Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:37 schreef Xebrozius het volgende:
Als ik je benzine betaal houd je dan eindelijk eens je bek over je scooter?
Het feit dat 'ie 80kmh kan is trouwens ook het vermelden waard. Als je hem niet had opgevoerd zou je kutscooter ook minder benzine zuipen.quote:
*Eensch isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het feit dat 'ie 80kmh kan is trouwens ook het vermelden waard. Als je hem niet had opgevoerd zou je kutscooter ook minder benzine zuipen.
KRIJG!?!?!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:34 schreef junkiesietze het volgende:
Me ouders willen dat ik ging werken... mij best... maar ik ga zeker geen 15km fietsen voor die kutbaan..
Nou leuk. Krijg ik een scooter (yeah).
leuk en aardig... om mee naar me werk te rijden dus... lekker blazen met 80 weetje.
Maarja, Me salaris komt niet elke dag binnen.. dus hoe houd ik dat ding rijdend
Nou gaan me ouders zeiken dat ik geen geld mag lenen voor benzine en dat ik maar moet gaan fietsen...
Jaa daaagggg Ik heb dat ding juist om niet te hoeven fietsen damnit!!
jonge, 6euro per uur nettoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:43 schreef MouseInteractive het volgende:
Oh jee, weer zo'n vervelende pubertje dat met een opgevoerde scooter wil gaan crossen.
Zoek een beter betaalde baan, dan kun je tenminste je benzine betalen, pauper
Nou jonge, dan kan je voor 2 euro makkelijk 2x een kwartier rijden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jonge, 6euro per uur nettovind ik wel goed genoeg...
ohja,
Houd je bek.
Ga dan maar meer uren werkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jonge, 6euro per uur nettovind ik wel goed genoeg...
Verwend paupertje, te lui om zijn zielige scootertje te onderhouden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:34 schreef junkiesietze het volgende:
Me ouders willen dat ik ging werken... mij best... maar ik ga zeker geen 15km fietsen voor die kutbaan..
Nou leuk. Krijg ik een scooter (yeah).
leuk en aardig... om mee naar me werk te rijden dus... lekker blazen met 80 weetje.
Maarja, Me salaris komt niet elke dag binnen.. dus hoe houd ik dat ding rijdend
Nou gaan me ouders zeiken dat ik geen geld mag lenen voor benzine en dat ik maar moet gaan fietsen...
Jaa daaagggg Ik heb dat ding juist om niet te hoeven fietsen damnit!!
wat de neger zegt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:44 schreef Blokhut het volgende:
Je moet gewoon fietsen met je luie reet homo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |