He, wtf?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:20 schreef Woffel het volgende:
Jij rijdt ook vaak schade aan scooters zeg....
Ik meende dat jij laatst ook al een schadetopic geopend hadquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
He, wtf?
hij rijd toch zeker tegen mij aan godver!
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:21 schreef Nexxennium het volgende:
Nare Automobilist...Scooter kaduukjes!!!
Do we see a pattern emerging? Ligt het niet gewoon aan jouw rijgedrag?
En doe eens wat aan je Nederlands. "me uitlaat", dat komt behoorlijk dom over.
denk je dat ik gestopt ben ofzo?quote:
Hehehe dit in elk topic zeggen is echt grappigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:23 schreef RollingWithTheDice het volgende:
[..]
Ja had zun skedol nog moettu splijten jatoch?
fuck rijgedrag...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:21 schreef Nexxennium het volgende:
Nare Automobilist...Scooter kaduukjes!!!
Do we see a pattern emerging? Ligt het niet gewoon aan jouw rijgedrag?
En doe eens wat aan je Nederlands. "me uitlaat", dat komt behoorlijk dom over.
jij bent toch wel schuldig want je scootah is opgevoerdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
denk je dat ik gestopt ben ofzo?
fuck it, ik blies er met 80km/h vandoor.
straks krijg ik de schuld...
jatoch
Speed 3.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
fuck it, ik blies er met 80km/h vandoor.
Uhhu, ooit van aniticiperen gehoord? (Retorische vraag, niet beantwoorden)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:25 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
fuck rijgedrag...
rijgedrag van anderen, daar ligt t aan! damnit! leer die kinderen aan de kutkant fietsen
Slaat nergens op...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:25 schreef Ingrate het volgende:
[..]
jij bent toch wel schuldig want je scootah is opgevoerd![]()
Je scooter kan over het algemeen legaal al sneller dan dat je mag... Leer dat eerst eens te handlen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:27 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Slaat nergens op...
Auto's kunnen toch ook harder dan 120km/h
Waarom zouden scooters dat dan niet mogen...
kutwet
en dan niet zeggen van "dan gaan er ventjes die er niet mee kunnen omgaan brokken maken"
want kijk maar eens naar wegmisbruikers. meer ongelukken met auto's dan met scooters..
Nogal logisch er rijden namelijk meer auto's rond dan scooters. daarnaast ben je kwetsbaarder op een scooter dan in een auto, maar dat wist je hopelijk zelf toch ook wel..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:27 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Slaat nergens op...
kutwet
en dan niet zeggen van "dan gaan er ventjes die er niet mee kunnen omgaan brokken maken"
want kijk maar eens naar wegmisbruikers. meer ongelukken met auto's dan met scooters..
Kijk eens naar de verhoudingen danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:27 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
precies en dan rijden ze mannetjes op de fiets omver en openen er een topic op fok! overquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:27 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Slaat nergens op...
kutwet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |