De OP is hier te vinden.quote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
Aan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Morguh
Vandaag maar eens wat geld uitgeven denk ik
Dat weet ik nog nietquote:
Sinds ik hier op GAD wat rondhang, is het hier best tof trouwens [14.gif]quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet
Iig aan kleding, schoenen en wellicht iets voor de vrije tijdAls ik een goedkope mp3-speler zie, gaattie waarschijnlijk ook mee naar huis
Goezoquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Sinds ik hier op GAD wat rondhang, is het hier best tof trouwens [14.gif]
Ik ben lekker aan het werk
Ach ja wel lekker dat je dat nu bij de rijlessen niet elke keer weer moet oefenen. Heb 12 juli examen. Hoop dat ik meteen slaag aangezien het CBR daarna 3 weken dicht gaat...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:02 schreef Skv het volgende:
Netjes Remzz
Hopen dat je de eerste keer slaagt, anders ben je die vrijstelling weer kwijt.
Boeit eigenlijk totaal niet, gewoon een beetje om je aan dat CBR-gebeuren te laten wennen.
Ik ben de tweede keer geslaagd, en moest de bijzondere verrichtingen opnieuw.
Rechtuit in vak parkeren, ik raakte de stoep.
Keren op de weg: ik raakte de stoep.
Links vak indraaien ging gelukkig wel goed
Maar ook al verneuk je die onzin op je examen zelf, ze laten je daar heus niet op zakken.
* Skv blij is dat 'ie het al heeft gehaald
Succes!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ach ja wel lekker dat je dat nu bij de rijlessen niet elke keer weer moet oefenen. Heb 12 juli examen. Hoop dat ik meteen slaag aangezien het CBR daarna 3 weken dicht gaat...
Zoquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heet melanie.
Goed zo!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zo
Feli Remzz, nu nog het echte examen halen natuurlijk
Vandaag helaas geen gadget gekochtWel kleren
Lesje of 35.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:55 schreef Skv het volgende:
Hoeveel lessen heb je gehad als je examen doet?
Tonks, gezaktquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:06 schreef tonks het volgende:
Heb een nieuwe telefoon.
En ben niet geslaagd.. 2 10e .. maar mag in halen en ik heb hoop
Gelukkig welquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:14 schreef tonks het volgende:
Ja maar ik mag in halen
Nee, maar de kwaliteit is nu wel weer top. Zelfs RTL4, dat al maanden gewoon baggerkwaliteit gaf.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:02 schreef Geqxon het volgende:
Draadloos?
Precies! GAD verdient echt meer users!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
[..]
En die nu heeft besloten ook actief te gaan zijn in GAD
Toch![]()
Wat heb je precies gedaan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:23 schreef tonks het volgende:
tyfus krasjes
spv c500, sukkelquote:
Sorryquote:
Waarom niet? Zeg dat je nodig bentquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:27 schreef tonks het volgende:
mag trouwens een tijdje niet meer op internet
Nee, dat mag nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:34 schreef tonks het volgende:
Mag de titel naar GEQXON IS EEN GrAFNICHT veranderd worden
Bvd
Tja, dat heeft wel de prioriteit. Maar men kan niet verwachten dat je dag en nacht gaat leren natuurlijkquote:
Zo ken ik er nog wel een paar. vrijheid van meningsuiting of niet, trollen doen we niet hier. Wat je doet is tonks gewoon uitlokken, en dat wordt niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:53 schreef Geqxon het volgende:
*kuch* vrijheid van meningsuiting *kuch*
Kennelijk is dat nodig, de SC ging er vorige week niet voor niets uit..quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:55 schreef Geqxon het volgende:
je bent helaas wel wat stijfjes nu je een mod bent...
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss strooit liefde en bloemtjes rond![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Goed nogmaals en voor de laatste keer:
Laten we elkaar met respect behandelen. Niet lopen trollen, niet elkaar naar beneden halen, geen doodsverwensingen en kap nou eens met dat kinderachtige gedoe. Stijfjes of niet, het ging een week heel goed. laten we dit vooral zo houden.
Kunnen we nu weer normaal gaan doen?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:17 schreef tonks het volgende:
Flikker maar op met je kut slowchat en je kut gadgets.
Zolang die kut nicht er is kom ik er ook niet meer
Dat zou ik heel jammer vindenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:17 schreef tonks het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Misschien ben ik idd homo, misschien niet
Kijkend naar het feit dat ik dagelijk dames imponeer met mijn "mp3-speler", ben ik 100% hetro een nerd.
Mietje!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:17 schreef tonks het volgende:
Welke kneus beschouwt een ding nou als gadgetquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:37 schreef tonks het volgende:
Welke kneus beschouwt een zak vol rotzooi nou als gadget
Alleen bevroren water zet uit, dat zou je toch wel moeten weten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:37 schreef Geqxon het volgende:
Maar als je een pakje appelsap invriest, klapt hij dan niet? Omdat bevroren goed zeg maar gaat rijzen?
Jajajajajjajajajaaa!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef tonks het volgende:
Iemand een kopje thee?
~ik heb een vriendin, męnquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:38 schreef tonks het volgende:
~ik ben verliefd op skv
Appelsap bestaat dacht ik voor 80% uit water, vandaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Alleen bevroren water zet uit, dat zou je toch wel moeten weten.
quote:
Ach, die pakjes zetten nogal uit hoor. Je hebt vast wel eens geprobeerd een pakje drinken met je mond vol te blazen met luchtquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Appelsap bestaat dacht ik voor 80% uit water, vandaar
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een vriend van 19!
*pimpt*
Há kunnen jullie niet zeggen he!
Als het je toch alleen maar om de leeftijd gaat, is het bij deze officiëel uit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
*pimpt*
Okay je geile uitstraling en lieve innerlijk zijn een leuke bonus!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Als het je toch alleen maar om de leeftijd gaat, is het bij deze officiëel uit.
oh makkelijk hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
*pimpt*
Daddy Cool.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Okay je geile uitstraling en lieve innerlijk zijn een leuke bonus!
om over jenog maar te zwijgen
Nu genoeg ego's gestreeld ik wil thee! en een daddy cool shirt.
Als mijn mobiel gaat schrik me me steeds de tering
IK DUS WEL! AHHAHAHAHHAHHA Loserquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh makkelijk hoor
Kijk maar:
Ja maar dan dus ECHT he
![]()
Okee ik neuk er niet mee, wat denk je wel zeg![]()
Gadverdamme vuile vriendjes-van-19-neukertquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
IK DUS WEL! AHHAHAHAHHAHHA Loser
Nopequote:Op woensdag 15 juni 2005 22:37 schreef Geqxon het volgende:
Maar als je een pakje appelsap invriest, klapt hij dan niet? Omdat bevroren goed zeg maar gaat rijzen?
Stond in mn bitTorrent mapje.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:07 schreef Geqxon het volgende:
Een 15 jarige meisje dat eigendom is van een 19 jarige jongen en daardoor fors word gebruikt is zo zooooooo cliche men
Wat ranzig?quote:
Ga draadloosquote:
Of een verlengkabeltjequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ga draadloos![]()
Of ga dichter bij je stereo zitten, of waar je koptelefoon dan ook in mag zitten
het is graag of helemaal niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:01 schreef Geqxon het volgende:
1.5 meter
Dit noemen ze "Urban Street Wear". Zal wel iets voor negers zijn denk ikMaar onofficieele verlensnoeren zijn not-done, stel je eens voor wat voor ruis ik dan krijg!
Eh.. thanks..quote:
Kijken, of koekje?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
koekeeehh!!!
Soms is het verstandig om op tijd naar bed te gaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
koekeeehh!!!
Gelukkig moet ik morgen werkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Soms is het verstandig om op tijd naar bed te gaan
Maar ik wil NS weltrusten zeggen maar ik benhem kwijt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Soms is het verstandig om op tijd naar bed te gaan
Bel hem opquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Maar ik wil NS weltrusten zeggen maar ik benhem kwijt.
Oh je edit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:24 schreef Geqxon het volgende:
Haha, je hebt mijn verborgen bericht duidelijk niet gezien
Ik kneep 'm wel.quote:
Trustequote:
neequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:31 schreef tonks het volgende:
en dat kan niet op je werk?
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Mijn vriendin is geslaagd voor haar HBO
Moet ik het nou vooruit betalen ofzoquote:U moet betalen aan debitel:
Entreekosten
Kosten 1e 6 mnd 6 x 8.75
Kosten belbundel 18 x 17.50
¤ 00,00
¤ 52.50
¤ 315.00+
Totaal
¤ 367.50
U moet betalen volgens onze aanbieding
Entreekosten
¤ 0,00
Kosten belbundel 24 x 10.95 ¤ 262.80+
¤ 262.80-
sponsoring
¤ 104.70
Het sponsorbedrag wordt binnen 6 weken na aansluiting op uw bankrekening overgemaakt. De verzendkosten worden in het winkelmandje verrekend met het sponsorbedrag en de administratiekosten.
Jaaaa nou weten we het wel..quote:
Hier komme zeggequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:44 schreef tonks het volgende:
kut op
Nee, heeft haar HBO gehaald. Die stomme stuud van mequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doh, ik dacht dat ze naar het HBO ging
Kapperschool? Nee wacht, das MBOquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee, heeft haar HBO gehaald. Die stomme stuud van me
Hoi trouwens
Dan niet, maar hier wordt er nu gestopt met dat getroll over en weer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:46 schreef tonks het volgende:
ik hoef die nicht niet op msn
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:49 schreef tonks het volgende:
zie je nou fagcon je hebt asd sip gemaakt
Het grootste mobiele pretpark te wereldquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:01 schreef tonks het volgende:
weet niet wat het is
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:18 schreef tonks het volgende:
okeejmijn spv werkt echt prima trouwens.. morgen 256mb kaartje!
Nee maar goed, dat weet je van tevoren als je een spv koopt :'0quote:
quote:
ik snap er werkelijk waar nog geen hol van morgen maar is mailenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:00 schreef Steve-O het volgende:
Heb een leuke gsm aanbieding gevonden maar snap geen hol van de uitleg
http://www.gsm.nl/
die k750i
Staat er 11 euro per maand ok toftot je bij uitleg komt
[..]
Moet ik het nou vooruit betalen ofzo
iemand met verstand van dit soort zooi?
quote:
Ja mag ik ff 2 minuten hebben voor een antwoord?quote:
Leuk! Waarnaartoe?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ja en ik ga toch nog op vakantie dit jaar
Is dat eigenlijk een echt mooi vakantieland je hoort eigenlijk alleen maar slechte dingen over Polen...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb massa's vrienden daar, en daar moet ik nodig weer eens heen
Wordt de 11e keer dat ik in Polen ben
Ja hoor, gastvrije mensen, goedkoop bier, mooie natuurquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk een echt mooi vakantieland je hoort eigenlijk alleen maar slechte dingen over Polen...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Yeah bitch!![]()
![]()
goede morgen op deze vrijdag de 17e !
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:01 schreef Geqxon het volgende:
Daar trilt hij hard genoeg om mijn dames mee te verwennen
Ik ga even een foto met mijn 8 megapixel camera maken. Kun je een foto (als je het nog een foto wil noemen, ik noem het eerder een wazig gebeuren) posten die je smartphone heeft gemaakt?
Ik ben zeer benieuwdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:52 schreef tonks het volgende:
Ik maak ff een leuke OP
Dan denk ik dat het wegenverkeersregelement zegt dat yvonne dan voorrang heeftquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:09 schreef tonks het volgende:
Mochten avatars er nu in ofniet? yvonne vond het geen goed idee.. maar..ik wel
Die gaat er van lustenquote:
ja hoezo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:12 schreef tonks het volgende:
jij hebt toch de p910i ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |