Hij is wel coolquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
Aaah ik hoor Big Smoke op de radio. De klootzak! "Keep the cities drugfree"
Een spel, geschikt voor 3+quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
GODVERDOMME wat haat ik die kutmissie met die monster truck! Ik ben gvd al 6x met die auto over de kop geflikkerd, en nu val ik verdomme van een brug af in het water![]()
![]()
Dat is inderdaad frusterend.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
GODVERDOMME wat haat ik die kutmissie met die monster truck! Ik ben gvd al 6x met die auto over de kop geflikkerd, en nu val ik verdomme van een brug af in het water![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een map gemaakt in mijn User files ofzo maar dan gebeurt er niks..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:31 schreef satecl het volgende:
kan je ook meerdere radiozenders maken...?
want ik wil een zender met punk rock en eentje met ned hiphop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, ik hou het ook niet meer bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:44 schreef Kletz het volgende:
damn wat gaan die topics hard..
Duiken totdat je bijna kapot gaat, naar boven, longen laten vullen, en dit repeteren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:47 schreef CosmoNut het volgende:
Inderdaad DK hoeveel long in houd moet je hebben (en hoe train je die)
Jup.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:50 schreef CosmoNut het volgende:
oh ik zie het al 25 %
Heeft geen zin, ook al spray je 100 keer, komen gelijk die sterren terug...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:41 schreef Cheiron het volgende:
Tyfuskuthoerenspel! Eindelijk pier 69 gehaald, na 5 minuten in het verkeerde deel van de stad, dus het hele leger achter mij aan, eindelijk bij een sprayn paint, loopt dat kutspel vast!!
okquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jup.![]()
Enne, die missie is echt vet, maar ben bijna dood nu.
Kan ik dalijk weer opnieuw beginnen.
De uitbetaling is x tegen 1. Is 1 100k, dan krijg je x100k uitbetaald. Normaal gesproken zou het paard met een kleine x een grotere kans hebben om te winnen, echter in dit spel heb ik daar geen logica in gevonden. Gewoon saven, alles inzetten op de hoogste uitbetaling en hopen dat het goed gaat...Is dat nou zo moeilijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:11 schreef SuperUli het volgende:
Hoe werkt dat paardenrace gelul precies? Ik gok elke keer op de verkeerde, of zit er totaal geen logica in en moet je maar geluk hebben?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:17 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
De uitbetaling is x tegen 1. Is 1 100k, dan krijg je x100k uitbetaald. Normaal gesproken zou het paard met een kleine x een grotere kans hebben om te winnen, echter in dit spel heb ik daar geen logica in gevonden. Gewoon saven, alles inzetten op de hoogste uitbetaling en hopen dat het goed gaat...Is dat nou zo moeilijk![]()
Gewoon vaak proberen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:11 schreef SuperUli het volgende:
Hoe werkt dat paardenrace gelul precies? Ik gok elke keer op de verkeerde, of zit er totaal geen logica in en moet je maar geluk hebben?
Ik draai het op een pauper systeem, maar ik heb gemerkt dat de AA wijzigingen pas werken als je het spel opnieuw opstart.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Verder zie ik ook geen verschil met AA op 1 2 of 3 en AA uit.
Bug in spel ?
Eh 10 minuutjes, je hoeft ook geen 25% precies, ik gok iets van 20% ofzo.. het valt reuze mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:11 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
okff duiken dan maar hoelang heb je erover gedaan? (tot de 25% komen met longinhoud)?
Ja, die missie die daarna komt is nog lekkerder, moet je weer dat schip op, maar nu heb je geen guns enzovoorts, en al die guards..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:37 schreef ThA_DeViL het volgende:
eindelijk die missie van die blinde chinees gehaald (die waarvoor je moet duiken)...
heel simpel, je haalt een sniper (maakt niet uit waar), je duikt door die rotsen....... gaat aan het eind op die rotsen en snipe dan de eerste guards op die 2 jachten neer, dan heb je nog een klein eilandje en vanaf daar kun je de 3de boot ook zien en snipen maar
dan snel op de boot iedereen neerknallen bom planten en terug gaan (ik heb in dit geval een jacht gepakt en ben terug gevaren)
wow dat duurt nog ff.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:57 schreef Wiehoe het volgende:
rond de 20 procent kreeg ik San Fierro erbij
Waar staan die files opgeslagen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:06 schreef Bluurgh het volgende:
en ik heb de radiostations van VC in het userchannel gezet, heerlijk! echt stukken beter
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:14 schreef Dark_Killah het volgende:Vond hem juist veel makkelijker dan op de PS2, na twee keer proberen had ik hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sproggel, je hebt mail![]()
Vroeg ik me ook af, wou via het kanaal zo op airport van San Fierro komen. Volgens mij is dat alleen sceneryquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef DrDentz het volgende:
kun je in het spel ook op ladder klimmen? ik wil omhoog klimmen langs een ladder maar hij blijft er niet aan hangen :s
oh die, jah die vond ik wel grappigquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, die missie die daarna komt is nog lekkerder, moet je weer dat schip op, maar nu heb je geen guns enzovoorts, en al die guards..
Aan de andere kant zit een steigerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:29 schreef DrDentz het volgende:
ja daar zwem ik nu rond maar waarom kan die kerel nou niet een laddertje opklimmen![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar staan die files opgeslagen?
Hmm geen Pro Evo dusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:25 schreef HomerJ het volgende:
Pfff me Xbox is 2 dagen weg voor reparatie, nu kan ik geen GTA : San Andreas spelen en verveel ik me dood. Je weet pas hoe vet het is als het er niet is
ff op die machines kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:13 schreef Hellrazor het volgende:
waar kan je nou die paardenrace doen ?
want als ik naar de plaats in de op ga dan zie ik daar niks :S
Het probleem als ik een nieuwe videokaart koop is dat ik dan ook nieuwe tvkaart moet kopen zit nu in 1. Meer geheugen heeft dus geen nut?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:55 schreef Louterman het volgende:
Ik heb nu ook SA, maar ik heb als videokaart de Geforce FX 5200, ik heb ook 512 ram, maar als ik nu hoge settings doe gaat hij happeren, kan ik dit oplossen door meer ram of moet ik toch echt geloven aan een nieuwe videokaart?
Ook heb ik last van dat ik sommige mannetjes doorzichtig zie.
Op de machines kijken zeggen ze,.. moet ook nog kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:13 schreef Hellrazor het volgende:
waar kan je nou die paardenrace doen ?
want als ik naar de plaats in de op ga dan zie ik daar niks :S
Hartstikke bedankt Unstoppable!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:19 schreef Unstoppable het volgende:
Sproggel, je hebt mail, het is gelukt
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:07 schreef Bananenman het volgende:
Zeg, als ik kleding uit/aan wil trekken, moet ik dan helemaal terug naar Los Santos? Zit nu in San Fierro maar die zonnebril hangt me de strot uit, ik wil hem afzetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:07 schreef Bananenman het volgende:
Zeg, als ik kleding uit/aan wil trekken, moet ik dan helemaal terug naar Los Santos? Zit nu in San Fierro maar die zonnebril hangt me de strot uit, ik wil hem afzetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- ga naar je eigen huis(en) en dan naar de kleedkamer, vervolgens remove item, shades =
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Ik heb in San Fierro alleen die garage en die shop van Zeroquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:50 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
- ga naar je eigen huis(en) en dan naar de kleedkamer, vervolgens remove item, shades =
![]()
koop dan een nieuw huisquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb in San Fierro alleen die garage en die shop van Zero
Dat kan ik wel. Ik heb er alleen geen geld voorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:54 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
als je nog geen huizen kan kopen daar, dan ben je nog niet ver genoeg
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:19 schreef Repeat het volgende:
Is het nou beter om je fat helemaal op 0 te hebben, of het balkje toch op ongeveer 1/3 gevuld te hebben oid? Heb het idee dat mn sex appeal verdwenen is toen ik van 1/3 fat naar 0 ging.
yep de autorijschool leraresquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:30 schreef Wiehoe het volgende:
Er is een vriendin in het spel die van dikke mannen houd volgensmij
Het is eigenlijk alleen van belang voor je prestaties tijdens het rennen en springen en om vriendinnen te krijgen. Elke vriendin wil weer wat anders. De een wil wel vet en geen spieren terwijl een ander juist andersom wil en alles daar tussen in.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:19 schreef Repeat het volgende:
Is het nou beter om je fat helemaal op 0 te hebben, of het balkje toch op ongeveer 1/3 gevuld te hebben oid? Heb het idee dat mn sex appeal verdwenen is toen ik van 1/3 fat naar 0 ging.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:12 schreef Chriz2k het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:23 schreef Unstoppable het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:12 schreef Chriz2k het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Als ik daar kom maak ik er een save van zodat ik dat altijd nog een keer opnieuw kan meemaken
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Hehe m'n neger ziet er bijna hetzelfde uit, ipv een blauw hempje heeft die een wittequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:35 schreef ElmarO het volgende:
Mijn auto is half in een gebouw geparkeerd
[[url=http://img199.echo.cx/img199/8034/naamloos1kopie1bh.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:12 schreef Chriz2k het volgende:jij speelt ziekelijk veel zeg! mij duurde het een maand ofzo (misschien 2,3 week) om zover te komen op de ps2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb eigenlijk bijna niks gekocht. Dus dit is voor merendeel geld van de missie's die ik tot nu toe heb gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Hehe m'n neger ziet er bijna hetzelfde uit, ipv een blauw hempje heeft die een witte
Trouwens, hoe kom je aan zoveel geld![]()
Zit nu op 25 uur...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:39 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
jij speelt ziekelijk veel zeg! mij duurde het een maand ofzo (misschien 2,3 week) om zover te komen op de ps2![]()
thnx, ik heb het vaak met regen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:40 schreef Pecker het volgende:
Voor de mensen met de pc versie die missend geluid hebben:
Ga naar start -> uitvoeren ->dxdiag Ga vervolgens naar audio en zet de acceleration op basic...probleem weg
ja dat liet mijn broertje me vandaag zien op de ps2quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:40 schreef Drifter__ het volgende:
Is het waar, dat wanneer je de weapon skill-balkje helemaal vol hebt, met 2 wapens tegelijk kan schieten ?
je weet natuurlijk ook precies wat je moet doen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:50 schreef Unstoppable het volgende:
PC versie is volgens mij veel makkelijker dan de PS2 versie. Bij de PS2 zat ik na 60 uur op 80%, nu na 16 (ofzo) op 50%.
yep en mee geredenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:59 schreef Knoekie het volgende:
[afbeelding]
Iemand deze auto al een keer gezien?
Ik zit nu btw op 47%
Hij rijd wel lekker ja. Meteen in garage gezet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:02 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
yep en mee geredendie wagen is gewoon te vet !
Wat lukt er dan niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef B_BOY het volgende:
die missie met dat huis waar je dat ding in die geluidstudio moet gaan halen is hoerig. die vink niet vet. (heb hem al 10 keer geprobeerd en nog niet gelukt) doe nu nog 1 poging en anders ga ik slapen. iemand tips?
ik denk dat hij/zij daar al voorbij isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:01 schreef Cerbie het volgende:
Nog niet gezien, gemod?
Die groene S op je kaart, is van de driving school? Die is bij mij rood, heb wel alle challenges gehaald op brons of hoger (nog niet 100% goud)
Dat is de Slamvan, staat ook op de exportlist geloof ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:59 schreef Knoekie het volgende:
[afbeelding]
Iemand deze auto al een keer gezien?
Ik zit nu btw op 48,03% na 18.43 uur spelen
ja idd gewoon een beetje manhunt-achtig sluipen en guard killen, lyrics stelen en klaarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:04 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Wat lukt er dan niet?
Ik vond hem best simpel eigenlijk.
jah ik ben er te lomp voor denk ik. word vaak na het zwembad gepakt. heb geen armour of niets. dus 3 kogels raak en ik ben er geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:04 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Wat lukt er dan niet?
Ik vond hem best simpel eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |