Sorry Golfert had die OP vergeten doe deze maar op slot open maar een goeie met een andere TT.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:11 schreef golfer het volgende:
Maak eens een behoorlijke topictitel en OP.
Kan je zelf toch ook wel even kopiėren in je OP?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
Sorry Golfert had die OP vergeten doe deze maar op slot open maar een goeie met een andere TT.
Leermomentquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Of probeer het zelf even, zie het als een leermoment!
Die heb ik nu even voor je gefixed.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:21 schreef tong80 het volgende:
Nou bijna gelukt alleen die drie linkjes onderin lukt me niet. Maar voor een Tong is dit al heel wat.
Volgens jou ben ik dan 24 uur per dag dronken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:29 schreef Stefkuh het volgende:
Misschien handig nog een link (zoals bliksem deed) naar de OP in de Op te zetten.. iig Tong volgende keer weer gedronken heeft?
Na wat ik van jou gelezen en gehoord heb de afgelopen tijd, sluit ik niets uitquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens jou ben ik dan 24 uur per dag dronken.
Ja dat ik op Texel woon was idd gelogen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:28 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Na wat ik van jou gelezen en gehoord heb de afgelopen tijd, sluit ik niets uit![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens jou ben ik dan 24 uur per dag dronken.
En dan begint ie over Barret van de VS...quote:Yuri Mulder zegt over het meest waardevolle speler item:
Ja na vandaaag natuurlijk Maduro, maar die komt nog.
Anders hadden ze Gaven eerder gerapporteerd.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:06 schreef Stefkuh het volgende:
Opvallend:
[..]
En dan begint ie over Barret van de VS...
Nou dat er een lijst is is nu wel duidelijk...
en de jongens zijn alweer aan het spelenquote:Op zondag 19 juni 2005 00:23 schreef Greetings het volgende:
Het biertje van Jan-Joost staat weer klaar.![]()
De alcoholist![]()
Nope.. just onequote:Op zondag 19 juni 2005 00:25 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
en de jongens zijn alweer aan het spelen
Overigens... ik snap er effe geen hol van.. ik heb kaartjes gekocht voor Brazilie-China in Tilburg dinsdag, maar bij de 8ste finale wordt je soms wél het stadion uitgeschopt hierna? Geen twee wedstrijden voor de prijs van 1?
govders... ja... verwachte het wel.. maar is minder. WIlde China wele ens zien. Nahja wellicht dan nog maar extra kaartjes kopen.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:25 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
en de jongens zijn alweer aan het spelen
Overigens... ik snap er effe geen hol van.. ik heb kaartjes gekocht voor Brazilie-China in Tilburg dinsdag, maar bij de 8ste finale wordt je soms wél het stadion uitgeschopt hierna? Geen twee wedstrijden voor de prijs van 1?
omg.. ik ben echt lomper dan lompquote:Op zondag 19 juni 2005 00:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik heb voor 10 euro wel twee wedstrijden. Er staat bij mij: Round 16 Match 39+40. Het lijkt me ook vrij lastig om het stadion helemaal leeg te maken.
cool!quote:Op zondag 19 juni 2005 00:52 schreef cultheld het volgende:
Woensdag zit ik in vakkie 15 in de Vijverberg.
Ik wist het ook niet zeker hoor. Ik dacht wel vaag te herinneren dat het maar 1 wedstrijd was, en jouw post versterkte die gedachte.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:43 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
omg.. ik ben echt lomper dan lompIk dacht Match 39-40 (dat dat de nog onbekende landen waren). Maar ja dan zal het dus toch om twee wedstrijden gaan.. ga ik na één reactie van Greetings al zitten balen. Thx Barnet, zijn er dus gewoon toch 2 ja.
jaaaaaaaajaaaa mij een beetje op stang zitten jagen he!quote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zeker hoor. Ik dacht wel vaag te herinneren dat het maar 1 wedstrijd was, en jouw post versterkte die gedachte.
Hoe zie je eruit? Dan kan ik naar je zwaaien.quote:Op zondag 19 juni 2005 03:30 schreef DutchGooner het volgende:
Kijk eens aan,heb kaartjes voor de 2e ronde wedstrijden in Tilburg dinsdag en zie net dat dat Duitsland v China en Brazilie v Syrie zijn geworden,niet vervelend dus
Iemand met een bolle kop in vak Aquote:Op zondag 19 juni 2005 10:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe zie je eruit? Dan kan ik naar je zwaaien.
Ik zit in vak H dus dat zwaaien gaat een beetje moeilijk worden.quote:
Gelukkig zit ik in Vak M, want mannetjes die op macht geilen hoef ik niet in real life te zien.quote:
Jamaar zoiets had je mogen verwachtenquote:Op zondag 19 juni 2005 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Iedereen die de mogelijkheid heeft naar een wedstrijd van Colombiė te gaan, GAAN!
Wat een feest zeg in dat vak
En wat een vrouwen
En dan krijg je als toetje het Nederlands Elftal...
Wat een aanfluiting, het spijt me zeer... Resultaat telt, maar het hoeft niet worden overdreven hoor
Ja,ik weet het,ik val in herhaling,jij gaat dus ook niet met me naar Highbury lijkt mij?quote:Op zondag 19 juni 2005 10:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik in Vak M, want mannetjes die op macht geilen hoef ik niet in real life te zien.![]()
Zo erg?quote:Op zondag 19 juni 2005 11:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jamaar zoiets had je mogen verwachten
Welk vak?quote:Op zondag 19 juni 2005 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
kga naar de kwartfinale in Kerkrade
(nu maar hopen dat Nederland die achtste finale wint...)
quote:Vooral defensieleider Ron Vlaar onderscheidde zich na rust en mede door zijn toedoen bleef Oranje nog zonder tegendoelpunt op het toernooi.
Die site is dan ook te fantastisch om te geloven. Owusu een 9 geven.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:00 schreef methodmich het volgende:
Waarom heeft die Adu zo'n hoge score op www.noswktot20.nl ? Die maakt werkelijk niks klaar, die knul. Jammer dat lager dan 68 niet kan.
Die komt waarschijnlijk nog. Owusu een 9 geven was puur alleen om die eerste wedstrijd gebasseerd. Iedereen was onder de indruk.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die site is dan ook te fantastisch om te geloven. Owusu een 9 geven.En waar is Juanfran op die site?
Lijstjes zijn allang gemaakt joh. Hoe kunnen ze anders allang een reportage van die Benin-speler hebben in Benin? Daarbij als er iemand van die ploeg genomineerd moest worden was het Omotoyossi. Die heeft veel meer laten zien.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Michael Delura staat er al in. Ze moeten worden genomineerd door Piet of Youri, geloof ik.
Gelukkig ik ook... kan ik een Willem Twee'er knuffelenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik in Vak M, want mannetjes die op macht geilen hoef ik niet in real life te zien.![]()
Ik ga al met 2 naccers, dus een derde hoef ik er niet bij. Het moet niet te intiem worden met die mensen uit Breda.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Gelukkig ik ook... kan ik een Willem Twee'er knuffelen
en jij bent een waardeloze mod.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja,ik weet het,ik val in herhaling,jij gaat dus ook niet met me naar Highbury lijkt mij?
Dat hele systeem is te triest voor voren.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:00 schreef methodmich het volgende:
Waarom heeft die Adu zo'n hoge score op www.noswktot20.nl ? Die maakt werkelijk niks klaar, die knul. Jammer dat lager dan 68 niet kan.
Omdat ie een toffe gast is.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:00 schreef methodmich het volgende:
Met uitgezakte dingen. En Adu is zeker niet slecht voor een zestienjarige, maar is niet van een buitencategorie.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:22 schreef Bennie_K het volgende:
Filemondie gozer mogen ze echt hard in z'n gezicht stompen, meerdere malen
vandaag had tie wel een lekker wijf bij zich
Die shirtsquote:Op maandag 20 juni 2005 00:22 schreef Bennie_K het volgende:
Filemondie gozer mogen ze echt hard in z'n gezicht stompen, meerdere malen
vandaag had tie wel een lekker wijf bij zich
Een derde? Doe maar plus 6quote:Op zondag 19 juni 2005 18:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik ga al met 2 naccers, dus een derde hoef ik er niet bij. Het moet niet te intiem worden met die mensen uit Breda.![]()
Hé join the clubquote:Op zondag 19 juni 2005 18:58 schreef RRMH het volgende:
Wordt druk in vak M, magoed vorige keer was er een feestende gele massa, dus voelde me toch op me gemak.
quote:Achtste finales in Emmen uitverkocht!
20-6-2005
Er zijn géén kaarten meer te verkrijgen voor de achtste finales van het WK Jeugd (woensdag 22 juni a.s.).
Het heeft dus geen zin contact op te nemen met de administratie van FC Emmen.
De duizend extra kaarten die vanmorgen (20 juni) via ticketbox in de verkoop zijn gegaan zijn inmiddels ook allemaal verkocht, dit betekent dat de wedstrijden volledig uitverkocht zijn.
En nu is zijn tv weg zekerquote:Op maandag 20 juni 2005 22:27 schreef cultheld het volgende:
Gekkigheid hier in de Achterhoek. Een maat van me had vandaag 2 spelers van de Oekraļne in z'n huis.
Ik ook en hoop op Spanje-Columbia!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:30 schreef Falco het volgende:
De kwartfinale in Enschede belooft de mooiste te worden. Zeker als Spanje de achtste finale wint: Spanje - Colombia of Spanje - Argentiniė. En ik ga er naar toe: hiep hoi!
Zij verdienen waarschijnlijk meer dan een Babel of Maduroquote:
idd jammer dat de NOS er zo weinig van uitzendt.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Toch jammer dat er niet én dinsdag én woensdag live iets op TV komt.
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen naar Tilburg voor China - Duitsland en Braziliė - Syriė![]()
er staat op ergernisssen TT316 een klacht van iemand die zich ergert aan zijn uitspraak over het bier.... denk dat ie daarom nu espresso neemt...quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:30 schreef evert het volgende:
er staat op ergernisssen TT316 een klacht van iemand die zich ergert aan zijn uitspraak over het bier.... denk dat ie daarom nu espresso neemt...
quote:Stefan Wielinga,Leiden;
Vreselijk dat Jan Joost van Gangelen aan het eind
van het dagelijkse WK-programma steeds
over zijn biertje praat,dat boven
klaarstaat.
Heel stoer dat je bier lust Jan Joost,
maar dat hoef je niet elke keer te
herhalen.Verder wel mijn complimenten,
want hij presenteert uitstekend
Whahahahha... inderdaad!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:30 schreef evert het volgende:
[..]
er staat op ergernisssen TT316 een klacht van iemand die zich ergert aan zijn uitspraak over het bier.... denk dat ie daarom nu espresso neemt...
It Only Gets Better van The Sheer.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:34 schreef Dr.Aart het volgende:
hoe heet het nummer wat aan het eind van de Studio Sport/BNN uitzending wordt gespeeld?
quote:Maduro, Quincy bij besten groepsronde WK
De FIFA heeft een lijst gepubliceerd met de veertien beste spelers van het WK tot 20 jaar tot nu toe. Tussen de uitverkorenen staan twee spelers van het Nederlands elftal -20: aanvoerder Hedwiges Maduro en smaakmaker Quincy Owusu Abeyie
Nu de groepsronden voorbij zijn en het kaf van het koren is gescheiden publiceerde FIFA.com een lijst met de veertien meest spectaculaire en opvallendste spelers van het WK tot dusver.
Quincy wordt bestempeld als de sensatie van de groepswedstrijden. “Een ongeslepen diamant die briljante acties afwisselt met goede passes. Vooral hoe hij vijf Japanse verdedigers in de luren legde was van grote klasse.” En over Maduro: “Ondanks zijn jeugdige leeftijd is hij echte leider in het veld met een enorm scorend vermogen als middenvelder.”
De overige geselecteerden zijn:
Oleksandr Aliiev (Oekraine)
Benny Feilhaber (Verenigde Staten)
Matķas Fernįndez (Chili)
Fernando Llorente (Spanje)
Lionel Messi (Argentinie)
John Obi Mikel (Nigeria)
Razak Omotoyossi (Benin)
Roberto (Brazilie)
Feng Xiaoting (China)
Nabil El Zhar (Marokko)
Wason Renteria en Juan Zuniga (Colombia)
Voetbalprimeur.nl
Is alles al afgelopen dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Italie door na een sterke pot tegen Amerika. De 2-1 was een sterke goal.
Duitsers ouderwets door in de laatste minuut.
Brazilie niet ovetuigend 1-0 voor tegen Syrie.
Marokko 0-0 tegen Japan.
Mit den Papfloffel eingegotenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:15 schreef fransie102 het volgende:
Zelfs de Duitse jeugdteams worden zo opgeleid
K*t kanaries!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Blessuretijd bij Brazilie. Japan nog bezig volgens teletekst.
Haha, nee helemaal niks dit keer.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:47 schreef cultheld het volgende:
Geen biertje dit keer?
Natuurlijk niet amigoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:47 schreef cultheld het volgende:
Geen biertje dit keer?
Brazilie op sommige spelers na niet beter... gewoon drama wedstrijd. Waarom moesten ze die wedstrijden nu toch godver omdraaien.. jaja confederations cup... kut duitsersquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:22 schreef JeroenV het volgende:
Syrie is echt slecht.
Bra v Syr was idd een drama,gelukkig waren er wat stumpers,stewards genaamd,die ons wel vermaakte door keer op keer heel stoer flesjes van spelende kinderen af te pakken,sneuquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:19 schreef Stefkuh het volgende:
Net terug uit Tilburg, gewoon de eerste helft gemist van Dui-Chi.. hoe verzin ej het. Tweede helft was ookw el lachen trouwens, die Chinezen brachten best een sfeertje. Brazilie-Syrie was echt een groot drama... niet om aan te zien gewoon.
Het is dat de rest geen zin had, maar ik had wel tussen die Chinezen willen gaan zitten. Gewoon 2 cola kopen, 2 broodjes (beide handen vol), vriendelijk lachen en doorlopen maarquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bra v Syr was idd een drama,gelukkig waren er wat stumpers,stewards genaamd,die ons wel vermaakte door keer op keer heel stoer flesjes van spelende kinderen af te pakken,sneu
ohja trouwens.. weet je wel dat je iemand dood kunt gooien met een leeg plastic cola flesje DG? Niet? oh... nee ik ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bra v Syr was idd een drama,gelukkig waren er wat stumpers,stewards genaamd,die ons wel vermaakte door keer op keer heel stoer flesjes van spelende kinderen af te pakken,sneu
Te voorkomen dat er met flesjes gegooid gaat worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Het is dat de rest geen zin had, maar ik had wel tussen die Chinezen willen gaan zitten. Gewoon 2 cola kopen, 2 broodjes (beide handen vol), vriendelijk lachen en doorlopen maarDie moet ik onthouden, dan hoef je iig geen kaartje te laten zien
Stewards waren idd pannekoeken ja.. pff..
Ohja.. nu vraag ik me toch af: In Kerkrade en nu ook in Tilburg krijg je cola. Dan pakken ze een 0,5 l flesjes, die gooien ze helemaal leeg in zo'n beker en dat krijg je dan. Ontgaat mij iets ofzo2 van die kleine flesjes (1 lieter) zijn al duurder dan 1 grote (1,5 liter) ... what's the idea??
De flesjes in Tilburg,daar kan je een boek over schrijven inmiddels,koop je aan Aquaris van 2,20,betaal je 3 euro krijg je 2,80 wisselgeld terugquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Het is dat de rest geen zin had, maar ik had wel tussen die Chinezen willen gaan zitten. Gewoon 2 cola kopen, 2 broodjes (beide handen vol), vriendelijk lachen en doorlopen maarDie moet ik onthouden, dan hoef je iig geen kaartje te laten zien
Stewards waren idd pannekoeken ja.. pff..
Ohja.. nu vraag ik me toch af: In Kerkrade en nu ook in Tilburg krijg je cola. Dan pakken ze een 0,5 l flesjes, die gooien ze helemaal leeg in zo'n beker en dat krijg je dan. Ontgaat mij iets ofzo2 van die kleine flesjes (1 lieter) zijn al duurder dan 1 grote (1,5 liter) ... what's the idea??
Dat was niet mijn punt Schigtjequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Te voorkomen dat er met flesjes gegooid gaat worden.
In de Arena worden blikjes red bull, flesjes breezers ook altijd uitgeschonken in plastic bekers.
Oh.. nu kreeg ik zoiezo geen flesje maar werd de inhoud uit het flesje al voor me in het bekertje gedeponeerd, maar in Kerkrade kreeg ik beker en flesje zonder dop, maar ook zonder dop mocht ie niet naar binnen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De flesjes in Tilburg,daar kan je een boek over schrijven inmiddels,koop je aan Aquaris van 2,20,betaal je 3 euro krijg je 2,80 wisselgeld terug
Maar goed,je mag de flesjes niet meenemen naar de tribune maar ze geven je wel het flesje ZONDER dop mee met een beker.
Dat wist ik dus dus had ik een dop van thuis meegenomen
Oh hehe. Dat zal wel iets Brabants zijn danquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:40 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat was niet mijn punt SchigtjeDat je geen flesjes meekrijgt snao ik maar WAAROM in vredesnaam SCHENKEN ze uit kleine flesjes en niet uit grote of een tap!?? Ga me niet vertellen dat schenken uit 0,5 L flesjes het goedkoopst is
ÉN Limburgs hoorrrrrr!!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh hehe. Dat zal wel iets Brabants zijn dan
Nee nee,in de Kuip doen ze het ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh hehe. Dat zal wel iets Brabants zijn dan
En maar zeuren dat het zo slecht gaat met de economie...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee nee,in de Kuip doen ze het ook![]()
quote:•Toeval of fraude? Dat is de grote vraag bij het bekijken van de geboortedata van de Syrische selectie. Uit de personalia blijkt dat er van de 21 spelers maar liefst zes op één dag zijn geboren. Hassan Al Mostafa, Mohammad Al Hamwi, Jalal Al Abdi, Abdul Khalaf, Zakariya Al Kaddour en Moustafa Shakosh zagen allen op 1 januari 1986 het levenslicht.
quote:
Als je die pagina elke dag leest, dan krijg je pas door hoe zeikerig Nederlanders kunnen zijn; dit is dus echt serieusquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Het blijft me wel verbazen hoe druk mensen zich toch kunenn maken om niks...O zou hier gewoon een lollige redactie achter zitten?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Die 2 cola en 2 broodjes lijken me duurder dan een kaartje voor dit toernooi...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:31 schreef Stefkuh het volgende:
Daar verdienen ze idd het meeste aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die 2 cola en 2 broodjes lijken me duurder dan een kaartje voor dit toernooi...
Bij willem 2 zekerquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]Bij mij dus niet
Ik kom aanlopen met mn klauwen vol en ze stonden erop dat ik mn kaartje ging laten zien...
De prutsers
jammer voor haar dat het niet wederzijds isquote:Op maandag 20 juni 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sophie wil Maduro. Echt hoor.
Die loopt daar onwijs te lekken
HUP!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:08 schreef xJapser het volgende:
Woei...nog 6 uurtjes en dan begint hetMaar eerst ga ik nog genieten (hmm...) van Nigeria - Oekraine .
En dan...hup holland *\o/*
Ja...Japser gaat
Misschien kent Bos81 haar wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:10 schreef tong80 het volgende:
Lijkt wel op het insturen van vragen naar voetbal insite
Zou best eens kunnen.quote:
DE wedstrijd van vandaagquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Argentinie - Colombia gaat zo beginnen op Canal+
Shit zeg. Heeft de NOS de rechten op de wedstrijden, zenden ze de titanen gevechten niet uit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Argentinie - Colombia gaat zo beginnen op Canal+
Dus je had een kwartetje, of stak die vader er een stokje voor?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:27 schreef Thetallguy het volgende:
Vanochtend op mn werk een Nederlands/Colombiaanse familie op weg naar Emmen, leuke moederen dochter
en andere dochter
Hup Colombia
Duitsland hoefde toch n niet vanavondquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:20 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Argentinie beslist het in 93ste minuut. 1-2.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:21 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Het schijnt dat veel Duitsers na WOII zijn gevlucht naar Argentinie enzo. De genen zijn destijds al vermengd.
Komt vast weer op zo'n shirtquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
quote van jan joost van vanavond:
Voetbal is een spel van 22 spelers, en uiteindelijk winnen de argentijnen..
JJ is always HIP!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Jan Joost was gisteren HIP!
Ik had je clann 88 spandoek op TV gezienquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Zijn spijkerbroek met shirt is beter dan de hockey blousen!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik had je clann 88 spandoek op TV gezien
Bij Italie - Canada
ivm Clan 88 vlag?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We zaten er direct achter in het zonnetje!
Kregen wel nog de politie op ons dak i.v.m. onze vlag........
Wat moesten ze dan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We zaten er direct achter in het zonnetje!
Kregen wel nog de politie op ons dak i.v.m. onze vlag........
Bron ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Klote
Nederland - Nigera mischien om 20:30
15:30 kwam mij beter uit
Dinsdag 28 juni (20.30uur), weer in Kerkrade.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Als NL in de halve finale komt, waar word die dan gespeeld? En wanneer?
wtf!!!?????????????????????? dit meen je niet he!! 20.30!!??? wat is dat voor aso gedrag? 5 uur later?quote:
De KNVB heeft dit verzoek ingediend bij de FIFA,is dus nog niet bekend of er op ingegaan wordtquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:09 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
wtf!!!?????????????????????? dit meen je niet he!! 20.30!!??? wat is dat voor aso gedrag? 5 uur later?zeg dat dit een grap is...
Dit had ik gelukkig al uitgerekend 5 minuten nadat Nederland 6 punten had en dus definitief eerste wasquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Als NL in de halve finale komt, waar word die dan gespeeld? En wanneer?
Denk niet dat dat doorgaat. Is ideetje van KNVB met de NOS i.v.m. kijkcijfers, maar voor zover ik weet is dit een FIFA-toernooi.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Klote
Nederland - Nigera mischien om 20:30
15:30 kwam mij beter uit
Mag aannemen van niet, dat is geen doen natuurlijk. Een wedstrijd omdraaien zoals bij Dui-Chi en Bra-Syr gebeurde vond ik al vreemd, maar even een wedstrijd binnen een paar dagen met 5 uur verzetten... kheb goddomme 5 kaartjes iedereen heeft werk lopen verschuiven en doen, en daarvan kunnen er dan straks nog 2 niet omdat die om 22.00 weer in Breda zouden moeten zijn... krijg nou de tering zeg..quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De KNVB heeft dit verzoek ingediend bij de FIFA,is dus nog niet bekend of er op ingegaan wordt
In dat soort landen en vooral in dorpen wordt de verjaardag doorgaans niet gevierd en vaak wordt bij de aanvraag voor een paspoort pas de geboortedatum opgegeven en dan is vaak enkel het geboortejaar bekend waardoor men 1 januari of 1 juli rekent als geboortedatum. Verder kwam de ploeg nou niet over als een team met fysiek ontwikkelde kerels zodat fraude mij niet aannemelijk lijkt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
"Toeval of fraude? Dat is de grote vraag bij het bekijken van de geboortedata van de Syrische selectie. Uit de personalia blijkt dat er van de 21 spelers maar liefst zes op één dag zijn geboren. Hassan Al Mostafa, Mohammad Al Hamwi, Jalal Al Abdi, Abdul Khalaf, Zakariya Al Kaddour en Moustafa Shakosh zagen allen op 1 januari 1986 het levenslicht."
Een mooie Brazilliaanse schone..quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:48 schreef Spideyman het volgende:
Scout Spidey wil jullie nog 1 talent niet onthouden. Het gaat om een dodelijk efficiente rechtsbuiten:
[[url=http://img110.echo.cx/img110/451/footballmatchargduibrakor0117v.th.jpg]afbeelding][/URL]
Helaas is het altijd hetzelfde met scouts zoals Piet Visser en ik, binnen notime duikt de media erop:
[[url=http://img110.echo.cx/img110/7664/footballmatchargduibrakor0129l.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hahahaquote:Op donderdag 23 juni 2005 04:18 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat we Nigeria, Spanje, Braziliė en Italiė in de halve finales kunnen verwachten.De finale zal Spanje - Nigeria worden en Spanje wint dit toernooi.
![]()
Sorry had het niet gezien.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:16 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik voortaan helemaal niks meer ga lezen of luisteren over Oranje U20, want dat ziekelijk irritante gezeur over "swingen" en "sprankelen" en dat overdreven ophemelen van Quincy komt me echt de strot uit. Alsof we godverdomme de Oranje Globetrotters zijn
Ze meldden het net in het sportjournaal.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:48 schreef rotskibo het volgende:
Waar staat het trouwens?
Jammer. Maar ze mogen blij zijn dat het dan geen 34 graden is. Dan waren we bijvoorbaat al kansloos geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:31 schreef Stefkuh het volgende:
En de tijd van Nederland-Nigeria blijft 15.30?
uhquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer. Maar ze mogen blij zijn dat het dan geen 34 graden is. Dan waren we bijvoorbaat al kansloos geweest.
Sorry had je vraagteken over het hoofd gezienquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:04 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
uhdat was ene vraag van mij
of het 15.30 blijft
Ik denk het niet. Juist in die warme landen zijn ze zo verstandig om in de avond te spelen waardoor ze helemaal niet beter in de hitte kunnen spelen dan wij.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer. Maar ze mogen blij zijn dat het dan geen 34 graden is. Dan waren we bijvoorbaat al kansloos geweest.
Nee, niks hahaha. Ik heb zowel Nederland als Nigeria gisteren zien spelen en Nederland gaat gewoon keihard onderuit a.s. zaterdag. Daarom heb ik er ook 15 euro op ingezet (samen met Spanje) @ 158,40quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, niks hahaha. Ik heb zowel Nederland als Nigeria gisteren zien spelen en Nederland gaat gewoon keihard onderuit a.s. zaterdag. Daarom heb ik er ook 15 euro op ingezet (samen met Spanje) @ 158,40![]()
Want Nederland gaat winnen van Nigeria?quote:
We zullen het zien... maar dat jij anti Nederlands elftal bent was al duidelijk...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Want Nederland gaat winnen van Nigeria?Sorry, ik gun Nederland het WK uiteraard, maar je gelooft toch niet dat Van der Struijk en Drost opgewassen zijn tegen John Obi Mikel en Okoronkwo?
dos not metturquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry had je vraagteken over het hoofd gezien
Niet anti-Nederlands elftal, maar wel tegen het overdreven ophemelen van dķt Nederlands elftal. Als dit Nederlands elftal het WK zou winnen zou dat mooi zijn, maar ik heb Nederland zien spelen en het was brandhout. Dit maakt de teletoeters natuurlijk niks uit, want die drinken hun biertje, doen de wave en nokken hem in de 85 minuut, maar ik als voetballiefhebber kan uit het Nederlandse spel concluderen dat de eindhalte zal worden bereikt tegen Nigeria. Exit Nederland: Het was leuk, maar niet voldoende.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:33 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
We zullen het zien... maar dat jij anti Nederlands elftal bent was al duidelijk...
Houd op man. Nigeria heeft totaal niet overtuigd. Dat die goal erin viel tegen Oekraine was meer geluk dan wijsheid. Probeer niet zo overdreven tegen de hype in te gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet anti-Nederlands elftal, maar wel tegen het overdreven ophemelen van dķt Nederlands elftal. Als dit Nederlands elftal het WK zou winnen zou dat mooi zijn, maar ik heb Nederland zien spelen en het was brandhout. Dit maakt de teletoeters natuurlijk niks uit, want die drinken hun biertje, doen de wave en nokken hem in de 85 minuut, maar ik als voetballiefhebber kan uit het Nederlandse spel concluderen dat de eindhalte zal worden bereikt tegen Nigeria. Exit Nederland: Het was leuk, maar niet voldoende.
grappig. Je kan het natuurlijk ook omdraaien, namelijk dat er teveel zeikerds zijn die dķt Nederlands elftal overdreven kritisch beoordelen. Ook al wordt er constant gewonnen, elke wedstrijd hoor je wel wat er allemaal beter kon. Terwijl diezelfde mensen (??) het schitterend vinden hoe van Basten met lelijk voetbal toch elke keer de punten binnenhaaltquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet anti-Nederlands elftal, maar wel tegen het overdreven ophemelen van dķt Nederlands elftal.
Zat jij in het stadion? Ik weet wel zeker van niet, want anders zou je wel anders praten. Oekraļne stond 90 minuten lang constant onder druk en heeft eigenlijk niet één echt uitgespeelde mogelijkheid gehad. Ik geloof dat Nigeria iets van 60% balbezit had en de talentjes van de Oekraļne waren kansloos tegenover deze jongens.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Houd op man. Nigeria heeft totaal niet overtuigd. Dat die goal erin viel tegen Oekraine was meer geluk dan wijsheid. Probeer niet zo overdreven tegen de hype in te gaan.
Benin, Japan, Australiė en Chili waren natuurlijk titelkandidaten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:42 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
grappig. Je kan het natuurlijk ook omdraaien, namelijk dat er teveel zeikerds zijn die dķt Nederlands elftal overdreven kritisch beoordelen. Ook al wordt er constant gewonnen, elke wedstrijd hoor je wel wat er allemaal beter kon. Terwijl diezelfde mensen (??) het schitterend vinden hoe van Basten met lelijk voetbal toch elke keer de punten binnenhaalt
Het zijn jeugdspelers, tuurlijk gaat alles niet perfect. Maar de goals die tot nu zijn gescoord en de dominantie waarmee Oranje speelt zijn mi echt wel te prijzen![]()
![]()
dat bedoel ik nouquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Benin, Japan, Australiė en Chili waren natuurlijk titelkandidaten.
We spreken elkaar na de wedstrijd tegen Nigeria wel weerquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
dat bedoel ik nou
je kan ook gewoon tevreden zijn dat we elke wedstrijd hebben gewonnen..maar je hangt liever de overdreven kritische analyst uit.
als het jou een beter gevoel geeft, ga er gerust mee door
Dat is al 3x vemeld in dit topic.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef Yeahinho het volgende:
De NOS gaat vanaf nu įlle wedstrijden live uitzenden.
En jij hoort zeker bij die horde die vijf minuten voor tijd het wel geloven en de drukte mijden door ruim voor tijd het stadion uit te lopen? Ga toch weg manquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:57 schreef Bennie_K het volgende:
ach jij zal waarschijnlijk, ongeacht het resultaat, als een gefrustreerd kindje lopen zeiken wat er allemaal beter kon.
Ik kijk het rustig aan en hoop het beste
Van de Confed Cup weer zekerquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef Yeahinho het volgende:
dat ben ik met je eens...maar ja, iedereen wil het liefste weer dat Oranje uit de eerste wedstrijd zien.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:08 schreef twi het volgende:
Maar dat overdreven gedoe telkens met dat "we willlen sprankelend voetbal". Dat is die typische Nederlandse teletoeter-instelling. Het zijn potverdomme jongens van (de meeste) nog geen twintig jaar, en wij gaan ze allemaal de hemel in prijzen van tevoren, maar wanneer ze hebben gespeeld staan de krantenkoppen van gerenommeerde kranten vol met koppen "HET WAS NIET SPRANKELEND".
Serieus!!???quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef Yeahinho het volgende:
Als die uitzendingen nu niet doorgaan nomineer ik je bij de FOK!Awards voor de Timmy Simons awardquote:
Nee hoor. Ik ben gewoon geen teletoeterquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:57 schreef Bennie_K het volgende:
ach jij zal waarschijnlijk, ongeacht het resultaat, als een gefrustreerd kindje lopen zeiken wat er allemaal beter kon.
Ik kijk het rustig aan en hoop het beste
Typisch Nederlands om, zelfs als René van Rijswijk in de basis zou staan, te roepen dat Nederland wereldkampioen wordt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef Maquiladora het volgende:
Typisch Nederlands om weer overal over te gaan zeikenWees blij dat we nu in de kwartfinale staan en we hebben volop kansen om de finale te halen
Ah, je moet een teletoeter zijn om te constateren dat Nederland verdedigend in orde is, een goede keeper op doel heeft staan, uitzonderlijke talenten heeft op andere bepalende posities en bij vlagen zeer leuk voetbal speelt. Verder moet je een teletoeter zijn om het leuk te vinden dat die jochies met flair spelen, zich focussen op 1 doel, zich buitengewoon volwassen etaleren zowel op als naast het veld en dus een kandidaat zijn voor de wereldtitel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben gewoon geen teletoeter
Zo denken de Duitser nou ook, en zo willen we uiteraard niet worden toch?quote:
Op het jeugd-WK zijn nog acht teams over die om de hoofdprijs strijden. Vanaf nu worden ook alle resterende wedstrijden live uitgezonden bij de NOS, zodat het toernooi op een echt hoogtepunt afstevent.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:48 schreef rotskibo het volgende:
Waar staat het trouwens?
Typisch geval van je afzetten tegen inderdaad een hype, maar om omzinnige redenen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Typisch Nederlands om, zelfs als René van Rijswijk in de basis zou staan, te roepen dat Nederland wereldkampioen wordt.
Jij wilt niet winnen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zo denken de Duitser nou ook, en zo willen we uiteraard niet worden toch?![]()
Nee, ik heb het over de instelling van winnen is winnen, of we nou lelijk voetballen of niet.quote:
tja, als zelfs van Basten daar geen problemen mee heeftquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de instelling van winnen is winnen, of we nou lelijk voetballen of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |