ruilen tegen mn flippo'squote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:42 schreef Fwnk het volgende:
nee, ik een normale kast Veermans
http://members.home.nl/f.schothorst/Server/000_0220.JPG
zonder die schijven in de 5,25 dan
Ik zal eens kijken meschien dat ik het wel haal voor je morgen na werk.....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Red ik niet meer vandaag
Was vandaag bij jou in mn pauze
Morgen ga ik dat ook niet halen!!
5U kost weer zoveel om op te hangenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Wij krijgen hier binnenkort 3 5U servers
Kijken welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:51 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken meschien dat ik het wel haal voor je morgen na werk.....
Ja opzich moet het wel te doen zijn althans ligt er aan of ze het hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kijken wel
en even kijken of ik died kan meeslepen
Even kijken of ik het red!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja opzich moet het wel te doen zijn althans ligt er aan of ze het hebben.
Trouwens MUCO zit bij jou om de hoek!
Ik ga nog even op het terras rokenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:31 schreef BlueCurl het volgende:wat een heerlijk weertje is het buiten
niet hier dushier is het donker. zon staat aan andere kant van het huis...
hehe als ik nu in de zon gaat staan verbrand ik meteenquote:
Joh jij hebt dat ook alquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe als ik nu in de zon gaat staan verbrand ik meteenen de hele aardbol is verblind door mij
Melkflesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe als ik nu in de zon gaat staan verbrand ik meteenen de hele aardbol is verblind door mij
gaan we ons buiten zetten met laptop ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:04 schreef BlueCurl het volgende:
najah moet eens wat meer buiten gaan zijnmaar pc is zo
neh, vandaag al hele dag buiten gezetenmet caaffie
en wat hout opgeschuurd!
mijn schermpie goed te lezen in zoin hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha met laptop naar buiten en beeldscherm is niet meer te lezenof tft schermpje ook meenemen en die op laptop zetten
![]()
enige remedie om het wel te lezen is een parasol erbij doen, dan werkt het vaak welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha met laptop naar buiten en beeldscherm is niet meer te lezenof tft schermpje ook meenemen en die op laptop zetten
![]()
je komt niet buiten vanwege je pc??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:04 schreef BlueCurl het volgende:
najah moet eens wat meer buiten gaan zijnmaar pc is zo
neh, vandaag al hele dag buiten gezetenmet caaffie
en wat hout opgeschuurd!
gewoon niet zo pimpenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
![]()
Ja ze bestaan nog steeds Godtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je komt niet buiten vanwege je pc??![]()
![]()
Je kan je pc meenemen naar buitenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef JortK het volgende:
Ik heb geen notebook dus helemaal nergens last van
nee zelfs dan is mijn scherm erg/te slecht te lezenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
enige remedie om het wel te lezen is een parasol erbij doen, dan werkt het vaak wel
gaan we ons onder de tafel zetten ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
laptop in volle zon ook niet goedgaat ie lekker hard van blazen hier
en daarom wil ik niet eens met pc in de zon zittenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
laptop in volle zon ook niet goedgaat ie lekker hard van blazen hier
Wireless is beterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarom wil ik niet eens met pc in de zon zitten
als ik al een laptop had dan zou ik onder een parasool gaan zitten..
me 25M utp kabel erbij en klaar om te fokken
mar wees blij je kan tenminste buiten zitten..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:55 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb 10 of 15 meter voor als ik buiten zit... wireless hier nog niet ingeburgerd
laptopquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mar wees blij je kan tenminste buiten zitten..
ik heb hier een 19" monitor + pc kast naar buiten te slepen.. 2 verdiepeingen naar beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |