Niet in Mocro land..quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Komt er een achterWaar heb jij de afgelopen duizend jaar gezeten.
Nederlandse Nederlanders vindt men net zo aso.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus "Nederlandse" Marokkanen zijn écht uitschot.
Land uitschoppen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nederlandse Nederlanders vindt men net zo aso..
Als ik nou een beschilderd behang had, dan was het bijna nog een leuke grap geweest. Tien op de schaal Aaahikwordgek, zeg maar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:41 schreef Drugshond het volgende:
Mondi ze zoeken je. Behang verwijderen waarop geschilderd is.
Nee, hier ook niet, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:14 schreef Lyrebird het volgende:
Niet hier.
Aaaaah.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:11 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg Aaah.
ik zeg oooeeeehhhh!quote:
Ik hoop dat ie mijn advies opvolgd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'Nederland moet offer brengen EU-begroting'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand die Barroso even met roken laten stoppen?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie mijn advies opvolgdt.
quote:Vice-premier Zalm voelde zich echter niet aangesproken door de commissievoorzitter. "Wij brengen al jaren offers. Wij zijn nu uitgeofferd", aldus de bewindsman.
Wedden dat we toch wel links- dan wel rechtsom genaaid zullen worden, en dat we het nog slikken ook?quote:
Nou dat zit er dik in. Dadelijk krijgen we 1 mrd euro korting en dan zal die lul van een Balkenende en Zalm wel zeggen dat het meer dan de eerste korting is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wedden dat we toch wel links- dan wel rechtsom genaaid zullen worden, en dat we het nog slikken ook?.
Nou, het uitgeven van andermans geld is toch echt een links trekje...quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:50 schreef du_ke het volgende:
Tja Barosso is een rechtse lamzak, logisch dus dat hij NL wil naaien.
Wat is dan rechts?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:02 schreef Lyrebird het volgende:
Ik durf dat wel links te noemen. Zelfs Bush vind ik nog vaak te links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |