Appelsap bestaat dacht ik voor 80% uit water, vandaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Alleen bevroren water zet uit, dat zou je toch wel moeten weten.
quote:
Ach, die pakjes zetten nogal uit hoor. Je hebt vast wel eens geprobeerd een pakje drinken met je mond vol te blazen met luchtquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Appelsap bestaat dacht ik voor 80% uit water, vandaar
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een vriend van 19!
*pimpt*
Há kunnen jullie niet zeggen he!
Als het je toch alleen maar om de leeftijd gaat, is het bij deze officiëel uit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
*pimpt*
Okay je geile uitstraling en lieve innerlijk zijn een leuke bonus!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Als het je toch alleen maar om de leeftijd gaat, is het bij deze officiëel uit.
oh makkelijk hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
*pimpt*
Daddy Cool.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Okay je geile uitstraling en lieve innerlijk zijn een leuke bonus!
om over jenog maar te zwijgen
Nu genoeg ego's gestreeld ik wil thee! en een daddy cool shirt.
Als mijn mobiel gaat schrik me me steeds de tering
IK DUS WEL! AHHAHAHAHHAHHA Loserquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh makkelijk hoor
Kijk maar:
Ja maar dan dus ECHT he
![]()
Okee ik neuk er niet mee, wat denk je wel zeg![]()
Gadverdamme vuile vriendjes-van-19-neukertquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
IK DUS WEL! AHHAHAHAHHAHHA Loser
Nopequote:Op woensdag 15 juni 2005 22:37 schreef Geqxon het volgende:
Maar als je een pakje appelsap invriest, klapt hij dan niet? Omdat bevroren goed zeg maar gaat rijzen?
Stond in mn bitTorrent mapje.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:07 schreef Geqxon het volgende:
Een 15 jarige meisje dat eigendom is van een 19 jarige jongen en daardoor fors word gebruikt is zo zooooooo cliche men
Wat ranzig?quote:
Ga draadloosquote:
Of een verlengkabeltjequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ga draadloos![]()
Of ga dichter bij je stereo zitten, of waar je koptelefoon dan ook in mag zitten
het is graag of helemaal niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:01 schreef Geqxon het volgende:
1.5 meter
Dit noemen ze "Urban Street Wear". Zal wel iets voor negers zijn denk ikMaar onofficieele verlensnoeren zijn not-done, stel je eens voor wat voor ruis ik dan krijg!
Eh.. thanks..quote:
Kijken, of koekje?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
koekeeehh!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |