Is alles al afgelopen dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Italie door na een sterke pot tegen Amerika. De 2-1 was een sterke goal.
Duitsers ouderwets door in de laatste minuut.
Brazilie niet ovetuigend 1-0 voor tegen Syrie.
Marokko 0-0 tegen Japan.
Mit den Papfloffel eingegotenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:15 schreef fransie102 het volgende:
Zelfs de Duitse jeugdteams worden zo opgeleid
K*t kanaries!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Blessuretijd bij Brazilie. Japan nog bezig volgens teletekst.
Haha, nee helemaal niks dit keer.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:47 schreef cultheld het volgende:
Geen biertje dit keer?
Natuurlijk niet amigoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:47 schreef cultheld het volgende:
Geen biertje dit keer?
Brazilie op sommige spelers na niet beter... gewoon drama wedstrijd. Waarom moesten ze die wedstrijden nu toch godver omdraaien.. jaja confederations cup... kut duitsersquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:22 schreef JeroenV het volgende:
Syrie is echt slecht.
Bra v Syr was idd een drama,gelukkig waren er wat stumpers,stewards genaamd,die ons wel vermaakte door keer op keer heel stoer flesjes van spelende kinderen af te pakken,sneuquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:19 schreef Stefkuh het volgende:
Net terug uit Tilburg, gewoon de eerste helft gemist van Dui-Chi.. hoe verzin ej het. Tweede helft was ookw el lachen trouwens, die Chinezen brachten best een sfeertje. Brazilie-Syrie was echt een groot drama... niet om aan te zien gewoon.
Het is dat de rest geen zin had, maar ik had wel tussen die Chinezen willen gaan zitten. Gewoon 2 cola kopen, 2 broodjes (beide handen vol), vriendelijk lachen en doorlopen maarquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bra v Syr was idd een drama,gelukkig waren er wat stumpers,stewards genaamd,die ons wel vermaakte door keer op keer heel stoer flesjes van spelende kinderen af te pakken,sneu
ohja trouwens.. weet je wel dat je iemand dood kunt gooien met een leeg plastic cola flesje DG? Niet? oh... nee ik ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bra v Syr was idd een drama,gelukkig waren er wat stumpers,stewards genaamd,die ons wel vermaakte door keer op keer heel stoer flesjes van spelende kinderen af te pakken,sneu
Te voorkomen dat er met flesjes gegooid gaat worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Het is dat de rest geen zin had, maar ik had wel tussen die Chinezen willen gaan zitten. Gewoon 2 cola kopen, 2 broodjes (beide handen vol), vriendelijk lachen en doorlopen maarDie moet ik onthouden, dan hoef je iig geen kaartje te laten zien
Stewards waren idd pannekoeken ja.. pff..
Ohja.. nu vraag ik me toch af: In Kerkrade en nu ook in Tilburg krijg je cola. Dan pakken ze een 0,5 l flesjes, die gooien ze helemaal leeg in zo'n beker en dat krijg je dan. Ontgaat mij iets ofzo2 van die kleine flesjes (1 lieter) zijn al duurder dan 1 grote (1,5 liter) ... what's the idea??
De flesjes in Tilburg,daar kan je een boek over schrijven inmiddels,koop je aan Aquaris van 2,20,betaal je 3 euro krijg je 2,80 wisselgeld terugquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Het is dat de rest geen zin had, maar ik had wel tussen die Chinezen willen gaan zitten. Gewoon 2 cola kopen, 2 broodjes (beide handen vol), vriendelijk lachen en doorlopen maarDie moet ik onthouden, dan hoef je iig geen kaartje te laten zien
Stewards waren idd pannekoeken ja.. pff..
Ohja.. nu vraag ik me toch af: In Kerkrade en nu ook in Tilburg krijg je cola. Dan pakken ze een 0,5 l flesjes, die gooien ze helemaal leeg in zo'n beker en dat krijg je dan. Ontgaat mij iets ofzo2 van die kleine flesjes (1 lieter) zijn al duurder dan 1 grote (1,5 liter) ... what's the idea??
Dat was niet mijn punt Schigtjequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Te voorkomen dat er met flesjes gegooid gaat worden.
In de Arena worden blikjes red bull, flesjes breezers ook altijd uitgeschonken in plastic bekers.
Oh.. nu kreeg ik zoiezo geen flesje maar werd de inhoud uit het flesje al voor me in het bekertje gedeponeerd, maar in Kerkrade kreeg ik beker en flesje zonder dop, maar ook zonder dop mocht ie niet naar binnen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De flesjes in Tilburg,daar kan je een boek over schrijven inmiddels,koop je aan Aquaris van 2,20,betaal je 3 euro krijg je 2,80 wisselgeld terug
Maar goed,je mag de flesjes niet meenemen naar de tribune maar ze geven je wel het flesje ZONDER dop mee met een beker.
Dat wist ik dus dus had ik een dop van thuis meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |