quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:34 schreef mschol het volgende:
over half uur mag ik naar huis en morgen vrij
ach ik mag volgende week zo'n beetje in me uppie naar school komen omdat projecten nog niet af zijnquote:
Ik tot 6 uurquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Moet nog tot 5, en daarna terug reizen :S
quote:
Je had shermie ook gewoon kunnen feliciterenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]ja maar.......ja maar.......me scriptie is goedgekeurd enzow, enne......ik hoef nu alleen nog te presenteren!!
![]()
Feli dan ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben al afgestudeerd!en heb me diploma ook al... ben nu wel cursus scheikunde aan het volgen omdat ik daar een leek in ben
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben al afgestudeerd!en heb me diploma ook al... ben nu wel cursus scheikunde aan het volgen omdat ik daar een leek in ben
Dinsdag naar het ziekenhuis voor onderzoek, dokter vond het ook niet echt normaal zeg maar. Heb al gehoord dat er operaties voor dit soort dingen bestaan, met het gevolg dat ik dan wel een jaar op krukken zou moeten lopen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
feli
nog wat resultaten omtrend je knie??
ik ook jar gelee aan mijn knie geopereerd... najah zaterdag een jaar gelee.. en heb er ook nog last van. dus geopereerd worden is ook niet alles (was wel meniscus maar toch) ik heb niet ook geen stevigheid meer en moet ook alles van mijn spieren hebben!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dinsdag naar het ziekenhuis voor onderzoek, dokter vond het ook niet echt normaal zeg maar. Heb al gehoord dat er operaties voor dit soort dingen bestaan, met het gevolg dat ik dan wel een jaar op krukken zou moeten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |