Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:37 schreef Xebrozius het volgende:
Als ik je benzine betaal houd je dan eindelijk eens je bek over je scooter?
Het feit dat 'ie 80kmh kan is trouwens ook het vermelden waard. Als je hem niet had opgevoerd zou je kutscooter ook minder benzine zuipen.quote:
*Eensch isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het feit dat 'ie 80kmh kan is trouwens ook het vermelden waard. Als je hem niet had opgevoerd zou je kutscooter ook minder benzine zuipen.
KRIJG!?!?!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:34 schreef junkiesietze het volgende:
Me ouders willen dat ik ging werken... mij best... maar ik ga zeker geen 15km fietsen voor die kutbaan..
Nou leuk. Krijg ik een scooter (yeah).
leuk en aardig... om mee naar me werk te rijden dus... lekker blazen met 80 weetje.
Maarja, Me salaris komt niet elke dag binnen.. dus hoe houd ik dat ding rijdend
Nou gaan me ouders zeiken dat ik geen geld mag lenen voor benzine en dat ik maar moet gaan fietsen...
Jaa daaagggg Ik heb dat ding juist om niet te hoeven fietsen damnit!!
jonge, 6euro per uur nettoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:43 schreef MouseInteractive het volgende:
Oh jee, weer zo'n vervelende pubertje dat met een opgevoerde scooter wil gaan crossen.
Zoek een beter betaalde baan, dan kun je tenminste je benzine betalen, pauper
Nou jonge, dan kan je voor 2 euro makkelijk 2x een kwartier rijden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jonge, 6euro per uur nettovind ik wel goed genoeg...
ohja,
Houd je bek.
Ga dan maar meer uren werkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jonge, 6euro per uur nettovind ik wel goed genoeg...
Verwend paupertje, te lui om zijn zielige scootertje te onderhouden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:34 schreef junkiesietze het volgende:
Me ouders willen dat ik ging werken... mij best... maar ik ga zeker geen 15km fietsen voor die kutbaan..
leuk en aardig... om mee naar me werk te rijden dus... lekker blazen met 80 weetje.
Nou gaan me ouders zeiken dat ik geen geld mag lenen voor benzine en dat ik maar moet gaan fietsen...
wat de neger zegt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:44 schreef Blokhut het volgende:
Je moet gewoon fietsen met je luie reet homo!
Hij heeft geen geld voor een tuinslangquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:56 schreef surferr het volgende:
je kan ook nog met een stuk tuinslang benzine uit de auto van je ouders jatten![]()
gelukkig rijden ze niet op benzine maar op een mengsel. balen voor die sukkel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:56 schreef surferr het volgende:
je kan ook nog met een stuk tuinslang benzine uit de auto van je ouders jatten![]()
quote:
neehoor, gewoon euro 95, en 2 takt olie in een apart tankjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:59 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
gelukkig rijden ze niet op benzine maar op een mengsel. balen voor die sukkel.
ah, dat was vroeger wel anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:01 schreef surferr het volgende:
[..]
neehoor, gewoon euro 95, en 2 takt olie in een apart tankje
vroeger had je brommermix denk ik, dat was eigenlijk ook gewoon euro 95 met olie erdoorheen gemengd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ah, dat was vroeger wel anders.
mjah het blijft 'n sukkel.
Ja... overhevelen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:56 schreef surferr het volgende:
omdat je toen zelf 16 was?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:05 schreef allsystemshalt het volgende:
scooters zijn zooooooo 1995 ...
Wat verwacht je dan van kampers?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:13 schreef Posdnous het volgende:
Omdat je ouders willen dat je eens gaat werken voor je geld, geven ze je een gloednieuwe scooter.
Hmm.. merkwaardige pedagogiek.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:14 schreef Rev- het volgende:
je verdient dus net niet genoeg geld om naar je werk te rijden?
In ieder geval niet dat ze hun kroost laten werkenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:18 Dit is een doodsverwensing! Bepaald geen loze praat! Ik ga je doodsverwensen:
VAL DOOD MET JE GEBLAAT!!!
't valt nog lang niet mee om op een post te reageren, hè?quote:
't was vast geen gloednieuwe scooter, dan...quote:
En dan loopt ie te zeurenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja... overhevelen...
En dan krijgt 'ie 'n pietsie benzine in z'n mik en benzinedruppeltjes in de longen, waarna 'ie kanker krijgt en een langzame en pijnlijke dood sterft.
yeah
voor de 3e keer al tochquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef Xebrozius het volgende:
Volgens mij hoopte de TS op veel medeleven.
Het zal wel iemand anders z'n gloednieuwe scooter geweest zijn...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef Tique het volgende:
Het was wel een gloednieuwe scooter denk ik Jordy, hoe ze er aan gekomen zijn is een 2e...
helaas ben ik daarvoor met het goede been uit bed gestapt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef Xebrozius het volgende:
Volgens mij hoopte de TS op veel medeleven.
quote:
Dit is geen bullshit... Mijn moeder had er een, een peugeot nogiets... Lomp breed ding.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:36 schreef surferr het volgende:
oke en nu allemaal toegeven , wie heeft hier stiekempjes zelf ook een scooter ?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit is geen bullshit... Mijn moeder had er een, een peugeot nogiets... Lomp breed ding.
Daar mocht ik ook wel eens op rijden totdat ik de begrenzing van de scooter er uitgesloopt had ( er zat een bout in de ingang van de uitlaat vastgelast zodat hij minder vermogen had). Toen mijn moeder de volgende dag naar haar werk reed kwam ze bijna onder een auto...Want ik had het haar niet verteld.
Dat was de reden waarom ik zelf een brommer moest aanschaffen.
Nou dan rij ik hem wel ff in de poeier voor je ok ?quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:20 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Damn wat een kut topics open jij met die graf scooter van je
Tief op met je scooterpraat!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:24 schreef junkiesietze het volgende:
Nee, kijk. ik werk er net. dus keb nog geen salaris gestort gekregen om zelf benzine te kunnen kopen! en dat is het kutte, als ik salaris had gekregen dan had ik ook geen gezeik.
Maar nu heb ik een scooter van me ouders, om naar me werk te gaan. Zonder benzine, daar hadden me ouders ff niet aan gedacht.. daar erger ik me aan...
en ik erger me ook aan jullie pauper gezeik.
Xebro, peugeot speedfight 2?
je moeder kan niet rijden
Ik denk een Elyseoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:24 schreef junkiesietze het volgende:
Nee, kijk. ik werk er net. dus keb nog geen salaris gestort gekregen om zelf benzine te kunnen kopen! en dat is het kutte, als ik salaris had gekregen dan had ik ook geen gezeik.
Maar nu heb ik een scooter van me ouders, om naar me werk te gaan. Zonder benzine, daar hadden me ouders ff niet aan gedacht.. daar erger ik me aan...
Honda MT5quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:40 schreef True_Force het volgende:
Speedfight![]()
koop een echte brommer, of iig een echte scooter
Dan jat je toch ff een portemonnee, heb je ook weer je 5 euro voor benzinequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:24 schreef junkiesietze het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan jat je toch ff een portemonnee, heb je ook weer je 5 euro voor benzine![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:42 schreef mic_forever het volgende:
speedfight is wel beeSt
ey junkie luister nou
Zeg gewoon tegen een kleine mattie uit je buurt van 15, je mag een rondje op me scoobie bluzzeh als je ff 2liter benzine voor me haalt
zeker doettie dat
1 woord: triestheidquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:34 schreef junkiesietze het volgende:
Kijk! Dat zijn nog eens briljante suggesties!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:42 schreef mic_forever het volgende:
speedfight is wel beeSt
ey junkie luister nou
Zeg gewoon tegen een kleine mattie uit je buurt van 15, je mag een rondje op me scoobie bluzzeh als je ff 2liter benzine voor me haalt
zeker doettie dat
Nou... voorlopig niet, want hij heeft geen geld voor benzine...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:35 schreef Vaatdoek het volgende:
Jezus christus, komt hij ook weer aan met zijn scooter
Geef me geld voor benzine damnit!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik pleit voor een ban als ie nog één keer een kuttopic over die zeikscooter van 'm opent. Tief toch op man, gooi dat ding in de schredder en ga werken.
Vroegah was ik minstens zo ergquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Geef me geld voor benzine damnit!
Hahahha lekker voor je kutpolitie :D
Godverdegodver kutventje met je kutfiets!
Nare Automobilist...Scooter kaduukjes!!!
Vrijwillig op de rollenbank?
Niet kunnen slapen door verliefdheid en grote aankoop :P
OMFG idd zeg
Zeker de enige en verwendste thuis. Mijn vader gaf me een trap na, loop je krantewijk maar, loop maar van school naar je werk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:34 schreef junkiesietze het volgende:
puch maxiquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:36 schreef Metro2005 het volgende:
Laat me raden, je rijdt 1 op 10 met je patsscooter die wel 80 kan?
ik reed tussen de 1 op 30 en 1 op 60 met mijn puch maxi![]()
(en die reed 60km ongeveer)
kunnen die pauperscooters nog eens een voorbeeld aan nemen.
Dat dat ding zo slap als een vaatdoek was en bijna uit elkaar viel doet daar verder niet aan af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |