Mwa, een paar krakers was leuk geweest maar alles? Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Fantastisch ? Ze hadden verdomme alles live moeten uitzenden
Dat staat ook nog eens in alle kranten, potverdulleme.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:38 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Heb je dat niet al zo'n drie keer eerder gepost?
Niet waar. En die krantenjongens hadden het eerst alleen over Fabregas en in mindere mate Juanfran.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat staat ook nog eens in alle kranten, potverdulleme.
Llorente en Gavilan kende jij zeker al lang en breed, toen ze nog aan het toernooi onder de 17 meededen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Nou, het zijn wel standaardnamen natuurlijk.
En over Albiol, Silva en Llorente. Gavilan viel me tijdens de eerste training al op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:04 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Kende jij Llorente en Gavilan dan wel? Ik hoorde jou ook alleen maar over Juanfran en Fabregas praten....![]()
Gavilán kende ik vorig seizoen al, Llorente dit seizoen. Ook nog met hun clubs. Jij roept wat namen en wist niet dat bijvoorbeeld Barnetta al lang van Leverkusen was en dus geen transfer had gemaakt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Llorente en Gavilan kende jij zeker al lang en breed, toen ze nog aan het toernooi onder de 17 meededen.Over Zabaleta en Gago zei jij nog: Ik ken ze niet, dus ik kan me niet voorstellen dat zij een versterking zouden zijn voor een topclub
quote:En over Albiol, Silva en Llorente. Gavilan viel me tijdens de eerste training al op.
Ik roep wat namenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gavilán kende ik vorig seizoen al, Llorente dit seizoen. Ook nog met hun clubs. Jij roept wat namen en wist niet dat bijvoorbeeld Barnetta al lang van Leverkusen was en dus geen transfer had gemaakt.
En over je Argentijnse vriendjes zei ik dat ik het me sterk leek als ze PSV direct zouden versterken, omdat geen hond ze ooit ergens genoemd had of heeft.
De eerste training die ik bezocht, dus doe nou maar niet bijdehand.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:09 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Jij was niet op de eerste training....
En eigenlijk begon het gesprek over Silva pas na de eerste wedstrijd...
Ach, je kan zeggen wat je wilt, maar de meeste spelers die ergens doorbreken ken ik allicht ergens van, al is het maar dat ik de naam ooit ergens heb gehoord.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik roep wat namen![]()
En je zei over die Argentijnen letterlijk: Ik ken ze niet, dus of ze een versterking zullen zijn... Met andere woorden: Ik als de absolute expert ken ze niet, dus ze zullen vast slecht zijn.
Zwitserland is dan ook gewoon een goed team.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, je kan zeggen wat je wilt, maar de meeste spelers die ergens doorbreken ken ik allicht ergens van, al is het maar dat ik de naam ooit ergens heb gehoord.
En je riep niet wat namen, je ging Zwitserland ophemelen.
Tuurlijk, maar je riep zoals vaker maar wat namen in het luchtledige. Dus neem ik dat niet zo serieus. Net als met je Argentijnen. Dat krijg je dan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zwitserland is dan ook gewoon een goed team.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:13 schreef cultheld het volgende:
Zwitserland is dan ook gewoon een goed team.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |