quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef Snakey het volgende:
Heb ik me nou altijd al afgevraagd, hoe kortzichtig je nou wordt als je te lang in Taiwan leeft.![]()
Jij bent gewoon stiekem een vrouw èh?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef Snakey het volgende:
Heb ik me nou altijd al afgevraagd, hoe kortzichtig je nou wordt als je te lang in Taiwan leeft.![]()
In Taiwan is de situatie in elk geval beter dan in NL.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef Snakey het volgende:
Mijn mening is dat de TS te lang in Taiwan heeft gewoond en het verschil tussen vrouwen en travestieten niet meer ziet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:27 schreef LaZZ het volgende:
Geef eens een goede mening. Is het niet zo dan?
Dit is een serieus topic, gelieve serieus te reageren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:30 schreef StrayDog het volgende:
Zou TS nou nooit moe van zichzelf worden.
Als van dat soort type vrouwen houdt ja. ik ben toch meer van het blondequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
In Taiwan is de situatie in elk geval beter dan in NL.
Vrouwen hier zijn beter opgeleid dan in NL en zien er langer aantrekkelijk uit.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Leana het volgende:
Ik heb wel hobby's en ben als ik mijn vriendje (en een aantal andere mannen) mag geloven goed 'neukmateriaal'.
Ik ben nooit ongesteld door mijn mirena spiraaltje en heb dus ook geen PMS. Ik ga niet huilen als het me toevallig uit komt en ik ben redelijk technisch, ook als het me niet uit komt.
OK?![]()
wat zijn je hobbies dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Leana het volgende:
Ik heb wel hobby's en ben als ik mijn vriendje (en een aantal andere mannen) mag geloven goed 'neukmateriaal'.
Ik ben nooit ongesteld door mijn mirena spiraaltje en heb dus ook geen PMS. Ik ga niet huilen als het me toevallig uit komt en ik ben redelijk technisch, ook als het me niet uit komt.
OK?![]()
Ok kom maar langs schatjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Leana het volgende:
OK?![]()
Dan zul je wel lelijk zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Leana het volgende:
OK?![]()
En wat voor hoogstaande hobbies heb jij dan, naast belachelijke topics openen op Fok?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:23 schreef SeLang het volgende:
Een van de dingen die opvallen is dat vrouwen nooit hobbies hebben. Tenzij je TV-kijken en winkelen als hobby beschouwd. Mede daarom zijn vrouwen op lange termijn gewoon niet interessant als gesprekspartner of persoonlijkheid.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:44 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
En wat voor hoogstaande hobbies heb jij dan, naast belachelijke topics openen op Fok?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |