Dezequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Nietzsche's snor op het hoofd van Gary Coleman?
Verklaring beknot de creativiteit, Richard. Maar in dit geval wilde ik je laten weten dat 62% van mijn stufi er aan is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat wil je me laten weten, Johan?
Is dat David Duke in het midden, of een fysicus?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Deze
[afbeelding]
plus
[afbeelding]
maakt
[afbeelding]
Dat is lucida.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dat David Duke in het midden, of een fysicus?
Oh.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verklaring beknot de creativiteit, Richard. Maar in dit geval wilde ik je laten weten dat 62% van mijn stufi er aan is.
mijn ideequote:
Leuke fotosoepquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:44 schreef OllieA het volgende:
Deze
[afbeelding]
plus
[afbeelding]
maakt
[afbeelding]
van mij en 69,99999 anderen, Johen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat was jouw idee helemaal niet, Harry.
Dat zijn Telegraaf-methoden, Harry.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
van mij en 69,99999 anderen, Johen.
Daar heb je altijd iets aan, Harry, vuile neo-liberaal.quote:Zeg nou maar gewoon weer wat slims waar we niets aan hebben.
Nee hoor, uranium is voldoende.quote:Moeten we dan ook echt alles voorkauwen?
Schuld van Amerika Paus Aaahikwordgek.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:13 schreef Monidique het volgende:
Toppertje weer, met die TBS-er.
sorry, ik heb nu even geen zin in jou. Pberends is de favoriet vandaagquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat zijn Telegraaf-methoden, Harry.
[..]
Daar heb je altijd iets aan, Harry, vuile neo-liberaal.
[..]
Nee hoor, uranium is voldoende.
Doe maar, bij Jaap de Hoop Scheffer zag dat er ook zo leuk uitquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:16 schreef Johan_de_With het volgende:
En nu ga ik dansen, klootzak.
Dans als Kevin Bacon.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:16 schreef Johan_de_With het volgende:
En nu ga ik dansen, klootzak.
nee, 'invicible man' toch ofzoietsquote:
Proefverloven zijn goed voor het milieu.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:13 schreef Monidique het volgende:
Toppertje weer, met die TBS-er.
http://www.durfee.net/will/0502.htmquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nee, 'invicible man' toch ofzoiets
Uiteraard. Ik kende echter de naam van de film niet, maar wist wel dat hij pas nog een gastoptreden had gehad.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Footloose, mofo! Hoewel 'ie dat inderdaad overdeed voor Will'n'Graze...
Minder mensen is minder mileuvervuiling. En goedkopere benzine.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:29 schreef Sidekick het volgende:
Proefverloven zijn goed voor het milieu.
Moet de duivel uit Sidekick gedreven worden of moet Sidekick de duivel uitdrijven?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:55 schreef pberends het volgende:
Drijf de duivel uit Sidekick!!
Vaak in elk geval beter.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:20 schreef pberends het volgende:
'Nederlands NEE vanwege onwetendheid'
[..]
Net of de JA-stemmers zeer goed geinformeerd waren over de inhoud.
Zeiden ze dat in het buurthuis?quote:
ah, statistiekjes. Nou, de grote steden zouden verhoudingsgewijs meer ja hebben moeten stemmen dan de kleinere plaatsenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:26 schreef du_ke het volgende:
Er was in ieder geval wel een duidelijk verband met opleidingsniveau. Hier in Grunn was het ook duidelijk de typische studentenwijken stemden veel meer voor dan de volkswijken.
Zie je pberends komma's gebruiken?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Moet de duivel uit Sidekick gedreven worden of moet Sidekick de duivel uitdrijven?![]()
Nee, maar die worden wel vaker vergeten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zie je pberends komma's gebruiken?
Statistisch gezien heeft de gemiddelde stemer 1 borst en 1 teelbal.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ah, statistiekjes. Nou, de grote steden zouden verhoudingsgewijs meer ja hebben moeten stemmen dan de kleinere plaatsen
zeiden ze dat ook in het buurthuis?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:36 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Statistisch gezien heeft de gemiddelde stemer 1 borst en 1 teelbal.![]()
Komt er een achterquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:27 schreef Koos Voos het volgende:
Marokkanen op vakantie zijn niet erg geliefd in hun 'moeder'l and ..
[afbeelding]
Ze vertonen in Marokko blijkbaar hetzelfde kutgedrag als in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |