Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-cafי. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
kon geen TT verzinnen en alleen [slowchat 92] staat zo standaardquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Godlike02 het volgende:
Naamloos??
Ik vind em wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:03 schreef mschol het volgende:
[..]
kon geen TT verzinnen en alleen [slowchat 92] staat zo standaard
die staat dan genoteeerd voor deel 93??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef JortK het volgende:
[Slowchat Deeltje 92]Opkeplurt met je watskeburt..!!! had mooi geweest
Als het aan mij ligt nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
die staat dan genoteeerd voor deel 93??
Ik heb niks te willenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt nix te willen
Akkoord voor deel 93
JA of jij gaat achter je geraniums (spellingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb niks te willen![]()
Iets met een voetbal en buiten spelen
Ik en sjago?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:10 schreef JortK het volgende:
[..]
JA of jij gaat achter je geraniums (spelling) zitten lekker chagrijnig doen
![]()
het is wel erg rustig zonder #dig jaquote:
FOTO!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:14 schreef Marty26 het volgende:
Wazzzzzup!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met of zonder kledingquote:
Sletje!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:14 schreef Marty26 het volgende:
Wazzzzzup!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Is al door gegeven!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:16 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Met of zonder kleding
Ik zal ff vragen of tats ff fototje maakt het weekend
Allebeiquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:16 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Met of zonder kleding
quote:
Kom nog ff bakkie doen danquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:16 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Met of zonder kleding
Ja voor jou zonderquote:
Kut jij hebt het beter als ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik blijf niet heen en weer rijden![]()
En hier heb ik terras aan het water![]()
![]()
Op zandvoort?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:21 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kut jij hebt het beter als ik
Morgen wel racen en niet vergeten die zooi opteladen![]()
kom gewoon naar aalsmeer is beter alsvaltquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op zandvoort?
Zal even kijken of died kan!
Heb geen failsafequote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef Marty26 het volgende:
[..]
kom gewoon naar aalsmeer is beter alsvalt![]()
HALEN!!quote:
Dealquote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:29 schreef Fwnk het volgende:
Gprima, maar ik denk er aan om hem weer te verkopen
ruilen tegen mn flippo'squote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:42 schreef Fwnk het volgende:
nee, ik een normale kast Veermans
http://members.home.nl/f.schothorst/Server/000_0220.JPG
zonder die schijven in de 5,25 dan
Ik zal eens kijken meschien dat ik het wel haal voor je morgen na werk.....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Red ik niet meer vandaag
Was vandaag bij jou in mn pauze
Morgen ga ik dat ook niet halen!!
5U kost weer zoveel om op te hangenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Wij krijgen hier binnenkort 3 5U servers
Kijken welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:51 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken meschien dat ik het wel haal voor je morgen na werk.....
Ja opzich moet het wel te doen zijn althans ligt er aan of ze het hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kijken wel
en even kijken of ik died kan meeslepen
Even kijken of ik het red!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja opzich moet het wel te doen zijn althans ligt er aan of ze het hebben.
Trouwens MUCO zit bij jou om de hoek!
Ik ga nog even op het terras rokenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:31 schreef BlueCurl het volgende:wat een heerlijk weertje is het buiten
niet hier dushier is het donker. zon staat aan andere kant van het huis...
hehe als ik nu in de zon gaat staan verbrand ik meteenquote:
Joh jij hebt dat ook alquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe als ik nu in de zon gaat staan verbrand ik meteenen de hele aardbol is verblind door mij
Melkflesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe als ik nu in de zon gaat staan verbrand ik meteenen de hele aardbol is verblind door mij
gaan we ons buiten zetten met laptop ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:04 schreef BlueCurl het volgende:
najah moet eens wat meer buiten gaan zijnmaar pc is zo
neh, vandaag al hele dag buiten gezetenmet caaffie
en wat hout opgeschuurd!
mijn schermpie goed te lezen in zoin hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha met laptop naar buiten en beeldscherm is niet meer te lezenof tft schermpje ook meenemen en die op laptop zetten
![]()
enige remedie om het wel te lezen is een parasol erbij doen, dan werkt het vaak welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha met laptop naar buiten en beeldscherm is niet meer te lezenof tft schermpje ook meenemen en die op laptop zetten
![]()
je komt niet buiten vanwege je pc??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:04 schreef BlueCurl het volgende:
najah moet eens wat meer buiten gaan zijnmaar pc is zo
neh, vandaag al hele dag buiten gezetenmet caaffie
en wat hout opgeschuurd!
gewoon niet zo pimpenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
![]()
Ja ze bestaan nog steeds Godtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je komt niet buiten vanwege je pc??![]()
![]()
Je kan je pc meenemen naar buitenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef JortK het volgende:
Ik heb geen notebook dus helemaal nergens last van
nee zelfs dan is mijn scherm erg/te slecht te lezenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
enige remedie om het wel te lezen is een parasol erbij doen, dan werkt het vaak wel
gaan we ons onder de tafel zetten ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
laptop in volle zon ook niet goedgaat ie lekker hard van blazen hier
en daarom wil ik niet eens met pc in de zon zittenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
laptop in volle zon ook niet goedgaat ie lekker hard van blazen hier
Wireless is beterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarom wil ik niet eens met pc in de zon zitten
als ik al een laptop had dan zou ik onder een parasool gaan zitten..
me 25M utp kabel erbij en klaar om te fokken
mar wees blij je kan tenminste buiten zitten..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:55 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb 10 of 15 meter voor als ik buiten zit... wireless hier nog niet ingeburgerd
laptopquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mar wees blij je kan tenminste buiten zitten..
ik heb hier een 19" monitor + pc kast naar buiten te slepen.. 2 verdiepeingen naar beneden
wel als je ook nog een laptop zou moeten kopenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wireless AP/router kost echt nie meer zoveel hoor
bingoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:37 schreef Sjowhan het volgende:
Dan is het idd helemaal duur..
Maargoed, een laptop is tussen de 700 en 900 euro (standaard), wil je een super high performance zit je zo aan de 1500
Van de baas krijgenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:37 schreef Sjowhan het volgende:
Dan is het idd helemaal duur..
Maargoed, een laptop is tussen de 700 en 900 euro (standaard), wil je een super high performance zit je zo aan de 1500
helaas, gaat em niet worden..quote:
heb er driequote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas, gaat em niet worden..
er zijn mensen die een laptop van stage hebbengekregen (en dan hebben we het nog wel over +2.GHZ bakken )
hmm dat sukt.. dan maar sparenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas, gaat em niet worden..
er zijn mensen die een laptop van stage hebbengekregen (en dan hebben we het nog wel over +2.GHZ bakken )
Die van mij crashte nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:02 schreef mschol het volgende:
Windows XP crashen door internet link??
ze zijn weer leuk bezig daar...
iemand heeft een plaatje neergezet waardoor dus je browdser crasht als ie em probeert te laden...
(dus opgepast)
ik zag het idd, slim dat ze zijN!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:02 schreef mschol het volgende:
iemand heeft een plaatje neergezet waardoor dus je browdser crasht als ie em probeert te laden...
(dus opgepast)
bij mij ook niet al scheelt het niet veelquote:
ik heb dat ook al eens gehad op internet. maar enkel IE deed vastlopen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:02 schreef mschol het volgende:
(dus opgepast)
FF en IE werden bij mij erg traag..quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb dat ook al eens gehad op internet. maar enkel IE deed vastlopen.
CPUtijd werd opgeslobbert, vandaar dat het trager werd denkquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
FF en IE werden bij mij erg traag..
ze crashed net niet
alleen nog restartenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Iedereen al zijn windows geupdate met de laatste 7 kritische updates?
En functioneer je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker weer vandaag
Vanmiddag gesprek bij de digros over mijn functioneren
Gisteren alquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Iedereen al zijn windows geupdate met de laatste 7 kritische updates?
Digros Sassenheim, werk in augustus daar 5 jaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Welke digros werk je? Ik heb ook bij digros gewerkt 1,5 jaar
Niet zover bij me vandaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Digros Sassenheim, werk in augustus daar 5 jaar
Ik digros leidschenveenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Digros Sassenheim, werk in augustus daar 5 jaar
geen idee wat we draaien.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik digros leidschenveen
1,5 miljoen omzet in de week draaiden we daar... groente chef is was
ELke dag?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:52 schreef BlueCurl het volgende:
WTF is digros?
ennuh wat een heerlijk wertje weerik hou van zulk soort weer!
ennuh.. zit nu te fokken vanaf de hogeschool van rotterdamwaar ik na de vakante elke dag zal zijn
whoei!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ELke dag?![]()
Een student die er elke dag is![]()
http://www.digros.nlquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:52 schreef BlueCurl het volgende:
WTF is digros?
ennuh.. zit nu te fokken vanaf de hogeschool van rotterdamwaar ik na de vakante elke dag zal zijn
whoei!
daarmee dat je niet reageerd op msnquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:52 schreef BlueCurl het volgende:
WTF is digros?
whoei!
Verdient nog best goed daaro trouwensquote:
Daar is toch topic voor in GC??quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:43 schreef Troel het volgende:
hoi
Edit: ik ben op zoek naar de serie upgrade hier je usericoon, of naar een leuk persoon die mijn [afbeelding] een zonnig hoedje en een zonnebril kan geven
Ik zocht naar update hier je usericon, maar ik heb nu daar gepost...quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef Jump het volgende:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #45 ?
Hmm, misschien moet ik zonnebril in een gewone bril laten veranderen danquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zocht naar update hier je usericon, maar ik heb nu daar gepost...
Ik hoop dat ze het kunnen
Het is ook al tijden geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben. Toen hebben ze mijn Troelicoontje voor de winter verbouwd. Nu is het tijd voor de zomeroutfitquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:04 schreef Jump het volgende:
[..]
die twee topics zijn nu samen in dat topicis al half jaar ofzo
Klopt ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:04 schreef Jump het volgende:
[..]
die twee topics zijn nu samen in dat topicis al half jaar ofzo
Ik wil eigenlijk ook wel is een nieuwequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is ook al tijden geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben. Toen hebben ze mijn Troelicoontje voor de winter verbouwd. Nu is het tijd voor de zomeroutfit
Je maakt het druk!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:09 schreef Sjowhan het volgende:
En weer terug van het werk.. Vanmiddag 1: proberen om een simpel scriptje te maken met asp, zodat het kan lezen en schrijven in een sql-db, en daarnaast me gesprek.. druk weer dus
yup.. kan niet meer per 18-06 slagen, dus ga voor de 30ste van september. hoef ik geen lesgeld te betalenquote:
Dat scheelt weer een beetjequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
yup.. kan niet meer per 18-06 slagen, dus ga voor de 30ste van september. hoef ik geen lesgeld meer te betalen
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:18 schreef Troel het volgende:
<------- Al een stuk beter he?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:34 schreef mschol het volgende:
over half uur mag ik naar huis en morgen vrij
ach ik mag volgende week zo'n beetje in me uppie naar school komen omdat projecten nog niet af zijnquote:
Ik tot 6 uurquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Moet nog tot 5, en daarna terug reizen :S
quote:
Je had shermie ook gewoon kunnen feliciterenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]ja maar.......ja maar.......me scriptie is goedgekeurd enzow, enne......ik hoef nu alleen nog te presenteren!!
![]()
Feli dan ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben al afgestudeerd!en heb me diploma ook al... ben nu wel cursus scheikunde aan het volgen omdat ik daar een leek in ben
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben al afgestudeerd!en heb me diploma ook al... ben nu wel cursus scheikunde aan het volgen omdat ik daar een leek in ben
Dinsdag naar het ziekenhuis voor onderzoek, dokter vond het ook niet echt normaal zeg maar. Heb al gehoord dat er operaties voor dit soort dingen bestaan, met het gevolg dat ik dan wel een jaar op krukken zou moeten lopen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
feli
nog wat resultaten omtrend je knie??
ik ook jar gelee aan mijn knie geopereerd... najah zaterdag een jaar gelee.. en heb er ook nog last van. dus geopereerd worden is ook niet alles (was wel meniscus maar toch) ik heb niet ook geen stevigheid meer en moet ook alles van mijn spieren hebben!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dinsdag naar het ziekenhuis voor onderzoek, dokter vond het ook niet echt normaal zeg maar. Heb al gehoord dat er operaties voor dit soort dingen bestaan, met het gevolg dat ik dan wel een jaar op krukken zou moeten lopen.
Kutquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
Nee
Je moet je diploma dit jaar gehaald hebben
Achquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
was het maar kut.. dan had je er nog wat aan
maar dat zou altijd beter zijn dan wanneer je een grote kans loopt om in een rolstoel terecht te komen ...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dinsdag naar het ziekenhuis voor onderzoek, dokter vond het ook niet echt normaal zeg maar. Heb al gehoord dat er operaties voor dit soort dingen bestaan, met het gevolg dat ik dan wel een jaar op krukken zou moeten lopen.
Je wou toch HLO gaan doen? Of loop ik nu weer maanden achter?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef BlueCurl het volgende:
ben nu wel cursus scheikunde aan het volgen omdat ik daar een leek in ben
Daarvoor heeft ze waarschijnlijk die scheikunde nodigquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je wou toch HLO gaan doen? Of loop ik nu weer maanden achter?
Daarom ook de vraag, mijn geheugen is niet meer zo goedquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Daarvoor heeft ze waarschijnlijk die scheikunde nodig
was het ooit wel zo goed danquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook de vraag, mijn geheugen is niet meer zo goed
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
En nu ophouden!
Twee keer lachen in dig is de max
Jammer dat de search het niet doet, want deel 1 uit deze reeks was eigenlijk het 3de slowchat topic in DIG. Alleen hield die 2-delige reeks op dinsdag 27 augustus 2002 opquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:32 schreef Troel het volgende:
Ik weet al niet eens meer wie er allemaal in de oude groep zitten
In tegenstelling tot sommige andere slowchat reeksen doen we hier alleen aan uitcrowd groepjes. Dus je mag alleen hier posten als je ontkent dat je weet wie hier de vast clique is. Je bent dus geslaagdquote:
ik zal er vast niet inzittenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:32 schreef Troel het volgende:
Ik weet al niet eens meer wie er allemaal in de oude groep zitten
Neem ik nog een koffie danquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige andere slowchat reeksen doen we hier alleen aan uitcrowd groepjes. Dus je mag alleen hier posten als je ontkent dat je weet wie hier de vast clique is. Je bent dus geslaagd
ach..quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wie wel.. in een groep zitten is zo 2003![]()
dat zeker weten, en soms is't nog gezellig ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ach..
er komt hjier wel een vast aantal gebruikers langs, daar kan je van op aan
soms???quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat zeker weten, en soms is't nog gezellig ook
1974quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wie wel.. in een groep zitten is zo 2003![]()
Die ken je toch wel zonder de naamquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden, maar de naam deed me zekerheid geven.. dit is abba
Nee, "men" heeft daar een andere naam voor bedacht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:01 schreef Troel het volgende:
Als ik het wachtwoord heb van dat account is dat dan een kloon van mij?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, "men" heeft daar een andere naam voor bedacht.
is troel Schizofreen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, "men" heeft daar een andere naam voor bedacht.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:09 schreef devzero het volgende:
Net als het alter-ego van troel http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=kloonvantroel ontkennen we alles.
nee, ie verwacht een int, ipv stringquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]slecht hoor, bij een onbekende gebruiker zie je gewoon sql queries
tsss..
dan nog... dat kan je best beveiligenquote:
vind je ?quote:
Je weet dat internet explorer versie 2.0 crashed met die linkquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef mschol het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=999999
Ik ga ook!quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef Troel het volgende:
Ik ook nog niet
En als ik zeg samen slapen dan denk ik dat een aantal mensen dat verkeerd zullen begrijpen
Maar ik kruip mijn bed in! Doegie en slaap lekker!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef Troel het volgende:
En als ik zeg samen slapen dan denk ik dat een aantal mensen dat verkeerd zullen begrijpen
Anders ga je fijn plaatjes postenquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:00 schreef cygnusx het volgende:
ik ga nog niet, straks een keer, morgen toch geen flikker te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 uur? ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 06:13 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN is wakker.
Moet vandaag van 0700 tot 0900 werken.
2 uur ja, en dan vanavond ook nog van 1930 tot 2130.quote:Op donderdag 16 juni 2005 06:37 schreef devzero het volgende:
[..]
2 uur? ik zie het probleem niet.
Verder, goedemorgen
nee das een andere link, ik gebruik hier alleen IE namelijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet dat internet explorer versie 2.0 crashed met die link![]()
duimtquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:58 schreef Troel het volgende:
Laatste tentamen vandaag.. Duim voor me!
Nopequote:Op donderdag 16 juni 2005 08:25 schreef BlueCurl het volgende:
mogguh! zouhet vandaag net zulk lekker weer worden als gister?
Ja in het weekendquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]misschien komt het mooie weer nog!
jeej! dan vier ik me verjaardag voor me familie (ben dinsdag de 21ste jarigquote:
ik vier het donderdag de 23stequote:Op donderdag 16 juni 2005 08:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jeej! dan vier ik me verjaardag voor me familie (ben dinsdag de 21ste jarig) en zondag zit ik hele dag binnen
van mij mag het wegblijven...quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]misschien komt het mooie weer nog!
Ik ga zo pas naar mijn werkquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:59 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha ik was ff twee tellen naar de plee en ff naar beneeen dan al zeuren... verveel je je ofzo
?
van mij mag het elke dag mooi weer zijn! dan als je niet binnen hoeft te zitten dat het standaard mooi is
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:01 schreef JortK het volgende:
Toch wel in de topictitel mijn titel die ik aangedragen heb he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |