Sorryquote:
Waarom niet? Zeg dat je nodig bentquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:27 schreef tonks het volgende:
mag trouwens een tijdje niet meer op internet
Nee, dat mag nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:34 schreef tonks het volgende:
Mag de titel naar GEQXON IS EEN GrAFNICHT veranderd worden
Bvd
Tja, dat heeft wel de prioriteit. Maar men kan niet verwachten dat je dag en nacht gaat leren natuurlijkquote:
Zo ken ik er nog wel een paar. vrijheid van meningsuiting of niet, trollen doen we niet hier. Wat je doet is tonks gewoon uitlokken, en dat wordt niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:53 schreef Geqxon het volgende:
*kuch* vrijheid van meningsuiting *kuch*
Kennelijk is dat nodig, de SC ging er vorige week niet voor niets uit..quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:55 schreef Geqxon het volgende:
je bent helaas wel wat stijfjes nu je een mod bent...
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss strooit liefde en bloemtjes rond![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Goed nogmaals en voor de laatste keer:
Laten we elkaar met respect behandelen. Niet lopen trollen, niet elkaar naar beneden halen, geen doodsverwensingen en kap nou eens met dat kinderachtige gedoe. Stijfjes of niet, het ging een week heel goed. laten we dit vooral zo houden.
Kunnen we nu weer normaal gaan doen?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:17 schreef tonks het volgende:
Flikker maar op met je kut slowchat en je kut gadgets.
Zolang die kut nicht er is kom ik er ook niet meer
Dat zou ik heel jammer vindenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:17 schreef tonks het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Misschien ben ik idd homo, misschien niet
Kijkend naar het feit dat ik dagelijk dames imponeer met mijn "mp3-speler", ben ik 100% hetro een nerd.
Mietje!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:17 schreef tonks het volgende:
Welke kneus beschouwt een ding nou als gadgetquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:37 schreef tonks het volgende:
Welke kneus beschouwt een zak vol rotzooi nou als gadget
Alleen bevroren water zet uit, dat zou je toch wel moeten weten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:37 schreef Geqxon het volgende:
Maar als je een pakje appelsap invriest, klapt hij dan niet? Omdat bevroren goed zeg maar gaat rijzen?
Jajajajajjajajajaaa!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef tonks het volgende:
Iemand een kopje thee?
~ik heb een vriendin, mênquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:38 schreef tonks het volgende:
~ik ben verliefd op skv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |