Als we vanavond winnen is dat niet eens van toepassingquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:12 schreef sampoo het volgende:
Benin wordt dus ook geen makkelijke hap.
Ik denk dat we beter tegen een nummer 3 van groep C,D of E kan spelen dan tegen een nummer 1 of 2. Het hangt een beetje af wat de uitslag wordt van Benin-Japan. Blijft het 1-1 dan zijn we zeker eerste bij winst tegen Australie.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als we vanavond winnen is dat niet eens van toepassing
Voor die minister van sport van Benin niet in ieder gevalquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat Benin is dus veel sterker dan verwacht?
Mooi zo. Die kut-Italianen zo snel mogelijk het toernooi uit.quote:
pffftquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:33 schreef okee6 het volgende:
Altijd leuk regels en FIFA: we kijken naar het WK onder 20 jaar en zien Diego Tardelli spelen, geboren 10 mei 1985
noem dat WK dan anders, staat zo suf
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:33 schreef okee6 het volgende:
Altijd leuk regels en FIFA: we kijken naar het WK onder 20 jaar en zien Diego Tardelli spelen, geboren 10 mei 1985
quote:Each association shall ensure the following when selecting its national
team:
a) all players shall be citizens of its country and subject to its jurisdiction;
b) all players shall be eligible for selection in accordance with the
provisions of Art. 15 of the Regulations Governing the Application
of the FIFA Statutes.
c) all players shall be born on or after 1 January 1985.
Zit je er toch even naast.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:33 schreef okee6 het volgende:
Ieder zijn smaak I guess. Hij wisselt kutreportages af met redelijk leuke. Bij BNN en Bridget mocht ie ook eens wat doen maar toen vond ik hem ook al een ramp. Heel irritant dat expres zuigend vraag-gedrag. Beetje die BBC-Dennis (of hoe heet die gast die filmsterren voor lul zette) na proberen te doen en mensen uit de tent lokken op een weinig leuke manier.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Filemon is oke en komt wel weer terug. Hij was gewoon meer met andere dingen bezig dan met de man die hij toen wat vragen stelde. Volgens mij dacht ie dat het dialect was ofzo. Was een beetje knullig. Verder kan ik wel lachen om z'n lompe reportages.
quote:
quote:
Zal ik het voor je uitrekenen ...quote:
Zit er dik nu inquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Die kut-Italianen zo snel mogelijk het toernooi uit.
quote:Italië verslikt zich ook in stuntend Syrië
15/6/2005 22:49
Van Syrië werd op het WK onder-20 niet veel verwacht. Maar met een 2-1 zege op Italie heeft de ploeg van coach Kifork Mardakyan zich in de kijker gespeeld.
Syrië boekte in Tilburg een verdiende overwinning. Italië kon zeker in de eerste helft niet voorkomen dat de Syriërs de nodige kansen kregen. De 1-0 van Abd Alhousain (foto) was dan ook geen verrassing. Toen Mohammed Al Hamwi halverwege de tweede helft Syrië aan 2-0 hielp waren de contouren van een grote verrassing nog duidelijker.
Voor Italië bleek het allemaal te veel. Een slotoffensief ten spijt, verder dan de aansluitingstreffer van Andrea Coda kwam het niet. Het feest van Syrië was des te groter, omdat een plaats in de achtste finale zo goed al zeker is. Dat is voor Italië waarschijnlijk te hoog gegrepen.
klopt, het is een leuk en luchtig late avond programma. Kijkt lekker weg en dat ontdekken steeds meer kijkers. De kijkcijfers van de wedstrijden en dit programma zijn veel en veel hoger dan vewacht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:51 schreef MaxPower het volgende:
Late-night EK en WK shows zijn op de publieken altijd al luchtig geweest, denk aan de shows van Jack. Ze gaan nu echter wel de Harry Vermeegen kant op met het proeven van spekkies en drop. Verder een grote pluim voor die show op Ned. 2, het kijkt erg lekker weg voor het slapen gaan, en volgens mij is dat ook de bedoeling.
Leuk om te lezen, lijkt me gaaf om dat meegemaakt te hebben. Kon je ze op de tafel wel aan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:49 schreef cultheld het volgende:
Het WK - 20 leeft hier enorm. Ik heb elke training van Spanje bezocht en die Spanjaarden zijn echt tof.Vanmiddag om half 6 ga ik naar de laatste training van Spanje in Doetinchem en dan "afscheid" nemen.
Echt supertoffe lui die helemaal niet arrogant zijn. Er kwam een kleine jongen het veld op gerend en toen tilde Saez hem op, knuffelde hem en zei: Amigo. Die spelers doen ook allemaal heel relaxed en ik heb samen met een paar vrienden een paar trainingen terug nog ff getafeltennist met Fabregas, Albiol en Juanfran.
Jammer dat imageshack niet meer echt functioneert, want we hebben een aantal aardige foto's gemaakt die ik hier anders best wil plaatsen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Leuk om te lezen, lijkt me gaaf om dat meegemaakt te hebben. Kon je ze op de tafel wel aan?
Hoe anders is het Oekraine zeg. Met dat zielige mannetje met: tha'ts impossible.![]()
www.photobucket.com kan je goed je foto's plaatsenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jammer dat imageshack niet meer echt functioneert, want we hebben een aantal aardige foto's gemaakt die ik hier anders best wil plaatsen.Pedro Salazar is trouwens een held.
De Chileense pers wou aan de vooravond van het duel tussen Spanje en Chili op de training van Spanje gaan filmen. De camera liep al, maar toen zag Salazar het en hij gebood de betreffende persmuskieten om de camera uit te zetten. Toen ze protesteerden brak Spanje helaas de training af.
Ik mail ze ff en ze mogen gewoon blijven staan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:16 schreef brighton het volgende:
cultheld, als je de foto's naar me mailt (zie profiel) kan ik ze wel even online zetten. Ik kan ze dan ook weer weg halen wanneer jij dat wilt
Schitterendquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:59 schreef DeTolk het volgende:
Niet alleen met hun ritmische kabaal en de prescisie waarmee ze hun gezang aanzetten vielen de Zuid-Koreaanse supporters de afgelopen twee wedstrijden op het WK tot 20 jaar in Nederland op. Na afloop van de wedstrijden tegen Zwitserland en Nigeria weigerden de Zuid-Koreanen het supportersvak te verlaten. Zij stonden er op dat zij het eigen vak schoon konden maken.
"Dit had ik echt nog nooit meegemaakt", vertelt een stadionsuppoost. "Ik ben al heel wat jaartjes in dienst, maar dat supporters na afloop het eigen vak opruimen is werkelijk ongekend."
Volgens Young Rok Kim, één van de aanwezige Zuid-Koreaanse supporters, is het niet meer dan normaal. "Zo doen wij dat gewoon. Je bent te gast in een vreemd land. Als je er dan een bende van maakt, dan moet je dat weer netjes opruimen."
Zuid-Korea verloor dit WK tot nu toe met 2-1 van Zwitserland, maar het won ook met 2-1 van Nigeria. Met nog één wedstrijd te gaan (tegen Brazilië) staat Zuid-Korea nu tweede in de poule met 3 punten. Brazilië staat eerste (met 4 punten), Zwitserland derde (net als Zuid-Korea met 3 punten) en Nigeria staat vierde (met 1 punt). De nummers één en twee van iedere poule gaan door, en daarnaast ook nog de vier beste nummers drie.
Leve de Zuid- Koreanen
Ben jij dit Pim?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:04 schreef Lijntje. het volgende:
Ej Cultheld dat zijn mijn foto;'s die ik naar jou heb gestuurd...![]()
Ik weet wel zeker dat het Pim is.quote:Ben jij dit Pim?
Gewoon even naar de 'sigarenshop' gaan en kaarten kopen. Dat is het makkelijkst. Een legitimatie is niet nodig hoor. Ik ben dinsdag in Enschede geweest, het gebied rond het stadion is leuk gevuld met kraampjes, muziek en dergelijke.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:22 schreef Coelho het volgende:
Ik wil zaterdag eigenlijk naar VS - Egypte in Enschede. Weet iemand hoe dat in z'n werk gaat? Ben al geen jaren meer in een stadion geweest. Gewoon naar de ingang, in de rij, betalen en naar binnen, of vooraf clubcards etc. aanschaffen en met legitimatie naar zo'n kraslot-sigaren-shop??
Zoals jij weetquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:01 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Ik betwijfel of het echt zo gemakkelijk gaat als jij zegt, aangezien de Turken veel meer supporters op de been zullen hebben gebracht, maar ik ga er ook van uit dat de Oekraïne doorgaat...
ff offtopic: waarom is het eigenlijk altijd DE Oekraïne??
Het is niet de Oekraïne maar enkel Oekraïne.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:01 schreef Mighty_Mouse het volgende:
ff offtopic: waarom is het eigenlijk altijd DE Oekraïne??
Lijkt me een stuk passie en bevlogenheid. De Turken beschikken altijd wel over technisch vaardige voetballers al springt er deze lichting niet echt iemand uit.quote:
Sja, autocue?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:00 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Dan vraag ik me toch echt af waarom ze dat zo vaak op het journaal zeggen enzo....![]()
Dank voor de info. Is er toevallig een site met prijzen van de kaartjes, en waar je dan ergens komt te zitten? ticketbox is niet echt duidelijk (of ik kijk finaal verkeerd..)quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon even naar de 'sigarenshop' gaan en kaarten kopen. Dat is het makkelijkst. Een legitimatie is niet nodig hoor. Ik ben dinsdag in Enschede geweest, het gebied rond het stadion is leuk gevuld met kraampjes, muziek en dergelijke.
Ik ook, ik heb er maar een topic van gemaakt:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:00 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Dan vraag ik me toch echt af waarom ze dat zo vaak op het journaal zeggen enzo....![]()
www.nexxt2005.nl voor alle info (kun je ook kijken bij welk verkooppunt jij het beste ke kaarten kunt halen). De kaarten achter het doel kosten 10 euro, kaarten op de hoeken 15 en tickets voor de lange zijde 20 euro.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:53 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dank voor de info. Is er toevallig een site met prijzen van de kaartjes, en waar je dan ergens komt te zitten? ticketbox is niet echt duidelijk (of ik kijk finaal verkeerd..)
Öztürk Ali en Sezer Öztürkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk passie en bevlogenheid. De Turken beschikken altijd wel over technisch vaardige voetballers al springt er deze lichting niet echt iemand uit.
Sja...quote:Mogelijke wijziging in aanvangstijden
De aanvangstijden van de achtstefinalewedstrijden kunnen worden gewijzigd als blijkt dat een team op dezelfde tijd zou moeten spelen als het nationale A-elftal van die voetbalbond tijdens de FIFA Confederations Cup Duitsland 2005.
In dat geval blijft het speelschema van de FIFA Confederations Cup Duitsland 2005 onveranderd, terwijl de aanvangstijden voor het FIFA Wereldkampioenschap voetbal tot 20 in de betrokken speelstad worden omgedraaid. Er wordt niet van speelstad worden gewisseld.
Hou ons maar op de hoogte.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spanje - Honduras en Chili - Marokko zijn begonnen
Klinkt iig leukquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:21 schreef DeTolk het volgende:
Finale Oranje - Spanje?
nu nog aan kaartjes zien te komen.. gaat niet lukken meer denk ik, mits ik een fortuin wil neerleggen. Nahja... kheb kaarten voor kwart en halve finale die mogelijk Nederland als team gaan hebben dus da's al heel watquote:
3-0 Spanje, 1-0 nog steeds voor Marokko.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:04 schreef DeTolk het volgende:
Nog gescoord ofzo?
Maar volgens de Doetinchemmers hardstikke leuke jochies.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:14 schreef DeTolk het volgende:
Arm Honduras, geen enkel doelpunt gescoord, 15 tegen.
Hoop wel dat er vanavond een Hondurees ?? wordt gekozen in dat NOS/BNN programma,quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar volgens de Doetinchemmers hardstikke leuke jochies.
Dat betekent dat Chili dus waarschijnlijk afvalt als tegenstander van Oranje. Wordt dus waarschijnlijk de numemr 3 van Poule D? DUI / USA / ARGquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Marokko dus doorChile er waarschijnlijk uit
Spanje 9 uit 9.
9 uit 3quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Marokko dus doorChile er waarschijnlijk uit
Spanje 9 uit 9.
Wat een poeppraat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:58 schreef Spideyman het volgende:
Dit Spanje is toch wel een paar klasses beter dan Oranje....
De reservekeeper werd eraf gestuurd omdat ie een strafschop veroorzaakte. Die werd gekeerd door aanvaller Jona van Espanyol, die vervolgens keeper speeldequote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
Vanwaar die rode kaart van Spanjool Roberto ?
Dus... aanvaller gaat keepen en stopt pingel??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:31 schreef okee6 het volgende:
[..]
De reservekeeper werd eraf gestuurd omdat ie een strafschop veroorzaakte. Die werd gekeerd door aanvaller Jona van Espanyol, die vervolgens keeper speelde
Als de Clarence Seedorf van Honduras die pingel heeft genomen is het absoluut niet te moeilijk om die bal te stoppenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:38 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dus... aanvaller gaat keepen en stopt pingel??cool
22:50 volgens mijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:52 schreef VoreG het volgende:
Godver ik baal er echt van dat ik geen c+ meer heb. 22.30 toch op nl2?
Robert Winter was toch geschorst zeker?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:48 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Als de Clarence Seedorf van Honduras die pingel heeft genomen is het absoluut niet te moeilijk om die bal te stoppen![]()
Ik denk, en hoop, dat die regel niet wordt doorgezet volgend seizoenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:09 schreef F1Bas het volgende:
Weer een tweede gele kaart door de bal aan te raken na overtreding, kut regel
Gelukkig weet ik van wie het komt. Volgens mij heb jij nog nooit één zinnige opmerking op dit hele forum gemaakt.quote:
Dat is niet vreemd, iemand die Spanje een paar klasses beter vindt dan NL kan ook niet beoordelen of een opmerking zinnig is of niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik van wie het komt. Volgens mij heb jij nog nooit één zinnige opmerking op dit hele forum gemaakt.
Ja dan jassen ze in dat kutprogramma de doelpunten er even doorheen omdat ene Sphie 10 minuten moet praten met Honuresen of ze appelmoed lekker vinden of niet.quote:
Waarom zou Spanje niet beter kunnen zijn dan NL?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:17 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd, iemand die Spanje een paar klasses beter vindt dan NL kan ook niet beoordelen of een opmerking zinnig is of niet.![]()
cheers!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dan jassen ze in dat kutprogramma de doelpunten er even doorheen omdat ene Sphie 10 minuten moet praten met Honuresen of ze appelmoed lekker vinden of niet.
Geen kwaad woord over Sophie!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dan jassen ze in dat kutprogramma de doelpunten er even doorheen omdat ene Sphie 10 minuten moet praten met Honuresen of ze appelmoed lekker vinden of niet.
Ahjoh.. Tong heeft gezopen.. zoveel spelfoutenquote:
Omdat Spanje op veel positie's in het elftal zwakker is als NL, een matige trage aanval heeft, en teveel teert op Fabregas en JuanFran, die niet eens zo gevaarlijk is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:35 schreef DAMH het volgende:
[..]
Waarom zou Spanje niet beter kunnen zijn dan NL?
Toppquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef DeTolk het volgende:
Zullen we een adoratietopic voor Sophie openen?
Nice! 4-1 trouwens, die Chinezen zijn ook lekker bezig hoor! 9 uit 3quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het Sophie Hilbrand adoratie topic #1 ok
Alweer wat aan de hand? Turkije had ook al dat stoeltjes en bommeldingincident niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:Doelpunten Oekrane en Turkije, wel enorm geblunderd
Triest trouwens het "vuurwerk/rotje" op het einde op het veld
Wat dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:Doelpunten Oekrane en Turkije, wel enorm geblunderd
Triest trouwens het "vuurwerk/rotje" op het einde op het veld
ik zeg maar niks...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:27 schreef okee6 het volgende:
[..]
Alweer wat aan de hand? Turkije had ook al dat stoeltjes en bommeldingincident niet?
Tsjah.. je kunt je maar ergens druk over maken..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze gooiden een paar brandende rotjes op het veld in de laatste paar minuten naar de keeper van Oekraine. Het stelde niet veel voor, maar het is gewoon triest.
Tja, misschien valt het voor jou wel onder de categorie stoer. Het stelde ook niks voor, maar het slaat toch nergens op? Het is toch gewoon nergens voor nodigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsjah.. je kunt je maar ergens druk over maken..
ssst je hebt te maken TERROR robbie man.. straks pakt ie je.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja, misschien valt het voor jou wel onder de categorie stoer. Het stelde ook niks voor, maar het slaat toch nergens op? Het is toch gewoon nergens voor nodig
Wat is in godsnaam het nut van het gooien van wat brandende rotjes op het veld? Heeft toch echt nul komma nul toegevoegde waarde? Word je daar nou echt zoveel gelukkiger van?
Met die redenering kun je alles wel afdoen. Tuurlijk heb je wel gelijk, maar af en toe heb ik nog wel de behoefte om over dit soort dingen na te denkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Die mensen vinden dat blijkbaar leuk.
Het valt bij mij onder de categorie "het stel niks voor, niemand gaat er dood aan, het gebeurd zo vaak, het leven gaat door, er zijn belangrijkere dingen in de wereld om je druk over te maken".
SteFkUh, K3rEl P4k N0g EeN BrE3ZaHhah !11!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:55 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ssst je hebt te maken TERROR robbie man.. straks pakt ie je.
Anywayy...Pietje de Visser is er weer JEEHH
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
SteFkUh, K3rEl P4k N0g EeN BrE3ZaHhah !11!!
Of je ga afrukken op sophie![]()
Het heeft zo weinig zin om er bij stil te staan, volgende week gebeurd het weer.. En zolang er niemand gewond raakt oid heb ik er ook weinig last van...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met die redenering kun je alles wel afdoen. Tuurlijk heb je wel gelijk, maar af en toe heb ik nog wel de behoefte om over dit soort dingen na te denken
Turkije - Oekraine was overigens een vrij aardige wedstrijd.Goal
http://www.badgedirect.nl(...)5f6+EN/catalogs/2127quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:14 schreef Stefkuh het volgende:Vet shirt heeft die Filemon aan!! Waar kan je die kopen!??
quote:
Nee dat shirt dat ie daar onder droeg. Dat Holland shirt van begin 20ste eeuw, met blauw logo en veters (hier staat ook zoiets, maar een Polo versie, waarvan de link overigens niet werkt)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://www.badgedirect.nl(...)5f6+EN/catalogs/2127
Omdat Pietje daar "zijn mannetjes heeft" ...quote:
Dan ook een voor Piet de Visser, en al het talent dat we dankzij hem op de NL voetbalvelden (hebben mogen) bewonderen!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef DeTolk het volgende:
Zullen we een adoratietopic voor Sophie openen?
Het grote Piet de Visser fantopic!?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan ook een voor Piet de Visser, en al het talent dat we dankzij hem op de NL voetbalvelden (hebben mogen) bewonderen!
WTF!???? En Sophie wordt weggebonjoured...quote:
Alleen voor alle wedstrijden in Emmen ja Tot en met woensdag dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Duitsland zal je tegen gaan vallen, die tweede wedstrijd lijkt me stukken interessanter.
Was dat vlaggendragen een eenmalige aangelegenheid Pekel?
Wat voor vlaggen moest je dan dragen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:47 schreef pekel het volgende:
[..]
Alleen voor alle wedstrijden in Emmen ja Tot en met woensdag dus.. Maar goed, zo vaak maak je dat niet in je leven mee. Het veld opkomen tijdens een WK in een VOL Emmen-stadion.
.
Niet mee eens, Jan Joost moet nog groeien en daar zijn dit goede mogelijkheden voor. Humberto heb ik niet veel hoger zitten. En de items van Sophie zijn leuk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Jan joost eruit Humberto erin
Sophie eruit Bridget erin (ja dommerr dan Sophie kan niet, wel lekkerder)
En iedere dag andere gasten
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:47 schreef pekel het volgende:
[..]
Alleen voor alle wedstrijden in Emmen ja Tot en met woensdag dus.. Maar goed, zo vaak maak je dat niet in je leven mee. Het veld opkomen tijdens een WK in een VOL Emmen-stadion.
.
Tsja enigste wat ik tegen een kenner als jij kan zeggen is dat we het wel zullen zien, maar ookal zou Spanje winnen dan is dat alsnog geluk volgens jouquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Omdat Spanje op veel positie's in het elftal zwakker is als NL, een matige trage aanval heeft, en teveel teert op Fabregas en JuanFran, die niet eens zo gevaarlijk is.
Spanje is vooral een goed ingespeeld team en collectief, maar dat is NL ook. Ze kunnen best beter zijn dan NL en winnen over 90 minuten als ze hun dag hebben en wij niet, maar een paar klasses beter dan NL slaat nergens op. Dan klinkt als een Barcelona-Zwolle vergelijking.
Persoonlijk denk ik dat wegens hun gematigd offensieve spel ze juist tegen NL zwaar in de problemen komen. Ik geloof ook niet dat ze datzelfde spel tegen een eventueel NL's treffen zullen herhalen, want met 3 zeer snelle spelers voorin bij ons (en vooral door Quincy), zullen ze zich zwaar moeten instellen op Oranje waardoor NL weer zijn eigen spel kan opleggen en Spanje tot counteren verplicht is.
Ik verwacht een simpele overwinning voor NL waarna de 'kenners' zich vertwijfeld afvragen waarom Spanje toch niet het niveau haalde wat ze eerder haalden tegen kleintjes zoals Marokko en Honduras.
Hij is gewoon superirritant met al zn clichésquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind dat 'de jongens van boven' en 'mijn biertje' altijd zo suf... maar ja, JJ heeft dat waarschijnlijk ook niet zelf verzonnen
Ahja.. hij moet acteren, maar dat lukt hem niet zo lekker... toch maakt het me allemaal niet zo uit. Alleen die samenvattingen zouden wel wat langer mogen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind dat 'de jongens van boven' en 'mijn biertje' altijd zo suf... maar ja, JJ heeft dat waarschijnlijk ook niet zelf verzonnen
Maar Jan Joost is gewoon een irritant mannetjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet mee eens, Jan Joost moet nog groeien en daar zijn dit goede mogelijkheden voor. Humberto heb ik niet veel hoger zitten. En de items van Sophie zijn leuk.
PLS?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar Jan Joost is gewoon een irritant mannetje
Met zijn *hippe* woordjes
Net trouwens me kaartjes binnen gekregen voor de kwartfinale in het PLS![]()
Ah.. ja.. dom van mijquote:
Z19quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:01 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ah.. ja.. dom van mij
Waar zit je Max?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:28 schreef okee6 het volgende:
De Italianen zullen niet te spreken zijn over de vorderingen bij Argentinië
De Italianen hebben nog steeds maar 3 punten, Argentinië nu op 6, twee andere ploegen met al 4 daarquote:
Zou mooi zijn. Geeft het toernooi nog meer cachet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:21 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
D'land wellicht potentiele kandidaat voor NL in 8ste finale gezien de huidige tussenstanden.
Engquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ned - Dui, kunnen ze vast oefenen voor het echte werk.
![]()
Nu niet, dat jeugdteam rolt ze op.quote:
Wie het snapt mag het zeggenquote:7. The four best teams among those ranked third shall be determined as
follows:
a) greater number of points obtained in all group matches;
b) goal difference resulting from all group matches;
c) greater number of goals scored in all group matches;
d) Fair Play point system in which the number of yellow and red cards
are evaluated;
e) drawing lots by the FIFA Organising Committee.
37
Article 31 Round of 16
1. The 16 teams that qualify from the group stage shall contest the round
of 16 as follows:
C2 vs A2 = Winner 1
D1 vs 3rd from B, E or F = Winner 2
B1 vs 3rd from A, C or D = Winner 3
F1 vs E2 = Winner 4
F2 vs B2 = Winner 5
A1 vs 3rd from C, D or E = Winner 6
E1 vs D2 = Winner 7
C1 vs 3rd from A, B or F = Winner 8
2. The following table indicates the pairings in the round of 16, depending
upon which third-placed teams qualify from the group stage. For
example, if the teams fi nishing third in groups A, B, C and D qualify,
the pairings will be A1 vs C3, B1 vs D3, C1 vs A3 and D1 vs B3.
A1 plays B1 plays C1 plays D1 plays
Combinations against: against: against: against:
A B C D C3 D3 A3 B3
A B C E C3 A3 B3 E3
A B C F C3 A3 B3 F3
A B D E D3 A3 B3 E3
A B D F D3 A3 B3 F3
A B E F E3 A3 B3 F3
A C D E C3 D3 A3 E3
A C D F C3 D3 A3 F3
A C E F C3 A3 F3 E3
A D E F D3 A3 F3 E3
B C D E C3 D3 B3 E3
B C D F C3 D3 B3 F3
B C E F E3 C3 B3 F3
B D E F E3 D3 B3 F3
C D E F C3 D3 F3 E3
A levert sowieso geen deelnemer, en Chili in C staat er ook slecht voor, dus dan wordt het B D E F. Dan spelen we tegen E3 = Italiëquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wie het snapt mag het zeggenPagina 36/37
Ricksen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:43 schreef tong80 het volgende:
Ricksen lijkt wel ontsnapt uit een mafia-film.
Als Japan of Australie wint in het onderlinge duel, hebben die ook 4 punten. En als uit groep F ook een nummer 3 straks eindigt met 4 punten valt Chili/Italie af als slechtere nummer 3 en moeten we alsnog tegen D'land. Of niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
A levert sowieso geen deelnemer, en Chili in C staat er ook slecht voor, dus dan wordt het B D E F. Dan spelen we tegen E3 = Italië
Mocht er uit poule F een slechtere driepunter rollen dan Chili, dan wordt het B C D E, oftwel C3 = Chili. Duitsland kan dus niet onze tegenstander worden, dan is C D E F vereist
Oeps, slip of the tongquote:
Nogmaals, als groep A en F een nummer 3 leveren met 4 punten (en dat kan nog), dan gaan Turkije, D'land en de nummer 3 uit A en F dus door als 4 beste nummers 3 en moeten we volgens mij tegen D'land, want dan valt Chili en Italie af met hun 3 puntjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:50 schreef okee6 het volgende:
Voor de mensen die het schema van de FIFA niet geheel volgen: als Brazilië met twee doelpunten verschil van Korea wint dan speelt Nederland tegen Chili (B C D E), anders wordt het Italië (B D E F).
Je bedoelt als Nederland bewust van Benin verliest en voor een duel met Duitsland kiest, in Kerkradequote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:54 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
[..]
Nogmaals, als groep A en F een nummer 3 leveren met 4 punten (en dat kan), dan gaan Turkije, D'land en de nummer 3 uit A en F dus door als 4 beste nummers 3 en moeten we volgens mij tegen D'land, want dan valt Chili en Italie af met hun 3 puntjes.
Ohja, alleen bij verlies Oranje.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je bedoelt als Nederland bewust van Benin verliest en voor een duel met Duitsland kiest, in Kerkrade![]()
Das mooiquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
1-0 Brazilië. Kopbal uit een corner. Renato.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zwitserland, doe es 2 keer scoren
Japan, doe ook es scoren
Dan win ik
Afijn, lijkt Chili te wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:09 schreef Vom het volgende:
Brazilie doe nog eens ff scoren
Komen we tegen Chili
Een mooie quote van Cultheld uit een ander topic:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zwitserland lijkt uitgeschakeld te gaan worden, worden 4e in de poule. Ik vond ze juist best goed voetballen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:48 schreef cultheld het volgende :
Een leuke tip van mij als insider: Zwitserland als finalist op het WK -20 @ 7 euro.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:59 schreef cultheld het volgende :
[..]
Uitleg nodig? Twee jaar geleden won Zwitserland -17 het toernooi en dat team is nu vrijwel intact het Zwitserland -20.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:31 schreef cultheld het volgende :
[..]
Ik kijk graag naar dit soort toernooien en lees dan ook alles met betrekking tot internationaal landenvoetbal. Ik heb toentertijd het WK - 17 dan ook gevolgd en Zwitserland onder de 20 is dit jaar érg sterk.
Cultheld de voetbalkennerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een mooie quote van Cultheld uit een ander topic:
[..]
[..]
[..]
Dus dan mag ik het nog niet grappig vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:28 schreef tong80 het volgende:
Bliksemschit kwa Zwitserland was het niet zo'n rare voorspelling die werden in 2002 wereldkampioen onder 17. Hebben op elk jeugdtoernooi een elftal de laatste jaren en het grote Zwitserland lijkt zich te gaan plaatsen voor het grote WK. Die hebben 8 jaar geleden een jeugdplan opgesteld dat te vergelijken is met Frankrijk.
Dat is voetbal.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zwitserland gaat er nu uit met 3 punten, terwijl Benin met 2 punten 2de in de poule wordt
Turkije is sowieso door, hebben 4 punten (evenals Duitsland) en dat is genoeg voor een plek als beste nummer 3quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met de Turken, hebben ze goed gegokt?
Tegen Spanje of de VS, daar zullen ze blij mee zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met de Turken, hebben ze goed gegokt?
Appeltje eitjuuuuuuuhquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegen Chile dus.
Daarna tegen Nigeria of Oekrane.
Het schema is ietsje anders, Spanje, Argentinië en Brazilië zitten niet in de helft van Oranje.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:04 schreef DeeBee het volgende:
Nederland - Chili
China - Duitsland
Spanje - Turkije
Verenigde Staten - Italië
Brazilië - Syrië
Marokko - Japan
Nigeria - Oekraïne
Colombia - Argentinië
volgens mij zijn dat de achtste finales
Vinger in je keel? 9 punten, 1e in de poulequote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:29 schreef DeVinger het volgende:
blaat...
dat is het ook niet, het irritante is dat ze alles mooier lullen dan et is, wat sommige kenners dan ook weer gaan gelovenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wanneer leren we nou eens dat alleen resultaat telt ..... mekkerende homo's
DIe geen 1x ze man voorbij is gekomen en geen behoorlijke voorzet heb gegeven?quote:
Ja, die!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:57 schreef DAMH het volgende:
[..]
DIe geen 1x af en toe z'n man voorbij is gekomen en geendaarbij een behoorlijke voorzet heb gegeven?
Gebroken toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:17 schreef DeTolk het volgende:
Is er al wat bekent over de enkel van affelay ?
Ingescheurd of afgescheurd. Iig toernooi over. Zonde, na die eerste 'blessure' gelijk moeten wisselen, waarom toch risico nemen.quote:
VI vond Maduro de uitblinkerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:52 schreef Double_B het volgende:
Was er vanmiddag bij in Tilburg...
Maar wat een drama wedstrijd van t Nederlands Elftal.... en wat speelde Maduro toch verschrikkelijk slecht...
Verder is Wisse gewoon te traag voor dit team..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |