abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:40:47 #126
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_27992422
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ben ik inderdaad met je eens, maar dat heeft de stoute steenezel* Hirsi Ali aan zichzelf te danken. Zij benadert ons Moslims niet op een vriendelijke bejegenbare manier. En ook wijlen Theo van G. maakte zich hier schuldig aan. We hebben gezien wat het heeft opgeleverd, helaas

*Suske en Wiske-titel...

²
Vraag eens aan willekeurig intelligente Nederlanders die hem kenden, of Theo van Gogh niet gevoelig was voor argumenten.

50 jaar lang zijn Christenen in dit land in hun hok geprovoceerd, van Kooten en de Bie en "Life of Brian" tot Hans Teeuwen, zonder dat er een dode hoefde te vallen.
En nu zitten we met een aantal primitieve sluierdragers opgezadeld die vinden dat je niet moet "provoceren". Zij bepalen wel wat "provoceren" is. Bewaar die cultuur van angst en geweld, en vernietiging van alles wat afwijkt van jullie "cultuur" maar voor ergens anders.
Lange tenen en korte lontjes. Kijk eens naar het verschil op een uitgaansavond nu en 20 jaar geleden. Een forse achteruitgang qua beschaving, kun je wel stellen.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_27992744
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan mag ik er toch op reageren ?

²
waarop? op iets wat geen toepassing heeft op jou? en daar moet ik antwoord op geven?
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:14:24 #128
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_27996959
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:52 schreef Prego het volgende:

[..]

waarop? op iets wat geen toepassing heeft op jou? en daar moet ik antwoord op geven?
Je zei dit:
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:55 schreef Prego het volgende:

[..]

man ik heb het helemaal tegen jou
²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:18:04 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27997063
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:28 schreef speknek het volgende:
Je kan het heel goed uit de context halen, BSB heeft er zelfs al op gereageerd, ik heb allang gebeten, zeg nou maar waar je naar loopt te vissen.
als dit al tegen mij was, dan graag de link die je bedoelde. en ook graag wát je bedoelde. het is allemaal vrij cryptisch zo. maar dat is dus áls je het tegen mij had.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27997172
Robert Long - Homo Sapiens (1979)

Zij is een vrouw en zij is een vrouw
Ze wonen samen op een flat in Rotterdam, wat zou dat nou
De een heet Lies, de ander Jet
Een stel dat zich uitstekend redt
Goed katholiek en keurig net
Op vrijdag zelfs een viskroket
Ze slapen in hetzelfde bed
En af en toe dan doen ze het

Hij is een man en hij is een man
Ze zijn al jaren bij mekaar wat is daar voor bijzonders aan
Het is nou toch wel zonneklaar
Als zij dat willen doen ze waar
Al was er dan geen ambtenaar
Die sprak "nu bent u dus een paar"
Elk diertje z'n plezier nietwaar
Dat is voor niemand een bezwaar

Behalve in de ogen van zo'n klootzak als een Gijssen*
Die man bekijkt de wereld met zo'n vrome, zure smoel
Omdat 'ie zelf niet neuken mag meent 'ie vol afgrijzen
Z'n medemens die anders is terecht te moeten wijzen
Met God tezamen op een stoel
Dat geeft een lekker machtsgevoel
Hij vindt 't vast ontzettend fijn
Om roomser dan de Paus te zijn
Dus kijkt 'ie op 't mensdom neer
Als plaatsvervangend lieveheer
Alleen dat "lieve" klopt allang niet meer

Hij is een vrouw en zij is een man
Dat is nog niet zo lang zo omdat dat de laatste tijd pas kan
Ze stichtten samen een gezin
Dat was wel moeilijk in 't begin
Maar zij nam hem tot gemalin
En hij is nu haar hartsvriendin
Dus hielden ze de moed erin
En kreeg hun leven nieuwe zin

Dat geldt natuurlijk niet voor zo'n fanaat als die Simonis*
Die predikt dat God liefde is, en vrede en geluk
Die man die denkt beslist dat hij nog beter dan God's zoon is
Omdat 'ie alles wat voor zijn begrippen ongewoon is
Bestempeld als onzedelijk
Dat vindt 'ie zelf wel redelijk
Wie anders is heeft weinig kans
Hij wurgt ze met z'n rozenkrans
En trapt ze stevig maar devoot
Uit zijn humane vikingboot
Degelijk en grondig in de goot

Maar ik ben een mens en jij bent een mens
Ook onder de verzamelnaam bekend als homo sapiens
De een wil dit, de ander dat
Hire vind je wat, daar laat je wat
Maar als een mens z'n ware aard
Z'n leven lang verbergen moet
Is de kerk geen stuiver waard
Al zeggen priesters "God is goed"
Want als je God als goed beschouwt
Vindt 'ie 't beslist niet fout
Wanneer je van een ander houdt

Elk geloof claimt dat 't weet
Wat hun God eigenlijk bedoelt
Laat ze maar lullen
Laat ze maar lullen
Laat ze maar lullen en doe wat je voelt
Want ze weten dat hun macht
Alleen op dreigementen stoelt
Dus laat ze maar lullen
Laat ze maar lullen
Laat ze maar lullen
Laat ze maar lullen
Lullen, lullen, lu-lu-lu-lu-lullen
Lululululululululullen

* Gijssen is een Nederlandse bisschop
* Simonis is een Nederlandse kardinaal

Ik was direkt "verliefd" op dit nummer toen ik het voor het eerst hoorde!
PS. er zijn toen géén dode gevallen!
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:22:45 #131
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_27997223
BSB, je geeft met je verwijzing Theo van Gogh en Hirschi Ali wel aan hoe, in jouw ogen, moslims met kritiek denken om te moeten gaan, en door te zeggen dat dat er van komt, praat je het goed.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:39:22 #132
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27997788
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Tijdens het harde werken, wat ik eigenlijk elke dag doe, kwam ik op het idee om mijn gevoelens voor Hirsi Ali op papier te zetten. Het beste leek me om dit te doen in dichtvorm. Bij deze:

O Hirsi Ali, je bent al zolang bezig. Je bent verminkt, dat weet ik
Maar waarom neem je wraak op onschuldige Moslims? Maak je toch niet dik
Een moord heeft deel 1 van je laxerende film opgeleverd. Dat hebben we met zijn allen gezien
Hirsi Ali, stop nou eens met die hetze tegen de Islam. Laten we vredig zijn en er een glas cola op drinken of tien
Waarom die provocatie, waarom die oorlog tegen de Islam, waarom doe je je werk niet gewoon ?
Zie je dan niet dat de VVD je gebruikt als muur om de klappen op te vangen en de hoon?

²
BansheeBoy, nu ook in dichtvorm

wanneer mogen we je eerste bundel verwelkomen?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:41:24 #133
13462 BansheeBoy
pi_27997851
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
BSB, je geeft met je verwijzing Theo van Gogh en Hirschi Ali wel aan hoe, in jouw ogen, moslims met kritiek denken om te moeten gaan, en door te zeggen dat dat er van komt, praat je het goed.
Neen, ik praat het geen van beiden goed. Ik zeg het nogmaals:

Ik keur de beledigingen (zgn. kitiek) van wijlen Theo van G. en Hirsi Ali ten zeerste af. Tevens keur ik het handelen van typetjes als Mohammed B. ook enigzins af. Ik zeg enkel dat mensen met een dergelijke beledigende mening kunnen verwachten dat er 1 of 2 gekken zijn die het niet erg vinden om een aantal jaren te zitten ofschoon ik absoluut niet tot die laatste categorie behoor

Net als een heteroman zich ook niet moet tonen om en nabij het Anne Frankplantsoen te Eindhoven, omdat hij anders voor zijn lichaam moet vrezen...

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:45:34 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27997985
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik keur de beledigingen (zgn. kitiek) van wijlen Theo van G. en Hirsi Ali ten zeerste af. Tevens keur ik het handelen van typetjes als Mohammed B. ook enigzins af. Ik zeg enkel dat mensen met een dergelijke beledigende mening kunnen verwachten dat er 1 of 2 gekken zijn die het niet erg vinden om een aantal jaren te zitten ofschoon ik absoluut niet tot die laatste categorie behoor

Net als een heteroman zich ook niet moet tonen om en nabij het Anne Frankplantsoen te Eindhoven, omdat hij anders voor zijn lichaam moet vrezen...

²
meneer b behoorde toch tot de groep 'verhofstad'? zo'n eenmansactie was het nou ook weer niet.
overigens vind ik je "ten zeerste" en je "enigzins" wat misplaatst of tenminste in de verkeerde volgorde staan.
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:46:55 #135
45206 Pietverdriet
pi_27998059
quote:

Bull
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:47:32 #136
13462 BansheeBoy
pi_27998083
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

meneer b behoorde toch tot de groep 'verhofstad'? zo'n eenmansactie was het nou ook weer niet.
overigens vind ik je "ten zeerste" en je "enigzins" wat misplaatst of tenminste in de verkeerde volgorde staan.
Het moet nog maar blijken of het echt groepswerk was. Iedereen die zgn. lid was van die groep laten ze vrij En over woordgebruik kun je natuurlijk altijd twisten, net als over hoofdletters

²
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:48:31 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27998115
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het moet nog maar blijken of het echt groepswerk was. Iedereen die zgn. lid was van die groep laten ze vrij En over woordgebruik kun je natuurlijk altijd twisten, net als over hoofdletters

²
twist and shout.
pi_27999168
quote:

[..]

Sja... Als je het zo wilt stellen.. Islam predikt haat en verdeeldheid, het is volgens jouw redenatie dus maar afwachten tot een of andere kolonist die deze onverdraagzame religie predikt het loodje zal moeten leggen omdat er altijd wel gekken zijn die het niet erg vinden om een aantal jaar te moeten zitten of hun leven graag geven voor hun idealen.
eeeh
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:48:28 #139
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28000241
Uiterst vermakelijk topic! TTT!

Maarehm, weet je eigenlijk wel waar het Anne Frank plantsoen precies ligt? Mên, wat ben ik daar als heteroman al vaak langsgekomen zeg! Niks te zien, niks gebeurt.
Welkom bij de V&D der webfora.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 10:51:52 #140
13462 BansheeBoy
pi_28009650
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Het blijft grappig hoe andere FOk!kers mij een andere intentie pogen aan te praten en blijven zeggen dat ik dingen anders bedoel. Jongens, ik ben geen schizofreen hoor, als ik zeg wat ik bedoel dan is het ook zo: ik keur het af dat hirsi ali er een beledigende mening op nahoudt, tevens ben ik niet te beroerd om ook Mohammed B. en de zijnen niet met respect te benaderen

²
pi_28009773
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het blijft grappig hoe andere FOk!kers mij een andere intentie pogen aan te praten en blijven zeggen dat ik dingen anders bedoel. Jongens, ik ben geen schizofreen hoor, als ik zeg wat ik bedoel dan is het ook zo: ik keur het af dat hirsi ali er een beledigende mening op nahoudt, tevens ben ik niet te beroerd om ook Mohammed B. en de zijnen niet met respect te benaderen

²
Je keurt de daad van Bouyeri ENIGSZINS af terwijl je het van de zotte zou moeten vinden wat dat knaapje gedaan heeft...
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:07:17 #142
45206 Pietverdriet
pi_28010143
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Waarom heb jij zelf dan zo weinig respect voor homos? Je hebt daar een zwaar beledigende mening over die je iedere keer weer ventileert. Je loopt te jammeren als je daarvoor op je kloten krijgt, maar als iemand wat van moslims zegt, en vermoord of bedreigt wordt, dan schokschouder jij en zeg je, dat heb je ervan.
Ik vind dat een tekstboek voorbeeld van Schizofreen gedrag.
pi_28010158
Natuurlijk praat je de moord goed.
Je begrijpt namenlijk waarom dat is gedaan en je hebt een collektief excuus

"Wij moslims voelen ons aan gevallen door theo en kijk maar wat het resultaat ervan is"
pi_28010266
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:07 schreef CANARIS het volgende:

"Wij moslims voelen ons aan gevallen door theo en kijk maar wat het resultaat ervan is"
Het woord resultaat impliceert dat er sprake is van een causaal verband, wat in feite te ridicuul is voor woorden.
Yeah baby Yeah!
pi_28010335
quote:

Ja, met deze conclusie is op zich nix mis, maar daaruit volgt de vraag: wat moet er aan gedaan worden?

En uit je vorige reacties blijkt dan, dat je eigenlijk vindt dat AHA in moet binden, toch? toch? toch? (kep het niet precies gevolgd)

[ Bericht 7% gewijzigd door R_ON op 17-06-2005 11:18:36 ]
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:12:26 #146
13462 BansheeBoy
pi_28010342
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:07 schreef CANARIS het volgende:
Ja, ik begrijp het het inderdaad, maar dat is toch wat anders dan goedkeuren. Ik begrijp de aanvallen op die 2 penthouses in New York ook wel, maar ik ben het er niet mee eens noch keur ik het goed. Nu wel duidelijk?
quote:
Ja dat zeg ik inderdaad, maar ik zie geen goedkeuring, echt niet

²
pi_28010440
quote:

[..]

²
Als ik dit lees voel ik me echt geroepen om de kruisridders orde weer nieuw leven in te blazen......
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:19:21 #148
13462 BansheeBoy
pi_28010590
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:12 schreef R_ON het volgende:

[..]

Ja, met deze conclusie is op zich nix mis, maar daaruit volgt de vraag: wat moet er aan gedaan worden?
De oplossing zit hem in onderstaande sleutelwoorden, de welbekende 5 E's:

• Respect
  • Tolerantie
  • Begrip
  • (van elkaar)Leren
  • (elkaar niet} Bedreigen
    quote:
    En uit je vorige reacties blijkt dan, dat je eigenlijk vindt dat AHA in moet binden.
    Dat vind ik zeker. Mensen mogen gerust een mening hebben wat mij betreft, maar zij slaat door en ze kent maar 1 truukje: het beledigen van de Islam en het verkopen als zgn. kritiek

²

[ Bericht 1% gewijzigd door BansheeBoy op 17-06-2005 11:25:28 ]
  • Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 11:37:48 #149
    70154 klez
    100 million+ death and countin
    pi_28011259
    Het probleem is dat om vast te stellen wanneer een gelovige beledigd wordt/is, maar een maatstaf geldt, nl. de belevingswereld van de gelovigen.
    Jou redenering doortrekkend:
    In Nederland is een meerderheid van de gelovigen Christen. Zij beschouwen het als bijzonder kwetsend dat Moslims met hoofddoeken over straat lopen. Afschaffen dus die handel!

Misschien dat deze Jip&Janneke taal je duidelijk maakt waar de schoen wringt met dat "kwetsen van gelovigen".

In de Nederlandse samenleving is inmiddels consensus dat tolerantie een belangrijk goed in de samenleving is. En dat we dus conflicten mondeling oplossen, en niet met geweld.
    Daar past "begrip" voor primitief gewelddadig gedrag niet in. Jou "begrip" leidt ertoe dat een steeds groter deel van de Nederlandse bevolking geweld als reactie op moslimterreur (want dat was de aanslag op van Gogh) ook steeds beter zal begrijpen.
    "They have invented a myth that Jews were massacred "
    Ahmadinejad, leader of Iran
      vrijdag 17 juni 2005 @ 11:49:14 #150
    45206 Pietverdriet
    pi_28011686
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De oplossing zit hem in onderstaande sleutelwoorden, de welbekende 5 E's:

• Respect
  • Heb jij niet voor homo´s
    quote:
  • Tolerantie
  • ben jij niet voor homo´s
    quote:
  • Begrip
  • heb jij niet voor homo´s
    quote:
  • (van elkaar)Leren
  • Ben jij niet toe in staat
    quote:
  • (elkaar niet} Bedreigen
  • Ik ervaar jouw doorgaande tirade´s over homo´s als een bedreiging van de tolerante samenleving, en als haatzaaierij
    quote:

[..]

Dat vind ik zeker. Mensen mogen gerust een mening hebben wat mij betreft, maar zij slaat door en ze kent maar 1 truukje: het beledigen van de Islam en het verkopen als zgn. kritiek

²
    Een truukje wat jij maar al te vaak toepast.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')