Welcome in Dr. Evil's Lair.quote:
Power of the blog!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Het antwoord op die vraag heeft ook te maken met de traditioneel anti-Turkse sentimenten in Europa en de VS – sentimenten die teruggaan tot de Middeleeuwen.
Ik wist niet dat Kirmizi doctor was.
Amerika loopt niet ver achter bij deze onderdrukking van de geschiedenis.
Hij klinkt hier precies als andere revisionisten.
Nu Turkije zijn archieven heeft geopend, komen er steeds meer wetenschappelijke publicaties waarin de hypothese van de genocide wordt ontkracht.
Nee, eikel, die verschijnen helemaal niet. Integendeel.
Hoewel ze duidelijk een puh-up droeg, was Beyonce ongelooflijk lekker. Eens zal zij de Bond girl zijn.quote:
Ze zag er leuk uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoewel ze duidelijk een puh-up droeg, was Beyonce ongelooflijk lekker. Eens zal zij de Bond girl zijn.
''Speak English English.''quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze zag er leuk uit.
Niet de beste film, toch weer hilarische scenes. Mini-me die opnieuw geboren wordt, dat is toch.
Ja, die puh-up's doen het hem.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoewel ze duidelijk een puh-up droeg, was Beyonce ongelooflijk lekker. Eens zal zij de Bond girl zijn.
Dat zogenaamde Nederlandse accent van Goldmember ging natuurlijk volledig de mist in.quote:
Ik vond haar buikje geiler.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Haar achterwerk en benen zijn belangrijker.
Een Tiroler, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zogenaamde Nederlandse accent van Goldmember ging natuurlijk volledig de mist in.
Zeg dan liever dat het een Oostenrijker is.
Ja, maar...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar vind ik nu echt geen barst aan.
Annoyance zal altijd Annoyance blijven, Grrrrrrrristelijk tot op het bot en zo nodig nog materialistischer dan Madonna ooit wasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.moviewavs.com/(...)ldmember=shagnow.mp3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |