Oh hehe. Dat zal wel iets Brabants zijn danquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:40 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat was niet mijn punt SchigtjeDat je geen flesjes meekrijgt snao ik maar WAAROM in vredesnaam SCHENKEN ze uit kleine flesjes en niet uit grote of een tap!?? Ga me niet vertellen dat schenken uit 0,5 L flesjes het goedkoopst is
ÉN Limburgs hoorrrrrr!!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh hehe. Dat zal wel iets Brabants zijn dan
Nee nee,in de Kuip doen ze het ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh hehe. Dat zal wel iets Brabants zijn dan
En maar zeuren dat het zo slecht gaat met de economie...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee nee,in de Kuip doen ze het ook![]()
quote:•Toeval of fraude? Dat is de grote vraag bij het bekijken van de geboortedata van de Syrische selectie. Uit de personalia blijkt dat er van de 21 spelers maar liefst zes op één dag zijn geboren. Hassan Al Mostafa, Mohammad Al Hamwi, Jalal Al Abdi, Abdul Khalaf, Zakariya Al Kaddour en Moustafa Shakosh zagen allen op 1 januari 1986 het levenslicht.
quote:
Als je die pagina elke dag leest, dan krijg je pas door hoe zeikerig Nederlanders kunnen zijn; dit is dus echt serieusquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Het blijft me wel verbazen hoe druk mensen zich toch kunenn maken om niks...O zou hier gewoon een lollige redactie achter zitten?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Het is dat de rest geen zin had, maar ik had wel tussen die Chinezen willen gaan zitten. Gewoon 2 cola kopen, 2 broodjes (beide handen vol), vriendelijk lachen en doorlopen maarDie moet ik onthouden, dan hoef je iig geen kaartje te laten zien
Die 2 cola en 2 broodjes lijken me duurder dan een kaartje voor dit toernooi...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:31 schreef Stefkuh het volgende:
Het is dat de rest geen zin had, maar ik had wel tussen die Chinezen willen gaan zitten. Gewoon 2 cola kopen, 2 broodjes (beide handen vol), vriendelijk lachen en doorlopen maarDie moet ik onthouden, dan hoef je iig geen kaartje te laten zien
Daar verdienen ze idd het meeste aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die 2 cola en 2 broodjes lijken me duurder dan een kaartje voor dit toernooi...
Bij willem 2 zekerquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]Bij mij dus niet
Ik kom aanlopen met mn klauwen vol en ze stonden erop dat ik mn kaartje ging laten zien...
De prutsers
jammer voor haar dat het niet wederzijds isquote:Op maandag 20 juni 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sophie wil Maduro. Echt hoor.
Die loopt daar onwijs te lekken
HUP!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:08 schreef xJapser het volgende:
Woei...nog 6 uurtjes en dan begint hetMaar eerst ga ik nog genieten (hmm...) van Nigeria - Oekraine .
En dan...hup holland *\o/*
Ja...Japser gaat
Misschien kent Bos81 haar wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:10 schreef tong80 het volgende:
Lijkt wel op het insturen van vragen naar voetbal insite
Zou best eens kunnen.quote:
DE wedstrijd van vandaagquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Argentinie - Colombia gaat zo beginnen op Canal+
Shit zeg. Heeft de NOS de rechten op de wedstrijden, zenden ze de titanen gevechten niet uit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Argentinie - Colombia gaat zo beginnen op Canal+
Dus je had een kwartetje, of stak die vader er een stokje voor?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:27 schreef Thetallguy het volgende:
Vanochtend op mn werk een Nederlands/Colombiaanse familie op weg naar Emmen, leuke moederen dochter
en andere dochter
Hup Colombia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |