ah thnxquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:17 schreef Frunik het volgende:
Zolang je je motor maar uithoudt en er naast loopt naar het politie buro!
Dus er niet rijdend naar toe gaat enzo............
En goeie smoes hebt, van ik heb deze gekocht en volgens mij loopt hij te hard.
Dus niet van ik heb hem opgevoerd en wil kijken hoeveel vermogen ik op me achterband heb zitten.
En dan lief vraagt of je op de rollerbank mag, kan het soms binnen een uur, of soms moet je afpsraak voor maken!
grotere scooter boer in zoetermeer ? zoals? van wijk?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:27 schreef _GdR_ het volgende:
beter ga je naar een grotere scooter boer.
mja vario aangepast is alleen voor meer koppel.
top wordt er niet echt hoger op.
is er ook nix met de uitlaat gedaan?
uur geleden stond er nog een rollerbank voor me huis.. dus ik word vast nog wel een keer gepakt...quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:36 schreef allardh het volgende:
Je moet nooit slapende honden wakker maken.
als ie zonder vario dingetje harder gaat is er voor 90% zeker ook met de uitlaat gekloot.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
grotere scooter boer in zoetermeer ? zoals? van wijk?
niks met de uitlaat gedaan naar mijn weten... met de vario erin ging die 50 op teller. eruit= 80 op teller...
alleen varioplaat eruit.
Hoe word het nou eigenlijk berekend op die rollerbanken?
kwa vermogen alleen toch? snelheid heeft er niks mee te maken toch?
ik weet niet hoe het bij jullie gaat daar, maar hier in zoetermeer word er heeeeeel veeel gecontroleerd...quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:38 schreef Flyingdutchman het volgende:
Op een opendag van de politie kun je ook atlijd vrijwillig op de rollerbank. Misschien dat als je het netjes vraag dat ze het wel toestaan.
De kans inderdaad dat een motoragent bij jou een test afneemt is gering.
en je kreeg geen boete? relaxtquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:40 schreef ook_gek het volgende:
man mijn scooter liep 95 en hij was altijd perfect op de rollerbank. Zat vaak omgerekend tegen de 60 aan en dat was precies goed. Alleen als je gas gaf trok dat ding op z,n achterwiel met gemak weg.
Er heeft ook eens een agent op gereden die trok hem ook op z,n achterwiel weg en trok hem door naar de 90 volgens eigen zeggen. Maar op de rollerbank netjes 60 ze snapte er niks van maar ze konden er helemaal niks aan doen. Ja alleen als ze me betrappen als ik 90 rou rijden![]()
Ja hier wordt af en toe gecontroleerd. Niet systematisch. Maar ik bedoel meer dat als jij je netjes aanmeldt voor een vrijwillige controle en erbij vermeld dat je 'm net gekocht heb (factuurtje erbij) dat je wil zien of hij te hard loopt je een goede kans hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:40 schreef junkiesietze het volgende:
ik weet niet hoe het bij jullie gaat daar, maar hier in zoetermeer word er heeeeeel veeel gecontroleerd...
Ze zetten een rollerbank op een parkeerplaats en laten motroagenten rondrijden die scootertjes mee nemen naar die parkeerplaats. en heb je dan teveel vermogen krijg je een dikke boete,
nope niks,quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:40 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als ie zonder vario dingetje harder gaat is er voor 90% zeker ook met de uitlaat gekloot.
of andere rolletjes etc.
keb m inderdaad net, maar 2e hands gekocht... dus factuur zal niet lukken.. maarja, gewoon goeie smoes erbij en dan lukt t welquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:43 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Ja hier wordt af en toe gecontroleerd. Niet systematisch. Maar ik bedoel meer dat als jij je netjes aanmeldt voor een vrijwillige controle en erbij vermeld dat je 'm net gekocht heb (factuurtje erbij) dat je wil zien of hij te hard loopt je een goede kans hebt.
Hoefd niet. Kan wel zijn dat de prop er uit gehaald is. Prop plus vario ring helpt heel erg veel. Andere rolletjes hoefd niet eens dat helpt vaak alleen maar met optrekken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:40 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als ie zonder vario dingetje harder gaat is er voor 90% zeker ook met de uitlaat gekloot.
of andere rolletjes etc.
De grootste onzin, als je geen verstand heb van de techniek dan is het verstandig om er niets over te zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:40 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
of andere rolletjes etc.
toen ik op scootertjes reed/knutselde maakte dat 5/6 jaar geleden geen ruk uit. alleen de vario plaat dan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoefd niet. Kan wel zijn dat de prop er uit gehaald is. Prop plus vario ring helpt heel erg veel. Andere rolletjes hoefd niet eens dat helpt vaak alleen maar met optrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |