Feli dan ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben al afgestudeerd!en heb me diploma ook al... ben nu wel cursus scheikunde aan het volgen omdat ik daar een leek in ben
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben al afgestudeerd!en heb me diploma ook al... ben nu wel cursus scheikunde aan het volgen omdat ik daar een leek in ben
Dinsdag naar het ziekenhuis voor onderzoek, dokter vond het ook niet echt normaal zeg maar. Heb al gehoord dat er operaties voor dit soort dingen bestaan, met het gevolg dat ik dan wel een jaar op krukken zou moeten lopen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
feli
nog wat resultaten omtrend je knie??
ik ook jar gelee aan mijn knie geopereerd... najah zaterdag een jaar gelee.. en heb er ook nog last van. dus geopereerd worden is ook niet alles (was wel meniscus maar toch) ik heb niet ook geen stevigheid meer en moet ook alles van mijn spieren hebben!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dinsdag naar het ziekenhuis voor onderzoek, dokter vond het ook niet echt normaal zeg maar. Heb al gehoord dat er operaties voor dit soort dingen bestaan, met het gevolg dat ik dan wel een jaar op krukken zou moeten lopen.
Kutquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
Nee
Je moet je diploma dit jaar gehaald hebben
Achquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
was het maar kut.. dan had je er nog wat aan
maar dat zou altijd beter zijn dan wanneer je een grote kans loopt om in een rolstoel terecht te komen ...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dinsdag naar het ziekenhuis voor onderzoek, dokter vond het ook niet echt normaal zeg maar. Heb al gehoord dat er operaties voor dit soort dingen bestaan, met het gevolg dat ik dan wel een jaar op krukken zou moeten lopen.
Je wou toch HLO gaan doen? Of loop ik nu weer maanden achter?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef BlueCurl het volgende:
ben nu wel cursus scheikunde aan het volgen omdat ik daar een leek in ben
Daarvoor heeft ze waarschijnlijk die scheikunde nodigquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je wou toch HLO gaan doen? Of loop ik nu weer maanden achter?
Daarom ook de vraag, mijn geheugen is niet meer zo goedquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Daarvoor heeft ze waarschijnlijk die scheikunde nodig
was het ooit wel zo goed danquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook de vraag, mijn geheugen is niet meer zo goed
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
En nu ophouden!
Twee keer lachen in dig is de max
Jammer dat de search het niet doet, want deel 1 uit deze reeks was eigenlijk het 3de slowchat topic in DIG. Alleen hield die 2-delige reeks op dinsdag 27 augustus 2002 opquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:32 schreef Troel het volgende:
Ik weet al niet eens meer wie er allemaal in de oude groep zitten
In tegenstelling tot sommige andere slowchat reeksen doen we hier alleen aan uitcrowd groepjes. Dus je mag alleen hier posten als je ontkent dat je weet wie hier de vast clique is. Je bent dus geslaagdquote:
ik zal er vast niet inzittenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:32 schreef Troel het volgende:
Ik weet al niet eens meer wie er allemaal in de oude groep zitten
Neem ik nog een koffie danquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige andere slowchat reeksen doen we hier alleen aan uitcrowd groepjes. Dus je mag alleen hier posten als je ontkent dat je weet wie hier de vast clique is. Je bent dus geslaagd
ach..quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wie wel.. in een groep zitten is zo 2003![]()
dat zeker weten, en soms is't nog gezellig ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ach..
er komt hjier wel een vast aantal gebruikers langs, daar kan je van op aan
soms???quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat zeker weten, en soms is't nog gezellig ook
1974quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wie wel.. in een groep zitten is zo 2003![]()
Die ken je toch wel zonder de naamquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden, maar de naam deed me zekerheid geven.. dit is abba
Nee, "men" heeft daar een andere naam voor bedacht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:01 schreef Troel het volgende:
Als ik het wachtwoord heb van dat account is dat dan een kloon van mij?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, "men" heeft daar een andere naam voor bedacht.
is troel Schizofreen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, "men" heeft daar een andere naam voor bedacht.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:09 schreef devzero het volgende:
Net als het alter-ego van troel http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=kloonvantroel ontkennen we alles.
nee, ie verwacht een int, ipv stringquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]slecht hoor, bij een onbekende gebruiker zie je gewoon sql queries
tsss..
dan nog... dat kan je best beveiligenquote:
vind je ?quote:
Je weet dat internet explorer versie 2.0 crashed met die linkquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef mschol het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=999999
Ik ga ook!quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef Troel het volgende:
Ik ook nog niet
En als ik zeg samen slapen dan denk ik dat een aantal mensen dat verkeerd zullen begrijpen
Maar ik kruip mijn bed in! Doegie en slaap lekker!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef Troel het volgende:
En als ik zeg samen slapen dan denk ik dat een aantal mensen dat verkeerd zullen begrijpen
Anders ga je fijn plaatjes postenquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:00 schreef cygnusx het volgende:
ik ga nog niet, straks een keer, morgen toch geen flikker te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 uur? ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 06:13 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN is wakker.
Moet vandaag van 0700 tot 0900 werken.
2 uur ja, en dan vanavond ook nog van 1930 tot 2130.quote:Op donderdag 16 juni 2005 06:37 schreef devzero het volgende:
[..]
2 uur? ik zie het probleem niet.
Verder, goedemorgen
nee das een andere link, ik gebruik hier alleen IE namelijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet dat internet explorer versie 2.0 crashed met die link![]()
duimtquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:58 schreef Troel het volgende:
Laatste tentamen vandaag.. Duim voor me!
Nopequote:Op donderdag 16 juni 2005 08:25 schreef BlueCurl het volgende:
mogguh! zouhet vandaag net zulk lekker weer worden als gister?
Ja in het weekendquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]misschien komt het mooie weer nog!
jeej! dan vier ik me verjaardag voor me familie (ben dinsdag de 21ste jarigquote:
ik vier het donderdag de 23stequote:Op donderdag 16 juni 2005 08:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jeej! dan vier ik me verjaardag voor me familie (ben dinsdag de 21ste jarig) en zondag zit ik hele dag binnen
van mij mag het wegblijven...quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]misschien komt het mooie weer nog!
Ik ga zo pas naar mijn werkquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:59 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha ik was ff twee tellen naar de plee en ff naar beneeen dan al zeuren... verveel je je ofzo
?
van mij mag het elke dag mooi weer zijn! dan als je niet binnen hoeft te zitten dat het standaard mooi is
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:01 schreef JortK het volgende:
Toch wel in de topictitel mijn titel die ik aangedragen heb he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |