Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-cafי. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
kon geen TT verzinnen en alleen [slowchat 92] staat zo standaardquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Godlike02 het volgende:
Naamloos??
Ik vind em wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:03 schreef mschol het volgende:
[..]
kon geen TT verzinnen en alleen [slowchat 92] staat zo standaard
die staat dan genoteeerd voor deel 93??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef JortK het volgende:
[Slowchat Deeltje 92]Opkeplurt met je watskeburt..!!! had mooi geweest
Als het aan mij ligt nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
die staat dan genoteeerd voor deel 93??
Ik heb niks te willenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt nix te willen
Akkoord voor deel 93
JA of jij gaat achter je geraniums (spellingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb niks te willen![]()
Iets met een voetbal en buiten spelen
Ik en sjago?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:10 schreef JortK het volgende:
[..]
JA of jij gaat achter je geraniums (spelling) zitten lekker chagrijnig doen
![]()
het is wel erg rustig zonder #dig jaquote:
FOTO!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:14 schreef Marty26 het volgende:
Wazzzzzup!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met of zonder kledingquote:
Sletje!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:14 schreef Marty26 het volgende:
Wazzzzzup!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Is al door gegeven!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:16 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Met of zonder kleding
Ik zal ff vragen of tats ff fototje maakt het weekend
Allebeiquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:16 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Met of zonder kleding
quote:
Kom nog ff bakkie doen danquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:16 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Met of zonder kleding
Ja voor jou zonderquote:
Kut jij hebt het beter als ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik blijf niet heen en weer rijden![]()
En hier heb ik terras aan het water![]()
![]()
Op zandvoort?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:21 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kut jij hebt het beter als ik
Morgen wel racen en niet vergeten die zooi opteladen![]()
kom gewoon naar aalsmeer is beter alsvaltquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op zandvoort?
Zal even kijken of died kan!
Heb geen failsafequote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef Marty26 het volgende:
[..]
kom gewoon naar aalsmeer is beter alsvalt![]()
HALEN!!quote:
Dealquote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:29 schreef Fwnk het volgende:
Gprima, maar ik denk er aan om hem weer te verkopen
ruilen tegen mn flippo'squote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:42 schreef Fwnk het volgende:
nee, ik een normale kast Veermans
http://members.home.nl/f.schothorst/Server/000_0220.JPG
zonder die schijven in de 5,25 dan
Ik zal eens kijken meschien dat ik het wel haal voor je morgen na werk.....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Red ik niet meer vandaag
Was vandaag bij jou in mn pauze
Morgen ga ik dat ook niet halen!!
5U kost weer zoveel om op te hangenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Wij krijgen hier binnenkort 3 5U servers
Kijken welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:51 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken meschien dat ik het wel haal voor je morgen na werk.....
Ja opzich moet het wel te doen zijn althans ligt er aan of ze het hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kijken wel
en even kijken of ik died kan meeslepen
Even kijken of ik het red!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja opzich moet het wel te doen zijn althans ligt er aan of ze het hebben.
Trouwens MUCO zit bij jou om de hoek!
Ik ga nog even op het terras rokenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:31 schreef BlueCurl het volgende:wat een heerlijk weertje is het buiten
niet hier dushier is het donker. zon staat aan andere kant van het huis...
hehe als ik nu in de zon gaat staan verbrand ik meteenquote:
Joh jij hebt dat ook alquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe als ik nu in de zon gaat staan verbrand ik meteenen de hele aardbol is verblind door mij
Melkflesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe als ik nu in de zon gaat staan verbrand ik meteenen de hele aardbol is verblind door mij
gaan we ons buiten zetten met laptop ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:04 schreef BlueCurl het volgende:
najah moet eens wat meer buiten gaan zijnmaar pc is zo
neh, vandaag al hele dag buiten gezetenmet caaffie
en wat hout opgeschuurd!
mijn schermpie goed te lezen in zoin hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha met laptop naar buiten en beeldscherm is niet meer te lezenof tft schermpje ook meenemen en die op laptop zetten
![]()
enige remedie om het wel te lezen is een parasol erbij doen, dan werkt het vaak welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha met laptop naar buiten en beeldscherm is niet meer te lezenof tft schermpje ook meenemen en die op laptop zetten
![]()
je komt niet buiten vanwege je pc??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:04 schreef BlueCurl het volgende:
najah moet eens wat meer buiten gaan zijnmaar pc is zo
neh, vandaag al hele dag buiten gezetenmet caaffie
en wat hout opgeschuurd!
gewoon niet zo pimpenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
![]()
Ja ze bestaan nog steeds Godtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je komt niet buiten vanwege je pc??![]()
![]()
Je kan je pc meenemen naar buitenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef JortK het volgende:
Ik heb geen notebook dus helemaal nergens last van
nee zelfs dan is mijn scherm erg/te slecht te lezenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
enige remedie om het wel te lezen is een parasol erbij doen, dan werkt het vaak wel
gaan we ons onder de tafel zetten ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
laptop in volle zon ook niet goedgaat ie lekker hard van blazen hier
en daarom wil ik niet eens met pc in de zon zittenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
laptop in volle zon ook niet goedgaat ie lekker hard van blazen hier
Wireless is beterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarom wil ik niet eens met pc in de zon zitten
als ik al een laptop had dan zou ik onder een parasool gaan zitten..
me 25M utp kabel erbij en klaar om te fokken
mar wees blij je kan tenminste buiten zitten..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:55 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb 10 of 15 meter voor als ik buiten zit... wireless hier nog niet ingeburgerd
laptopquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mar wees blij je kan tenminste buiten zitten..
ik heb hier een 19" monitor + pc kast naar buiten te slepen.. 2 verdiepeingen naar beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |