Dit verzin je nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Tijdens het harde werken, wat ik eigenlijk elke dag doe, kwam ik op het idee om mijn gevoelens voor Hirsi Ali op papier te zetten. Het beste leek me om dit te doen in dichtvorm. Bij deze:
O Hirsi Ali, je bent al zolang bezig. Je bent verminkt, dat weet ik
Maar waarom neem je wraak op onschuldige Moslims? Maak je toch niet dik
Een moord heeft deel 1 van je laxerende film opgeleverd. Dat hebben we met zijn allen gezien
Hirsi Ali, stop nou eens met die hetze tegen de Islam. Laten we vredig zijn en er een glas cola op drinken of tien
Waarom die provocatie, waarom die oorlog tegen de Islam, waarom doe je je werk niet gewoon ?
Zie je dan niet dat de VVD je gebruikt als muur om de klappen op te vangen en de hoon?
Het moet niet extreem provocerend worden vind ik. Maar voor moslimextremisten kun je het niet subtiel brengen, het is altijd fout.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:14 schreef dl3b het volgende:
[..]
M.a.w het zou misschien op een subtilere manier kunnen, ik wil rust in dit land.
Pardon? Zit jij mij hier op zeer subtiele wijze in de groep der extremisten te werpen? Ik ben het op geen enkele mogelijke manier met wat ze ook zegt eens. Als Hirsi Ali vanaf morgen zou verkondigen dat 1+1 2 is zou ik dat niet meer als feit zien, sterker nog: 1+1 zou voor mij dan 3 zijn !quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:15 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Het moet niet extreem provocerend worden vind ik. Maar voor moslimextremisten kun je het niet subtiel brengen, het is altijd fout.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Overigens heb ik je stuk tekst even dévoorzien van spelfouten en hoofdletters waar nodig aangebracht.²
nou nou, wat een korte teentjes heb je zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pardon? Zit jij mij hier op zeer subtiele wijze in de groep der extremisten te werpen? Ik ben het op geen enkele mogelijke manier met wat ze ook zegt eens. Als Hirsi Ali vanaf morgen zou verkondigen dat 1+1 2 is zou ik dat niet meer als feit zien, sterker nog: 1+1 zou voor mij dan 3 zien !²
en ondertussen maar beweren dat het woord van god/allah/whoever liefde isquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef Maar-T het volgende:
[..]
nou nou, wat een korte teentjes heb je zeg.
Ik vind het begrijpelijk dat de meeste moslims boos worden als ze de islam loopt te provoceren ipv een probleem aan te kaarten.(met het laatste hebben extremisten ook een probleem)
Maar ze mag gerust zeggen dat homosexualiteit getolereerd moet worden door het bespreekbaar te maken! -ik zou dat niet met een film doen- maar als je tegen een extremist zegt dat je ook maar iets open staat voor homosexualiteit heb je het gelijk gevreten! En dat vind ik niet kunnen.
Als je enkel haar homotolerantie niet kunt verdragen ben je in dat opzicht misschien geen extremist, maar het lijkt er wel op. Wie andersdenkenden niet respecteert is zeker geen democraat.
die liefde geldt niet voor iedereen, zo is dat met veel geloven helaasquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef Prego het volgende:
[..]
en ondertussen maar beweren dat het woord van god/allah/whoever liefde is
Ik daag je uit, en dat vraag ik je oprecht: 1 citaat van mij waar ik dat zegquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef Prego het volgende:
[..]
en ondertussen maar beweren dat het woord van god/allah/whoever liefde is
Een hele lange kommaloze zin. Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef zoalshetis het volgende:
waarom is het zo eng om te accepteren dat homohaat en gelijkwaardigheid ten aanzien van vrouwen misschien niet het best geïnterpreteerd is en wellicht wat meer naar deze tijd geïnterpreteerd/geprojecteerd zou kunnen worden?
Je bent toch zo'n Nederlandse taal-fan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een hele lange kommaloze zin. Wat bedoel je ?²
Dat geeft inderdaad het hoofdprobleem aan, een volkomen afwezigheid aan inhoudelijk beoordelingsvermogen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Hirsi Ali vanaf morgen zou verkondigen dat 1+1 2 is zou ik dat niet meer als feit zien, sterker nog: 1+1 zou voor mij dan 3 zijn !
de zin had geen behoefte, taalkundig gezien, aan komma's, maar verbeter waar nodig en begin aub niet over hoofdletters.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een hele lange kommaloze zin. Wat bedoel je ?²
van wie?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat geeft inderdaad het hoofdprobleem aan, een volkomen afwezigheid aan inhoudelijk beoordelingsvermogen.
Dat ben ik inderdaad met je eens, maar dat heeft de stoute steenezel* Hirsi Ali aan zichzelf te danken. Zij benadert ons Moslims niet op een vriendelijke bejegenbare manier. En ook wijlen Theo van G. maakte zich hier schuldig aan. We hebben gezien wat het heeft opgeleverd, helaasquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat geeft inderdaad het hoofdprobleem aan, een volkomen afwezigheid aan inhoudelijk beoordelingsvermogen.
wat is bejegenbaarheid en vriendelijkheid als je gewoon kritisch bent?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad met je eens, maar dat heeft de stoute steenezel* Hirsi Ali aan zichzelf te danken. Zij benadert ons Moslims niet op een vriendelijke bejegenbare manier. En ook wijlen Theo van G. maakte zich hier schuldig aan. We hebben gezien wat het heeft opgeleverd, helaas
*Suske en Wiske-titel...²
Het ruikt soms een beetje vies, maar daar moet je doorheen prikken. Hou je niet van vrouwen dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik daag je uit, en dat vraag ik je oprecht: 1 citaat van mij waar ik dat zeg
Het laatste waar ik aan denk als ik Hirsi Ali zie op de tv of ruik als ik langs een sloot loop is "liefde"²
Wie weigert er naar argumenten te kijken?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
van wie?
Ik doe maar op 1 plaats aan overspel en dat als ik aan het voetballen ben, het zou niet fijn zijn als ik de hele tijd alleen zou spelen. Van Persie kreeg ook de opdracht om aan overspel te doen, hij begreep het verkeerd, hij moest de bal overspelen en niet een Kralings pasteitje pleisterenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Het ruikt soms een beetje vies, maar daar moet je doorheen prikken. Hou je niet van vrouwen dan?
binnen fok!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Wie weigert er naar argumenten te kijken?
man ik heb het helemaal tegen jouquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik daag je uit, en dat vraag ik je oprecht: 1 citaat van mij waar ik dat zeg
Het laatste waar ik aan denk als ik Hirsi Ali zie op de tv of ruik als ik langs een sloot loop is "liefde"²
Dan mag ik er toch op reageren ?quote:
je mag hem zelfs uitdagenquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan mag ik er toch op reageren ?²
Vraag eens aan willekeurig intelligente Nederlanders die hem kenden, of Theo van Gogh niet gevoelig was voor argumenten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad met je eens, maar dat heeft de stoute steenezel* Hirsi Ali aan zichzelf te danken. Zij benadert ons Moslims niet op een vriendelijke bejegenbare manier. En ook wijlen Theo van G. maakte zich hier schuldig aan. We hebben gezien wat het heeft opgeleverd, helaas
*Suske en Wiske-titel...²
waarop? op iets wat geen toepassing heeft op jou? en daar moet ik antwoord op geven?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan mag ik er toch op reageren ?²
Je zei dit:quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:52 schreef Prego het volgende:
[..]
waarop? op iets wat geen toepassing heeft op jou? en daar moet ik antwoord op geven?
quote:
als dit al tegen mij was, dan graag de link die je bedoelde. en ook graag wát je bedoelde. het is allemaal vrij cryptisch zo. maar dat is dus áls je het tegen mij had.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:28 schreef speknek het volgende:
Je kan het heel goed uit de context halen, BSB heeft er zelfs al op gereageerd, ik heb allang gebeten, zeg nou maar waar je naar loopt te vissen.
BansheeBoy, nu ook in dichtvormquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Tijdens het harde werken, wat ik eigenlijk elke dag doe, kwam ik op het idee om mijn gevoelens voor Hirsi Ali op papier te zetten. Het beste leek me om dit te doen in dichtvorm. Bij deze:
O Hirsi Ali, je bent al zolang bezig. Je bent verminkt, dat weet ik
Maar waarom neem je wraak op onschuldige Moslims? Maak je toch niet dik
Een moord heeft deel 1 van je laxerende film opgeleverd. Dat hebben we met zijn allen gezien
Hirsi Ali, stop nou eens met die hetze tegen de Islam. Laten we vredig zijn en er een glas cola op drinken of tien
Waarom die provocatie, waarom die oorlog tegen de Islam, waarom doe je je werk niet gewoon ?
Zie je dan niet dat de VVD je gebruikt als muur om de klappen op te vangen en de hoon?²
Neen, ik praat het geen van beiden goed. Ik zeg het nogmaals:quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
BSB, je geeft met je verwijzing Theo van Gogh en Hirschi Ali wel aan hoe, in jouw ogen, moslims met kritiek denken om te moeten gaan, en door te zeggen dat dat er van komt, praat je het goed.
meneer b behoorde toch tot de groep 'verhofstad'? zo'n eenmansactie was het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, ik praat het geen van beiden goed. Ik zeg het nogmaals:
Ik keur de beledigingen (zgn. kitiek) van wijlen Theo van G. en Hirsi Ali ten zeerste af. Tevens keur ik het handelen van typetjes als Mohammed B. ook enigzins af. Ik zeg enkel dat mensen met een dergelijke beledigende mening kunnen verwachten dat er 1 of 2 gekken zijn die het niet erg vinden om een aantal jaren te zitten ofschoon ik absoluut niet tot die laatste categorie behoor
Net als een heteroman zich ook niet moet tonen om en nabij het Anne Frankplantsoen te Eindhoven, omdat hij anders voor zijn lichaam moet vrezen...²
Bullquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Net als een heteroman zich ook niet moet tonen om en nabij het Anne Frankplantsoen te Eindhoven, omdat hij anders voor zijn lichaam moet vrezen...
Het moet nog maar blijken of het echt groepswerk was. Iedereen die zgn. lid was van die groep laten ze vrijquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meneer b behoorde toch tot de groep 'verhofstad'? zo'n eenmansactie was het nou ook weer niet.
overigens vind ik je "ten zeerste" en je "enigzins" wat misplaatst of tenminste in de verkeerde volgorde staan.
twist and shout.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het moet nog maar blijken of het echt groepswerk was. Iedereen die zgn. lid was van die groep laten ze vrijEn over woordgebruik kun je natuurlijk altijd twisten, net als over hoofdletters
²
Sja... Als je het zo wilt stellen.. Islam predikt haat en verdeeldheid, het is volgens jouw redenatie dus maar afwachten tot een of andere kolonist die deze onverdraagzame religie predikt het loodje zal moeten leggen omdat er altijd wel gekken zijn die het niet erg vinden om een aantal jaar te moeten zitten of hun leven graag geven voor hun idealen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik keur de beledigingen (zgn. kitiek) van wijlen Theo van G. en Hirsi Ali ten zeerste af. Tevens keur ik het handelen van typetjes als Mohammed B. ook enigzins af. Ik zeg enkel dat mensen met een dergelijke beledigende mening kunnen verwachten dat er 1 of 2 gekken zijn die het niet erg vinden om een aantal jaren te zitten ofschoon ik absoluut niet tot die laatste categorie behoor
Het blijft grappig hoe andere FOk!kers mij een andere intentie pogen aan te praten en blijven zeggen dat ik dingen anders bedoel. Jongens, ik ben geen schizofreen hoor, als ik zeg wat ik bedoel dan is het ook zo: ik keur het af dat hirsi ali er een beledigende mening op nahoudt, tevens ben ik niet te beroerd om ook Mohammed B. en de zijnen niet met respect te benaderenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
BSB, je geeft met je verwijzing Theo van Gogh en Hirschi Ali wel aan hoe, in jouw ogen, moslims met kritiek denken om te moeten gaan, en door te zeggen dat dat er van komt, praat je het goed.
Je keurt de daad van Bouyeri ENIGSZINS af terwijl je het van de zotte zou moeten vinden wat dat knaapje gedaan heeft...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het blijft grappig hoe andere FOk!kers mij een andere intentie pogen aan te praten en blijven zeggen dat ik dingen anders bedoel. Jongens, ik ben geen schizofreen hoor, als ik zeg wat ik bedoel dan is het ook zo: ik keur het af dat hirsi ali er een beledigende mening op nahoudt, tevens ben ik niet te beroerd om ook Mohammed B. en de zijnen niet met respect te benaderen²
Waarom heb jij zelf dan zo weinig respect voor homos? Je hebt daar een zwaar beledigende mening over die je iedere keer weer ventileert. Je loopt te jammeren als je daarvoor op je kloten krijgt, maar als iemand wat van moslims zegt, en vermoord of bedreigt wordt, dan schokschouder jij en zeg je, dat heb je ervan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het blijft grappig hoe andere FOk!kers mij een andere intentie pogen aan te praten en blijven zeggen dat ik dingen anders bedoel. Jongens, ik ben geen schizofreen hoor, als ik zeg wat ik bedoel dan is het ook zo: ik keur het af dat hirsi ali er een beledigende mening op nahoudt, tevens ben ik niet te beroerd om ook Mohammed B. en de zijnen niet met respect te benaderen²
Het woord resultaat impliceert dat er sprake is van een causaal verband, wat in feite te ridicuul is voor woorden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:07 schreef CANARIS het volgende:
Natuurlijk praat je de moord goed.
Je begrijpt namenlijk waarom dat is gedaan en je hebt een collektief excuus
"Wij moslims voelen ons aan gevallen door theo en kijk maar wat het resultaat ervan is"
Ja, met deze conclusie is op zich nix mis, maar daaruit volgt de vraag: wat moet er aan gedaan worden?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, ik begrijp het het inderdaad, maar dat is toch wat anders dan goedkeuren. Ik begrijp de aanvallen op die 2 penthouses in New York ook wel, maar ik ben het er niet mee eens noch keur ik het goed. Nu wel duidelijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:07 schreef CANARIS het volgende:
Natuurlijk praat je de moord goed.
Je begrijpt namenlijk waarom dat is gedaan en je hebt een collektief excuus
Ja dat zeg ik inderdaad, maar ik zie geen goedkeuring, echt nietquote:"Wij moslims voelen ons aan gevallen door theo en kijk maar wat het resultaat ervan is"
Als ik dit lees voel ik me echt geroepen om de kruisridders orde weer nieuw leven in te blazen......quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Net als een heteroman zich ook niet moet tonen om en nabij het Anne Frankplantsoen te Eindhoven, omdat hij anders voor zijn lichaam moet vrezen...²
De oplossing zit hem in onderstaande sleutelwoorden, de welbekende 5 E's:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:12 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ja, met deze conclusie is op zich nix mis, maar daaruit volgt de vraag: wat moet er aan gedaan worden?
Dat vind ik zeker. Mensen mogen gerust een mening hebben wat mij betreft, maar zij slaat door en ze kent maar 1 truukje: het beledigen van de Islam en het verkopen als zgn. kritiekquote:En uit je vorige reacties blijkt dan, dat je eigenlijk vindt dat AHA in moet binden.
Heb jij niet voor homo´squote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De oplossing zit hem in onderstaande sleutelwoorden, de welbekende 5 E's:Respect
ben jij niet voor homo´squote:Tolerantie
heb jij niet voor homo´squote:Begrip
Ben jij niet toe in staatquote:(van elkaar)Leren
Ik ervaar jouw doorgaande tirade´s over homo´s als een bedreiging van de tolerante samenleving, en als haatzaaierijquote:(elkaar niet} Bedreigen
Een truukje wat jij maar al te vaak toepast.quote:
[..]
Dat vind ik zeker. Mensen mogen gerust een mening hebben wat mij betreft, maar zij slaat door en ze kent maar 1 truukje: het beledigen van de Islam en het verkopen als zgn. kritiek²
Topic gaat toch niet over mij? Waarom wordt je persoonlijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ervaar jouw doorgaande tirade´s over homo´s als een bedreiging van de tolerante samenleving, en als haatzaaierij
Met het verschil dat Hirsi Ali hier dik centen mee verdient en ik het oprecht meenquote:Een truukje wat jij maar al te vaak toepast.
Is dat de nieuwste truc in de moslimgemeenschap om de vuile was binnen te houden? Dat AHA het alleen maar om het geld doet?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Topic gaat toch niet over mij? Waarom wordt je persoonlijk?
[..]
Met het verschil dat Hirsi Ali hier dik centen mee verdient en ik het oprecht meen²
Jij wordt toch ook persoonlijk over H. Ali en T van Gogh, dus hou maar op met huilen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Topic gaat toch niet over mij? Waarom wordt je persoonlijk?
[..]
Je geeft dus toe dat je een haatzaaiende anti democraat bent, die voor anderen zijn stinkende vingertje meent te moeten zwaaien, maar zelf alle omgangsvormen opzij zet.quote:Met het verschil dat Hirsi Ali hier dik centen mee verdient en ik het oprecht meen
Hear hear.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij wordt toch ook persoonlijk over H. Ali en T van Gogh, dus hou maar op met huilen.
[..]
Je geeft dus toe dat je een haatzaaiende anti democraat bent, die voor anderen zijn stinkende vingertje meent te moeten zwaaien, maar zelf alle omgangsvormen opzij zet.
Je hebt jezelf in dit topic ongelofelijk te kakken gezet, en aangetoont dat je geen knip voor de neus waard bent. Je bent schizofreen wat moraal aangaat, hypocriet als de neten wat verdraagzaamheid betreft.
Kortom, bent een huilende haatzaaier.
Sal, doet petje af.....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:37 schreef klez het volgende:
Het probleem is dat om vast te stellen wanneer een gelovige beledigd wordt/is, maar een maatstaf geldt, nl. de belevingswereld van de gelovigen.
Jou redenering doortrekkend:
In Nederland is een meerderheid van de gelovigen Christen. Zij beschouwen het als bijzonder kwetsend dat Moslims met hoofddoeken over straat lopen. Afschaffen dus die handel!
Misschien dat deze Jip&Janneke taal je duidelijk maakt waar de schoen wringt met dat "kwetsen van gelovigen".
In de Nederlandse samenleving is inmiddels consensus dat tolerantie een belangrijk goed in de samenleving is. En dat we dus conflicten mondeling oplossen, en niet met geweld.
Daar past "begrip" voor primitief gewelddadig gedrag niet in. Jou "begrip" leidt ertoe dat een steeds groter deel van de Nederlandse bevolking geweld als reactie op moslimterreur (want dat was de aanslag op van Gogh) ook steeds beter zal begrijpen.
gelukkig heeft Sal meerdere petten functie,quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij wordt toch ook persoonlijk over H. Ali en T van Gogh, dus hou maar op met huilen.
[..]
Je geeft dus toe dat je een haatzaaiende anti democraat bent, die voor anderen zijn stinkende vingertje meent te moeten zwaaien, maar zelf alle omgangsvormen opzij zet.
Je hebt jezelf in dit topic ongelofelijk te kakken gezet, en aangetoont dat je geen knip voor de neus waard bent. Je bent schizofreen wat moraal aangaat, hypocriet als de neten wat verdraagzaamheid betreft.
Tja, dan moet je natuurlijk niet gaan generaliseren, he, dat maakt je niet sterker.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:59 schreef klez het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste truc in de moslimgemeenschap om de vuile was binnen te houden? Dat AHA het alleen maar om het geld doet?
Hij generaliseerd niet, hij haalt BSB onderuit en maakt hem onsterfelijk belachelijk door zijn gedachtelijn door te zetten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:07 schreef R_ON het volgende:
[..]
Tja, dan moet je natuurlijk niet gaan generaliseren, he, dat maakt je niet sterker.
Ow. Dat was sarcastisch bedoeld?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij generaliseerd niet, hij haalt BSB onderuit en maakt hem onsterfelijk belachelijk door zijn gedachtelijn door te zetten.
Neen, het leek me toch algemeen bekend dat ze haar verminkingen probeert te wreken op tal van aimabele Moslims en hier vervolgens een goede stevige duit voor vangtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:59 schreef klez het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste truc in de moslimgemeenschap om de vuile was binnen te houden? Dat AHA het alleen maar om het geld doet?
![]()
Ik zou zeggen lees het essay aan dehand van Banshee is over het homo-isme zoals hij dat noemt en beoordeel dan zijn mening over het onderwerp.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap die aanvallen op BHB niet hoor. Hij zegt dat ie het niet zo op homo's heeft die hand in hand lopen, wat is daar haatzaaiend aan? Hij geeft toch aan dat ie er heus niks van zal zeggen als ie dat ziet? En dat je homoseksualiteit niet vind kunnen, tja, dat is dan zijn mening. Ik dacht dat het zo belangrijk was om voor je mening uit te kunnen komen hier in NL? Nou, hij mag dat ook. Hier is niks haatzaaiends aan, heb nog geen reply's gezien vam 'm dat homo's dood moeten. Maar jullie reageren allemaal wel zo.
Het zou natuurlijk wel mooi zijn als een moslim hier een keer zou bevestigen wat ik denk en hoop, dat het gedachtengoed van BHB inderdaad slechts dat van een kleine groep binnen de Moslims vormt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:07 schreef R_ON het volgende:
[..]
Tja, dan moet je natuurlijk niet gaan generaliseren, he, dat maakt je niet sterker.
Ja, maar het topic gaat ook over hen. Dus lijkt me dat vrij normaal. Het zou pas vreemd zijn als ik persoonlijk met jou zou wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat geef ik niet toe. Je kent me niet zie ik. Ik denk dat wij in real life best wel vrienden zouden kunnen zijn, als je dat haten maar laat. Want je tekst staat bol van de haat jegens mij, nergens voor nodigquote:Je geeft dus toe dat je een haatzaaiende anti democraat bent, die voor anderen zijn stinkende vingertje meent te moeten zwaaien, maar zelf alle omgangsvormen opzij zet.
Pot, Ketel, doe de wiskunde.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, ik vind haar niet oprecht.
Jij doet niet anders met je essays over homo´s als het zaaien van haat jegens mijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar het topic gaat ook over hen. Dus lijkt me dat vrij normaal. Het zou pas vreemd zijn als ik persoonlijk met jou zou worden
[..]
Dat had ik ook niet verwachtquote:Nee, dat geef ik niet toe.
Beter als jij jezelf denk ik.quote:Je kent me niet zie ik
dat betwijfel ik zeerquote:. Ik denk dat wij in real life best wel vrienden zouden kunnen zijn,
Jij bent degene die haat, afkeurt en stinkende vingertjes zwaait.quote:als je dat haten maar laat. Want je tekst staat bol van de haat jegens mij, nergens voor nodig
Jij bent homo ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij doet niet anders met je essays over homo´s als het zaaien van haat jegens mij
Grappig, dat totale gebrek aan medeleven met iemand die verminkt is in naam van Allah. Dat maakt je verhaal niet bepaald geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, het leek me toch algemeen bekend dat ze haar verminkingen probeert te wreken op tal van aimabele Moslims en hier vervolgens een goede stevige duit voor vangtZe werkt voor de VVD. Ze maakt films, ze schijft boeken, ze heeft een auto van de zaak
Nee, ik vind haar niet oprecht. Als ze oprecht was zou ze ook luisteren naar de groep die het zgn. "zo moeilijk heeft" en een "perverse profeet" heeft. Maar dat doet ze niet. Helaas, want ze heeft best wel een goed gebit²
Goh, jij merkt geeneens als iemand je met links van de baan veegt, een "broadside" geeft en je volledig game, set en match gehakt van je maakt.quote:
Is dat een antwoord op de vraag:"Ben je homo?"quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goh, jij merkt geeneens als iemand je met links van de baan veegt, een "broadside" geeft en je volledig game, set en match gehakt van je maakt.
Laat maar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
V
[..]
Is dat een antwoord op de vraag:"Ben je homo?"![]()
![]()
Wel vreemd²
Bij dezequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:08 schreef klez het volgende:
Misschien kan je nog eens een poging doen inhoudelijk te reageren. "Damage control", zeg maar.![]()
Ik vind het erg zielig voor haar. Ik vind het ook niet fijn voor haar dat geen enkele vent haar meer kan "entertainen" vanwege haar verminking. Ik vind het alleen erg dat ze haar pijnlijke amoreuze verleden gebruikt als spil voor haar oorlog dan wel hetze tegen de Islam.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:25 schreef klez het volgende:
[..]
Grappig, dat totale gebrek aan medeleven met iemand die verminkt is in naam van Allah.
Dat heb ik bij deze dus uitgelegdquote:Dat maakt je verhaal niet bepaald geloofwaardiger.
Los van het feit dat je zin niet helemaal klopt ben ik toch bereid nogmaals uit te leggen wat ik bedoel:quote:In Nederland is het normaal dat als je arbeid verricht dat je daar voor betaald krijgt. En als jij denkt dat AHA het goed voor elkaar heeft met haar "dikke" salaris en het gegeven dat ze voor haar leven moet vrezen omdat religieuze friks het op haar gemunt hebben, dan spoor je toch niet helemaal.
Niet dus. Dat dit de spil zou zijn van haar "hetze" is een niet te bewijzen aanname van jou.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bij deze
[..]
Ik vind het erg zielig voor haar. Ik vind het ook niet fijn voor haar dat geen enkele vent haar meer kan "entertainen" vanwege haar verminking. Ik vind het alleen erg dat ze haar pijnlijke amoreuze verleden gebruikt als spil voor haar oorlog dan wel hetze tegen de Islam.
[..]
Dat heb ik bij deze dus uitgelegd
[..]
Ze brengt mishandeling van moslimvrouwen onder de aandacht. Waarom is dat een hetze?quote:hirsi ali is een slecht mens. Mohammed B. heeft slechte daden begaan. hirsi ali verdient haar centen met deze hetze. Ik vind dat ze toch wel degelijke rekening kan houden met de gevoelens van ca. 1 miljoen Moslims in Nederland. Het kan toch niet zijn dat als half Islamitisch Nederland schreeuwt dat hirsi ali te ver gaat dat het allemaal aan hen ligt en hirsi ali geen enkele fout begaat? :
Precies, want wat geef je nu iemand die alles al heeft, en als ie wat wil het weet te halen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:24 schreef Youssef het volgende:
Sint en Piet zaten te denken,
wat ze Pietverdriet zouden schenken...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:37 schreef mineo39-76 het volgende:
Hierbij zijn nooit doden gevallen!!!
Hoeveel doden zijn er gevallen in Nederland die direct te maken hebben met de Islam (uitgezonderd Mohammed B.)? Ik denk dat het rijden in een Volkswagen Kever nog meer risico's met zich mee brengtquote:"Wij" Nederlanders hebben er gewoon geen zin in de afgelopen 40 jaar weer eens dunnetjes over te moeten doen!!!
-Wat had de Tweede Oorlog met het Christendom te maken?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]2de wereldoorlog (volledig westerse aangelegenheid) Dolle mina's Treinkaping door Molukkers
Om maar wat te noemen
[..]
Hoeveel doden zijn er gevallen in Nederland die direct te maken hebben met de Islam (uitgezonder Mohamemd B.)? Ik denk dat het rijden in een Volkswagen Kever nog meer risico's met zich mee brengt²
In feite heb je gelijk, het atheïsme heeft voor meer oorlogen /doden/ellende gezorgdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
-Wat had de Tweede Oorlog met het Christendom te maken?
- Wat had de treinstaking met het Christendom te maken?
- Waarom haal je de Dolle Mina's erbij, zijn die relevant dan?
Elke dode is er 1 teveel Banshee die hier valt als iemand poogt zijn religie te verdedigen....
Dus dat betekend dat de christenen eigenlijk heel tolerant zijn tegenover intolerante personen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:37 schreef mineo39-76 het volgende:
Sinds de jaren '60 worden in Nederland de christelijke geloven "aangevallen" op hun intolerantie.
Dit ging soms op een ludieke manier soms op een grove manier...
In de jaren '70 waren er protestliederen zoals de song "Homo Sapiens" van Robert Long.
In de jaren '80 werd de net overleden paus aangevallen in het satirische programma "Pisa".
Diverse bisschoppen, kardinalen en leden van christelijke politieke partijen werden aangeklaagd of flink aan de tand gevoeld... De net overleden paus is in Nederland met rotte eieren bekogeld, etc, etc.
Hierbij zijn nooit doden gevallen!!!
"Wij" Nederlanders hebben er gewoon geen zin in de afgelopen 40 jaar weer eens dunnetjes over te moeten doen!!!
Nee, dat ze in NL geleerd hebben dat hun intolerante gedrag niet gepikt wordt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:52 schreef Monus het volgende:
[..]
Dus dat betekend dat de christenen eigenlijk heel tolerant zijn tegenover intolerante personen?
Nope,quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:52 schreef Monus het volgende:
[..]
Dus dat betekend dat de christenen eigenlijk heel tolerant zijn tegenover intolerante personen?
En dat ze hun plaats weten! Gelovigen hebben niet meer rechten dan niet gelovigen!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, dat ze in NL geleerd hebben dat hun intolerante gedrag niet gepikt wordt.
Dat vind ik altijd zo`n dooddoener. Ach ja, temperament he.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nope,
Alleen dat zij zich niet geroepen voelen om wraak te nemen op persoonlijke basis en daar fysiek geweld voor te gebruiken.
M.i. heeft het ook met temperament te maken.
Jongens jongens, jullie moeten BSB niet zo beledigen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:19 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
En dat ze hun plaats weten! Gelovigen hebben niet meer rechten dan niet gelovigen!
Gelovigen kunnen niet zomaar alles uitkramen, etc.![]()
Geeft Piet eenterug.
![]()
Maar bepaalde homos *hint* kunnen dus wel zomaar alles uitkramen, zelf nadat de christenen zoveel zijn veranderd?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:19 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
En dat ze hun plaats weten! Gelovigen hebben niet meer rechten dan niet gelovigen!
Gelovigen kunnen niet zomaar alles uitkramen, etc.![]()
* Pietverdriet geeft monus ook een zoentjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar bepaalde homos *hint* kunnen dus wel zomaar alles uitkramen, zelf nadat de christenen zoveel zijn veranderd?
Blijkbaar leidt het uitkramen van onzin door Homo's er niet toe dat ze vervolgens tot moord en doodslag of uberhaupt fysiek geweld tegen anderen over gaan. Dus ik zou zeggen: ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar bepaalde homos *hint* kunnen dus wel zomaar alles uitkramen, zelf nadat de christenen zoveel zijn veranderd?
Chistenen van nederland vermoorden tegenwoordig homos?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:40 schreef klez het volgende:
[..]
Blijkbaar leidt het uitkramen van onzin door Homo's er niet toe dat ze vervolgens tot moord en doodslag of uberhaupt fysiek geweld tegen anderen over gaan. Dus ik zou zeggen: ja.
Helaas ligt dat bij moslims en christenen net ff wat anders.![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Monus geeft Pietverdriet een zoentje terug
Ik had het niet specifiek over Nederland...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:54 schreef Monus het volgende:
[..]
Chistenen van nederland vermoorden tegenwoordig homos?
Ik weet dat sommigen een hoop onzin uit kunnen slaan, maar homos vermoorden doen ze niet.
Sommige christenen worden slecht beïnvloed door sommige moslims...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:28 schreef Monus het volgende:
Leuke troll mineoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:05 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Sommige christenen worden slecht beïnvloed door sommige moslims...
Als "hun" onzin (en terreur) mogen zaaien mogen wij het ook weer,
"we" laten ons niet kennen!
Maar hij heeft wel een punt. Zo'n valserik als Donner lijkt zijn kans te zien om de klok 50 jaar terug te draaien.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |