauw kom eens lauw .
pi_27980003
Hulde aan BSB, ff serieus hey Banshee, opsturen naar haar e-mail!
Allah Al Watan Al Malik
pi_27980026
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
Hulde aan BSB, ff serieus hey Banshee, opsturen naar haar e-mail!
Hij staat gerapporteerd bij de junkmail filter
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:44:41 #97
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27980267
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Tijdens het harde werken, wat ik eigenlijk elke dag doe, kwam ik op het idee om mijn gevoelens voor Hirsi Ali op papier te zetten. Het beste leek me om dit te doen in dichtvorm. Bij deze:

Een moord heeft deel 1 van je laxerende film opgeleverd. Dat hebben we met zijn allen gezien
Hirsi Ali, stop nou eens met die hetze tegen de Islam. Laten we vredig zijn en er een glas cola op drinken of tien
Waarom die provocatie, waarom die oorlog tegen de Islam, waarom doe je je werk niet gewoon ?
Zie je dan niet dat de VVD je gebruikt als muur om de klappen op te vangen en de hoon?

²
je laat je hier niet echt van je talentvolle kant zien als het gaat om schrijfsels en essays. tenenknarsend bedroevend.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27980309
quote:
tenenknarsend bedroevend.

Nieuwe uitdrukking?
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:47:23 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27980363
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nieuwe uitdrukking?
beetje creatief met taal moet kunnen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:51:15 #100
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27980536
BSB, misschien kan je het inrappen voor op de soundtrack.
pi_27981033
quote:

Dit verzin je niet

BSB lik mijn reet
Alsof je ooit wat anders eet

Mooi he?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:15:44 #102
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_27983524
quote:

[..]

Het moet niet extreem provocerend worden vind ik. Maar voor moslimextremisten kun je het niet subtiel brengen, het is altijd fout.
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:29:28 #103
13462 BansheeBoy
pi_27984055
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:15 schreef Maar-T het volgende:

[..]

Het moet niet extreem provocerend worden vind ik. Maar voor moslimextremisten kun je het niet subtiel brengen, het is altijd fout.
Pardon? Zit jij mij hier op zeer subtiele wijze in de groep der extremisten te werpen? Ik ben het op geen enkele mogelijke manier met wat ze ook zegt eens. Als Hirsi Ali vanaf morgen zou verkondigen dat 1+1 2 is zou ik dat niet meer als feit zien, sterker nog: 1+1 zou voor mij dan 3 zijn !

²

[ Bericht 1% gewijzigd door BansheeBoy op 16-06-2005 14:47:34 ]
pi_27984207
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:

²
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:52:07 #105
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_27984870
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Pardon? Zit jij mij hier op zeer subtiele wijze in de groep der extremisten te werpen? Ik ben het op geen enkele mogelijke manier met wat ze ook zegt eens. Als Hirsi Ali vanaf morgen zou verkondigen dat 1+1 2 is zou ik dat niet meer als feit zien, sterker nog: 1+1 zou voor mij dan 3 zien !

²
nou nou, wat een korte teentjes heb je zeg.
Ik vind het begrijpelijk dat de meeste moslims boos worden als ze de islam loopt te provoceren ipv een probleem aan te kaarten.(met het laatste hebben extremisten ook een probleem)

Maar ze mag gerust zeggen dat homosexualiteit getolereerd moet worden door het bespreekbaar te maken! -ik zou dat niet met een film doen- maar als je tegen een extremist zegt dat je ook maar iets open staat voor homosexualiteit heb je het gelijk gevreten! En dat vind ik niet kunnen.

Als je enkel haar homotolerantie niet kunt verdragen ben je in dat opzicht misschien geen extremist, maar het lijkt er wel op. Wie andersdenkenden niet respecteert is zeker geen democraat.
pi_27985317
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef Maar-T het volgende:

[..]

nou nou, wat een korte teentjes heb je zeg.
Ik vind het begrijpelijk dat de meeste moslims boos worden als ze de islam loopt te provoceren ipv een probleem aan te kaarten.(met het laatste hebben extremisten ook een probleem)

Maar ze mag gerust zeggen dat homosexualiteit getolereerd moet worden door het bespreekbaar te maken! -ik zou dat niet met een film doen- maar als je tegen een extremist zegt dat je ook maar iets open staat voor homosexualiteit heb je het gelijk gevreten! En dat vind ik niet kunnen.

Als je enkel haar homotolerantie niet kunt verdragen ben je in dat opzicht misschien geen extremist, maar het lijkt er wel op. Wie andersdenkenden niet respecteert is zeker geen democraat.
en ondertussen maar beweren dat het woord van god/allah/whoever liefde is
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:05:16 #107
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_27985379
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef Prego het volgende:

[..]

die liefde geldt niet voor iedereen, zo is dat met veel geloven helaas
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:13:12 #108
13462 BansheeBoy
pi_27985703
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef Prego het volgende:

[..]

Ik daag je uit, en dat vraag ik je oprecht: 1 citaat van mij waar ik dat zeg

Het laatste waar ik aan denk als ik Hirsi Ali zie op de tv of ruik als ik langs een sloot loop is "liefde"

²
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:32:47 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27986413
waarom is het zo eng om te accepteren dat homohaat en gelijkwaardigheid ten aanzien van vrouwen misschien niet het best geïnterpreteerd is en wellicht wat meer naar deze tijd geïnterpreteerd/geprojecteerd zou kunnen worden?

als je dan echt zo'n grote vent bent zou je dat ook gewoon aan kunnen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:36:50 #110
13462 BansheeBoy
pi_27986567
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef zoalshetis het volgende:
waarom is het zo eng om te accepteren dat homohaat en gelijkwaardigheid ten aanzien van vrouwen misschien niet het best geïnterpreteerd is en wellicht wat meer naar deze tijd geïnterpreteerd/geprojecteerd zou kunnen worden?
Een hele lange kommaloze zin. Wat bedoel je ?

²
pi_27986607
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Je bent toch zo'n Nederlandse taal-fan?

Mooi voorbeeld zou ik zeggen, en de zin spreekt voor zich.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:38:42 #112
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_27986623
sjongejongejonge het gaat toch om de inhoud?! weet je geen antwoord ofzo
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:41:45 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_27986728
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Hirsi Ali vanaf morgen zou verkondigen dat 1+1 2 is zou ik dat niet meer als feit zien, sterker nog: 1+1 zou voor mij dan 3 zijn !
Dat geeft inderdaad het hoofdprobleem aan, een volkomen afwezigheid aan inhoudelijk beoordelingsvermogen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:42:59 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27986779
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
de zin had geen behoefte, taalkundig gezien, aan komma's, maar verbeter waar nodig en begin aub niet over hoofdletters.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:48:10 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27986960
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat geeft inderdaad het hoofdprobleem aan, een volkomen afwezigheid aan inhoudelijk beoordelingsvermogen.
van wie?
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:50:41 #116
13462 BansheeBoy
pi_27987052
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat ben ik inderdaad met je eens, maar dat heeft de stoute steenezel* Hirsi Ali aan zichzelf te danken. Zij benadert ons Moslims niet op een vriendelijke bejegenbare manier. En ook wijlen Theo van G. maakte zich hier schuldig aan. We hebben gezien wat het heeft opgeleverd, helaas

*Suske en Wiske-titel...

²
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:52:08 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27987113
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ben ik inderdaad met je eens, maar dat heeft de stoute steenezel* Hirsi Ali aan zichzelf te danken. Zij benadert ons Moslims niet op een vriendelijke bejegenbare manier. En ook wijlen Theo van G. maakte zich hier schuldig aan. We hebben gezien wat het heeft opgeleverd, helaas

*Suske en Wiske-titel...

²
wat is bejegenbaarheid en vriendelijkheid als je gewoon kritisch bent?
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:54:02 #118
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27987190
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het laatste waar ik aan denk als ik Hirsi Ali zie op de tv of ruik als ik langs een sloot loop is "liefde"

²
Het ruikt soms een beetje vies, maar daar moet je doorheen prikken. Hou je niet van vrouwen dan?
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:13:37 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_27987914
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
van wie?
Wie weigert er naar argumenten te kijken?
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:14:27 #120
13462 BansheeBoy
pi_27987942
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:54 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Het ruikt soms een beetje vies, maar daar moet je doorheen prikken. Hou je niet van vrouwen dan?
Ik doe maar op 1 plaats aan overspel en dat als ik aan het voetballen ben, het zou niet fijn zijn als ik de hele tijd alleen zou spelen. Van Persie kreeg ook de opdracht om aan overspel te doen, hij begreep het verkeerd, hij moest de bal overspelen en niet een Kralings pasteitje pleisteren

²
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:15:33 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27987981
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:13 schreef speknek het volgende:

[..]

Wie weigert er naar argumenten te kijken?
binnen fok!?
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:28:32 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_27988468
Je kan het heel goed uit de context halen, BSB heeft er zelfs al op gereageerd, ik heb allang gebeten, zeg nou maar waar je naar loopt te vissen.
pi_27991261
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
man ik heb het helemaal tegen jou
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:56:23 #124
13462 BansheeBoy
pi_27991296
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:55 schreef Prego het volgende:

[..]

Dan mag ik er toch op reageren ?

²
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:06:19 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27991566
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
je mag hem zelfs uitdagen
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:40:47 #126
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_27992422
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

*Suske en Wiske-titel...

²
Vraag eens aan willekeurig intelligente Nederlanders die hem kenden, of Theo van Gogh niet gevoelig was voor argumenten.

50 jaar lang zijn Christenen in dit land in hun hok geprovoceerd, van Kooten en de Bie en "Life of Brian" tot Hans Teeuwen, zonder dat er een dode hoefde te vallen.
En nu zitten we met een aantal primitieve sluierdragers opgezadeld die vinden dat je niet moet "provoceren". Zij bepalen wel wat "provoceren" is. Bewaar die cultuur van angst en geweld, en vernietiging van alles wat afwijkt van jullie "cultuur" maar voor ergens anders.
Lange tenen en korte lontjes. Kijk eens naar het verschil op een uitgaansavond nu en 20 jaar geleden. Een forse achteruitgang qua beschaving, kun je wel stellen.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_27992744
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
waarop? op iets wat geen toepassing heeft op jou? en daar moet ik antwoord op geven?
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:14:24 #128
13462 BansheeBoy
pi_27996959
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:52 schreef Prego het volgende:

[..]

waarop? op iets wat geen toepassing heeft op jou? en daar moet ik antwoord op geven?
Je zei dit:
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:55 schreef Prego het volgende:

[..]

²
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:18:04 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27997063
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:28 schreef speknek het volgende:
Je kan het heel goed uit de context halen, BSB heeft er zelfs al op gereageerd, ik heb allang gebeten, zeg nou maar waar je naar loopt te vissen.
als dit al tegen mij was, dan graag de link die je bedoelde. en ook graag wát je bedoelde. het is allemaal vrij cryptisch zo. maar dat is dus áls je het tegen mij had.
pi_27997172
Robert Long - Homo Sapiens (1979)

Zij is een vrouw en zij is een vrouw
Ze wonen samen op een flat in Rotterdam, wat zou dat nou
De een heet Lies, de ander Jet
Een stel dat zich uitstekend redt
Goed katholiek en keurig net
Op vrijdag zelfs een viskroket
Ze slapen in hetzelfde bed
En af en toe dan doen ze het

Hij is een man en hij is een man
Ze zijn al jaren bij mekaar wat is daar voor bijzonders aan
Het is nou toch wel zonneklaar
Als zij dat willen doen ze waar
Al was er dan geen ambtenaar
Die sprak "nu bent u dus een paar"
Elk diertje z'n plezier nietwaar
Dat is voor niemand een bezwaar

Behalve in de ogen van zo'n klootzak als een Gijssen*
Die man bekijkt de wereld met zo'n vrome, zure smoel
Omdat 'ie zelf niet neuken mag meent 'ie vol afgrijzen
Z'n medemens die anders is terecht te moeten wijzen
Met God tezamen op een stoel
Dat geeft een lekker machtsgevoel
Hij vindt 't vast ontzettend fijn
Om roomser dan de Paus te zijn
Dus kijkt 'ie op 't mensdom neer
Als plaatsvervangend lieveheer
Alleen dat "lieve" klopt allang niet meer

Hij is een vrouw en zij is een man
Dat is nog niet zo lang zo omdat dat de laatste tijd pas kan
Ze stichtten samen een gezin
Dat was wel moeilijk in 't begin
Maar zij nam hem tot gemalin
En hij is nu haar hartsvriendin
Dus hielden ze de moed erin
En kreeg hun leven nieuwe zin

