oja dat vond JIJquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al schreef zijn ze ontworpen om "geneukt te worden".
nee dat vond de ontwerper.quote:
om geneukt te worden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
waarom is nu de real doll op de markt gebracht dan?
Die is gemaakt door dezelfde ontwerperquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
waarom is nu de real doll op de markt gebracht dan?
wij zijn slechts een onvolmaakt prototypequote:Op woensdag 15 juni 2005 13:24 schreef mother-mother het volgende:
[..]
en wat is t verschil tussen vrouwen en real dolls?
nee tis geen inkoppertje![]()
ik ken het verschil 'gelukkig' niet. ik bedoel meer dat de vraagstelling vanaf het begin niet helemaal correct is. zou moeten zijn "Vrouwen zijn ontworpen om geneukt te worden".quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:24 schreef mother-mother het volgende:
[..]
en wat is t verschil tussen vrouwen en real dolls?
nee tis geen inkoppertje![]()
In de zin van: liggen benen wijd en je bek houden? leuk seksleven zullen jullie hebben!quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken het verschil 'gelukkig' niet. ik bedoel meer dat de vraagstelling vanaf het begin niet helemaal correct is. zou moeten zijn "Vrouwen zijn ontworpen om geneukt te worden".
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
wij zijn slechts een onvolmaakt prototype
nou nee, niet in die zin.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
In de zin van: liggen benen wijd en je bek houden? leuk seksleven zullen jullie hebben!![]()
TS is helaas ende toevallig buitengewoon aangenaam voor het oog, hoogopgeleid, zeer goed "karakter" (goed verdienend dus) dus je stelling gaat niet opquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:39 schreef Misticle_lightning het volgende:
Ik geloof dat de TS gewoon te lelijk voor woorden is en geen intelligente mooie vrouw kan krijgen door zijn denkniveau
En mannen zijn er dan alleen om te...heden...ik ben te goed opgevoed !quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al schreef zijn ze ontworpen om "geneukt te worden".
niet alleen maar gelukkig. wel in de context van dit topic.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:39 schreef paddy het volgende:
[..]
En mannen zijn er dan alleen om te...heden...ik ben te goed opgevoed !![]()
Ik ben bang dat ik spijt krijg van deze vraag, maar "Wie is dan de ontwerper"?quote:
dezelfde ontwerper als waar ts op doelt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik spijt krijg van deze vraag, maar "Wie is dan de ontwerper"?![]()
Precies, In vollge Gloriequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:00 schreef erodome het volgende:
Ach, maar ik heb borsten
En dat maakt alles goed
Kan het niet terug vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dezelfde ontwerper als waar ts op doelt.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:38 schreef milagro het volgende:
[..]
TS is helaas ende toevallig buitengewoon aangenaam voor het oog, hoogopgeleid, zeer goed "karakter" (goed verdienend dus) dus je stelling gaat niet op
Ja, hèquote:
Pics !quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, hè![]()
Wel 2 heeeeeeeele mooie nichtjes van 16 en 17![]()
Ik zou het niet weten want meneer laat zijn kop nergens zienquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:38 schreef milagro het volgende:
[..]
TS is helaas ende toevallig buitengewoon aangenaam voor het oog, hoogopgeleid, zeer goed "karakter" (goed verdienend dus) dus je stelling gaat niet op
echt welquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:29 schreef Misticle_lightning het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten want meneer laat zijn kop nergens zien
Ik zie nergens terug, door wie wij dan ontworpen zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:54 schreef zoalshetis het volgende:
ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat vrouwen zijn ontworpen om geneukt te wórden.
-edit: laatmaar-quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:32 schreef Black_Tulip het volgende:
Vrouwen zijn in staat qua karakter en uiterlijk erg aangenaam te zijn en ik neem alleen maar genoegen met mannen die zowel mijn uiterlijk als mijn karakter kunnen waarderen. Dat zou iedereen moeten doen eigenlijk, zowel mannen als vrouwen.
Je ziet lekker snel welke dames honger hebben idd.quote:
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:22 schreef Georges het volgende:
Het is wat kort de bocht, maar grotendeels klopt het wel wat de TS zegt.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je ziet lekker snel welke dames honger hebben idd.
En lange tepels..
Moeilijk he?quote:
ah zo. nieuwe generatie humor zie ik al.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Een analogie met "lange tenen" neem ik aan.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:00 schreef trancethrust het volgende:
Lijkt me duidelijk dat mannen in even grote mate voor datzelfde doel zijn ontworpen. Dat mooie vrouwen minder vaak hobbies hebben komt eerder doordat ze doorlopend achterna worden gezeten door mannen; ik bedoel, hoeveel hobbies zou de gemiddelde man hebben als ie doorlopend door bloedmooie vrouwen achterna werd gezeten?
Zei ze terwijl ze hapte.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:40 schreef TrashyTina het volgende:
Al die vrouwen die gelijk happen...nergens voor nodig. TS kent gewoon geen aantrekkelijke vrouwen die ook nog eens interessant zijn. Jammer voor hem, kwestie van sociale armoede![]()
Ik voel me in ieder geval niet aangesproken om te bewijzen dat vrouwen en lekker en interessant kunnen zijnquote:
Maar je zei wel dat ze in ieder geval er zijn terwijl de TS het bestaan ervan lijkt te ontkennenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:47 schreef TrashyTina het volgende:
[..]
Ik voel me in ieder geval niet aangesproken om te bewijzen dat vrouwen en lekker en interessant kunnen zijn
in de tt staat: "Vrouwen zijn ontworpen om te neuken". ik geef daar geen echt waardeoordeel over maar moet constateren dat in de lijn van zo'n veronderstelling het beter zou zijn geweest dat de tt luidde: "Vrouwen zijn gemaakt om geneukt te worden".quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie nergens terug, door wie wij dan ontworpen zijn.
Ik kan echt nergens terugvinden dat de vrouw ontworpen is,om alleen te...heden..mijn opvoeding!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |