nee, dat is ze nietquote:
erg lekker zelfsquote:
Ging je alarm af?quote:
ik heb idd wel wat leuke foto´s van Leana, alleen de policy verbiedt me om ze te plaatsen zonder toestemmingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een paar foto's die je met ons wil delen.![]()
quote:
Waar is je fotoboek dan?quote:
Ik weet niet of je het weet vriend, maar JIJ bent vervangbaar. Eigenlijk niet eens meer nodig. Ik kan mij herinneren dat wetenschappers voor 2 jaar terug een eitje uit zichzelf bevrucht hebben gekregen, zonder sperma puur met een paar DNA strings. Voila: zo een vrouw slechts dient om te baren heb jij GEEN ENKELE functie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:23 schreef SeLang het volgende:
heel blaat verhaal
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Leana het volgende:
Ik heb wel hobby's en ben als ik mijn vriendje (en een aantal andere mannen) mag geloven goed 'neukmateriaal'.
Ik ben nooit ongesteld door mijn mirena spiraaltje en heb dus ook geen PMS. Ik ga niet huilen als het me toevallig uit komt en ik ben redelijk technisch, ook als het me niet uit komt.
OK?![]()
Wat een onzin. Sommige mensen zitten 5 dagen per week in de sportschool, andere 5 dagen per week op ballet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Puntenjager het volgende:
Waar blijven de vrouwen die het levende bewijs zijn van het tegenovergestelde van de stelling die TS en ik verwoorden hierboven!?
@ Leana: ballet is dan wel een hobby (wel eentje met een hoog 'kijk-eens-hoe-sexy-ik-ben-gehalte'), maar als je daar 5 dagen per week mee bezig bent, word je dus of succesvol balletdanseres (erg kleine kans) of ben je je aan het voorbereiden op een leven in de bijstand. Offf... een MAN gaat voorzien in je levensonderhoud.
Die 5 dagen is tijdelijk, wordt wel weer iets minder, en ik werk gewoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Puntenjager het volgende:
Waar blijven de vrouwen die het levende bewijs zijn van het tegenovergestelde van de stelling die TS en ik verwoorden hierboven!?
@ Leana: ballet is dan wel een hobby (wel eentje met een hoog 'kijk-eens-hoe-sexy-ik-ben-gehalte'), maar als je daar 5 dagen per week mee bezig bent, word je dus of succesvol balletdanseres (erg kleine kans) of ben je je aan het voorbereiden op een leven in de bijstand. Offf... een MAN gaat voorzien in je levensonderhoud.
Ja, wat moet een vrouw antwoorden dan? Als ik zeg dat ik wel hobby's heb, krijg ik als antwoord dat ik een verlopen kop heb en dat men de hond nog van me af zou schoppen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Puntenjager het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, wat moet een vrouw antwoorden dan? Als ik zeg dat ik wel hobby's heb, krijg ik als antwoord dat ik een verlopen kop heb en dat men de hond nog van me af zou schoppen.
Als ik zeg dat ik geen verlopen kop heb, zegt men dat er met mij geen interessant gesprek te voeren is.
hahahhahahahquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, wat moet een vrouw antwoorden dan? Als ik zeg dat ik wel hobby's heb, krijg ik als antwoord dat ik een verlopen kop heb en dat men de hond nog van me af zou schoppen.
Als ik zeg dat ik geen verlopen kop heb, zegt men dat er met mij geen interessant gesprek te voeren is.
Trek je conclusies.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Puntenjager het volgende:
Offf... een MAN gaat voorzien in je levensonderhoud.
Ach je rookt wel lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wel wat klachten over het designquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:10 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet dat vrouwen werden ontworpen.
Ja, of jij hebt je ogen dicht zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Jij bent na de tweede wereld oorlog niet meer buiten geweest zeker?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wel wat klachten over het design
Ik ben een kerel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |