Afijn, lijkt Chili te wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:09 schreef Vom het volgende:
Brazilie doe nog eens ff scoren
Komen we tegen Chili
Een mooie quote van Cultheld uit een ander topic:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zwitserland lijkt uitgeschakeld te gaan worden, worden 4e in de poule. Ik vond ze juist best goed voetballen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:48 schreef cultheld het volgende :
Een leuke tip van mij als insider: Zwitserland als finalist op het WK -20 @ 7 euro.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:59 schreef cultheld het volgende :
[..]
Uitleg nodig? Twee jaar geleden won Zwitserland -17 het toernooi en dat team is nu vrijwel intact het Zwitserland -20.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:31 schreef cultheld het volgende :
[..]
Ik kijk graag naar dit soort toernooien en lees dan ook alles met betrekking tot internationaal landenvoetbal. Ik heb toentertijd het WK - 17 dan ook gevolgd en Zwitserland onder de 20 is dit jaar érg sterk.
Cultheld de voetbalkennerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een mooie quote van Cultheld uit een ander topic:
[..]
[..]
[..]
Dus dan mag ik het nog niet grappig vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:28 schreef tong80 het volgende:
Bliksemschit kwa Zwitserland was het niet zo'n rare voorspelling die werden in 2002 wereldkampioen onder 17. Hebben op elk jeugdtoernooi een elftal de laatste jaren en het grote Zwitserland lijkt zich te gaan plaatsen voor het grote WK. Die hebben 8 jaar geleden een jeugdplan opgesteld dat te vergelijken is met Frankrijk.
Dat is voetbal.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zwitserland gaat er nu uit met 3 punten, terwijl Benin met 2 punten 2de in de poule wordt
Turkije is sowieso door, hebben 4 punten (evenals Duitsland) en dat is genoeg voor een plek als beste nummer 3quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met de Turken, hebben ze goed gegokt?
Tegen Spanje of de VS, daar zullen ze blij mee zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met de Turken, hebben ze goed gegokt?
Appeltje eitjuuuuuuuhquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegen Chile dus.
Daarna tegen Nigeria of Oekrane.
Het schema is ietsje anders, Spanje, Argentinië en Brazilië zitten niet in de helft van Oranje.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:04 schreef DeeBee het volgende:
Nederland - Chili
China - Duitsland
Spanje - Turkije
Verenigde Staten - Italië
Brazilië - Syrië
Marokko - Japan
Nigeria - Oekraïne
Colombia - Argentinië
volgens mij zijn dat de achtste finales
Vinger in je keel? 9 punten, 1e in de poulequote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:29 schreef DeVinger het volgende:
blaat...
dat is het ook niet, het irritante is dat ze alles mooier lullen dan et is, wat sommige kenners dan ook weer gaan gelovenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wanneer leren we nou eens dat alleen resultaat telt ..... mekkerende homo's
DIe geen 1x ze man voorbij is gekomen en geen behoorlijke voorzet heb gegeven?quote:
Ja, die!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:57 schreef DAMH het volgende:
[..]
DIe geen 1x af en toe z'n man voorbij is gekomen en geendaarbij een behoorlijke voorzet heb gegeven?
Gebroken toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:17 schreef DeTolk het volgende:
Is er al wat bekent over de enkel van affelay ?
Ingescheurd of afgescheurd. Iig toernooi over. Zonde, na die eerste 'blessure' gelijk moeten wisselen, waarom toch risico nemen.quote:
VI vond Maduro de uitblinkerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:52 schreef Double_B het volgende:
Was er vanmiddag bij in Tilburg...
Maar wat een drama wedstrijd van t Nederlands Elftal.... en wat speelde Maduro toch verschrikkelijk slecht...
Verder is Wisse gewoon te traag voor dit team..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |