Hoe bedoel je cijfers naar je hand zetten, lees eens wat er onderaan die tabel staat.quote:quote]Op dinsdag 14 juni 2005 18:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bron : http://www.antiracisme.be/nl/cijfers/cijfers.htm (cijfers 2002)
[1] : Er wonen slechts 90.642 marokkanen in Belgie.
[2] : Er wonen 92.561 Nederlanders in Belgie.
[3] : Gecorrigeerd naar populatie is dit : 0,143 % NL en 1,21 % Mrc.(door de cijfers van 2002 en 2005 te vermengen).
quote:
Hoe bedoel je cijfers naar je hand zetten, lees eens wat er onderaan die tabel staat.quote:2005 18:08[/url] schreef Drugshond het volgende:[/b]
[..]
Bron : http://www.antiracisme.be/nl/cijfers/cijfers.htm (cijfers 2002)
[1] : Er wonen slechts 90.642 marokkanen in Belgie.
[2] : Er wonen 92.561 Nederlanders in Belgie.
[3] : Gecorrigeerd naar populatie is dit : 0,143 % NL en 1,21 % Mrc.(door de cijfers van 2002 en 2005 te vermengen).
Oftewel je ass is gedist.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Hoe bedoel je cijfers naar je hand zetten, lees eens wat er onderaan die tabel staat.
![]()
Idd, het duurt wel verschrikkelijk lang voordat Drugshond reageert. Ik zal hem nog een link gevenquote:
quote:Stadsnomade raakt zijn kinderen kwijt
Zeven van de acht kinderen van de Amsterdamse stadsnomade Abbie van der Louw zijn vorige week weggehaald bij hun vader. Van der Louw woonde met zijn kinderen in een caravan in het Westelijk Havengebied. Siddieqa, de 15-jarige dochter, dook onder. NOVA sprak met Siddieqa en haar vader.
quote:RABAT - Marokko heeft positief gereageerd op het Nederlandse voorstel om voor de derde generatie Marokkanen in Nederland de dubbele nationaliteit af te schaffen. Tot nu toe wilde Marokko daar niet over spreken maar de regering in Rabat heeft nu ‘een open houding.’
Dat zei minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie maandag na afloop van de eerste dag van haar werkbezoek in Marokko.
Gelukkig hebben we de (vakantie)foto's nog.quote:De Marokkaanse minister N. bin Abdallah van Informatie heeft dinsdag gezegd dat voor Marokko het afschaffen van de Marokkaanse nationaliteit voor in Nederland wonende Marokkanen niet bespreekbaar is. Het is volgens hem een elementair recht dat nooit kan worden geschonden.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:17 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe bedoel je cijfers naar je hand zetten, lees eens wat er onderaan die tabel staat.
Er staat toch echt aantal marrokanen en niet aantal genaturaliseerde belgen (!!). De cijfers zijn van 2002 en niet van 2000 toen de daling (of het naturalisatie proces) al in gang was ingezet.quote:De sterke daling van het aantal Marokkanen en de halvering van het aantal Turken, vooral vanaf 2000 is te verklaren doordat gemiddeld 20.000 Marokkanen en 15.000 Turken jaarlijks de Belgische nationaliteit verwerven, terwijl het aantal nieuwe immigraties beperkt blijft.
Dat moet je eens in Australie doen..... je haalt de grens nog niet eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:30 schreef Sidekick het volgende:
Gelukkig hebben we de (vakantie)foto's nog.
Onzin, ik sprak over 200.000 Marokkanen in Belgie jij meld dat er slechts 90.000 wonen. Wat natuurlijk kant en klare onzin is. Je eigen link bewijst dat nota bene. Er zijn 90.000 Marokkaanse vreemdelingen ja, maar het aantal Marokkanen is vele male groter vanwege die naturalisatie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Er staat toch echt aantal marrokanen en niet aantal genaturaliseerde belgen (!!). De cijfers zijn van 2002 en niet van 2000 toen de daling (of het naturalisatie proces) al in gang was ingezet.
Je maakt een vergelijking die recht was weer krom ....![]()
fantastisch land, loeigroot en toch een waterdicht asielbeleid.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat moet je eens in Australie doen..... je haalt de grens nog niet eens.
Idd, en de echte autochtonen van Australie zijn verjaagd en hun cultuur is weggedrongen.......Australie is Nederland anno 2100.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
fantastisch land, loeigroot en toch een waterdicht asielbeleid.
Oi, you're free to go!
Zo genaturaliseerd zijn ze niet, ze voelen zich allemaal nog Marokkaan. Jij ook zo te zien, je bent zo verdomd begaan met Marokkanen. Nep-Nederlander.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, ik sprak over 200.000 Marokkanen in Belgie jij meld dat er slechts 90.000 wonen. Wat natuurlijk kant en klare onzin is. Je eigen link bewijst dat nota bene. Er zijn 90.000 Marokkaanse vreemdelingen ja, maar het aantal Marokkanen is vele male groter vanwege die naturalisatie.
Ik loop dan ook dagelijks rond met een T-shirt met daarop "I love Morocco"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo genaturaliseerd zijn ze niet, ze voelen zich allemaal nog Marokkaan. Jij ook zo te zien, je bent zo verdomd begaan met Marokkanen. Nep-Nederlander.
Ow ja, vandaar dat je naar Nederland was gekomen. Want Marokko is zo fantastisch.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik loop dan ook dagelijks rond met een T-shirt met daarop "I love Morocco"
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Idd, en de echte autochtonen van Australie zijn verjaagd en hun cultuur is weggedrongen.......Australie is Nederland anno 2100.
ik word helemaal gek hieroquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:33 schreef Mutant01 het volgende:
Onzin, ik sprak over 200.000 Marokkanen in Belgie jij meld dat er slechts 90.000 wonen. Wat natuurlijk kant en klare onzin is. Je eigen link bewijst dat nota bene. Er zijn 90.000 Marokkaanse vreemdelingen ja, maar het aantal Marokkanen is vele male groter vanwege die naturalisatie.
http://images.google.nl/images?bih=&biw=&q=marocco&hl=nl&btnG=Google+zoekenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik loop dan ook dagelijks rond met een T-shirt met daarop "I love Morocco"
Europa is ook gigantisch groot.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Dat land is zo gigantisch groot, dat was vroeg of laat toch wel gekoloniseerd. Jammer voor die paar aboriginals. Die hebben overigens nog heel wat sacred area's waar je als toerist absoluut niet mag komen.
De Veluwe hoort niet bij Friesland.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Europa is ook gigantisch groot.
Ik hoop dat het reservaat ergens op de Veluwe zal zijn. Daar is het wel leuk vertoeven.
http://www.kentucky.com/mld/kentucky/news/local/11888623.htmquote:"We're watching you very carefully and we're going to do everything in our power to have you impeached for misleading the American people," she said, quoting a letter she sent to the White House. "Beating a political stake in your black heart will be the fulfillment of my life ... ," she said, as the audience of 200 people cheered.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik was nog aan het na-editten.
En volgens google bestaat het
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat niet hij maar z'n ouders hierheen zijn gekomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow ja, vandaar dat je naar Nederland was gekomen. Want Marokko is zo fantastisch.
Uiteraard, of dacht je dat Marokko speciaal voor Nederland een uitzondering maakte?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:40 schreef Drugshond het volgende:Of zijn die genaturaliseerde Belgen toch Marrolkaan gebleven (dubbel paspoort ?! - zo goed ken ik de wetgeving in Belgie niet), zodat we toch weer 200.000 op de teller hebben staan ?!.
Ooit was heel Nederland boven de rivieren frieschquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De Veluwe hoort niet bij Friesland.![]()
Ooit was boven de rivieren helemaal niets.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ooit was heel Nederland boven de rivieren friesch.
4,75%? Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt?quote:Grootscheepse treinstaking lijkt onafwendbaar
Wie vrijdag met de trein naar zijn werk moet, kan beter maar een vrije dag opnemen, zo zegt de FNV. De kans dat de staking van spoorbeheerder ProRail doorgaat is heel groot, waardoor er vrijdagochtend vanaf 03.00 uur in het hele land geen treinverkeer meer mogelijk is.
De vakbonden hebben het personeel van ProRail opgeroepen tot de staking omdat de CAO-onderhandelingen zijn vastgelopen. FNV Bondgenoten eist een loonsverhoging van 4,75 procent, maar ProRail biedt maximaal 2,75 procent.
De staking waar de vakbond mee dreigde, wordt nu werkelijkheid: aanstaande vrijdag rijdt er tussen 03.00 uur en 23.00 geen enkele trein in Nederland omdat het personeel van ProRail - onder meer verantwoordelijk voor de bediening van seinen en wissels - het werk neerlegt.
Wel een heul boel ijsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ooit was boven de rivieren helemaal niets.![]()
Ze willen een beetje in de buurt van hun oudcollega's blijven denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
4,75%? Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt?![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze willen een beetje in de buurt van hun oudcollega's blijven komen denk ik.
Ik word steeds kwader van die FNV, ze chanteren iedere keer weer het bedrijfsleven. Iedereen ontslaan die niet werkt op vrijdag, er zijn genoeg mensen die nu aan de kant staan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
4,75%? Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt?![]()
Ze pijpt de hoofdcommissaris van A'dam?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:02 schreef kLowJow het volgende:
whehehe, die reactie van AHA op radio 1.
Wees blij dat ik niet hegemonikon heb gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een ontzettende kut-nerd-saai-titel. Afvoeren!
Nee, het proefabonnement was weer afgelopen,quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Oh, M., heb je de reacties op Mccarthy (niet die van Fok!) nog gelezen?
Nou, dan hadden we tenminste nog een glimlachje kunnen laten zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet hegemonikon heb gebruikt.
Hij wordt gekraakt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, het proefabonnement was weer afgelopen,. Pas over een paar maanden dus weer de Volkskrant.
Okee. Dat verschil is ook niet goed natuurlijk. Maar 4,75% is wel erg veel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze willen een beetje in de buurt van hun oudcollega's blijven denk ik.
Aan een vliegtuigje gehangen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, dan hadden we tenminste nog een glimlachje kunnen laten zien.![]()
Op internet las ik hier en daar ook dat hij al vaker een wat al te relativerend beeld heeft geschetst.quote:
quote:ik heeb dat OK een keer zo;n da heb, en dat mijn KANJEROUDERS maar een sterven ofzo
Je moet gaan werken aan je PR, gaat niet goed zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aan een vliegtuigje gehangen?.
''Door Ankara betaalde beroepsontkenner.''quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Op internet las ik hier en daar ook dat hij al vaker een wat al te relativerend beeld heeft geschetst.
Met mijn PR de Vries is niet mis.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je moet gaan werken aan je PR, gaat niet goed zo.![]()
Wat een gelul, man. Stop ermee!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:12 schreef Monidique het volgende:
Het is iemand die geen lange lappen tekst kopiëert en plakt, terwijl de gebruikersnaam je zo verwart dat je het wel zou denken.
Nou, je doet nu tenminste weer je best.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met mijn PR de Vries is niet mis.
Friggin' shut your friggin 'piehole.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, je doet nu tenminste weer je best.
Psychopaat!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Friggin' shut your friggin 'piehole.
Welcome in Dr. Evil's Lair.quote:
Power of the blog!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Het antwoord op die vraag heeft ook te maken met de traditioneel anti-Turkse sentimenten in Europa en de VS – sentimenten die teruggaan tot de Middeleeuwen.
Ik wist niet dat Kirmizi doctor was.
Amerika loopt niet ver achter bij deze onderdrukking van de geschiedenis.
Hij klinkt hier precies als andere revisionisten.
Nu Turkije zijn archieven heeft geopend, komen er steeds meer wetenschappelijke publicaties waarin de hypothese van de genocide wordt ontkracht.
Nee, eikel, die verschijnen helemaal niet. Integendeel.
Hoewel ze duidelijk een puh-up droeg, was Beyonce ongelooflijk lekker. Eens zal zij de Bond girl zijn.quote:
Ze zag er leuk uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoewel ze duidelijk een puh-up droeg, was Beyonce ongelooflijk lekker. Eens zal zij de Bond girl zijn.
''Speak English English.''quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze zag er leuk uit.
Niet de beste film, toch weer hilarische scenes. Mini-me die opnieuw geboren wordt, dat is toch.
Ja, die puh-up's doen het hem.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoewel ze duidelijk een puh-up droeg, was Beyonce ongelooflijk lekker. Eens zal zij de Bond girl zijn.
Dat zogenaamde Nederlandse accent van Goldmember ging natuurlijk volledig de mist in.quote:
Ik vond haar buikje geiler.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Haar achterwerk en benen zijn belangrijker.
Een Tiroler, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zogenaamde Nederlandse accent van Goldmember ging natuurlijk volledig de mist in.
Zeg dan liever dat het een Oostenrijker is.
Ja, maar...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar vind ik nu echt geen barst aan.
Annoyance zal altijd Annoyance blijven, Grrrrrrrristelijk tot op het bot en zo nodig nog materialistischer dan Madonna ooit wasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.moviewavs.com/(...)ldmember=shagnow.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |