Sorry Golfert had die OP vergeten doe deze maar op slot open maar een goeie met een andere TT.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:11 schreef golfer het volgende:
Maak eens een behoorlijke topictitel en OP.
Kan je zelf toch ook wel even kopiėren in je OP?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
Sorry Golfert had die OP vergeten doe deze maar op slot open maar een goeie met een andere TT.
Leermomentquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Of probeer het zelf even, zie het als een leermoment!
Die heb ik nu even voor je gefixed.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:21 schreef tong80 het volgende:
Nou bijna gelukt alleen die drie linkjes onderin lukt me niet. Maar voor een Tong is dit al heel wat.
Volgens jou ben ik dan 24 uur per dag dronken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:29 schreef Stefkuh het volgende:
Misschien handig nog een link (zoals bliksem deed) naar de OP in de Op te zetten.. iig Tong volgende keer weer gedronken heeft?
Na wat ik van jou gelezen en gehoord heb de afgelopen tijd, sluit ik niets uitquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens jou ben ik dan 24 uur per dag dronken.
Ja dat ik op Texel woon was idd gelogen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:28 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Na wat ik van jou gelezen en gehoord heb de afgelopen tijd, sluit ik niets uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |