Iemand met een bolle kop in vak Aquote:Op zondag 19 juni 2005 10:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe zie je eruit? Dan kan ik naar je zwaaien.
Ik zit in vak H dus dat zwaaien gaat een beetje moeilijk worden.quote:
Gelukkig zit ik in Vak M, want mannetjes die op macht geilen hoef ik niet in real life te zien.quote:
Jamaar zoiets had je mogen verwachtenquote:Op zondag 19 juni 2005 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Iedereen die de mogelijkheid heeft naar een wedstrijd van Colombië te gaan, GAAN!
Wat een feest zeg in dat vak
En wat een vrouwen
En dan krijg je als toetje het Nederlands Elftal...
Wat een aanfluiting, het spijt me zeer... Resultaat telt, maar het hoeft niet worden overdreven hoor
Ja,ik weet het,ik val in herhaling,jij gaat dus ook niet met me naar Highbury lijkt mij?quote:Op zondag 19 juni 2005 10:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik in Vak M, want mannetjes die op macht geilen hoef ik niet in real life te zien.![]()
Zo erg?quote:Op zondag 19 juni 2005 11:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jamaar zoiets had je mogen verwachten
Welk vak?quote:Op zondag 19 juni 2005 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
kga naar de kwartfinale in Kerkrade
(nu maar hopen dat Nederland die achtste finale wint...)
quote:Vooral defensieleider Ron Vlaar onderscheidde zich na rust en mede door zijn toedoen bleef Oranje nog zonder tegendoelpunt op het toernooi.
Die site is dan ook te fantastisch om te geloven. Owusu een 9 geven.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:00 schreef methodmich het volgende:
Waarom heeft die Adu zo'n hoge score op www.noswktot20.nl ? Die maakt werkelijk niks klaar, die knul. Jammer dat lager dan 68 niet kan.
Die komt waarschijnlijk nog. Owusu een 9 geven was puur alleen om die eerste wedstrijd gebasseerd. Iedereen was onder de indruk.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die site is dan ook te fantastisch om te geloven. Owusu een 9 geven.En waar is Juanfran op die site?
Lijstjes zijn allang gemaakt joh. Hoe kunnen ze anders allang een reportage van die Benin-speler hebben in Benin? Daarbij als er iemand van die ploeg genomineerd moest worden was het Omotoyossi. Die heeft veel meer laten zien.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Michael Delura staat er al in. Ze moeten worden genomineerd door Piet of Youri, geloof ik.
Gelukkig ik ook... kan ik een Willem Twee'er knuffelenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik in Vak M, want mannetjes die op macht geilen hoef ik niet in real life te zien.![]()
Ik ga al met 2 naccers, dus een derde hoef ik er niet bij. Het moet niet te intiem worden met die mensen uit Breda.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Gelukkig ik ook... kan ik een Willem Twee'er knuffelen
en jij bent een waardeloze mod.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja,ik weet het,ik val in herhaling,jij gaat dus ook niet met me naar Highbury lijkt mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |