Hij is wel coolquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
Aaah ik hoor Big Smoke op de radio. De klootzak! "Keep the cities drugfree"
Een spel, geschikt voor 3+quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
GODVERDOMME wat haat ik die kutmissie met die monster truck! Ik ben gvd al 6x met die auto over de kop geflikkerd, en nu val ik verdomme van een brug af in het water![]()
![]()
Dat is inderdaad frusterend.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
GODVERDOMME wat haat ik die kutmissie met die monster truck! Ik ben gvd al 6x met die auto over de kop geflikkerd, en nu val ik verdomme van een brug af in het water![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een map gemaakt in mijn User files ofzo maar dan gebeurt er niks..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:31 schreef satecl het volgende:
kan je ook meerdere radiozenders maken...?
want ik wil een zender met punk rock en eentje met ned hiphop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, ik hou het ook niet meer bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:44 schreef Kletz het volgende:
damn wat gaan die topics hard..
Duiken totdat je bijna kapot gaat, naar boven, longen laten vullen, en dit repeteren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:47 schreef CosmoNut het volgende:
Inderdaad DK hoeveel long in houd moet je hebben (en hoe train je die)
Jup.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:50 schreef CosmoNut het volgende:
oh ik zie het al 25 %
Heeft geen zin, ook al spray je 100 keer, komen gelijk die sterren terug...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:41 schreef Cheiron het volgende:
Tyfuskuthoerenspel! Eindelijk pier 69 gehaald, na 5 minuten in het verkeerde deel van de stad, dus het hele leger achter mij aan, eindelijk bij een sprayn paint, loopt dat kutspel vast!!
okquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jup.![]()
Enne, die missie is echt vet, maar ben bijna dood nu.
Kan ik dalijk weer opnieuw beginnen.
De uitbetaling is x tegen 1. Is 1 100k, dan krijg je x100k uitbetaald. Normaal gesproken zou het paard met een kleine x een grotere kans hebben om te winnen, echter in dit spel heb ik daar geen logica in gevonden. Gewoon saven, alles inzetten op de hoogste uitbetaling en hopen dat het goed gaat...Is dat nou zo moeilijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:11 schreef SuperUli het volgende:
Hoe werkt dat paardenrace gelul precies? Ik gok elke keer op de verkeerde, of zit er totaal geen logica in en moet je maar geluk hebben?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:17 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
De uitbetaling is x tegen 1. Is 1 100k, dan krijg je x100k uitbetaald. Normaal gesproken zou het paard met een kleine x een grotere kans hebben om te winnen, echter in dit spel heb ik daar geen logica in gevonden. Gewoon saven, alles inzetten op de hoogste uitbetaling en hopen dat het goed gaat...Is dat nou zo moeilijk![]()
Gewoon vaak proberen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:11 schreef SuperUli het volgende:
Hoe werkt dat paardenrace gelul precies? Ik gok elke keer op de verkeerde, of zit er totaal geen logica in en moet je maar geluk hebben?
Ik draai het op een pauper systeem, maar ik heb gemerkt dat de AA wijzigingen pas werken als je het spel opnieuw opstart.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Verder zie ik ook geen verschil met AA op 1 2 of 3 en AA uit.
Bug in spel ?
Eh 10 minuutjes, je hoeft ook geen 25% precies, ik gok iets van 20% ofzo.. het valt reuze mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:11 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
okff duiken dan maar hoelang heb je erover gedaan? (tot de 25% komen met longinhoud)?
Ja, die missie die daarna komt is nog lekkerder, moet je weer dat schip op, maar nu heb je geen guns enzovoorts, en al die guards..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:37 schreef ThA_DeViL het volgende:
eindelijk die missie van die blinde chinees gehaald (die waarvoor je moet duiken)...
heel simpel, je haalt een sniper (maakt niet uit waar), je duikt door die rotsen....... gaat aan het eind op die rotsen en snipe dan de eerste guards op die 2 jachten neer, dan heb je nog een klein eilandje en vanaf daar kun je de 3de boot ook zien en snipen maar
dan snel op de boot iedereen neerknallen bom planten en terug gaan (ik heb in dit geval een jacht gepakt en ben terug gevaren)
wow dat duurt nog ff.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:57 schreef Wiehoe het volgende:
rond de 20 procent kreeg ik San Fierro erbij
Waar staan die files opgeslagen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:06 schreef Bluurgh het volgende:
en ik heb de radiostations van VC in het userchannel gezet, heerlijk! echt stukken beter
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:14 schreef Dark_Killah het volgende:Vond hem juist veel makkelijker dan op de PS2, na twee keer proberen had ik hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sproggel, je hebt mail![]()
Vroeg ik me ook af, wou via het kanaal zo op airport van San Fierro komen. Volgens mij is dat alleen sceneryquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef DrDentz het volgende:
kun je in het spel ook op ladder klimmen? ik wil omhoog klimmen langs een ladder maar hij blijft er niet aan hangen :s
oh die, jah die vond ik wel grappigquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, die missie die daarna komt is nog lekkerder, moet je weer dat schip op, maar nu heb je geen guns enzovoorts, en al die guards..
Aan de andere kant zit een steigerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:29 schreef DrDentz het volgende:
ja daar zwem ik nu rond maar waarom kan die kerel nou niet een laddertje opklimmen![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar staan die files opgeslagen?
Hmm geen Pro Evo dusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:25 schreef HomerJ het volgende:
Pfff me Xbox is 2 dagen weg voor reparatie, nu kan ik geen GTA : San Andreas spelen en verveel ik me dood. Je weet pas hoe vet het is als het er niet is
ff op die machines kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:13 schreef Hellrazor het volgende:
waar kan je nou die paardenrace doen ?
want als ik naar de plaats in de op ga dan zie ik daar niks :S
Het probleem als ik een nieuwe videokaart koop is dat ik dan ook nieuwe tvkaart moet kopen zit nu in 1. Meer geheugen heeft dus geen nut?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:55 schreef Louterman het volgende:
Ik heb nu ook SA, maar ik heb als videokaart de Geforce FX 5200, ik heb ook 512 ram, maar als ik nu hoge settings doe gaat hij happeren, kan ik dit oplossen door meer ram of moet ik toch echt geloven aan een nieuwe videokaart?
Ook heb ik last van dat ik sommige mannetjes doorzichtig zie.
Op de machines kijken zeggen ze,.. moet ook nog kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:13 schreef Hellrazor het volgende:
waar kan je nou die paardenrace doen ?
want als ik naar de plaats in de op ga dan zie ik daar niks :S
Hartstikke bedankt Unstoppable!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:19 schreef Unstoppable het volgende:
Sproggel, je hebt mail, het is gelukt
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:07 schreef Bananenman het volgende:
Zeg, als ik kleding uit/aan wil trekken, moet ik dan helemaal terug naar Los Santos? Zit nu in San Fierro maar die zonnebril hangt me de strot uit, ik wil hem afzetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:07 schreef Bananenman het volgende:
Zeg, als ik kleding uit/aan wil trekken, moet ik dan helemaal terug naar Los Santos? Zit nu in San Fierro maar die zonnebril hangt me de strot uit, ik wil hem afzetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- ga naar je eigen huis(en) en dan naar de kleedkamer, vervolgens remove item, shades =
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Ik heb in San Fierro alleen die garage en die shop van Zeroquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:50 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
- ga naar je eigen huis(en) en dan naar de kleedkamer, vervolgens remove item, shades =
![]()
koop dan een nieuw huisquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb in San Fierro alleen die garage en die shop van Zero
Dat kan ik wel. Ik heb er alleen geen geld voorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:54 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
als je nog geen huizen kan kopen daar, dan ben je nog niet ver genoeg
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:19 schreef Repeat het volgende:
Is het nou beter om je fat helemaal op 0 te hebben, of het balkje toch op ongeveer 1/3 gevuld te hebben oid? Heb het idee dat mn sex appeal verdwenen is toen ik van 1/3 fat naar 0 ging.
yep de autorijschool leraresquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:30 schreef Wiehoe het volgende:
Er is een vriendin in het spel die van dikke mannen houd volgensmij
Het is eigenlijk alleen van belang voor je prestaties tijdens het rennen en springen en om vriendinnen te krijgen. Elke vriendin wil weer wat anders. De een wil wel vet en geen spieren terwijl een ander juist andersom wil en alles daar tussen in.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:19 schreef Repeat het volgende:
Is het nou beter om je fat helemaal op 0 te hebben, of het balkje toch op ongeveer 1/3 gevuld te hebben oid? Heb het idee dat mn sex appeal verdwenen is toen ik van 1/3 fat naar 0 ging.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:12 schreef Chriz2k het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:23 schreef Unstoppable het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:12 schreef Chriz2k het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Als ik daar kom maak ik er een save van zodat ik dat altijd nog een keer opnieuw kan meemaken
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Hehe m'n neger ziet er bijna hetzelfde uit, ipv een blauw hempje heeft die een wittequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:35 schreef ElmarO het volgende:
Mijn auto is half in een gebouw geparkeerd
[[url=http://img199.echo.cx/img199/8034/naamloos1kopie1bh.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:12 schreef Chriz2k het volgende:jij speelt ziekelijk veel zeg! mij duurde het een maand ofzo (misschien 2,3 week) om zover te komen op de ps2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb eigenlijk bijna niks gekocht. Dus dit is voor merendeel geld van de missie's die ik tot nu toe heb gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Hehe m'n neger ziet er bijna hetzelfde uit, ipv een blauw hempje heeft die een witte
Trouwens, hoe kom je aan zoveel geld![]()
Zit nu op 25 uur...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:39 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
jij speelt ziekelijk veel zeg! mij duurde het een maand ofzo (misschien 2,3 week) om zover te komen op de ps2![]()
thnx, ik heb het vaak met regen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:40 schreef Pecker het volgende:
Voor de mensen met de pc versie die missend geluid hebben:
Ga naar start -> uitvoeren ->dxdiag Ga vervolgens naar audio en zet de acceleration op basic...probleem weg
ja dat liet mijn broertje me vandaag zien op de ps2quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:40 schreef Drifter__ het volgende:
Is het waar, dat wanneer je de weapon skill-balkje helemaal vol hebt, met 2 wapens tegelijk kan schieten ?
je weet natuurlijk ook precies wat je moet doen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:50 schreef Unstoppable het volgende:
PC versie is volgens mij veel makkelijker dan de PS2 versie. Bij de PS2 zat ik na 60 uur op 80%, nu na 16 (ofzo) op 50%.
yep en mee geredenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:59 schreef Knoekie het volgende:
[afbeelding]
Iemand deze auto al een keer gezien?
Ik zit nu btw op 47%
Hij rijd wel lekker ja. Meteen in garage gezet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:02 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
yep en mee geredendie wagen is gewoon te vet !
Wat lukt er dan niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef B_BOY het volgende:
die missie met dat huis waar je dat ding in die geluidstudio moet gaan halen is hoerig. die vink niet vet. (heb hem al 10 keer geprobeerd en nog niet gelukt) doe nu nog 1 poging en anders ga ik slapen. iemand tips?
ik denk dat hij/zij daar al voorbij isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:01 schreef Cerbie het volgende:
Nog niet gezien, gemod?
Die groene S op je kaart, is van de driving school? Die is bij mij rood, heb wel alle challenges gehaald op brons of hoger (nog niet 100% goud)
Dat is de Slamvan, staat ook op de exportlist geloof ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:59 schreef Knoekie het volgende:
[afbeelding]
Ik zit nu btw op 48,03% na 18.43 uur spelen
ja idd gewoon een beetje manhunt-achtig sluipen en guard killen, lyrics stelen en klaarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:04 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Wat lukt er dan niet?
Ik vond hem best simpel eigenlijk.
jah ik ben er te lomp voor denk ik. word vaak na het zwembad gepakt. heb geen armour of niets. dus 3 kogels raak en ik ben er geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:04 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Wat lukt er dan niet?
Ik vond hem best simpel eigenlijk.
waar heb je die gezien/waar kan je die vooral vinden?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:59 schreef Knoekie het volgende:
[afbeelding]
Ik zit nu btw op 48,03% na 18.43 uur spelen
Jij moet geen Splinter Cell spelenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jah ik ben er te lomp voor denk ik. word vaak na het zwembad gepakt. heb geen armour of niets. dus 3 kogels raak en ik ben er geweest.
Achter zo'n bewaker staan, Rechtermuisknop ingedrukt houden, en dan linker muisknop indrukken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:07 schreef DrDentz het volgende:
hoe kun je zo'n silent kill doen dan, als ik begin met steken draait ie gast zich om en slaat alarm![]()
Op de X-Box ist net zoals schieten eerst locken en dan vlakbij ramt ie zn mes het nek in en met Silenced Pistol ist helemaal tofquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:07 schreef DrDentz het volgende:
hoe kun je zo'n silent kill doen dan, als ik begin met steken draait ie gast zich om en slaat alarm![]()
Boxvillequote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:09 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Jij moet geen Splinter Cell spelen, maar iemand antwoord op mn vraag hoe de 'inbraakauto' heet
Ik kom hem wel eens tegen als ik in een lowrider wat rondscheur, in dat mexico gedeelte.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:08 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
waar heb je die gezien/waar kan je die vooral vinden?
Check je mail..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:18 schreef B_BOY het volgende:
gvd kutje nou weer niet gelukt. ikke die missie doen wil ik weg gaan verneukt het nog. ik ben al begonnen met schieten want er komen wachten aan. komen er 3 tegelijk heb ik er 2 kapot moet ik herladen 1 kogel krijg ik in me lijf benk dood :S ik word der schijtziek van heb die missie al te vaak gedaan. iemand die em ff snel voor me kan doen?
in los santos? en je link werkt nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:18 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik kom hem wel eens tegen als ik in een lowrider wat rondscheur, in dat mexico gedeelte.
En als je met de exportlist bezig bent, staat ie redelijk rechtsonderin, kijk maar op deze map:
http://db.gamefaqs.com/co(...)o_sa_vehicle_loc.png
In nieuwe browser de link even plakken, hier doet ie het gewoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:22 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
in los santos? en je link werkt niet![]()
ik ben een lompe gangsta maaien, en hakken en doodslaan. niet sluipen en kruipen. een echte man kruipt niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:23 schreef DrDentz het volgende:
hmm, als je daar al vastloopt, voorspelt het niet veel goeds voor je gangstah carriere![]()
...................................Slamvan.....................................quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:22 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
in los santos? en je link werkt niet![]()
ok dank je wel ik zal m morgen eens opzoeken en een screenie van makenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:27 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
...................................Slamvan.....................................
Picture: http://www.g-unleashed.com/files/16_vehicle_slamvan.jpg
Info: Lowrider Pickup truck
Parked Locations:
*Behind the sex shop just north of the airport in El Corona, Los Santos.
Spawn Locations:
* Downtown, Los Santos
* The Strip, Las Venturas
In je Documents en Settings volgens mijquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:31 schreef B_BOY het volgende:
waar vind ik mijn save-game? onder welke naam?
Daar ben ik nu ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:35 schreef ThA_DeViL het volgende:
wat een klote missie dat je die heli neer moet maaien met een Rocket Launcher
ik zou niet weten hoe ik t moet doen, ik achtervolg hem, dan stap ik uit.....quote:
gevonden thnx.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
In je Documents en Settings volgens mij
Makkelijk. Rij meteen naar het einde van het rechte stuk uiteindelijk zal hij daar even blijven hangen. Makie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:37 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe ik t moet doen, ik achtervolg hem, dan stap ik uit.....
dag heli, is ie weer een kilometer verder
okee, bedankt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:41 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Makkelijk. Rij meteen naar het einde van het rechte stuk uiteindelijk zal hij daar even blijven hangen. Makie.
ontelbaar veel. serieusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:29 schreef sjeppert het volgende:
morgenavond dan ook eindelijk SA in mijn bezit![]()
hoeveel missies telt het spel ongeveer ??
Heb hem gehaald. Aan het einde van de snelweg had ik hem.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:37 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe ik t moet doen, ik achtervolg hem, dan stap ik uit.....
dag heli, is ie weer een kilometer verder
vul gewoon OHDUDE inquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Heb hem gehaald. Aan het einde van de snelweg had ik hem.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:11 schreef SHERMAN het volgende:
[[url=http://img94.echo.cx/img94/5436/sa14us1.th.jpg]afbeelding][/URL] :p
Ik heb die al helemaal gepimpt, is wel een leuke kar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:33 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
ok dank je wel ik zal m morgen eens opzoeken en een screenie van maken(ik ga nu slapen
)
Gedurende happy hour heb je geen trucje nodigquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:04 schreef MMaRsu het volgende:
Alsjeblieft jongens
Remember, 1 file per minuut uur. Hier zijn ecter trucjes voor om dit te omzeilen, maar daar moet je zelf maar achterkomen.
http://rapidshare.de/file(...)ction.part1.rar.html
http://rapidshare.de/file(...)ction.part2.rar.html
http://rapidshare.de/file(...)ction.part3.rar.html
http://rapidshare.de/file(...)ction.part4.rar.html
http://rapidshare.de/file(...)ction.part5.rar.html
http://rapidshare.de/file(...)ction.part6.rar.html
http://rapidshare.de/file(...)ction.part7.rar.html
http://rapidshare.de/file(...)ction.part8.rar.html
En nu maar eens naar bedquote:Right now our RapidShare Happy-Hours are from 03:00 CET to 05:00 CET
Ik kwam gisteren na een stukje zwemmen een politiebootje tegen die ergens lag te dobberen. Niemand erin, niemand te zien, dus ik denk: "ik leen 'em even". Heb ik opeens 4 sterren en het halve leger wat achter me aan zitquote:Op woensdag 15 juni 2005 03:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Net een stukje gevaren, met een shotgun de gast in de boot overhoop geschoten en daarna zijn bootje overgenomen.
Met een helicopter naar een sprayshop?quote:Op woensdag 15 juni 2005 03:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren na een stukje zwemmen een politiebootje tegen die ergens lag te dobberen. Niemand erin, niemand te zien, dus ik denk: "ik leen 'em even". Heb ik opeens 4 sterren en het halve leger wat achter me aan zit
Gelukkig heb ik me eruit weten te redden door met de boot het land op te knallen, daar een helicopter te jatten om mee naar een sprayshop te vliegen. Toen was alles weer goed
Nee, movie van 350 mb die bij de Ost zitquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:57 schreef Ondergrond het volgende:
Wat is dat, OST ?
Ach joh das nog niks.... ik moet die big smoke e.d. achterna fietsen... helemaal in het begin en dat gaat nog steeds misquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Whehe moeilijk hoor, fietsenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach joh das nog niks.... ik moet die big smoke e.d. achterna fietsen... helemaal in het begin en dat gaat nog steeds mis![]()
![]()
![]()
Best wel.... had er in real-life minder moeite mee.quote:
Ja.. maar waar het politieburo isquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:39 schreef Steve-O het volgende:
Waar vind ik die dildo in 1 of ander poltie bureau toch ?
Ja, maar dat kan mij niet schelen, meestal krijg je bij een missie wel wapens. Ik houd het ghettoquote:
Ik nog steeds 0 keerquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:52 schreef Niwa het volgende:
Hoe vaak zijn jullie al gearresteerd?
Ik 11 keer.
2 seconden... ik liep de winkel binnen, ik betaalde (zoals een echte gangsta cash uiteraardquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:20 schreef Harmen1984 het volgende:
Hebben jullie het spel toevallig bij GCshop.nl gekocht?
Ik heb 'm maandagochtend besteld (Xbox), maar de orderstatus staat nu nog steeds op "in behandeling"...
Ik word gek!
Hoe lang duurde het bij juliie??
Bedankt. Vanavond maar downloaden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:04 schreef MMaRsu het volgende:
Alsjeblieft jongens
Remember, 1 file per minuut uur. Hier zijn ecter trucjes voor om dit te omzeilen, maar daar moet je zelf maar achterkomen.
http://rapidshare.de/file(...)ction.part1.rar.html
http://rapidshare.de/file(...)ction.part2.rar.html
http://rapidshare.de/file(...)ction.part3.rar.html
http://rapidshare.de/file(...)ction.part4.rar.html
http://rapidshare.de/file(...)ction.part5.rar.html
http://rapidshare.de/file(...)ction.part6.rar.html
http://rapidshare.de/file(...)ction.part7.rar.html
http://rapidshare.de/file(...)ction.part8.rar.html
geen dag. Heen naar FRS en terugquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:20 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik heb 'm maandagochtend besteld (Xbox), maar de orderstatus staat nu nog steeds op "in behandeling"...
Ik word gek!
Verschilt per bank, maar ligt volgens mij ook aan de bui van GCShop.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:20 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik word gek!
Precies, that's the spiritquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:58 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan mij niet schelen, meestal krijg je bij een missie wel wapens. Ik houd het ghetto.
Ben 1x gearresteerd, dat omdat ik niet steeds die vervelende uitleg er van wil hebben.. zo ook bij een ziekenhuis.quote:
een echt gangsta heeft geen cash. die neemt hem gewoon meequote:Op woensdag 15 juni 2005 10:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
2 seconden... ik liep de winkel binnen, ik betaalde (zoals een echte gangsta cash uiteraard)
en liep weer de winkel uit.... iets duurder maar a whole lot less frustration![]()
Een echte gangsta zegt ook niet dat ie gangsta is... die weet dat gewoon....quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
een echt gangsta heeft geen cash. die neemt hem gewoon mee![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
een echt gangsta heeft geen cash. die neemt hem gewoon mee![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:46 schreef Roellie80 het volgende:Duur geintje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:54 schreef PhoenixFR het volgende:
Vriendinnen, who needs them...
Mijn vriending in San Fierro afgeknald, wat een tyfushoer was dat...
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben 1x gearresteerd, dat omdat ik niet steeds die vervelende uitleg er van wil hebben.. zo ook bij een ziekenhuis.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:54 schreef PhoenixFR het volgende:
Vriendinnen, who needs them...
Mijn vriending in San Fierro afgeknald, wat een tyfushoer was dat...
Die was makkelijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:29 schreef SHERMAN het volgende:
Longinhoud te klein, die missie van Zero met zijn vliegtuigje is kut. En bij zo'n andere gozer moet ik iemand redden van het vliegveld maar als ik aan kom gereden schieten ze hem dood ofzo.
Dan zit ik op hetzelfde punt als jou.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:29 schreef SHERMAN het volgende:
Longinhoud te klein, die missie van Zero met zijn vliegtuigje is kut. En bij zo'n andere gozer moet ik iemand redden van het vliegveld maar als ik aan kom gereden schieten ze hem dood ofzo.
Moet je gewoon het vliegveld op rijden en dan wat richtingen proberen tot de "Signaal" balk blauwer word.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan zit ik op hetzelfde punt als jou.
Ja die vliegtuigjes zijn flink irri.
En die vent oppikken van het vliegveld weet niet waar die zit.
Ik zit nu bij die 2de, dat ik met zo'n vliegtuigje moet rond vliegen om wat van die leveranciers te killen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Die was makkelijkDie met de RC shop
3 missies, en alles in 1 x
Kan je ook meteen door rijden naar het vliegveld?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Moet je gewoon het vliegveld op rijden en dan wat richtingen proberen tot de "Signaal" balk blauwer word.
Eerst nog de andere.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kan je ook meteen door rijden naar het vliegveld?
Of moet je eerst nog naar die andere lokaties?
Ook nog mee bezig, al 6 keer gedaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zit nu bij die 2de, dat ik met zo'n vliegtuigje moet rond vliegen om wat van die leveranciers te killen.
Dat is nog wel te doen. Gewoon dat ding laag laten vliegen of rijden en ongeveer richting de koerier schieten. Dood gaan ze erg snel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:47 schreef Cheiron het volgende:
Landen vlakbij een leverancier. Met q en e naar hem toe taxieen, en schieten. Als hij dood is, opstijgen en naar de volgende. Zo had ik hem in 1 keer
Je hebt tijd genoeg, die straaljagers komen alleen als je op de radar zichtbaar bent (het balkje helemaal gevult). Je kunt gewoon over zee, dus eigenlijk de buitenste rand van de kaart volgen. Je kunt makkelijk laag vliegen en je bent onzichtbaar op de radar. Dus geen straaljagers, pakje droppen en zelfde weg terugquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:01 schreef ThA_DeViL het volgende:
het vliegen valt op zich wel mee, alle lessen dik gehaald
alleen die missie met dat pakje droppen, ik word helemaal nerveus van die straaljagers achter me en die raketten die om me oren vliegen.....
dus het landen gaat dan nog wel eens mis
thnx, ik met m'n domme kop gin gewoon recht over de bergenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:06 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Je hebt tijd genoeg, die straaljagers komen alleen als je op de radar zichtbaar bent (het balkje helemaal gevult). Je kunt gewoon over zee, dus eigenlijk de buitenste rand van de kaart volgen. Je kunt makkelijk laag vliegen en je bent onzichtbaar op de radar. Dus geen straaljagers, pakje droppen en zelfde weg terug
Ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:41 schreef masterr112 het volgende:
ik zit nu bij die missie dat je naar dat motel moet,, omdat ze die families gaan herenigen,, maar ga al vrij snel dood,, zijn er nog tips of niet?
Proberen zoveel mogelijk er strak naast te rijden en ook als ie zegt take the high road gelijk na het obstakel weer naar beneden duiken en dan moettie te doen zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:41 schreef Ruis het volgende:, ik haal die missie waar je met big-smoke op een brommer de 4 mexicanen van de trein moet schieten, als ik de trein blijf volgen overleeft er altijd één gast op die trein, en als ik probeer op de trein te komen via dat motel (?), val ik er weer vanaf voordat ik al die gasten dood heb.
. en dat is nu de laatste missie die ik kan doen, voor de rest heb ik alles al gedaan van die OG missies e.d.
Nou.. no-time waarschijnlijk niet (wat issie geinstalleerd, 4.5 gig ofzo?)quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:37 schreef Verbal het volgende:
Yo mofos... ik heb hem ook en vanavond als ik thuis ben staat 'ie in no-time]op mijn harde schijf.
V.
Ik vond hem juist vrij makkelijk, op de PS2 had ik ook steeds te weinig fuel. Nu was ik klaar met de missie, net nadat zero zei dat ik nog maar een halve tank brandstof hadquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:30 schreef numero_uno het volgende:
Gister ook weer lekker doorgegaan met die RC missies van Zero en kan die 2e gewoon niet halen
telkens te weinig brandstof...en die missie op dat vliegveld met dat signaal is niet zo bijster moeilijk gewoon beetje rondtoeren want als je een beetje snel rijdt heb je echt nog wel iets van 2 minuten ofzo omdat signaal te tracken. Maar volgens mij rijdt ie vlakbij het water in het midden. Ongeveer als je de toegangsweg tot t vliegveld zou doortrekken in die richting..
Daarnaast me tot vervelens toe nog gezocht naar zo'n inbraakvan maar kan m nergens vinden
En het beste flimpje blijft die van de missie 'Drive Thru' als die Big Smoke gaat bestellen![]()
Strak ernaast rijden, hoe bedoel je, ik probeer altijd iets meer naar rechts te rijden, omdat die lul anders helemaal niets raakt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Proberen zoveel mogelijk er strak naast te rijden en ook als ie zegt take the high road gelijk na het obstakel weer naar beneden duiken en dan moettie te doen zijn
probeer zoveel mogelijk op het grind naast het rechter spoor te rijden en dan recht naast hun..quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:41 schreef Ruis het volgende:, ik haal die missie waar je met big-smoke op een brommer de 4 mexicanen van de trein moet schieten, als ik de trein blijf volgen overleeft er altijd één gast op die trein, en als ik probeer op de trein te komen via dat motel (?), val ik er weer vanaf voordat ik al die gasten dood heb.
. en dat is nu de laatste missie die ik kan doen, voor de rest heb ik alles al gedaan van die OG missies e.d.
meteen naar binnen en dan rustig gebukt alles uitkammenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:41 schreef masterr112 het volgende:
ik zit nu bij die missie dat je naar dat motel moet,, omdat ze die families gaan herenigen,, maar ga al vrij snel dood,, zijn er nog tips of niet?
Die heb ik in 2 keer gehaald. Vond ze dit keer best wel gaan. Ik had dit keer tenminste het vliegen redelijk snel door.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef SHERMAN het volgende:
Damn heb die leveranciers gekilled maar die volgende is ook vrij kut eigenlijk.
ja hoor? zeg dat dan meteen, ik mar schieten op die gasten :pquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:28 schreef numero_uno het volgende:
je kan ze er ook vanaf jatten vlakbij rijden en dan op B drukken
ik had een motor, ik heb het als volgt gedaan:quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe hebben jullie die missie waarbij je een gast moet killen en fotograferen gedaan? Tis op die berg, vlakbij dat kleine dorpje....
Dat wordt ook meteen verteld wanneer je op de motor stapt..quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:29 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
ja hoor? zeg dat dan meteen, ik mar schieten op die gasten :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Toen even de boot stil gelegd en een raket afgeschoten, dat werkte ook redelijk effectief
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:31 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat wordt ook meteen verteld wanneer je op de motor stapt..
overigens had ik hetzelfde probleem toen ik een vaar-by moest doen bijEr naast varen en dan schieten werkt ook. Die boot gaat supersnel naar de klote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Toen even de boot stil gelegd en een raket afgeschoten, dat werkte ook redelijk effectief
Alleen heb ik 2x gehad dat als ik aan wal kwam ik 4 sterren had. Spel klopt niet helemaal dus.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
het ging erom dat hij geen gun meer had (of geen kogels)quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er naast varen en dan schieten werkt ook. Die boot gaat supersnel naar de klote.
Alleen heb ik 2x gehad dat als ik aan wal kwam ik 4 sterren had. Spel klopt niet helemaal dus.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:31 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat wordt ook meteen verteld wanneer je op de motor stapt..
overigens had ik hetzelfde probleem toen ik een vaar-by moest doen bijb heeft geen functie hier? er staat lctrl dat ik ze moet oppakken, maar dan schiet ik alsnog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Toen even de boot stil gelegd en een raket afgeschoten, dat werkte ook redelijk effectiefdj zijn is kewl ;)
Dus niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
het ging erom dat hij geen gun meer had (of geen kogels)
Die 4 sterren komt omdat je dan waarschijnlijk in een "verboden" stuk van de map zit.
Wat een gezeurquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:29 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
ik had een motor, ik heb het als volgt gedaan:
auto afsnijden zodat hij van het weggetje afrijd (met geluk kwam ie op zn kop) hij kroop eruit, dan met de motor 8er het ventje aan, schiet m voor zn flikker en maak een foto. Thats it.
Je moet er erg erg dicht naast rijden, dan komt het dacht ik ook in beeld te staan, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:42 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
b heeft geen functie hier? er staat lctrl dat ik ze moet oppakken, maar dan schiet ik alsnog?
Besturing is zwaar goed op PC, behalve van het fietsje danquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:57 schreef nicket84 het volgende:
Ik vind hem op de pc zwaar klote besturen.. ZEker met fietsen (evenwicht houden voor wheelies, en ook nog een trappen)
Ik houd het op de xbox.. Speelt 10x beter !
Vooral grappig als je met die harverster over de boeren heen rijd, allemaal pakjes ledenmaten in plaats van hooi pakjesquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:51 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ben nu een harvester aan het stelen van een stel aggresieve boeren. Nu ik die andere steden erbij heb gekregen ben ik het overzicht wel een beetje kwijt. Ik ben zo nu en dan een half uur bezig met rondrijden.
IDDquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Vooral grappig als je met die harverster over de boeren heen rijd, allemaal pakjes ledenmaten in plaats van hooi pakjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |