abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:51:31 #276
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28166912
Winnen is winnen klaar en punkt aus
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_28166967
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

dat bedoel ik nou

je kan ook gewoon tevreden zijn dat we elke wedstrijd hebben gewonnen..maar je hangt liever de overdreven kritische analyst uit.

als het jou een beter gevoel geeft, ga er gerust mee door
We spreken elkaar na de wedstrijd tegen Nigeria wel weer
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28167098
ach jij zal waarschijnlijk, ongeacht het resultaat, als een gefrustreerd kindje lopen zeiken wat er allemaal beter kon.

Ik kijk het rustig aan en hoop het beste
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28167367
De NOS gaat vanaf nu álle wedstrijden live uitzenden .
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:07:50 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28167408
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef Yeahinho het volgende:
Dat is al 3x vemeld in dit topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:08:32 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28167424
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:57 schreef Bennie_K het volgende:
ach jij zal waarschijnlijk, ongeacht het resultaat, als een gefrustreerd kindje lopen zeiken wat er allemaal beter kon.

En jij hoort zeker bij die horde die vijf minuten voor tijd het wel geloven en de drukte mijden door ruim voor tijd het stadion uit te lopen? Ga toch weg man

Oranje speelt redelijk, heeft knap veel balbezit en heeft 20 minuutjes tegen Japan zeer goed gespeeld. Daarna is er gewoon weinig bijzonders getoond op de mat. Geen probleem mee, ik vind 't fantastisch dat Nederland wint en geniet ervan, zeker als ze de finale halen.

Maar dat overdreven gedoe telkens met dat "we willlen sprankelend voetbal". Dat is die typische Nederlandse teletoeter-instelling. Het zijn potverdomme jongens van (de meeste) nog geen twintig jaar, en wij gaan ze allemaal de hemel in prijzen van tevoren, maar wanneer ze hebben gespeeld staan de krantenkoppen van gerenommeerde kranten vol met koppen "HET WAS NIET SPRANKELEND".

Lazer toch op naar die Panna-toernooitjes in Paradiso zeg ik dan, als je sprankelend voetbal wilt zien.

En cultheld, jij hemelt dat Nigeria te veel op, ik zie die niet als veel beter dan Nederland. Eigenlijk steekt alleen Spanje met kop en schouders boven de rest uit dit toernooi, de rest is vrij tegenvallend qua spel. Niet erg, voor die jonge gasten, maar dat snappen de meeste mensen blijkbaar niet, want die beginnen te zeuren zodra het niet sprankelend is.
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:09:44 #282
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28167459
quote:
Van de Confed Cup weer zeker
pi_28167703
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:08 schreef twi het volgende:

Maar dat overdreven gedoe telkens met dat "we willlen sprankelend voetbal". Dat is die typische Nederlandse teletoeter-instelling. Het zijn potverdomme jongens van (de meeste) nog geen twintig jaar, en wij gaan ze allemaal de hemel in prijzen van tevoren, maar wanneer ze hebben gespeeld staan de krantenkoppen van gerenommeerde kranten vol met koppen "HET WAS NIET SPRANKELEND".
dat ben ik met je eens...maar ja, iedereen wil het liefste weer dat Oranje uit de eerste wedstrijd zien.

Wat iedereen "vergeet" is dat de tegenstanders sinds Japan rekening houden met DAT sprankelende ( ) Oranje...ze dekken de juiste mannetjes af (Maduro, Quincy en Babel) en ze geven de wat matigere spelers (vdStruik en Vincken) wat meer ruimte zodat dat sprankelende ( ) niveau niet meer wordt gehaald.

Maar het is ook wel triest om je te storen aan krantenkoppen en wat verslaggevers te melden hebben...je kan toch wel je eigen mening vormen?
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28167774
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is al 3x vemeld in dit topic.
Ik las de laatste 15 posts en zag het nergens staan, dacht dat het nieuws was .
pi_28167784
quote:
Serieus!!???
pi_28167900
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:21 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Serieus!!???
Ja .
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:35:47 #287
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28168165
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:26 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ja .
Als die uitzendingen nu niet doorgaan nomineer ik je bij de FOK!Awards voor de Timmy Simons award
pi_28168207
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:57 schreef Bennie_K het volgende:

Nee hoor. Ik ben gewoon geen teletoeter
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:51:05 #289
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_28168554
Typisch Nederlands om weer overal over te gaan zeiken Wees blij dat we nu in de kwartfinale staan en we hebben volop kansen om de finale te halen
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_28168607
hij voelt zichzelf zo speciaal...echt een gevalletje "ik weet alles beter en heb altijd gelijk"
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28168642
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef Maquiladora het volgende:
Typisch Nederlands om weer overal over te gaan zeiken Wees blij dat we nu in de kwartfinale staan en we hebben volop kansen om de finale te halen
Typisch Nederlands om, zelfs als René van Rijswijk in de basis zou staan, te roepen dat Nederland wereldkampioen wordt.
pi_28168952
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:26 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ja .
Ben benieuwd wat canal+ nu gaat doen....
pi_28168976
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ben gewoon geen teletoeter
Ah, je moet een teletoeter zijn om te constateren dat Nederland verdedigend in orde is, een goede keeper op doel heeft staan, uitzonderlijke talenten heeft op andere bepalende posities en bij vlagen zeer leuk voetbal speelt. Verder moet je een teletoeter zijn om het leuk te vinden dat die jochies met flair spelen, zich focussen op 1 doel, zich buitengewoon volwassen etaleren zowel op als naast het veld en dus een kandidaat zijn voor de wereldtitel.

Fijn dat ik dat even weet
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 23 juni 2005 @ 18:11:06 #294
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_28168981
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:51 schreef numero_uno het volgende:
Winnen is winnen klaar en punkt aus
Zo denken de Duitser nou ook, en zo willen we uiteraard niet worden toch?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_28169001
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 13:48 schreef rotskibo het volgende:
Waar staat het trouwens?
Op het jeugd-WK zijn nog acht teams over die om de hoofdprijs strijden. Vanaf nu worden ook alle resterende wedstrijden live uitgezonden bij de NOS, zodat het toernooi op een echt hoogtepunt afstevent.

www.wkonder20.nl

morgen kan ik helaas niks zien maar zaterdag Spanje - Argentina
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_28169026
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Typisch Nederlands om, zelfs als René van Rijswijk in de basis zou staan, te roepen dat Nederland wereldkampioen wordt.
Typisch geval van je afzetten tegen inderdaad een hype, maar om omzinnige redenen...
Ik mag toch best roepen dat ik denk dat Nederland wereldkampioen wordt? De enige ploeg waarvan ik dacht dat die het Oranje moeilijk zouden gaan maken ligt er inmiddels uit en in de kwartfinale volgt 1 van de 2 ploegen die het daarna Nederland moeilijk hadden kunnen maken...
In Southern Sun
pi_28169032
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Zo denken de Duitser nou ook, en zo willen we uiteraard niet worden toch?
Jij wilt niet winnen?
In Southern Sun
pi_28169105
Voor het kwartfinaleduel Nederland-Nigeria van zaterdagmiddag 15.30 uur zijn geen kaarten meer te koop. De laatste kaarten werden donderdagochtend via Ticketbox en aan de kassa van het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade verkocht.
Voor het duel waren 19.000 kaarten beschikbaar. Ook voor de drie andere wedstrijden in de kwartfinale is veel belangstelling. Zo heeft de organisatie voor het duel tussen Marokko en Italië (in Utrecht) al 15.000 kaarten verkocht.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  donderdag 23 juni 2005 @ 18:17:34 #299
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_28169139
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij wilt niet winnen?
Nee, ik heb het over de instelling van winnen is winnen, of we nou lelijk voetballen of niet.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_28169157
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 18:17 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Nee, ik heb het over de instelling van winnen is winnen, of we nou lelijk voetballen of niet.
tja, als zelfs van Basten daar geen problemen mee heeft
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')