Dat geldt natuurlijk niet voor zo'n fanaat als die Simonis*
Die predikt dat God liefde is, en vrede en geluk
Die man die denkt beslist dat hij nog beter dan God's zoon is
Omdat 'ie alles wat voor zijn begrippen ongewoon is
Bestempeld als onzedelijk
Dat vindt 'ie zelf wel redelijk
Wie anders is heeft weinig kans
Hij wurgt ze met z'n rozenkrans
En trapt ze stevig maar devoot
Uit zijn humane vikingboot
Degelijk en grondig in de goot

Maar ik ben een mens en jij bent een mens
Ook onder de verzamelnaam bekend als homo sapiens
De een wil dit, de ander dat
Hire vind je wat, daar laat je wat
Maar als een mens z'n ware aard
Z'n leven lang verbergen moet
Is de kerk geen stuiver waard
Al zeggen priesters "God is goed"
Want als je God als goed beschouwt
Vindt 'ie 't beslist niet fout
Wanneer je van een ander houdt

Elk geloof claimt dat 't weet
Wat hun God eigenlijk bedoelt
Laat ze maar lullen
Laat ze maar lullen
Laat ze maar lullen en doe wat je voelt
Want ze weten dat hun macht
Alleen op dreigementen stoelt
Dus laat ze maar lullen
Laat ze maar lullen
Laat ze maar lullen
Laat ze maar lullen
Lullen, lullen, lu-lu-lu-lu-lullen
Lululululululululullen

* Gijssen is een Nederlandse bisschop
* Simonis is een Nederlandse kardinaal

Ik was direkt "verliefd" op dit nummer toen ik het voor het eerst hoorde!
PS. er zijn toen géén dode gevallen!
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:22:45 #131
45206 Pietverdriet
pi_27997223
BSB, je geeft met je verwijzing Theo van Gogh en Hirschi Ali wel aan hoe, in jouw ogen, moslims met kritiek denken om te moeten gaan, en door te zeggen dat dat er van komt, praat je het goed.
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:39:22 #132
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27997788
quote:

²
BansheeBoy, nu ook in dichtvorm

wanneer mogen we je eerste bundel verwelkomen?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:41:24 #133
13462 BansheeBoy
pi_27997851
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
BSB, je geeft met je verwijzing Theo van Gogh en Hirschi Ali wel aan hoe, in jouw ogen, moslims met kritiek denken om te moeten gaan, en door te zeggen dat dat er van komt, praat je het goed.
Neen, ik praat het geen van beiden goed. Ik zeg het nogmaals:

Ik keur de beledigingen (zgn. kitiek) van wijlen Theo van G. en Hirsi Ali ten zeerste af. Tevens keur ik het handelen van typetjes als Mohammed B. ook enigzins af. Ik zeg enkel dat mensen met een dergelijke beledigende mening kunnen verwachten dat er 1 of 2 gekken zijn die het niet erg vinden om een aantal jaren te zitten ofschoon ik absoluut niet tot die laatste categorie behoor

Net als een heteroman zich ook niet moet tonen om en nabij het Anne Frankplantsoen te Eindhoven, omdat hij anders voor zijn lichaam moet vrezen...

²
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:45:34 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27997985
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik keur de beledigingen (zgn. kitiek) van wijlen Theo van G. en Hirsi Ali ten zeerste af. Tevens keur ik het handelen van typetjes als Mohammed B. ook enigzins af. Ik zeg enkel dat mensen met een dergelijke beledigende mening kunnen verwachten dat er 1 of 2 gekken zijn die het niet erg vinden om een aantal jaren te zitten ofschoon ik absoluut niet tot die laatste categorie behoor

Net als een heteroman zich ook niet moet tonen om en nabij het Anne Frankplantsoen te Eindhoven, omdat hij anders voor zijn lichaam moet vrezen...

²
meneer b behoorde toch tot de groep 'verhofstad'? zo'n eenmansactie was het nou ook weer niet.
overigens vind ik je "ten zeerste" en je "enigzins" wat misplaatst of tenminste in de verkeerde volgorde staan.
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:46:55 #135
45206 Pietverdriet
pi_27998059
quote:

Bull
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:47:32 #136
13462 BansheeBoy
pi_27998083
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

meneer b behoorde toch tot de groep 'verhofstad'? zo'n eenmansactie was het nou ook weer niet.
overigens vind ik je "ten zeerste" en je "enigzins" wat misplaatst of tenminste in de verkeerde volgorde staan.
Het moet nog maar blijken of het echt groepswerk was. Iedereen die zgn. lid was van die groep laten ze vrij En over woordgebruik kun je natuurlijk altijd twisten, net als over hoofdletters

²
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:48:31 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27998115
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het moet nog maar blijken of het echt groepswerk was. Iedereen die zgn. lid was van die groep laten ze vrij En over woordgebruik kun je natuurlijk altijd twisten, net als over hoofdletters

²
twist and shout.
pi_27999168
quote:

[..]

Sja... Als je het zo wilt stellen.. Islam predikt haat en verdeeldheid, het is volgens jouw redenatie dus maar afwachten tot een of andere kolonist die deze onverdraagzame religie predikt het loodje zal moeten leggen omdat er altijd wel gekken zijn die het niet erg vinden om een aantal jaar te moeten zitten of hun leven graag geven voor hun idealen.
eeeh
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:48:28 #139
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28000241
Uiterst vermakelijk topic! TTT!

Maarehm, weet je eigenlijk wel waar het Anne Frank plantsoen precies ligt? Mên, wat ben ik daar als heteroman al vaak langsgekomen zeg! Niks te zien, niks gebeurt.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 10:51:52 #140
13462 BansheeBoy
pi_28009650
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Het blijft grappig hoe andere FOk!kers mij een andere intentie pogen aan te praten en blijven zeggen dat ik dingen anders bedoel. Jongens, ik ben geen schizofreen hoor, als ik zeg wat ik bedoel dan is het ook zo: ik keur het af dat hirsi ali er een beledigende mening op nahoudt, tevens ben ik niet te beroerd om ook Mohammed B. en de zijnen niet met respect te benaderen

²
pi_28009773
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het blijft grappig hoe andere FOk!kers mij een andere intentie pogen aan te praten en blijven zeggen dat ik dingen anders bedoel. Jongens, ik ben geen schizofreen hoor, als ik zeg wat ik bedoel dan is het ook zo: ik keur het af dat hirsi ali er een beledigende mening op nahoudt, tevens ben ik niet te beroerd om ook Mohammed B. en de zijnen niet met respect te benaderen

²
Je keurt de daad van Bouyeri ENIGSZINS af terwijl je het van de zotte zou moeten vinden wat dat knaapje gedaan heeft...
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:07:17 #142
45206 Pietverdriet
pi_28010143
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Waarom heb jij zelf dan zo weinig respect voor homos? Je hebt daar een zwaar beledigende mening over die je iedere keer weer ventileert. Je loopt te jammeren als je daarvoor op je kloten krijgt, maar als iemand wat van moslims zegt, en vermoord of bedreigt wordt, dan schokschouder jij en zeg je, dat heb je ervan.
Ik vind dat een tekstboek voorbeeld van Schizofreen gedrag.
pi_28010158
Natuurlijk praat je de moord goed.
Je begrijpt namenlijk waarom dat is gedaan en je hebt een collektief excuus

"Wij moslims voelen ons aan gevallen door theo en kijk maar wat het resultaat ervan is"
pi_28010266
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:07 schreef CANARIS het volgende:

"Wij moslims voelen ons aan gevallen door theo en kijk maar wat het resultaat ervan is"
Het woord resultaat impliceert dat er sprake is van een causaal verband, wat in feite te ridicuul is voor woorden.
Yeah baby Yeah!
pi_28010335
quote:

Ja, met deze conclusie is op zich nix mis, maar daaruit volgt de vraag: wat moet er aan gedaan worden?

En uit je vorige reacties blijkt dan, dat je eigenlijk vindt dat AHA in moet binden, toch? toch? toch? (kep het niet precies gevolgd)

[ Bericht 7% gewijzigd door R_ON op 17-06-2005 11:18:36 ]
Maybe
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:12:26 #146
13462 BansheeBoy
pi_28010342
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:07 schreef CANARIS het volgende:
Ja, ik begrijp het het inderdaad, maar dat is toch wat anders dan goedkeuren. Ik begrijp de aanvallen op die 2 penthouses in New York ook wel, maar ik ben het er niet mee eens noch keur ik het goed. Nu wel duidelijk?
quote:
Ja dat zeg ik inderdaad, maar ik zie geen goedkeuring, echt niet

²
pi_28010440
quote:

[..]

²
Als ik dit lees voel ik me echt geroepen om de kruisridders orde weer nieuw leven in te blazen......
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:19:21 #148
13462 BansheeBoy
pi_28010590
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:12 schreef R_ON het volgende:

[..]

Ja, met deze conclusie is op zich nix mis, maar daaruit volgt de vraag: wat moet er aan gedaan worden?
De oplossing zit hem in onderstaande sleutelwoorden, de welbekende 5 E's:

• Respect
  • Tolerantie
  • Begrip
  • (van elkaar)Leren
  • (elkaar niet} Bedreigen
    quote:
    En uit je vorige reacties blijkt dan, dat je eigenlijk vindt dat AHA in moet binden.
    Dat vind ik zeker. Mensen mogen gerust een mening hebben wat mij betreft, maar zij slaat door en ze kent maar 1 truukje: het beledigen van de Islam en het verkopen als zgn. kritiek

²

[ Bericht 1% gewijzigd door BansheeBoy op 17-06-2005 11:25:28 ]
  • Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 11:37:48 #149
    70154 klez
    pi_28011259
    Het probleem is dat om vast te stellen wanneer een gelovige beledigd wordt/is, maar een maatstaf geldt, nl. de belevingswereld van de gelovigen.
    Jou redenering doortrekkend:
    In Nederland is een meerderheid van de gelovigen Christen. Zij beschouwen het als bijzonder kwetsend dat Moslims met hoofddoeken over straat lopen. Afschaffen dus die handel!

Misschien dat deze Jip&Janneke taal je duidelijk maakt waar de schoen wringt met dat "kwetsen van gelovigen".

In de Nederlandse samenleving is inmiddels consensus dat tolerantie een belangrijk goed in de samenleving is. En dat we dus conflicten mondeling oplossen, en niet met geweld.
    Daar past "begrip" voor primitief gewelddadig gedrag niet in. Jou "begrip" leidt ertoe dat een steeds groter deel van de Nederlandse bevolking geweld als reactie op moslimterreur (want dat was de aanslag op van Gogh) ook steeds beter zal begrijpen.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 11:49:14 #150
    45206 Pietverdriet
    pi_28011686
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De oplossing zit hem in onderstaande sleutelwoorden, de welbekende 5 E's:

• Respect
  • Heb jij niet voor homo´s
    quote:
  • Tolerantie
  • ben jij niet voor homo´s
    quote:
  • Begrip
  • heb jij niet voor homo´s
    quote:
  • (van elkaar)Leren
  • Ben jij niet toe in staat
    quote:
  • (elkaar niet} Bedreigen
  • Ik ervaar jouw doorgaande tirade´s over homo´s als een bedreiging van de tolerante samenleving, en als haatzaaierij
    quote:

[..]

Dat vind ik zeker. Mensen mogen gerust een mening hebben wat mij betreft, maar zij slaat door en ze kent maar 1 truukje: het beledigen van de Islam en het verkopen als zgn. kritiek

²
    Een truukje wat jij maar al te vaak toepast.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 11:52:41 #151
    13462 BansheeBoy
    pi_28011812
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:

Ik ervaar jouw doorgaande tirade´s over homo´s als een bedreiging van de tolerante samenleving, en als haatzaaierij
    Topic gaat toch niet over mij? Waarom wordt je persoonlijk?
    quote:
    Een truukje wat jij maar al te vaak toepast.
    Met het verschil dat Hirsi Ali hier dik centen mee verdient en ik het oprecht meen

²
      vrijdag 17 juni 2005 @ 11:59:52 #152
    70154 klez
    pi_28012076
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

Met het verschil dat Hirsi Ali hier dik centen mee verdient en ik het oprecht meen

²
    Is dat de nieuwste truc in de moslimgemeenschap om de vuile was binnen te houden? Dat AHA het alleen maar om het geld doet?

vrijdag 17 juni 2005 @ 12:00:42 #153
    45206 Pietverdriet
    pi_28012103
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]
    Jij wordt toch ook persoonlijk over H. Ali en T van Gogh, dus hou maar op met huilen.
    quote:
    Je geeft dus toe dat je een haatzaaiende anti democraat bent, die voor anderen zijn stinkende vingertje meent te moeten zwaaien, maar zelf alle omgangsvormen opzij zet.
    Je hebt jezelf in dit topic ongelofelijk te kakken gezet, en aangetoont dat je geen knip voor de neus waard bent. Je bent schizofreen wat moraal aangaat, hypocriet als de neten wat verdraagzaamheid betreft.
    Kortom, bent een huilende haatzaaier.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 12:03:07 #154
    70154 klez
    pi_28012183
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij wordt toch ook persoonlijk over H. Ali en T van Gogh, dus hou maar op met huilen.
    [..]

Je geeft dus toe dat je een haatzaaiende anti democraat bent, die voor anderen zijn stinkende vingertje meent te moeten zwaaien, maar zelf alle omgangsvormen opzij zet.
    Je hebt jezelf in dit topic ongelofelijk te kakken gezet, en aangetoont dat je geen knip voor de neus waard bent. Je bent schizofreen wat moraal aangaat, hypocriet als de neten wat verdraagzaamheid betreft.
    Hear hear.
    pi_28012211
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 11:37 schreef klez het volgende:
    Het probleem is dat om vast te stellen wanneer een gelovige beledigd wordt/is, maar een maatstaf geldt, nl. de belevingswereld van de gelovigen.
    Jou redenering doortrekkend:
    In Nederland is een meerderheid van de gelovigen Christen. Zij beschouwen het als bijzonder kwetsend dat Moslims met hoofddoeken over straat lopen. Afschaffen dus die handel!

Misschien dat deze Jip&Janneke taal je duidelijk maakt waar de schoen wringt met dat "kwetsen van gelovigen".

In de Nederlandse samenleving is inmiddels consensus dat tolerantie een belangrijk goed in de samenleving is. En dat we dus conflicten mondeling oplossen, en niet met geweld.
    Daar past "begrip" voor primitief gewelddadig gedrag niet in. Jou "begrip" leidt ertoe dat een steeds groter deel van de Nederlandse bevolking geweld als reactie op moslimterreur (want dat was de aanslag op van Gogh) ook steeds beter zal begrijpen.
    Sal, doet petje af.....
    pi_28012253
    quote:

[..]

[..]

gelukkig heeft Sal meerdere petten functie,
    doet weer een petje af

fijn om te zien dat er gelukkig nog meer helder denkende mensen hier zijn.
    pi_28012326
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 11:59 schreef klez het volgende:

[..]

Is dat de nieuwste truc in de moslimgemeenschap om de vuile was binnen te houden? Dat AHA het alleen maar om het geld doet?

Tja, dan moet je natuurlijk niet gaan generaliseren, he, dat maakt je niet sterker.
    Maybe
      vrijdag 17 juni 2005 @ 12:10:27 #158
    45206 Pietverdriet
    pi_28012432
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 12:07 schreef R_ON het volgende:

[..]

Tja, dan moet je natuurlijk niet gaan generaliseren, he, dat maakt je niet sterker.
    Hij generaliseerd niet, hij haalt BSB onderuit en maakt hem onsterfelijk belachelijk door zijn gedachtelijn door te zetten.
    pi_28012496
    Ik snap die aanvallen op BHB niet hoor. Hij zegt dat ie het niet zo op homo's heeft die hand in hand lopen, wat is daar haatzaaiend aan? Hij geeft toch aan dat ie er heus niks van zal zeggen als ie dat ziet? En dat je homoseksualiteit niet vind kunnen, tja, dat is dan zijn mening. Ik dacht dat het zo belangrijk was om voor je mening uit te kunnen komen hier in NL? Nou, hij mag dat ook. Hier is niks haatzaaiends aan, heb nog geen reply's gezien vam 'm dat homo's dood moeten. Maar jullie reageren allemaal wel zo.
    pi_28012528
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hij generaliseerd niet, hij haalt BSB onderuit en maakt hem onsterfelijk belachelijk door zijn gedachtelijn door te zetten.
    Ow. Dat was sarcastisch bedoeld?

Dat had ik er niet direct uitgehaald.
    Maybe
      vrijdag 17 juni 2005 @ 12:14:00 #161
    13462 BansheeBoy
    pi_28012549
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 11:59 schreef klez het volgende:

[..]

Neen, het leek me toch algemeen bekend dat ze haar verminkingen probeert te wreken op tal van aimabele Moslims en hier vervolgens een goede stevige duit voor vangt Ze werkt voor de VVD. Ze maakt films, ze schijft boeken, ze heeft een auto van de zaak

Nee, ik vind haar niet oprecht. Als ze oprecht was zou ze ook luisteren naar de groep die het zgn. "zo moeilijk heeft" en een "perverse profeet" heeft. Maar dat doet ze niet. Helaas, want ze heeft best wel een goed gebit

²
    pi_28012629
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 12:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
    Ik snap die aanvallen op BHB niet hoor. Hij zegt dat ie het niet zo op homo's heeft die hand in hand lopen, wat is daar haatzaaiend aan? Hij geeft toch aan dat ie er heus niks van zal zeggen als ie dat ziet? En dat je homoseksualiteit niet vind kunnen, tja, dat is dan zijn mening. Ik dacht dat het zo belangrijk was om voor je mening uit te kunnen komen hier in NL? Nou, hij mag dat ook. Hier is niks haatzaaiends aan, heb nog geen reply's gezien vam 'm dat homo's dood moeten. Maar jullie reageren allemaal wel zo.
    Ik zou zeggen lees het essay aan dehand van Banshee is over het homo-isme zoals hij dat noemt en beoordeel dan zijn mening over het onderwerp.

In andere woorden (eufemisme) hij vindt de noodzaak van een brandweer legitiem, maar ze moeten zich niet bezighouden met het blussen van branden...
    Yeah baby Yeah!
      vrijdag 17 juni 2005 @ 12:17:58 #163
    70154 klez
    pi_28012702
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 12:07 schreef R_ON het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk wel mooi zijn als een moslim hier een keer zou bevestigen wat ik denk en hoop, dat het gedachtengoed van BHB inderdaad slechts dat van een kleine groep binnen de Moslims vormt.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 12:18:26 #164
    13462 BansheeBoy
    pi_28012718
    quote:

[..]

[..]
    Ja, maar het topic gaat ook over hen. Dus lijkt me dat vrij normaal. Het zou pas vreemd zijn als ik persoonlijk met jou zou worden
    quote:
    Nee, dat geef ik niet toe. Je kent me niet zie ik. Ik denk dat wij in real life best wel vrienden zouden kunnen zijn, als je dat haten maar laat. Want je tekst staat bol van de haat jegens mij, nergens voor nodig

²
    pi_28012732
    ze werkt voor de VVD
    quote Banshee

Ik herhaal mij voor de duizendst keer

Banshee, je begrijpt werkelijk gee n reet van het Nederlandse Demokratische systeem

In Allah Landen werken mensen misschien voor partijen , die dan ook "voor hun beurt niet mogen praten" . Hier ligt de boel toch wat anders.

[ Bericht 3% gewijzigd door CANARIS op 17-06-2005 12:24:47 ]
      vrijdag 17 juni 2005 @ 12:19:42 #166
    45206 Pietverdriet
    pi_28012757
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 12:14 schreef BansheeBoy het volgende:
    Nee, ik vind haar niet oprecht.
    Pot, Ketel, doe de wiskunde.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 12:23:33 #167
    45206 Pietverdriet
    pi_28012904
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, maar het topic gaat ook over hen. Dus lijkt me dat vrij normaal. Het zou pas vreemd zijn als ik persoonlijk met jou zou worden
    [..]
    Jij doet niet anders met je essays over homo´s als het zaaien van haat jegens mij
    quote:
    Nee, dat geef ik niet toe.
    Dat had ik ook niet verwacht
    quote:
    Je kent me niet zie ik
    Beter als jij jezelf denk ik.
    Je hebt nog geen speld tussen mijn kritiek gekregen
    quote:
    . Ik denk dat wij in real life best wel vrienden zouden kunnen zijn,
    dat betwijfel ik zeer
    quote:
    als je dat haten maar laat. Want je tekst staat bol van de haat jegens mij, nergens voor nodig
    Jij bent degene die haat, afkeurt en stinkende vingertjes zwaait.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 12:24:29 #168
    13462 BansheeBoy
    pi_28012938
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij doet niet anders met je essays over homo´s als het zaaien van haat jegens mij
    Jij bent homo ?

²
      vrijdag 17 juni 2005 @ 12:25:14 #169
    70154 klez
    pi_28012974
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 12:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, het leek me toch algemeen bekend dat ze haar verminkingen probeert te wreken op tal van aimabele Moslims en hier vervolgens een goede stevige duit voor vangt Ze werkt voor de VVD. Ze maakt films, ze schijft boeken, ze heeft een auto van de zaak

Nee, ik vind haar niet oprecht. Als ze oprecht was zou ze ook luisteren naar de groep die het zgn. "zo moeilijk heeft" en een "perverse profeet" heeft. Maar dat doet ze niet. Helaas, want ze heeft best wel een goed gebit

²
    Grappig, dat totale gebrek aan medeleven met iemand die verminkt is in naam van Allah. Dat maakt je verhaal niet bepaald geloofwaardiger.

In Nederland is het normaal dat als je arbeid verricht dat je daar voor betaald krijgt. En als jij denkt dat AHA het goed voor elkaar heeft met haar "dikke" salaris en het gegeven dat ze voor haar leven moet vrezen omdat religieuze friks het op haar gemunt hebben, dan spoor je toch niet helemaal.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 14:31:00 #170
    45206 Pietverdriet
    pi_28017491
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij bent homo ?

²
    Goh, jij merkt geeneens als iemand je met links van de baan veegt, een "broadside" geeft en je volledig game, set en match gehakt van je maakt.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:00:19 #171
    13462 BansheeBoy
    pi_28018474
    V
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Goh, jij merkt geeneens als iemand je met links van de baan veegt, een "broadside" geeft en je volledig game, set en match gehakt van je maakt.
    Is dat een antwoord op de vraag:"Ben je homo?"

Wel vreemd

²
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:08:20 #172
    70154 klez
    pi_28018718
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
    V
    [..]

Is dat een antwoord op de vraag:"Ben je homo?"

Wel vreemd

²
    Laat maar.

Misschien kan je nog eens een poging doen inhoudelijk te reageren. "Damage control", zeg maar.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:15:01 #173
    45206 Pietverdriet
    pi_28018924
    BSB speelt Walzin Mathilda op zijn eigen titanic. Hij is alleen niet tegen een ijsberg gevaren, maar tegen zijn eigen hek
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:15:54 #174
    13462 BansheeBoy
    pi_28018949
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 15:08 schreef klez het volgende:

Misschien kan je nog eens een poging doen inhoudelijk te reageren. "Damage control", zeg maar.
    Bij deze
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 12:25 schreef klez het volgende:

[..]

Grappig, dat totale gebrek aan medeleven met iemand die verminkt is in naam van Allah.
    Ik vind het erg zielig voor haar. Ik vind het ook niet fijn voor haar dat geen enkele vent haar meer kan "entertainen" vanwege haar verminking. Ik vind het alleen erg dat ze haar pijnlijke amoreuze verleden gebruikt als spil voor haar oorlog dan wel hetze tegen de Islam.
    quote:
    Dat maakt je verhaal niet bepaald geloofwaardiger.
    Dat heb ik bij deze dus uitgelegd
    quote:
    In Nederland is het normaal dat als je arbeid verricht dat je daar voor betaald krijgt. En als jij denkt dat AHA het goed voor elkaar heeft met haar "dikke" salaris en het gegeven dat ze voor haar leven moet vrezen omdat religieuze friks het op haar gemunt hebben, dan spoor je toch niet helemaal.
    Los van het feit dat je zin niet helemaal klopt ben ik toch bereid nogmaals uit te leggen wat ik bedoel:

hirsi ali is een slecht mens. Mohammed B. heeft slechte daden begaan. hirsi ali verdient haar centen met deze hetze. Ik vind dat ze toch wel degelijke rekening kan houden met de gevoelens van ca. 1 miljoen Moslims in Nederland. Het kan toch niet zijn dat als half Islamitisch Nederland schreeuwt dat hirsi ali te ver gaat dat het allemaal aan hen ligt en hirsi ali geen enkele fout begaat?

²

[ Bericht 1% gewijzigd door BansheeBoy op 17-06-2005 15:17:42 (Cola was op) ]
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:23:16 #175
    45206 Pietverdriet
    pi_28019218
    And the band played walzing mathilda
    As he sailed away from the quay
    And amidst all the tears and the shouts and the cheers
    He sailed off to Gallipoli
    pi_28019265
    Sint en Piet zaten te denken,
    wat ze Pietverdriet zouden schenken...
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:29:55 #177
    70154 klez
    pi_28019446
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Bij deze
    [..]

Ik vind het erg zielig voor haar. Ik vind het ook niet fijn voor haar dat geen enkele vent haar meer kan "entertainen" vanwege haar verminking. Ik vind het alleen erg dat ze haar pijnlijke amoreuze verleden gebruikt als spil voor haar oorlog dan wel hetze tegen de Islam.
    [..]

Dat heb ik bij deze dus uitgelegd
    [..]
    Niet dus. Dat dit de spil zou zijn van haar "hetze" is een niet te bewijzen aanname van jou.
    Dat bijvoorbeeld blijf van mijn lijf huizen gevuld worden met een onevenredig hoog aantal islamitische vrouwen is wel degelijk een serieus te nemen statistisch gegeven.
    quote:
    hirsi ali is een slecht mens. Mohammed B. heeft slechte daden begaan. hirsi ali verdient haar centen met deze hetze. Ik vind dat ze toch wel degelijke rekening kan houden met de gevoelens van ca. 1 miljoen Moslims in Nederland. Het kan toch niet zijn dat als half Islamitisch Nederland schreeuwt dat hirsi ali te ver gaat dat het allemaal aan hen ligt en hirsi ali geen enkele fout begaat? :
    Ze brengt mishandeling van moslimvrouwen onder de aandacht. Waarom is dat een hetze?
    Voor Hirsi Ali werd hier vrijwel nooit over gesproken. Dat is blijkbaar de situatie die jij prefereert.

Dat 1 miljoen moslims vinden dat ze te ver gaat betekent helemaal niets. Er zijn miljoenen Joden in de gasovens verdwenen omdat miljoenen Duitsers in een gek en zijn boek geloofden.

[ Bericht 1% gewijzigd door klez op 17-06-2005 15:39:45 ]
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:30:29 #178
    45206 Pietverdriet
    pi_28019469
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 15:24 schreef Youssef het volgende:
    Sint en Piet zaten te denken,
    wat ze Pietverdriet zouden schenken...
    Precies, want wat geef je nu iemand die alles al heeft, en als ie wat wil het weet te halen.
    Youssef, jij weet schijnbaar niet wat een culturele referentie is.
    pi_28019759
    Sinds de jaren '60 worden in Nederland de christelijke geloven "aangevallen" op hun intolerantie.
    Dit ging soms op een ludieke manier soms op een grove manier...

In de jaren '70 waren er protestliederen zoals de song "Homo Sapiens" van Robert Long.
    In de jaren '80 werd de net overleden paus aangevallen in het satirische programma "Pisa".
    Diverse bisschoppen, kardinalen en leden van christelijke politieke partijen werden aangeklaagd of flink aan de tand gevoeld... De net overleden paus is in Nederland met rotte eieren bekogeld, etc, etc.

Hierbij zijn nooit doden gevallen!!!

"Wij" Nederlanders hebben er gewoon geen zin in de afgelopen 40 jaar weer eens dunnetjes over te moeten doen!!!
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:44:36 #180
    45206 Pietverdriet
    pi_28020016
    * Pietverdriet geeft mineo een zoen
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:47:54 #181
    13462 BansheeBoy
    pi_28020124
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 15:37 schreef mineo39-76 het volgende:
  • 2de wereldoorlog (volledig westerse aangelegenheid)
  • Dolle mina's
  • Treinkaping door Molukkers

Om maar wat te noemen
    quote:
    "Wij" Nederlanders hebben er gewoon geen zin in de afgelopen 40 jaar weer eens dunnetjes over te moeten doen!!!
    Hoeveel doden zijn er gevallen in Nederland die direct te maken hebben met de Islam (uitgezonderd Mohammed B.)? Ik denk dat het rijden in een Volkswagen Kever nog meer risico's met zich mee brengt

²
  • Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:50:06 #182
    45206 Pietverdriet
    pi_28020206
    Je bent de Limburg aardbeving en de Stormvloed vergeten, BSB...
    pi_28020229
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

• 2de wereldoorlog (volledig westerse aangelegenheid)
  • Dolle mina's
  • Treinkaping door Molukkers

Om maar wat te noemen
    [..]

Hoeveel doden zijn er gevallen in Nederland die direct te maken hebben met de Islam (uitgezonder Mohamemd B.)? Ik denk dat het rijden in een Volkswagen Kever nog meer risico's met zich mee brengt

²
  • -Wat had de Tweede Oorlog met het Christendom te maken?
    - Wat had de treinstaking met het Christendom te maken?
    - Waarom haal je de Dolle Mina's erbij, zijn die relevant dan?

Elke dode is er 1 teveel Banshee die hier valt als iemand poogt zijn religie te verdedigen....
    Yeah baby Yeah!
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:52:01 #184
    13462 BansheeBoy
    pi_28020278
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 15:50 schreef Elgigante het volgende:

[..]

-Wat had de Tweede Oorlog met het Christendom te maken?
    - Wat had de treinstaking met het Christendom te maken?
    - Waarom haal je de Dolle Mina's erbij, zijn die relevant dan?

Elke dode is er 1 teveel Banshee die hier valt als iemand poogt zijn religie te verdedigen....
    In feite heb je gelijk, het atheïsme heeft voor meer oorlogen /doden/ellende gezorgd

²
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:52:38 #185
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_28020295
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 15:37 schreef mineo39-76 het volgende:
    Sinds de jaren '60 worden in Nederland de christelijke geloven "aangevallen" op hun intolerantie.
    Dit ging soms op een ludieke manier soms op een grove manier...

In de jaren '70 waren er protestliederen zoals de song "Homo Sapiens" van Robert Long.
    In de jaren '80 werd de net overleden paus aangevallen in het satirische programma "Pisa".
    Diverse bisschoppen, kardinalen en leden van christelijke politieke partijen werden aangeklaagd of flink aan de tand gevoeld... De net overleden paus is in Nederland met rotte eieren bekogeld, etc, etc.

Dus dat betekend dat de christenen eigenlijk heel tolerant zijn tegenover intolerante personen?
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:58:49 #186
    45206 Pietverdriet
    pi_28020514
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 15:52 schreef Monus het volgende:

[..]

Dus dat betekend dat de christenen eigenlijk heel tolerant zijn tegenover intolerante personen?
    Nee, dat ze in NL geleerd hebben dat hun intolerante gedrag niet gepikt wordt.
    pi_28020597
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 15:52 schreef Monus het volgende:

[..]

Nope,

Alleen dat zij zich niet geroepen voelen om wraak te nemen op persoonlijke basis en daar fysiek geweld voor te gebruiken.

M.i. heeft het ook met temperament te maken.
    Yeah baby Yeah!
    pi_28021204
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 15:58 schreef Pietverdriet het volgende:

Nee, dat ze in NL geleerd hebben dat hun intolerante gedrag niet gepikt wordt.
    En dat ze hun plaats weten! Gelovigen hebben niet meer rechten dan niet gelovigen!
    Gelovigen kunnen niet zomaar alles uitkramen, etc.

Geeft Piet een terug.

pi_28021279
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 16:01 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Nope,

Alleen dat zij zich niet geroepen voelen om wraak te nemen op persoonlijke basis en daar fysiek geweld voor te gebruiken.

M.i. heeft het ook met temperament te maken.
    Dat vind ik altijd zo`n dooddoener. Ach ja, temperament he.
    Ik heb ook temperament, en ik ben het toonbeeld van een Arisch uiterlijk. Ik moet het ook niet flikken om in Jezusnaam een ander neer te steken omdat ik mij beledigd voel of bedreigd door openlijke homoseksualiteit!
      vrijdag 17 juni 2005 @ 16:22:13 #190
    70154 klez
    pi_28021299
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 16:19 schreef mineo39-76 het volgende:

[..]

En dat ze hun plaats weten! Gelovigen hebben niet meer rechten dan niet gelovigen!

Geeft Piet een terug.

Jongens jongens, jullie moeten BSB niet zo beledigen...
      vrijdag 17 juni 2005 @ 16:27:06 #191
    86655 Halfgedraaide
    Ik kan alles!
    pi_28021455
    Moslims
      vrijdag 17 juni 2005 @ 16:28:15 #192
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_28021488
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 16:19 schreef mineo39-76 het volgende:

[..]

Maar bepaalde homos *hint* kunnen dus wel zomaar alles uitkramen, zelf nadat de christenen zoveel zijn veranderd?
      vrijdag 17 juni 2005 @ 16:35:50 #193
    45206 Pietverdriet
    pi_28021745
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 16:28 schreef Monus het volgende:

[..]

Maar bepaalde homos *hint* kunnen dus wel zomaar alles uitkramen, zelf nadat de christenen zoveel zijn veranderd?
    * Pietverdriet geeft monus ook een zoentje
      vrijdag 17 juni 2005 @ 16:40:51 #194
    70154 klez
    pi_28021890
    quote:

[..]

Blijkbaar leidt het uitkramen van onzin door Homo's er niet toe dat ze vervolgens tot moord en doodslag of uberhaupt fysiek geweld tegen anderen over gaan. Dus ik zou zeggen: ja.
    Helaas ligt dat bij moslims en christenen net ff wat anders.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 16:54:25 #195
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_28022341
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 16:40 schreef klez het volgende:

[..]

Blijkbaar leidt het uitkramen van onzin door Homo's er niet toe dat ze vervolgens tot moord en doodslag of uberhaupt fysiek geweld tegen anderen over gaan. Dus ik zou zeggen: ja.
    Helaas ligt dat bij moslims en christenen net ff wat anders.
    Chistenen van nederland vermoorden tegenwoordig homos?
    Ik weet dat sommigen een hoop onzin uit kunnen slaan, maar homos vermoorden doen ze niet.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 16:55:49 #196
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_28022387
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

* Monus geeft Pietverdriet een zoentje terug
      vrijdag 17 juni 2005 @ 17:05:22 #197
    70154 klez
    pi_28022683
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 16:54 schreef Monus het volgende:

[..]

Chistenen van nederland vermoorden tegenwoordig homos?
    Ik weet dat sommigen een hoop onzin uit kunnen slaan, maar homos vermoorden doen ze niet.
    Ik had het niet specifiek over Nederland...
    Maar los daarvan heb je natuurlijk gelijk dat christenen in Nederland zich meestal een heel stuk geciviliseerder gedragen dan bepaalde elementen die zich moslim noemen.
    pi_28022689
    quote:

Sommige christenen worden slecht beïnvloed door sommige moslims...
    Als "hun" onzin (en terreur) mogen zaaien mogen wij het ook weer,
    "we" laten ons niet kennen!
    pi_28022734
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 17:05 schreef mineo39-76 het volgende:

[..]

Leuke troll mineo !
      vrijdag 17 juni 2005 @ 17:10:31 #200
    70154 klez
    pi_28022837
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 17:06 schreef Youssef het volgende:

[..]

Leuke troll mineo !
    Maar hij heeft wel een punt. Zo'n valserik als Donner lijkt zijn kans te zien om de klok 50 jaar terug te draaien.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 17:16:42 #201
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_28022978
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 17:05 schreef mineo39-76 het volgende:

[..]

Die beton plaat voor je kop
    Weet je wat het verschil tussen jou en een fundi is...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 17:24:26 #202
    70154 klez
    pi_28023180
    quote:
    Een fundi gelooft nog in iets.
    En dat is dan beter?

Over een betonplaat voor je kop gesproken.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 17:32:19 #203
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_28023386
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 17:10 schreef klez het volgende:

Maar hij heeft wel een punt. Zo'n valserik als Donner lijkt zijn kans te zien om de klok 50 jaar terug te draaien.
    Nederland heeft voor het CDA gekozen, en met dat voor de goede oude "normen en waarden". Wat het CDA en donner doen gaat helemaal op de democratiese manier.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 17:34:31 #204
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_28023441
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 17:24 schreef klez het volgende:

[..]

En dat is dan beter?
    Dat beweer ik niet, ik zeg dat dat het verschil is.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 17:38:00 #205
    70154 klez
    pi_28023517
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 17:32 schreef Monus het volgende:

[..]

Nederland heeft voor het CDA gekozen, en met dat voor de goede oude "normen en waarden". Wat het CDA en donner doen gaat helemaal op de democratiese manier.
    Dat zal best. Dat wil niet zeggen dat een meerderheid van de Nederlanders het daarmee eens is.
    En als het wel zo is, is het wrange dat dat waarschijnlijk dezelfde Nederlanders zijn die het liefst alle moslims op de 1e boot naar het MO zetten.
    Maar dat schreef ik al, geloof en gezond verstand dat botst over het algemeen nogal.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')