Wat dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:Doelpunten Oekrane en Turkije, wel enorm geblunderd
Triest trouwens het "vuurwerk/rotje" op het einde op het veld
ik zeg maar niks...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:27 schreef okee6 het volgende:
[..]
Alweer wat aan de hand? Turkije had ook al dat stoeltjes en bommeldingincident niet?
Tsjah.. je kunt je maar ergens druk over maken..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze gooiden een paar brandende rotjes op het veld in de laatste paar minuten naar de keeper van Oekraine. Het stelde niet veel voor, maar het is gewoon triest.
Tja, misschien valt het voor jou wel onder de categorie stoer. Het stelde ook niks voor, maar het slaat toch nergens op? Het is toch gewoon nergens voor nodigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsjah.. je kunt je maar ergens druk over maken..
ssst je hebt te maken TERROR robbie man.. straks pakt ie je.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja, misschien valt het voor jou wel onder de categorie stoer. Het stelde ook niks voor, maar het slaat toch nergens op? Het is toch gewoon nergens voor nodig
Wat is in godsnaam het nut van het gooien van wat brandende rotjes op het veld? Heeft toch echt nul komma nul toegevoegde waarde? Word je daar nou echt zoveel gelukkiger van?
Met die redenering kun je alles wel afdoen. Tuurlijk heb je wel gelijk, maar af en toe heb ik nog wel de behoefte om over dit soort dingen na te denkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Die mensen vinden dat blijkbaar leuk.
Het valt bij mij onder de categorie "het stel niks voor, niemand gaat er dood aan, het gebeurd zo vaak, het leven gaat door, er zijn belangrijkere dingen in de wereld om je druk over te maken".
SteFkUh, K3rEl P4k N0g EeN BrE3ZaHhah !11!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:55 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ssst je hebt te maken TERROR robbie man.. straks pakt ie je.
Anywayy...Pietje de Visser is er weer JEEHH
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
SteFkUh, K3rEl P4k N0g EeN BrE3ZaHhah !11!!
Of je ga afrukken op sophie![]()
Het heeft zo weinig zin om er bij stil te staan, volgende week gebeurd het weer.. En zolang er niemand gewond raakt oid heb ik er ook weinig last van...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met die redenering kun je alles wel afdoen. Tuurlijk heb je wel gelijk, maar af en toe heb ik nog wel de behoefte om over dit soort dingen na te denken
Turkije - Oekraine was overigens een vrij aardige wedstrijd.Goal
http://www.badgedirect.nl(...)5f6+EN/catalogs/2127quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:14 schreef Stefkuh het volgende:Vet shirt heeft die Filemon aan!! Waar kan je die kopen!??
quote:
Nee dat shirt dat ie daar onder droeg. Dat Holland shirt van begin 20ste eeuw, met blauw logo en veters (hier staat ook zoiets, maar een Polo versie, waarvan de link overigens niet werkt)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://www.badgedirect.nl(...)5f6+EN/catalogs/2127
Omdat Pietje daar "zijn mannetjes heeft" ...quote:
Dan ook een voor Piet de Visser, en al het talent dat we dankzij hem op de NL voetbalvelden (hebben mogen) bewonderen!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef DeTolk het volgende:
Zullen we een adoratietopic voor Sophie openen?
Het grote Piet de Visser fantopic!?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan ook een voor Piet de Visser, en al het talent dat we dankzij hem op de NL voetbalvelden (hebben mogen) bewonderen!
WTF!???? En Sophie wordt weggebonjoured...quote:
Alleen voor alle wedstrijden in Emmen ja Tot en met woensdag dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Duitsland zal je tegen gaan vallen, die tweede wedstrijd lijkt me stukken interessanter.
Was dat vlaggendragen een eenmalige aangelegenheid Pekel?
Wat voor vlaggen moest je dan dragen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:47 schreef pekel het volgende:
[..]
Alleen voor alle wedstrijden in Emmen ja Tot en met woensdag dus.. Maar goed, zo vaak maak je dat niet in je leven mee. Het veld opkomen tijdens een WK in een VOL Emmen-stadion.
.
Niet mee eens, Jan Joost moet nog groeien en daar zijn dit goede mogelijkheden voor. Humberto heb ik niet veel hoger zitten. En de items van Sophie zijn leuk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Jan joost eruit Humberto erin
Sophie eruit Bridget erin (ja dommerr dan Sophie kan niet, wel lekkerder)
En iedere dag andere gasten
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:47 schreef pekel het volgende:
[..]
Alleen voor alle wedstrijden in Emmen ja Tot en met woensdag dus.. Maar goed, zo vaak maak je dat niet in je leven mee. Het veld opkomen tijdens een WK in een VOL Emmen-stadion.
.
Tsja enigste wat ik tegen een kenner als jij kan zeggen is dat we het wel zullen zien, maar ookal zou Spanje winnen dan is dat alsnog geluk volgens jouquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Omdat Spanje op veel positie's in het elftal zwakker is als NL, een matige trage aanval heeft, en teveel teert op Fabregas en JuanFran, die niet eens zo gevaarlijk is.
Spanje is vooral een goed ingespeeld team en collectief, maar dat is NL ook. Ze kunnen best beter zijn dan NL en winnen over 90 minuten als ze hun dag hebben en wij niet, maar een paar klasses beter dan NL slaat nergens op. Dan klinkt als een Barcelona-Zwolle vergelijking.
Persoonlijk denk ik dat wegens hun gematigd offensieve spel ze juist tegen NL zwaar in de problemen komen. Ik geloof ook niet dat ze datzelfde spel tegen een eventueel NL's treffen zullen herhalen, want met 3 zeer snelle spelers voorin bij ons (en vooral door Quincy), zullen ze zich zwaar moeten instellen op Oranje waardoor NL weer zijn eigen spel kan opleggen en Spanje tot counteren verplicht is.
Ik verwacht een simpele overwinning voor NL waarna de 'kenners' zich vertwijfeld afvragen waarom Spanje toch niet het niveau haalde wat ze eerder haalden tegen kleintjes zoals Marokko en Honduras.
Hij is gewoon superirritant met al zn clichésquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind dat 'de jongens van boven' en 'mijn biertje' altijd zo suf... maar ja, JJ heeft dat waarschijnlijk ook niet zelf verzonnen
Ahja.. hij moet acteren, maar dat lukt hem niet zo lekker... toch maakt het me allemaal niet zo uit. Alleen die samenvattingen zouden wel wat langer mogen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind dat 'de jongens van boven' en 'mijn biertje' altijd zo suf... maar ja, JJ heeft dat waarschijnlijk ook niet zelf verzonnen
Maar Jan Joost is gewoon een irritant mannetjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet mee eens, Jan Joost moet nog groeien en daar zijn dit goede mogelijkheden voor. Humberto heb ik niet veel hoger zitten. En de items van Sophie zijn leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |