Klinkt iig leukquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:21 schreef DeTolk het volgende:
Finale Oranje - Spanje?
nu nog aan kaartjes zien te komen.. gaat niet lukken meer denk ik, mits ik een fortuin wil neerleggen. Nahja... kheb kaarten voor kwart en halve finale die mogelijk Nederland als team gaan hebben dus da's al heel watquote:
3-0 Spanje, 1-0 nog steeds voor Marokko.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:04 schreef DeTolk het volgende:
Nog gescoord ofzo?
Maar volgens de Doetinchemmers hardstikke leuke jochies.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:14 schreef DeTolk het volgende:
Arm Honduras, geen enkel doelpunt gescoord, 15 tegen.
Hoop wel dat er vanavond een Hondurees ?? wordt gekozen in dat NOS/BNN programma,quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar volgens de Doetinchemmers hardstikke leuke jochies.
Dat betekent dat Chili dus waarschijnlijk afvalt als tegenstander van Oranje. Wordt dus waarschijnlijk de numemr 3 van Poule D? DUI / USA / ARGquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Marokko dus doorChile er waarschijnlijk uit
Spanje 9 uit 9.
9 uit 3quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Marokko dus doorChile er waarschijnlijk uit
Spanje 9 uit 9.
Wat een poeppraat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:58 schreef Spideyman het volgende:
Dit Spanje is toch wel een paar klasses beter dan Oranje....
De reservekeeper werd eraf gestuurd omdat ie een strafschop veroorzaakte. Die werd gekeerd door aanvaller Jona van Espanyol, die vervolgens keeper speeldequote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
Vanwaar die rode kaart van Spanjool Roberto ?
Dus... aanvaller gaat keepen en stopt pingel??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:31 schreef okee6 het volgende:
[..]
De reservekeeper werd eraf gestuurd omdat ie een strafschop veroorzaakte. Die werd gekeerd door aanvaller Jona van Espanyol, die vervolgens keeper speelde
Als de Clarence Seedorf van Honduras die pingel heeft genomen is het absoluut niet te moeilijk om die bal te stoppenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:38 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dus... aanvaller gaat keepen en stopt pingel??cool
22:50 volgens mijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:52 schreef VoreG het volgende:
Godver ik baal er echt van dat ik geen c+ meer heb. 22.30 toch op nl2?
Robert Winter was toch geschorst zeker?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:48 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Als de Clarence Seedorf van Honduras die pingel heeft genomen is het absoluut niet te moeilijk om die bal te stoppen![]()
Ik denk, en hoop, dat die regel niet wordt doorgezet volgend seizoenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:09 schreef F1Bas het volgende:
Weer een tweede gele kaart door de bal aan te raken na overtreding, kut regel
Gelukkig weet ik van wie het komt. Volgens mij heb jij nog nooit één zinnige opmerking op dit hele forum gemaakt.quote:
Dat is niet vreemd, iemand die Spanje een paar klasses beter vindt dan NL kan ook niet beoordelen of een opmerking zinnig is of niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik van wie het komt. Volgens mij heb jij nog nooit één zinnige opmerking op dit hele forum gemaakt.
Ja dan jassen ze in dat kutprogramma de doelpunten er even doorheen omdat ene Sphie 10 minuten moet praten met Honuresen of ze appelmoed lekker vinden of niet.quote:
Waarom zou Spanje niet beter kunnen zijn dan NL?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:17 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd, iemand die Spanje een paar klasses beter vindt dan NL kan ook niet beoordelen of een opmerking zinnig is of niet.![]()
cheers!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dan jassen ze in dat kutprogramma de doelpunten er even doorheen omdat ene Sphie 10 minuten moet praten met Honuresen of ze appelmoed lekker vinden of niet.
Geen kwaad woord over Sophie!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dan jassen ze in dat kutprogramma de doelpunten er even doorheen omdat ene Sphie 10 minuten moet praten met Honuresen of ze appelmoed lekker vinden of niet.
Ahjoh.. Tong heeft gezopen.. zoveel spelfoutenquote:
Omdat Spanje op veel positie's in het elftal zwakker is als NL, een matige trage aanval heeft, en teveel teert op Fabregas en JuanFran, die niet eens zo gevaarlijk is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:35 schreef DAMH het volgende:
[..]
Waarom zou Spanje niet beter kunnen zijn dan NL?
Toppquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef DeTolk het volgende:
Zullen we een adoratietopic voor Sophie openen?
Nice! 4-1 trouwens, die Chinezen zijn ook lekker bezig hoor! 9 uit 3quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het Sophie Hilbrand adoratie topic #1 ok
Alweer wat aan de hand? Turkije had ook al dat stoeltjes en bommeldingincident niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:Doelpunten Oekrane en Turkije, wel enorm geblunderd
Triest trouwens het "vuurwerk/rotje" op het einde op het veld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |