Zij ook op jou?quote:Op zondag 3 april 2005 10:20 schreef junkiesietze het volgende:
We zijn gister wel naar t strand geweest... heel romantisch.. ijsje gegeten... naar de kinderboerderij geweesten nog ff op een rustig plekje langs t water gelegen
Nou ben ik alleen maar meer verliefd op haar...
I hope soquote:
mja, tis niet echt een zee in Zoetermeer... maar een plas/meerquote:Op zondag 3 april 2005 10:35 schreef googoodoll het volgende:
Man, ik wil ook bij de zee wonen!
Daarom bij deze een verder lege post:quote:Op zondag 3 april 2005 10:15 schreef junkiesietze het volgende:
(laat aub de hahah triest, koop een auto blbaba opmerkingen achterwege)
kom eerst maar naar zoetermeerquote:Op zondag 3 april 2005 10:39 schreef Tom-my het volgende:
ok, neukend paartje te bewonderen langs de noord aa, *stalker mode = 1*
weet je hoe chill het is om nu met dit weer beetje rond te touren!!!quote:Op zondag 3 april 2005 12:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wtfwie koopt er op zn 17,5e nou een scooter
![]()
meisjes
Nooit van een cabrio gehoord?quote:Op zondag 3 april 2005 13:43 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
weet je hoe chill het is om nu met dit weer beetje rond te touren!!!
beter dan in zo'n snikhete auto te zitten...
Heb jij een cabrio?, wat heb je in nederland aan een cabrio? voor die 2 maandjes dat je het dak eraf kan halen...quote:
eh...quote:Op zondag 3 april 2005 10:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
mja, tis niet echt een zee in Zoetermeer... maar een plas/meer
Noord aa
[afbeelding]
Ja, maar vandaag/morgen krijg ik die scooter pas, dus dan kunnen we wel naar scheveningen jaquote:
oke, heb je dan wel eens van airco gehoord?quote:Op zondag 3 april 2005 14:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Heb jij een cabrio?, wat heb je in nederland aan een cabrio? voor die 2 maandjes dat je het dak eraf kan halen...
zoetermeer stadslijn, tram 9 vanaf den haag cs.. zit je er met 20 minuutjesquote:Op zondag 3 april 2005 14:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag/morgen krijg ik die scooter pas, dus dan kunnen we wel naar scheveningen ja
in de buitenlucht rondtouren is toch veel relaxter manquote:Op zondag 3 april 2005 14:38 schreef keijz het volgende:
[..]
oke, heb je dan wel eens van airco gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |