We spreken elkaar na de wedstrijd tegen Nigeria wel weerquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
dat bedoel ik nou
je kan ook gewoon tevreden zijn dat we elke wedstrijd hebben gewonnen..maar je hangt liever de overdreven kritische analyst uit.
als het jou een beter gevoel geeft, ga er gerust mee door
Dat is al 3x vemeld in dit topic.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef Yeahinho het volgende:
De NOS gaat vanaf nu álle wedstrijden live uitzenden.
En jij hoort zeker bij die horde die vijf minuten voor tijd het wel geloven en de drukte mijden door ruim voor tijd het stadion uit te lopen? Ga toch weg manquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:57 schreef Bennie_K het volgende:
ach jij zal waarschijnlijk, ongeacht het resultaat, als een gefrustreerd kindje lopen zeiken wat er allemaal beter kon.
Ik kijk het rustig aan en hoop het beste
Van de Confed Cup weer zekerquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef Yeahinho het volgende:
dat ben ik met je eens...maar ja, iedereen wil het liefste weer dat Oranje uit de eerste wedstrijd zien.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:08 schreef twi het volgende:
Maar dat overdreven gedoe telkens met dat "we willlen sprankelend voetbal". Dat is die typische Nederlandse teletoeter-instelling. Het zijn potverdomme jongens van (de meeste) nog geen twintig jaar, en wij gaan ze allemaal de hemel in prijzen van tevoren, maar wanneer ze hebben gespeeld staan de krantenkoppen van gerenommeerde kranten vol met koppen "HET WAS NIET SPRANKELEND".
Serieus!!???quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef Yeahinho het volgende:
Als die uitzendingen nu niet doorgaan nomineer ik je bij de FOK!Awards voor de Timmy Simons awardquote:
Nee hoor. Ik ben gewoon geen teletoeterquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:57 schreef Bennie_K het volgende:
ach jij zal waarschijnlijk, ongeacht het resultaat, als een gefrustreerd kindje lopen zeiken wat er allemaal beter kon.
Ik kijk het rustig aan en hoop het beste
Typisch Nederlands om, zelfs als René van Rijswijk in de basis zou staan, te roepen dat Nederland wereldkampioen wordt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef Maquiladora het volgende:
Typisch Nederlands om weer overal over te gaan zeikenWees blij dat we nu in de kwartfinale staan en we hebben volop kansen om de finale te halen
Ah, je moet een teletoeter zijn om te constateren dat Nederland verdedigend in orde is, een goede keeper op doel heeft staan, uitzonderlijke talenten heeft op andere bepalende posities en bij vlagen zeer leuk voetbal speelt. Verder moet je een teletoeter zijn om het leuk te vinden dat die jochies met flair spelen, zich focussen op 1 doel, zich buitengewoon volwassen etaleren zowel op als naast het veld en dus een kandidaat zijn voor de wereldtitel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben gewoon geen teletoeter
Zo denken de Duitser nou ook, en zo willen we uiteraard niet worden toch?quote:
Op het jeugd-WK zijn nog acht teams over die om de hoofdprijs strijden. Vanaf nu worden ook alle resterende wedstrijden live uitgezonden bij de NOS, zodat het toernooi op een echt hoogtepunt afstevent.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:48 schreef rotskibo het volgende:
Waar staat het trouwens?
Typisch geval van je afzetten tegen inderdaad een hype, maar om omzinnige redenen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Typisch Nederlands om, zelfs als René van Rijswijk in de basis zou staan, te roepen dat Nederland wereldkampioen wordt.
Jij wilt niet winnen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zo denken de Duitser nou ook, en zo willen we uiteraard niet worden toch?![]()
Nee, ik heb het over de instelling van winnen is winnen, of we nou lelijk voetballen of niet.quote:
tja, als zelfs van Basten daar geen problemen mee heeftquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de instelling van winnen is winnen, of we nou lelijk voetballen of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |