Vraag eens aan willekeurig intelligente Nederlanders die hem kenden, of Theo van Gogh niet gevoelig was voor argumenten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad met je eens, maar dat heeft de stoute steenezel* Hirsi Ali aan zichzelf te danken. Zij benadert ons Moslims niet op een vriendelijke bejegenbare manier. En ook wijlen Theo van G. maakte zich hier schuldig aan. We hebben gezien wat het heeft opgeleverd, helaas
*Suske en Wiske-titel...²
waarop? op iets wat geen toepassing heeft op jou? en daar moet ik antwoord op geven?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan mag ik er toch op reageren ?²
Je zei dit:quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:52 schreef Prego het volgende:
[..]
waarop? op iets wat geen toepassing heeft op jou? en daar moet ik antwoord op geven?
quote:
als dit al tegen mij was, dan graag de link die je bedoelde. en ook graag wát je bedoelde. het is allemaal vrij cryptisch zo. maar dat is dus áls je het tegen mij had.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:28 schreef speknek het volgende:
Je kan het heel goed uit de context halen, BSB heeft er zelfs al op gereageerd, ik heb allang gebeten, zeg nou maar waar je naar loopt te vissen.
BansheeBoy, nu ook in dichtvormquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Tijdens het harde werken, wat ik eigenlijk elke dag doe, kwam ik op het idee om mijn gevoelens voor Hirsi Ali op papier te zetten. Het beste leek me om dit te doen in dichtvorm. Bij deze:
O Hirsi Ali, je bent al zolang bezig. Je bent verminkt, dat weet ik
Maar waarom neem je wraak op onschuldige Moslims? Maak je toch niet dik
Een moord heeft deel 1 van je laxerende film opgeleverd. Dat hebben we met zijn allen gezien
Hirsi Ali, stop nou eens met die hetze tegen de Islam. Laten we vredig zijn en er een glas cola op drinken of tien
Waarom die provocatie, waarom die oorlog tegen de Islam, waarom doe je je werk niet gewoon ?
Zie je dan niet dat de VVD je gebruikt als muur om de klappen op te vangen en de hoon?²
Neen, ik praat het geen van beiden goed. Ik zeg het nogmaals:quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
BSB, je geeft met je verwijzing Theo van Gogh en Hirschi Ali wel aan hoe, in jouw ogen, moslims met kritiek denken om te moeten gaan, en door te zeggen dat dat er van komt, praat je het goed.
meneer b behoorde toch tot de groep 'verhofstad'? zo'n eenmansactie was het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, ik praat het geen van beiden goed. Ik zeg het nogmaals:
Ik keur de beledigingen (zgn. kitiek) van wijlen Theo van G. en Hirsi Ali ten zeerste af. Tevens keur ik het handelen van typetjes als Mohammed B. ook enigzins af. Ik zeg enkel dat mensen met een dergelijke beledigende mening kunnen verwachten dat er 1 of 2 gekken zijn die het niet erg vinden om een aantal jaren te zitten ofschoon ik absoluut niet tot die laatste categorie behoor
Net als een heteroman zich ook niet moet tonen om en nabij het Anne Frankplantsoen te Eindhoven, omdat hij anders voor zijn lichaam moet vrezen...²
Bullquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Net als een heteroman zich ook niet moet tonen om en nabij het Anne Frankplantsoen te Eindhoven, omdat hij anders voor zijn lichaam moet vrezen...
Het moet nog maar blijken of het echt groepswerk was. Iedereen die zgn. lid was van die groep laten ze vrijquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meneer b behoorde toch tot de groep 'verhofstad'? zo'n eenmansactie was het nou ook weer niet.
overigens vind ik je "ten zeerste" en je "enigzins" wat misplaatst of tenminste in de verkeerde volgorde staan.
twist and shout.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het moet nog maar blijken of het echt groepswerk was. Iedereen die zgn. lid was van die groep laten ze vrijEn over woordgebruik kun je natuurlijk altijd twisten, net als over hoofdletters
²
Sja... Als je het zo wilt stellen.. Islam predikt haat en verdeeldheid, het is volgens jouw redenatie dus maar afwachten tot een of andere kolonist die deze onverdraagzame religie predikt het loodje zal moeten leggen omdat er altijd wel gekken zijn die het niet erg vinden om een aantal jaar te moeten zitten of hun leven graag geven voor hun idealen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik keur de beledigingen (zgn. kitiek) van wijlen Theo van G. en Hirsi Ali ten zeerste af. Tevens keur ik het handelen van typetjes als Mohammed B. ook enigzins af. Ik zeg enkel dat mensen met een dergelijke beledigende mening kunnen verwachten dat er 1 of 2 gekken zijn die het niet erg vinden om een aantal jaren te zitten ofschoon ik absoluut niet tot die laatste categorie behoor
Het blijft grappig hoe andere FOk!kers mij een andere intentie pogen aan te praten en blijven zeggen dat ik dingen anders bedoel. Jongens, ik ben geen schizofreen hoor, als ik zeg wat ik bedoel dan is het ook zo: ik keur het af dat hirsi ali er een beledigende mening op nahoudt, tevens ben ik niet te beroerd om ook Mohammed B. en de zijnen niet met respect te benaderenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
BSB, je geeft met je verwijzing Theo van Gogh en Hirschi Ali wel aan hoe, in jouw ogen, moslims met kritiek denken om te moeten gaan, en door te zeggen dat dat er van komt, praat je het goed.
Je keurt de daad van Bouyeri ENIGSZINS af terwijl je het van de zotte zou moeten vinden wat dat knaapje gedaan heeft...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het blijft grappig hoe andere FOk!kers mij een andere intentie pogen aan te praten en blijven zeggen dat ik dingen anders bedoel. Jongens, ik ben geen schizofreen hoor, als ik zeg wat ik bedoel dan is het ook zo: ik keur het af dat hirsi ali er een beledigende mening op nahoudt, tevens ben ik niet te beroerd om ook Mohammed B. en de zijnen niet met respect te benaderen²
Waarom heb jij zelf dan zo weinig respect voor homos? Je hebt daar een zwaar beledigende mening over die je iedere keer weer ventileert. Je loopt te jammeren als je daarvoor op je kloten krijgt, maar als iemand wat van moslims zegt, en vermoord of bedreigt wordt, dan schokschouder jij en zeg je, dat heb je ervan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het blijft grappig hoe andere FOk!kers mij een andere intentie pogen aan te praten en blijven zeggen dat ik dingen anders bedoel. Jongens, ik ben geen schizofreen hoor, als ik zeg wat ik bedoel dan is het ook zo: ik keur het af dat hirsi ali er een beledigende mening op nahoudt, tevens ben ik niet te beroerd om ook Mohammed B. en de zijnen niet met respect te benaderen²
Het woord resultaat impliceert dat er sprake is van een causaal verband, wat in feite te ridicuul is voor woorden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:07 schreef CANARIS het volgende:
Natuurlijk praat je de moord goed.
Je begrijpt namenlijk waarom dat is gedaan en je hebt een collektief excuus
"Wij moslims voelen ons aan gevallen door theo en kijk maar wat het resultaat ervan is"
Ja, met deze conclusie is op zich nix mis, maar daaruit volgt de vraag: wat moet er aan gedaan worden?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, ik begrijp het het inderdaad, maar dat is toch wat anders dan goedkeuren. Ik begrijp de aanvallen op die 2 penthouses in New York ook wel, maar ik ben het er niet mee eens noch keur ik het goed. Nu wel duidelijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:07 schreef CANARIS het volgende:
Natuurlijk praat je de moord goed.
Je begrijpt namenlijk waarom dat is gedaan en je hebt een collektief excuus
Ja dat zeg ik inderdaad, maar ik zie geen goedkeuring, echt nietquote:"Wij moslims voelen ons aan gevallen door theo en kijk maar wat het resultaat ervan is"
Als ik dit lees voel ik me echt geroepen om de kruisridders orde weer nieuw leven in te blazen......quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Net als een heteroman zich ook niet moet tonen om en nabij het Anne Frankplantsoen te Eindhoven, omdat hij anders voor zijn lichaam moet vrezen...²
De oplossing zit hem in onderstaande sleutelwoorden, de welbekende 5 E's:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:12 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ja, met deze conclusie is op zich nix mis, maar daaruit volgt de vraag: wat moet er aan gedaan worden?
Dat vind ik zeker. Mensen mogen gerust een mening hebben wat mij betreft, maar zij slaat door en ze kent maar 1 truukje: het beledigen van de Islam en het verkopen als zgn. kritiekquote:En uit je vorige reacties blijkt dan, dat je eigenlijk vindt dat AHA in moet binden.
Heb jij niet voor homo´squote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De oplossing zit hem in onderstaande sleutelwoorden, de welbekende 5 E's:Respect
ben jij niet voor homo´squote:Tolerantie
heb jij niet voor homo´squote:Begrip
Ben jij niet toe in staatquote:(van elkaar)Leren
Ik ervaar jouw doorgaande tirade´s over homo´s als een bedreiging van de tolerante samenleving, en als haatzaaierijquote:(elkaar niet} Bedreigen
Een truukje wat jij maar al te vaak toepast.quote:
[..]
Dat vind ik zeker. Mensen mogen gerust een mening hebben wat mij betreft, maar zij slaat door en ze kent maar 1 truukje: het beledigen van de Islam en het verkopen als zgn. kritiek²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |