ik heb dat ook al eens gehad op internet. maar enkel IE deed vastlopen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:02 schreef mschol het volgende:
Windows XP crashen door internet link??
ze zijn weer leuk bezig daar...
iemand heeft een plaatje neergezet waardoor dus je browdser crasht als ie em probeert te laden...
(dus opgepast)
FF en IE werden bij mij erg traag..quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb dat ook al eens gehad op internet. maar enkel IE deed vastlopen.
CPUtijd werd opgeslobbert, vandaar dat het trager werd denkquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
FF en IE werden bij mij erg traag..
ze crashed net niet
alleen nog restartenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Iedereen al zijn windows geupdate met de laatste 7 kritische updates?
En functioneer je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker weer vandaag
Vanmiddag gesprek bij de digros over mijn functioneren
Gisteren alquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Iedereen al zijn windows geupdate met de laatste 7 kritische updates?
Digros Sassenheim, werk in augustus daar 5 jaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Welke digros werk je? Ik heb ook bij digros gewerkt 1,5 jaar
Niet zover bij me vandaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Digros Sassenheim, werk in augustus daar 5 jaar
Ik digros leidschenveenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Digros Sassenheim, werk in augustus daar 5 jaar
geen idee wat we draaien.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik digros leidschenveen
1,5 miljoen omzet in de week draaiden we daar... groente chef is was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |