quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef Snakey het volgende:
Heb ik me nou altijd al afgevraagd, hoe kortzichtig je nou wordt als je te lang in Taiwan leeft.![]()
Jij bent gewoon stiekem een vrouw èh?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef Snakey het volgende:
Heb ik me nou altijd al afgevraagd, hoe kortzichtig je nou wordt als je te lang in Taiwan leeft.![]()
In Taiwan is de situatie in elk geval beter dan in NL.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef Snakey het volgende:
Mijn mening is dat de TS te lang in Taiwan heeft gewoond en het verschil tussen vrouwen en travestieten niet meer ziet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:27 schreef LaZZ het volgende:
Geef eens een goede mening. Is het niet zo dan?
Dit is een serieus topic, gelieve serieus te reageren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:30 schreef StrayDog het volgende:
Zou TS nou nooit moe van zichzelf worden.
Als van dat soort type vrouwen houdt ja. ik ben toch meer van het blondequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
In Taiwan is de situatie in elk geval beter dan in NL.
Vrouwen hier zijn beter opgeleid dan in NL en zien er langer aantrekkelijk uit.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Leana het volgende:
Ik heb wel hobby's en ben als ik mijn vriendje (en een aantal andere mannen) mag geloven goed 'neukmateriaal'.
Ik ben nooit ongesteld door mijn mirena spiraaltje en heb dus ook geen PMS. Ik ga niet huilen als het me toevallig uit komt en ik ben redelijk technisch, ook als het me niet uit komt.
OK?![]()
wat zijn je hobbies dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Leana het volgende:
Ik heb wel hobby's en ben als ik mijn vriendje (en een aantal andere mannen) mag geloven goed 'neukmateriaal'.
Ik ben nooit ongesteld door mijn mirena spiraaltje en heb dus ook geen PMS. Ik ga niet huilen als het me toevallig uit komt en ik ben redelijk technisch, ook als het me niet uit komt.
OK?![]()
Ok kom maar langs schatjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Leana het volgende:
OK?![]()
Dan zul je wel lelijk zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Leana het volgende:
OK?![]()
En wat voor hoogstaande hobbies heb jij dan, naast belachelijke topics openen op Fok?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:23 schreef SeLang het volgende:
Een van de dingen die opvallen is dat vrouwen nooit hobbies hebben. Tenzij je TV-kijken en winkelen als hobby beschouwd. Mede daarom zijn vrouwen op lange termijn gewoon niet interessant als gesprekspartner of persoonlijkheid.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:44 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
En wat voor hoogstaande hobbies heb jij dan, naast belachelijke topics openen op Fok?
nee, dat is ze nietquote:
erg lekker zelfsquote:
Ging je alarm af?quote:
ik heb idd wel wat leuke foto´s van Leana, alleen de policy verbiedt me om ze te plaatsen zonder toestemmingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een paar foto's die je met ons wil delen.![]()
quote:
Waar is je fotoboek dan?quote:
Ik weet niet of je het weet vriend, maar JIJ bent vervangbaar. Eigenlijk niet eens meer nodig. Ik kan mij herinneren dat wetenschappers voor 2 jaar terug een eitje uit zichzelf bevrucht hebben gekregen, zonder sperma puur met een paar DNA strings. Voila: zo een vrouw slechts dient om te baren heb jij GEEN ENKELE functie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:23 schreef SeLang het volgende:
heel blaat verhaal
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Leana het volgende:
OK?![]()
Wat een onzin. Sommige mensen zitten 5 dagen per week in de sportschool, andere 5 dagen per week op ballet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Puntenjager het volgende:
Waar blijven de vrouwen die het levende bewijs zijn van het tegenovergestelde van de stelling die TS en ik verwoorden hierboven!?
@ Leana: ballet is dan wel een hobby (wel eentje met een hoog 'kijk-eens-hoe-sexy-ik-ben-gehalte'), maar als je daar 5 dagen per week mee bezig bent, word je dus of succesvol balletdanseres (erg kleine kans) of ben je je aan het voorbereiden op een leven in de bijstand. Offf... een MAN gaat voorzien in je levensonderhoud.
Die 5 dagen is tijdelijk, wordt wel weer iets minder, en ik werk gewoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Puntenjager het volgende:
Waar blijven de vrouwen die het levende bewijs zijn van het tegenovergestelde van de stelling die TS en ik verwoorden hierboven!?
@ Leana: ballet is dan wel een hobby (wel eentje met een hoog 'kijk-eens-hoe-sexy-ik-ben-gehalte'), maar als je daar 5 dagen per week mee bezig bent, word je dus of succesvol balletdanseres (erg kleine kans) of ben je je aan het voorbereiden op een leven in de bijstand. Offf... een MAN gaat voorzien in je levensonderhoud.
Ja, wat moet een vrouw antwoorden dan? Als ik zeg dat ik wel hobby's heb, krijg ik als antwoord dat ik een verlopen kop heb en dat men de hond nog van me af zou schoppen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Puntenjager het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, wat moet een vrouw antwoorden dan? Als ik zeg dat ik wel hobby's heb, krijg ik als antwoord dat ik een verlopen kop heb en dat men de hond nog van me af zou schoppen.
Als ik zeg dat ik geen verlopen kop heb, zegt men dat er met mij geen interessant gesprek te voeren is.
hahahhahahahquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, wat moet een vrouw antwoorden dan? Als ik zeg dat ik wel hobby's heb, krijg ik als antwoord dat ik een verlopen kop heb en dat men de hond nog van me af zou schoppen.
Als ik zeg dat ik geen verlopen kop heb, zegt men dat er met mij geen interessant gesprek te voeren is.
Trek je conclusies.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Puntenjager het volgende:
Offf... een MAN gaat voorzien in je levensonderhoud.
Ach je rookt wel lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wel wat klachten over het designquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:10 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet dat vrouwen werden ontworpen.
Ja, of jij hebt je ogen dicht zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Jij bent na de tweede wereld oorlog niet meer buiten geweest zeker?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wel wat klachten over het design
Ik ben een kerel?quote:
Bijdehand!!??? (1 woord trouwens)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:07 schreef Keksi het volgende:
[..]
hahahhahahah![]()
.... zo bij de hand... dat kunnen alleen maar vrouwen
![]()
Gelukkig heb jij ook een ont-zet-tend leuke hobby waar je ont-zet-tend leuke gesprekken over kan hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Bijdehand!!??? (1 woord trouwens)
Ik vind het eerder meelijwekkend (in 'correct' Nederlandsch). Ik voelde me al schuldig
Kurk? Karton? Theezakjes? Vertel! Vertel! Vertel!quote:freubelen aan van alles en nog wat.
Moet je eens proberen, kinderen opvoeden, een huishouden runnen én er een carriere op na houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, of jij hebt je ogen dicht zitten.
Het gros van de vrouwen steunt nog steeds op een man wat betreft inkomen. Als ze dan al werken is dat 1,5 dag per week in een winkel ofzo. In ieder geval verre van toereikend wat betreft levensonderhoud.
Respect for the womenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moet je eens proberen, kinderen opvoeden, een huishouden runnen én er een carriere op na houden.![]()
Daarnaast ligt het aan je omgeving. Ik leef met een vrouw die prima voor zichzelf kan zorgen en zelfs als ik zou willen stoppen met werken zou ik dat kunnen omdat zij mij prima kan onderhouden.
En nee, ze is niet lelijk.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook een ont-zet-tend leuke hobby waar je ont-zet-tend leuke gesprekken over kan hebben
[..]
Kurk? Karton? Theezakjes? Vertel! Vertel! Vertel!
Dan ga ik ff pissen...
Mijn vriendje heeft zelfs al gepland dat ik hem ga onderhouden laterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:24 schreef Snakey het volgende:
Daarnaast ligt het aan je omgeving. Ik leef met een vrouw die prima voor zichzelf kan zorgen en zelfs als ik zou willen stoppen met werken zou ik dat kunnen omdat zij mij prima kan onderhouden.
En nee, ze is niet lelijk.![]()
Jij gaat duidelijk voor de inhoud en niet voor de betekenisloze frase...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kijk gaat de goeie kant op dit topic
![]()
Klein detail...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, of jij hebt je ogen dicht zitten.
Het gros van de vrouwen steunt nog steeds op een man wat betreft inkomen. Als ze dan al werken is dat 1,5 dag per week in een winkel ofzo. In ieder geval verre van toereikend wat betreft levensonderhoud.
Bij SeLang gaat het meer om bloed dan om kwakjes...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:37 schreef McBoom het volgende:
Ik weet niet wat de TS met z'n (denkbeeldige?) vrouwen doet, maar volgens mij schopt ie ze regelrecht de deur uit als ie z'n kwakkie kwijt is![]()
och verhip krijg nou niks: idd met 1 woord... en niet schuldig voelen UT-studentje... gewoon in Nijmegen gaan studeren... Enschede = slecht voorbeeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Bijdehand!!??? (1 woord trouwens)
Ik vind het eerder meelijwekkend (in 'correct' Nederlandsch). Ik voelde me al schuldig
Dit argument hangt me nu wel een beetje de keel uit..met name omdat het gros van de vrouwen die deze opeliding genieten er of niets mee doen, of niets mee kúnnen doen (redenen daargelaten).quote:Nog daargelaten dat tegenwoordig meer vrouwen dan mannen een universitaire opleiding genieten, en dat ze deze ook nog eens sneller afsluiten.
Vind je het gek. Als ze blijkbaar als zo zeldzaam worden ervaren...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:27 schreef cyber_rebel het volgende:
Mja, openingspost klinkt meer als excuus om er lekker op los te neuken (wat prima is) dan echt realistisch. Er zijn genoeg vrouwen die er leuk uitzien en ook wat te vertellen hebben. Die lijken wel weer steevast een vriend te hebben.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Foto!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Leana het volgende:
OK?![]()
Ben jij er zo een die zijn eigen vrouw ontwerpt?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die zijn eigen vrouw onderwerpt?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:39 schreef djenneke het volgende:
Ik heb ook hobby's, hou van interessante gesprekken, doe niet huilen, wordt maar twee keer per jaar ongesteld (en das eigenlijk al te veel, want dan doe ik wel aan huilen), installeer mijn eigen apparaten en digitale shit, verzorg mijn eigen oliepeil, koelvloeistof etc. en ja, neuken vind ik ook leuk!
Duidelijk,en recht voor de raap.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
en ik ben ook nog eens bezet, en 100% monogaam![]()
Daarom dus!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
en ik ben ook nog eens bezet, en 100% monogaam![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:40 schreef mother-mother het volgende:
ik jank de hele dag , ben alleen maar aan t claimen , ongesteld t hele jaar door , ik heb geen hobby's zelfs niet winkelen en neuken wtf is dat?![]()
Erm, kuchneucken?kuchquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik krijg dan ook helemaal niet van
![]()
![]()
Zoek je het toch ergens anders?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik krijg dan ook helemaal niet van
![]()
![]()
Kijk MM de éérste meldt zich alquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Zoek je het toch ergens anders?![]()
Genoeg manvolk hierNou ja, wat er voor door moet gaan
![]()
Niet jouw type dusquote:
Ja, weet ik.quote:
als ik haar emailadres moet geloven beseft ze dat zelf ook....quote:
nou eigelijk heb ik geliegtquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Maar omdat je net niet wist wat ne..euh...laat maar![]()
Ach....is alleen maar mooi toch?quote:
MMquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:40 schreef mother-mother het volgende:
ik jank de hele dag , ben alleen maar aan t claimen , ongesteld t hele jaar door , ik heb geen hobby's zelfs niet winkelen en neuken wtf is dat?![]()
quote:
zoals ik al schreef zijn ze ontworpen om "geneukt te worden".quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
muuk!
![]()
maarre zijn vrouwen nou wel of niet ontworpen om te nueken?![]()
(om maar ff ontopic te blijven)
oja dat vond JIJquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al schreef zijn ze ontworpen om "geneukt te worden".
nee dat vond de ontwerper.quote:
om geneukt te worden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
waarom is nu de real doll op de markt gebracht dan?
Die is gemaakt door dezelfde ontwerperquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
waarom is nu de real doll op de markt gebracht dan?
wij zijn slechts een onvolmaakt prototypequote:Op woensdag 15 juni 2005 13:24 schreef mother-mother het volgende:
[..]
en wat is t verschil tussen vrouwen en real dolls?
nee tis geen inkoppertje![]()
ik ken het verschil 'gelukkig' niet. ik bedoel meer dat de vraagstelling vanaf het begin niet helemaal correct is. zou moeten zijn "Vrouwen zijn ontworpen om geneukt te worden".quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:24 schreef mother-mother het volgende:
[..]
en wat is t verschil tussen vrouwen en real dolls?
nee tis geen inkoppertje![]()
In de zin van: liggen benen wijd en je bek houden? leuk seksleven zullen jullie hebben!quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken het verschil 'gelukkig' niet. ik bedoel meer dat de vraagstelling vanaf het begin niet helemaal correct is. zou moeten zijn "Vrouwen zijn ontworpen om geneukt te worden".
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
wij zijn slechts een onvolmaakt prototype
nou nee, niet in die zin.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
In de zin van: liggen benen wijd en je bek houden? leuk seksleven zullen jullie hebben!![]()
TS is helaas ende toevallig buitengewoon aangenaam voor het oog, hoogopgeleid, zeer goed "karakter" (goed verdienend dus) dus je stelling gaat niet opquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:39 schreef Misticle_lightning het volgende:
Ik geloof dat de TS gewoon te lelijk voor woorden is en geen intelligente mooie vrouw kan krijgen door zijn denkniveau
En mannen zijn er dan alleen om te...heden...ik ben te goed opgevoed !quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al schreef zijn ze ontworpen om "geneukt te worden".
niet alleen maar gelukkig. wel in de context van dit topic.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:39 schreef paddy het volgende:
[..]
En mannen zijn er dan alleen om te...heden...ik ben te goed opgevoed !![]()
Ik ben bang dat ik spijt krijg van deze vraag, maar "Wie is dan de ontwerper"?quote:
dezelfde ontwerper als waar ts op doelt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik spijt krijg van deze vraag, maar "Wie is dan de ontwerper"?![]()
Precies, In vollge Gloriequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:00 schreef erodome het volgende:
Ach, maar ik heb borsten
En dat maakt alles goed
Kan het niet terug vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dezelfde ontwerper als waar ts op doelt.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:38 schreef milagro het volgende:
[..]
TS is helaas ende toevallig buitengewoon aangenaam voor het oog, hoogopgeleid, zeer goed "karakter" (goed verdienend dus) dus je stelling gaat niet op
Ja, hèquote:
Pics !quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, hè![]()
Wel 2 heeeeeeeele mooie nichtjes van 16 en 17![]()
Ik zou het niet weten want meneer laat zijn kop nergens zienquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:38 schreef milagro het volgende:
[..]
TS is helaas ende toevallig buitengewoon aangenaam voor het oog, hoogopgeleid, zeer goed "karakter" (goed verdienend dus) dus je stelling gaat niet op
echt welquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:29 schreef Misticle_lightning het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten want meneer laat zijn kop nergens zien
Ik zie nergens terug, door wie wij dan ontworpen zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:54 schreef zoalshetis het volgende:
ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat vrouwen zijn ontworpen om geneukt te wórden.
-edit: laatmaar-quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:32 schreef Black_Tulip het volgende:
Vrouwen zijn in staat qua karakter en uiterlijk erg aangenaam te zijn en ik neem alleen maar genoegen met mannen die zowel mijn uiterlijk als mijn karakter kunnen waarderen. Dat zou iedereen moeten doen eigenlijk, zowel mannen als vrouwen.
Je ziet lekker snel welke dames honger hebben idd.quote:
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:22 schreef Georges het volgende:
Het is wat kort de bocht, maar grotendeels klopt het wel wat de TS zegt.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je ziet lekker snel welke dames honger hebben idd.
En lange tepels..
Moeilijk he?quote:
ah zo. nieuwe generatie humor zie ik al.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Een analogie met "lange tenen" neem ik aan.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:00 schreef trancethrust het volgende:
Lijkt me duidelijk dat mannen in even grote mate voor datzelfde doel zijn ontworpen. Dat mooie vrouwen minder vaak hobbies hebben komt eerder doordat ze doorlopend achterna worden gezeten door mannen; ik bedoel, hoeveel hobbies zou de gemiddelde man hebben als ie doorlopend door bloedmooie vrouwen achterna werd gezeten?
Zei ze terwijl ze hapte.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:40 schreef TrashyTina het volgende:
Al die vrouwen die gelijk happen...nergens voor nodig. TS kent gewoon geen aantrekkelijke vrouwen die ook nog eens interessant zijn. Jammer voor hem, kwestie van sociale armoede![]()
Ik voel me in ieder geval niet aangesproken om te bewijzen dat vrouwen en lekker en interessant kunnen zijnquote:
Maar je zei wel dat ze in ieder geval er zijn terwijl de TS het bestaan ervan lijkt te ontkennenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:47 schreef TrashyTina het volgende:
[..]
Ik voel me in ieder geval niet aangesproken om te bewijzen dat vrouwen en lekker en interessant kunnen zijn
in de tt staat: "Vrouwen zijn ontworpen om te neuken". ik geef daar geen echt waardeoordeel over maar moet constateren dat in de lijn van zo'n veronderstelling het beter zou zijn geweest dat de tt luidde: "Vrouwen zijn gemaakt om geneukt te worden".quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie nergens terug, door wie wij dan ontworpen zijn.
Ik kan echt nergens terugvinden dat de vrouw ontworpen is,om alleen te...heden..mijn opvoeding!![]()
True, true. Natuurlijk zijn ze er, daarom kan ik de TS ook verder niet serieus nemenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:01 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar je zei wel dat ze in ieder geval er zijn terwijl de TS het bestaan ervan lijkt te ontkennen
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:17 schreef SHE het volgende:
ok, vrouwen zijn neukmachines
is that a bad thing?![]()
En terechtquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:59 schreef TrashyTina het volgende:
[..]
True, true. Natuurlijk zijn ze er, daarom kan ik de TS ook verder niet serieus nemen![]()
![]()
Dat leek me sowieso duidelijk, was daar twijfel over dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:59 schreef TrashyTina het volgende:
[..]
daarom kan ik de TS ook verder niet serieus nemen![]()
Leek me wel duidelijk ja, maar meer om mijn reply even toe te lichten. een beetje stating the obviousquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat leek me sowieso duidelijk, was daar twijfel over dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |