Vast en zeker.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Vast en zeker een BrEeZaH sletje die zo denkt haar financiele toekomst veilig te stellen
quote:De politie van Rotterdam heeft voetballer Robin van Persie gearresteerd. De speler van Arsenal zit vast op verdenking van verkrachting. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie zei dinsdag dat er een aangifte tegen hem is gedaan. Het OM gaf verder geen toelichting.
11:24. Volgens misdaadverslaggever John van den Heuvel zit Robin van Persie al sinds maandagavond in de cel. "Het feit dat Robin al een nacht heeft doorgebracht op het politiebureau geeft aan dat het om een serieuze verdenking gaat. Normaal gesproken mag de politie iemand zes uur vasthouden, maar Robin is in verzekering gesteld. Dat betekent dat ook een Officier van Justitie naar de zaak heeft gekeken en dat er voldoende bewijsmateriaal is om hem vast te houden."
11:50. De verkrachting zou hebben plaatsgehad in een Rotterdamse nachtclub. Welke?
Ditwas ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Vast en zeker een BrEeZaH sletje die zo denkt haar financiele toekomst veilig te stellen
Net zoals bij Kluitvertquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Was jij er nou ook 1 van die kluivert steeds moordenaar/verkrachter noemde?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik geloof het niet...
Dat is hij toch ook?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was jij er nou ook 1 van die kluivert steeds moordenaar/verkrachter noemde?
quote:
En?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:21 schreef vdo28 het volgende:
Robin van Persie opgepakt op verdenking van zedendelict
Wij komen NIET in NWS, dus opzouten met je link.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:21 schreef vdo28 het volgende:
Robin van Persie opgepakt op verdenking van zedendelict
Hij werd verdacht..quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Robin van P. is het toch vanaf nu?
Ach we weten allemaal hoe het met die rechtzaak van die verkrachting is verlopen en hoe het met die aanklacht was verlopen van zijn ex vrouw.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:22 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hij werd verdacht..
Aangezien hij nooit voor het verkrachten is opgepakt kan je niet zeggen dat hij een verkrachter is...
Een moordenaar is wel wat extreem als je iemand heb doodgereden...
nee hoor, als je bezopen bent of extreem roekeloos/hardt rijdt is je auto een moordwapen aldus het OM. en maak je je schuldig aan poging tot doodslag.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:22 schreef ASSpirine het volgende:
Een moordenaar is wel wat extreem als je iemand heb doodgereden...
Tja, misschien interessant....quote:
Wil je de stereotypering bij jezelf toepassen? (Dat voetballers eigenlijk maar dom zijn en in 1 ding geinteresseerd zijn?)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wij komen NIET in NWS, dus opzouten met je link.
![]()
D'r wordt in NWS teveel dom geluld.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Tja, misschien interessant....
Staat ook al veel info in.
Je weet blijkbaar meer dan het OM?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:24 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ach we weten allemaal hoe het met die rechtzaak van die verkrachting is verlopen en hoe het met die aanklacht was verlopen van zijn ex vrouw.
Klopt. Na zijn invalsbeurt leefde Nederland op en scoorde pardoes 2 of 3 keer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Om er ook maar een positieve noot aan dit topic te geven hij speelde de laatste interland wel vrij sterk.
Zulke verhalen komen denk ik nooit zomaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik geloof het niet, maar nu maar es zien wat er gaat gebeuren .............
Want jij gelooft heilig in het spreekwoord: waar rook is, is vuur?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:18 schreef T1andonly het volgende:
Nou die heeft dan vast wel iets gedaan, als hij het gedaan heeft gewoon flink straffen sim-pel
Nou waarom denk je??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:37 schreef Edenoniphobic het volgende:
Waarom laten ze hem niet op zijn gat zitten thuis en zoeken ze de zaak verder uit
Temeer reden voor mij om ernstig te twijfelen aan de mate van waarheid van deze berichtgevingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:41 schreef ASSpirine het volgende:
Zal mss zo'n breezah zijn die dacht, ik ga es een bekende Nederlanders scoren
en zie hier, het resultaat...
Of is dat wat ver gezocht?
Owjah, wat zou mevr Van Persie zeggen? Kerel is al getrouwd hé...
Pardon!?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef Suijk het volgende:
maar je wordt niet zomaar gearresteerd natuurlijk
Het is wel feit dat hoe meer dit soort dingen in het nieuws komen, hoe vaker dit gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
Het zal wel iemand zijn die teveel naar de MJ case heeft gekeken en volgens mij weet die van Persie niet eens wat verkrachten is,daar is ie te dom voor heb ik het idee.
Huilend bij een bureau aankomen schijnt al erg te helpenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:46 schreef Ludacriss het volgende:
Ja.... erg kut voor van Persie. Btw als ze geen bewijzen hebben mogen ze hem toch niet arresteren? Anders kan ik nu ook vrolijk aangifte doen tegen iemand die ik ook niet zo aardig vind
Een maatje van me heeft een hele lange nasleep gehad van iets waarvan hij dacht dat het gewoon een beetje aanrommelen was... Totdat zij ineens zei dat ze helemaal niet wilde dat ie zijn vinger in dr muts stak, terwijl ze op het moment dat niet had gezegd..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:44 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Zulke verhalen komen denk ik nooit zomaar.
Wellicht is er van een mug een olifant gemaakt.
Absoluut,maar in dit soort gevallen zou je bang moeten zijn om BNer te zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Het is wel feit dat hoe meer dit soort dingen in het nieuws komen, hoe vaker dit gaat gebeuren.
Dat geldt ook voor schoolshootings, stenen gooien van een viaduct, incidenten met zelfmoordplegende ouders etc etc
Voor dit soort zaken bedoel ik, rondom voetbalwedstrijden is het anders.quote:
Vrouwen .........quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een maatje van me heeft een hele lange nasleep gehad van iets waarvan hij dacht dat het gewoon een beetje aanrommelen was... Totdat zij ineens zei dat ze helemaal niet wilde dat ie zijn vinger in dr muts stak, terwijl ze op het moment dat niet had gezegd..
Tjsa, dan heb je ook ineens iemand verkracht...
Dat zou voor iedereen moeten gelden, ook onbekende mensen. Ze hebben al jaren die armbandjes met zenders, die gebruikt worden bij verlof. Geef iedereen dan zo'n bandje die verdacht is, nodig ze uit op het bureau als je iets wil weten, maar ga niet zo iemand beschadigen door hem in zo'n stinkhol te zetten, en daarmee ook nog de publiciteit zoeken. Daarvoor gaat het veel te vaak mis met die verdenkingen die meer fout dan goed zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Nou waarom denk je??
Omdat het gepeupel dan gaat roepen:"Ja zie je wel, je moet bekend zijn, dan word de aanklacht niet serieus genomen. Hij heeft iemand verkracht en nu zit hij alweer thuis".![]()
Omdat het een heel schuchtere jongen is die in het openbaar nooit uit zijn dak gaat, en erg gelukkig getrouwd schijnt te zijn met zijn vrij lekkere kip.quote:Wat een rare reacties hier, waarom zou Van Persie niet gewoon iets heel erg doms hebben gedaan?
Ik ga uit van het goede van de mens en zou het niet gewoon vinden als hij dit heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Wat een rare reacties hier, waarom zou Van Persie niet gewoon iets heel erg doms hebben gedaan?
Ik bedoel meer dat verkrachtingen en aanrandingen regelmatig gebeuren. Ik zou het ook niet gewoon vinden maar in dit topic lees ik veel reacties die het mogelijke slachtoffer al meteen veroordelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ga uit van het goede van de mens en zou het niet gewoon vinden als hij dit heeft gedaan.
Tja, dat geloof ik graag. Maar veel daders zijn schuchter en getrouwd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:02 schreef Edenoniphobic het volgende:
Omdat het een heel schuchtere jongen is die in het openbaar nooit uit zijn dak gaat, en erg gelukkig getrouwd schijnt te zijn met zijn vrij lekkere kip.
Gaan wel meer voetballers heen hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:54 schreef Ludacriss het volgende:
Ik begrijp hem ook niet. Waarom ga je in hemels naam uit in de Baja Beach Club![]()
Tjah, als je je niet kan identificeren op straat word je al meegenomen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop toch echt dat het niet waar is, maar je wordt niet zomaar gearresteerd natuurlijk
Ik draai het gewoon om. Dat 'slachtoffer' is een geldwolverige hoer totdat het tegendeel is bewezen. Tot die tijd is vPersie het slachtoffer die publiekelijk geschandpaald wordt voor wat waarschijnljik een slap duwtje is om haar handtastelijkheden van zich af te houden, omdat ie niet geinteresseerd was in haar stinkende hol. Leer me die zatte drugs-hoeren kennen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dat geloof ik graag. Maar veel daders zijn schuchter en getrouwd.
Daar snijd je wel ff een punt aan wat niet veel mensen weten. Verkrachting staat gelijk aan het ongeoorloofd penetreren van iemand anders lichaam. Het maakt in dat geval niet uit of het met een lul, vinger of voor mij part wortel gebeurd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een maatje van me heeft een hele lange nasleep gehad van iets waarvan hij dacht dat het gewoon een beetje aanrommelen was... Totdat zij ineens zei dat ze helemaal niet wilde dat ie zijn vinger in dr muts stak, terwijl ze op het moment dat niet had gezegd..
En dat net nadat hij hefet gezegd dat hij zijn carriere bij Arsenal graag wil verlengen door zijn 4-jarige !!! contract open te breken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:10 schreef Ludacriss het volgende:
Mmm zal wel heel raar als van Persie zo zijn carierre verpest. Zou jammer zijn voor het voetbal maar als het echt zo is hoop ik wel dat ie een zware straf krijgt.
Ja, maar aan de andere kant is het ook niet voor het eerst dat een bekend persoon wordt aangeklaagd voor verkrachting/aanranding door iemand die vooral op aandacht/geld uit is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Ik bedoel meer dat verkrachtingen en aanrandingen regelmatig gebeuren. Ik zou het ook niet gewoon vinden maar in dit topic lees ik veel reacties die het mogelijke slachtoffer al meteen veroordelen.
Tja, een jongen bij mij op de middelbare school scheen ook door een meisje te zijn aangegeven voor verkrachting, nadat hij het uitgemaakt had de dag nadat hij dr ontmaagd hadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ik draai het gewoon om. Dat 'slachtoffer' is een geldwolverige hoer totdat het tegendeel is bewezen. Tot die tijd is vPersie het slachtoffer die publiekelijk geschandpaald wordt voor wat waarschijnljik een slap duwtje is om haar handtastelijkheden van zich af te houden, omdat ie niet geinteresseerd was in haar stinkende hol. Leer me die zatte drugs-hoeren kennen.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:15 schreef keeper het volgende:
In alle redelijkheid kan je er helemaal niks zinnigs over zeggen.
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]![]()
Maar het verhaal van het meisje lijkt niet geloofwaardig te zijn
televisiequote:
HUMOR!!!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:33 schreef LuukBes het volgende:
Misschien heeft ie die hoer wel gepaald, maar ontkent ie het omdat zijn huwelijk op het spel staat. Die hoer heeft die rubber wellicht bewaard en heeft zo wat bewijs-zaad, om uit haar looser-leven te geraken en financieel onafhankelijk te worden met een claim...
Er is trouwens een tweede blunder door de KNVB gemaakt met de shirtjes. Na het fout spellen van Afellay is op het nieuwe shirt van Robin ook een spelfout ontdekt : van Perversie.
Zou ik ook zeggen als advocaat, slimme strategie: meteen de aangever in de verdachte hoek zetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:27 schreef tong80 het volgende:
In het NOS-Journaal meldde Moskovitz ook dat het een dame is met een discutabele reputatie.
v. Persie is ook een voetballer met discutabele reputatie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:27 schreef tong80 het volgende:
In het NOS-Journaal meldde Moskovitz ook dat het een dame is met een discutabele reputatie.
Hij volgt bijna exact de lijn Kluivert.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:50 schreef StrayDog het volgende:
[..]
v. Persie is ook een voetballer met discutabele reputatie.
Hebben we over 10 jaar misschien een nieuwe topscorer voor het nationale elftalquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:53 schreef SCH het volgende:
Hij volgt bijna exact de lijn Kluivert.
Weet jij het verschil niet tussen moord en poging tot doodslag of spreek je jezelf gewoon graag tegen? Sorry, ik ben in vergelijking met jou vast een leek op het gebied van het strafrecht, maar een moordenaar is Patrick Kluivert zeker nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
nee hoor, als je bezopen bent of extreem roekeloos/hardt rijdt is je auto een moordwapen aldus het OM. en maak je je schuldig aan poging tot doodslag.
.
Moskowic kent haar natuurlijk goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Noca het volgende:
Moskowic meldt net op 538 dat de dame van twijfelachtig allooi is...ik neem aan dat hij bedoelt dat het dus een ongeloofwaardige dame is zoals TLK al aangeeft. Ruud de Wild formuleerde het wat mooier: 'een vieze stinkhoer'
Ik hou me beetje op de vlakte, wachten tot er een oordeel is, geen Michal Jackson praktijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat verkrachtingen en aanrandingen regelmatig gebeuren. Ik zou het ook niet gewoon vinden maar in dit topic lees ik veel reacties die het mogelijke slachtoffer al meteen veroordelen.
Oh.. ik heb Feyenoord niet de Cl en wereldbeker zien winnenquote:
Als hij voor Oranje maar scoort, interesseert het echt niemand een fuck.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach met Kluiverts carriere ging het ook nog redelijk dus dat zou met van Persie ook wel zijn
Precies. Ik hoop wel, dat ie het niet gedaan heeft, aangezien ik fan ben van Arsenal en liefhebber van Robin's voetbalkwaliteitenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:46 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik hou me beetje op de vlakte, wachten tot er een oordeel is, geen Michal Jackson praktijken.
Link?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:40 schreef johannes1986 het volgende:
Van Persie heeft t niet gedaan hoor...
Als je wilt weten waarom ik zo zeker weet van niet, moet je eventjes naar de zojuist in t Voetbalcafé geposte foto kijken
Maar wel als raadsman van Mevr. Boon en stond dus tegenover Kluivert ...quote:
Ik weet niet waar dit stukje vandaan komt maar ik doe het af als onzin aangezien die 2 helemaal niet ontslagen zijn.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:03 schreef BVO het volgende:
.
Van Persie moet dan ook oppassen dat Wenger hem niet ontslaat zoals hij al eerder heeft gedaan met die twee andere enfants terribles van Arsenal, Joe Pennant en Francis Jeffers. Bovendien baalt Wenger nog enorm van het stiekeme en ongeoorloofde onderonsje tussen Arsenal-ster Cole en aartsrivaal Mourinho van Chelsea. Mourinho probeerde Cole op onregelementaire wijze weg te lokken bij Arsenal. Zowel Chelsea, Mourinho en Cole werden daarvoor bestraft door de FA.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:03 schreef BVO het volgende:
loopt het met een sisser af dan zal Van Persie alles uit de kast moeten halen om zijn trainer te overtuigen van zijn loyaliteit en professionaliteit. Want Wenger is het echt helemaal zat!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:03 schreef BVO het volgende:
Want Wenger is het echt helemaal zat!
Je kan best grappig zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn trainer heeft hem verteld dat hij minder egoļstisch moest zijn en aan overspel moest doen. Van Persie heeft dat verkeerd begrepen
Hij moest de bal overspelen, en niet een gemiddelde Schiedamse minderwaardigheid pleisteren²
Klopt. Neemt niet eens de moeite om de juiste voornaam van Pennant te gebruikenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wenger heeft juist geen commentaar gegeven, net zoals Arsenal, omdat ze wijselijk afwachten ofhet nep of echt is. Wie neemt Tiscali nu serieus. Dat hele stuk druipt van het amateurisme uit de pen van een of andere internet-nerd-nieuwsposter die niks te doen had.
Ja avatar is typerend voor deze post!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn trainer heeft hem verteld dat hij minder egoļstisch moest zijn en aan overspel moest doen. Van Persie heeft dat verkeerd begrepen
Hij moest de bal overspelen, en niet een gemiddelde Schiedamse minderwaardigheid pleisteren²
Zeg maar gerust voor al zijn posts.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja avatar is typerend voor deze post!
Ben jij een kloon van Tong80 ? Zo niet, wat is er dan zo "huilerig" aan mijn postsquote:
quote:ROTTERDAM Voetballer Robin van Persie
wordt morgen voorgeleid aan de rechter-
commissaris.Dat heeft het Openbaar
Ministerie bekendgemaakt.De speler van
Arsenal en het Nederlands Elftal wordt
verdacht van verkrachting.
De rechter-commissaris beslist morgen
of de voorlopige hechtenis van Van
Persie met twee weken wordt verlengd.De
voetballer heeft al twee nachten in de
cel doorgebracht,nadat in het weekeinde
aangifte tegen hem was gedaan.
Van Persie werd maandag aangehouden in
Rotterdam.Zijn advocaat,mr.Moszkowicz,
zei gisteren nog ervan uit te gaan dat
zijn cliėnt snel weer vrij zal zijn.
kut zooiquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:40 schreef golfer het volgende:
Blijkbaar is er toch wel iets meer aan de hand dan een verzonnen verhaaltje van een mevrouw, want
[..]
Kweetniet, wat voor opleiding heeft ie gedaan, en afgerond?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:38 schreef Roellio het volgende:
Ik vind van Persie een uitermate domme kerel. Hij kan prima voetballen, maar intellectueel gezien is 'ie op het niveau van een 12-jarige.
Als ik op zijn verscheidene optredens bij Barend en van Dorp af ga... geen enkele.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kweetniet, wat voor opleiding heeft ie gedaan, en afgerond?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als ik op zijn verscheidene optredens bij Barend en van Dorp af ga... geen enkele.![]()
Zo intelligent als hij kan voetballen, zo dom is hij in zjin communicatie. Je kan pas zien hoe dom hij echt is als hij probeert "volwassen" te pratenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:38 schreef Roellio het volgende:
Ik vind van Persie een uitermate domme kerel. Hij kan prima voetballen, maar intellectueel gezien is 'ie op het niveau van een 12-jarige.
ondanks dat hij zich pas heeft laten bekeren tot de islam en is getrouwd, wat een hele rompslomp is, is hij wel binnen een paar maanden met een of andere dame van twijfelachtig allooi , opgeduikeld in een discotheek, naar een hotelkamer vertrokken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:15 schreef TheVulture het volgende:
En toch geloof ik nog steeds niet dat ie het gedaan heeft. Het is eigenlijk nergens op gebaseerd maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat als je je pas hebt laten bekeren tot de islam en bent getrouwd, wat een hele rompslomp is, je binnen een paar maanden een stripteasedanseres verkracht.
Als het zo is heeft ie natuurlijk een vet probleem, niet alleen qua carriere maar ik denk dat zijn schoonfamilie dan ook nog een appeltje met hem wil schillen.
Toch denk ik dat het een goedkope actie van die stripteasedanseres is om snel geld te verdienen aan haar verhaal. Ze zal ongetwijfeld geprobeerd hebben om Van Persie te versieren maar heeft waarschijnlijk 0 op het rekest gekregen en neemt zo wraak.
maar zoals ik al zei, dit is verder allemaal nergens op gebaseerd, is puur wat mijn gevoel zegt...
Misschien mag meneer zelf uitmaken hoe hij de huwelijkse en religieuze voorwaarden invult?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:22 schreef milagro het volgende:
dus blijkbaar betekent dat bekeren en die ring om zijn vinger niet zo heel veel voor meneer
Zoveel rompslomp (mooi woordquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:15 schreef TheVulture het volgende:
dat als je je pas hebt laten bekeren tot de islam en bent getrouwd, wat een hele rompslomp is,
Hallo zeg, dan zou verkrachting dus ook een invulling kunnen zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien mag meneer zelf uitmaken hoe hij de huwelijkse en religieuze voorwaarden invult?
Ik begrijp heel goed wat jij bedoelt. Verkrachting is bij de wet verboden, maar met een vrouw naar een hotelkamer gaan bij mijn weten niet, of heb ik dat mis?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Hallo zeg, dan zou verkrachting dus ook een invulling kunnen zijn
Jij wilt weer eens niet begrijpen wat ik bedoel
We weten niet wat er is gebeurd en we weten niet hoe Robin en zijn vrouw hier over denken. Dat jou dat zo lijkt, is natuurlijk wel je goed recht.quote:Bovendien vult hij die voorwaarden SAMEN in met zijn vrouw, en niet alleen, en het lijkt mij zomaar dat een Marokkaans meisje dat net getrouwd is er nu niet op zit te wachten dat haar echtgenoot een of andere sloerie naar een hotelkamertje neemt.
Dat heeft hij dan met haar uit te zoeken.quote:Voor mijn part douwt hij hem in ieder gewillig wijf, ik denk echter dus dat mevrouw van Persie er minder van gecharmeerd is.
Nou de brutaliteit idd dat ik geen rekening gehouden heb met de mogelijkheid dat mevrouw van Persie het ms wel helemaal prima vindt dat haar kersverse echtgenoot een dame van bedenkelijk allooi mee naar een hotelkamer neemt en dat ik het noemen van "pas getrouwd en bekeerd" als argument om iemand het voordeel vd twijfel te geven wat lachwekkend vondquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed wat jij bedoelt. Verkrachting is bij de wet verboden, maar met een vrouw naar een hotelkamer gaan bij mijn weten niet, of heb ik dat mis?
[..]
We weten niet wat er is gebeurd en we weten niet hoe Robin en zijn vrouw hier over denken. Dat jou dat zo lijkt, is natuurlijk wel je goed recht.
[..]
Dat heeft hij dan met haar uit te zoeken.
Denk je niet dan dat dat al nagetrokken is en dat ze hem dan niet al laten gaan hadden, indien er niets van bleek te kloppen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:33 schreef LuukBes het volgende:
Wat mevrouw van Persie hiervan vind boeit een stuk minder dan of er iets gebeurt is wat niet door de beugel kan. Dat is zijn pakkie an, overspel is niet strafbaar. Het is heel makkelijk na te trekken via het Hotel-personeel ( + camera's) of hij heeft ingecheckt. En zij zegt kennelijk dat het gebeurd is toen die maten weg waren. Die moeten dan het hotel verlaten hebben zonder hem en haar. Ook natrekbaar.
Lijkt me heel sterk dat van Persie zichzelf met een hoer plus een paar maten laat zien in een hotel, en als het wel zo is moet eerst nog bewezen worden dat hij, en niet zijn vriendjes, erbij betrokken was, als er werkelijk iets fysieks gebeurt is wat niet door de beugel kan.
Weet je wel wat voorleiden inhoudt en wanneer dit gebeurt ? Dat moet binnen een paar dagen gebeuren, je mag maar 48 uur vasthouden en daarna moet beslist worden of er 2 weken verlenging aan geplakt wordt. Als de zaak zo vaag is, en als 2 partijen elkaar zo tegenspreken, dan wordt bij verkrachtig idd ondanks gebrek aan bewijs heel vaak besloten tot 2 weken door-onderzoeken (waarin vaak al binnen een paar dagen de verdachte toch kan gaan). Dat ie ingecheckt heeft in het hotel zal ongetwijfeld vaststaan, dat zij betrokken is bij een feestje met hem is waarschijnlijk veel moeilijker te bewijzen, want wellicht hoorde ze bij die maten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Denk je niet dan dat dat al nagetrokken is en dat ze hem dan niet al laten gaan hadden, indien er niets van bleek te kloppen?
Of gaat men eerst iemand voorleiden vooraleer er bepaalde zaken nagetrokken worden?
Het was een vraag, geen verwijt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:02 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Weet je wel wat voorleiden inhoudt en wanneer dit gebeurt ? Dat moet binnen een paar dagen gebeuren, je mag maar 48 uur vasthouden en daarna moet beslist worden of er 2 weken verlenging aan geplakt wordt. Als de zaak zo vaag is, en als 2 partijen elkaar zo tegenspreken, dan wordt bij verkrachtig idd ondanks gebrek aan bewijs heel vaak besloten tot 2 weken door-onderzoeken. Dat ie ingecheckt heeft in het hotel zal ongetwijfeld vaststaan, dat zij betrokken is bij een feestje met hem is waarschijnlijk veel moeilijker te bewijzen.
Hij zal best in dat hotel gezeten hebben, mij point is of die griet niet bij die maten van hem hoorde die wellicht hun eigen feesie hadden waar hij zich afzijdig heeft gehouden, terwijl zij kan zeggen dat dat niet zo is. It's as easy as that for a moneyhungry drama-queen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Het was een vraag, geen verwijt.
Je zegt nu zelf ook dat het ws vast staat dus dat hij met haar in een hotel was, dus zo raar was de vraag niet
Ook golfer hierboven schreef dat er blijkbaar iets meer aan de hand moet zijn, dus zo raar was de vraag alweer niet
Als jouw verhaal serieus genoeg klinkt en je niet te opzichtig toneel speelt zeker weten van wel ja. Hoezo, wraakplannen met een ex ? Valse getuigenis/aangifte is ook strafbaar hoor.quote:Ik zou dus op dit moment een willekeurige man kunnen beschuldigen en die wordt zonder enig natrekken van mijn verhaal opgepakt en 48 uur vastgehouden?
Ik neem voorlopig aan dat het een lulverhaal is van deze dame.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:13 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Hij zal best in dat hotel gezeten hebben, mij point is of die griet niet bij die maten van hem hoorde die wellicht hun eigen feesie hadden waar hij zich afzijdig heeft gehouden, terwijl zij kan zeggen dat dat niet zo is. It's as easy as that for a moneyhungry drama-queen.
In zo'n geval is het woord tegen woord, en dan neemt de zedenpolitie bijna altijd het zekere voor het onzekere om alles goed na te trekken.
[..]
Als jouw verhaal serieus genoeg klinkt en je niet te opzichtig toneel speelt zeker weten van wel ja. Hoezo, wraakplannen met een ex ? Valse getuigenis/aangifte is ook strafbaar hoor.
No more Star Wars for you!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:04 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Ach, The Force is zeer strong within young Jedi van Persie. Logisch dat de Dark Side tracht the balance te verstoren via hem en manipulatie's.
Ik ben benieuwd wat de Council te zeggen heeft, persoonlijk denk ik dat het met een sisser afloopt, en dat Yoda van Basten alle vertrouwen behoudt.
Begun the Opposition has. Destroy our ultimate mission, they will try.quote:
Je mag het je wel afvragen alleen hebben wij er helemaal niks mee te maken. Het zijn prive-aangelegenheden, behalve als hij de wet heeft overtreden dan is het geen privezaak meer.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:52 schreef milagro het volgende:
Natuurlijk is sex hebben met een dame die niet je vrouw is, niet strafbaar, blijkbaar is het wel ridikuul om je dan af te vragen of het ms voor een pas getrouwd en gelovig man wel 'done' is.
De Duiters beginnen in ieder geval op tijd genoeg met een nieuwe "zwembadaffaire"quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:13 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
[..]
Begun the Opposition has. Destroy our ultimate mission, they will try.
Sticking Flesh-Lightsaber in Dark Black Hole of Woman, he did not.
Prevent winning the World Cup, they cannot.
Score against Brazil in final, young Skywalker van Persie will.
Ik vind het stoerquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:36 schreef Suijk het volgende:
Ik neuk ook buiten de deur, maar dat maakt jullie toch ook niet uit?
In de tuin bedoel je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:36 schreef Suijk het volgende:
Ik neuk ook buiten de deur, maar dat maakt jullie toch ook niet uit?
Bild-zeitung smult bij voorbaat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef Doc het volgende:
De Duiters beginnen in ieder geval op tijd genoeg met een nieuwe "zwembadaffaire"
Neuk jij met moslims?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:33 schreef raptorix het volgende:
Nee ik vond hem niet zo lekker om te neuken de laatste keer.
quote:
Tegenstrijdige verklaringen over vermeende verkrachting
Van Persie dieper in problemen
door John van den Heuvel
ROTTERDAM, donderdag
Grote verschillen in getuigenverklaringen hebben Arsenal-spits Robin van Persie extra in de problemen gebracht. Volgens het openbaar ministerie (OM) in Rotterdam wijkt de lezing van Van Persie over de vermeende verkrachting van ex-stripteasedanseres Sandra op essentiėle punten af van die van zijn vrienden.
Het OM besloot daarom gisteren de international vandaag voor te geleiden aan de rechter- commissaris. Die moet beslissen of de voorlopige hechtenis van de 21-jarige Rotterdammer met veertien dagen wordt verlengd. Advocaat A. Moszkowicz zal vandaag vragen zijn cliėnt onmiddellijk in vrijheid te stellen.
Uit onderzoek van deze krant blijkt dat de beweerde verkrachting zich zou hebben afgespeeld in het Tulip Inn-hotel in Rotterdam. Van Persie nam zijn ’one-night-stand’ volgens de politie zaterdagnacht na een avondje stappen mee naar dit hotel. Ook twee vrienden gingen mee naar de hotelkamer.
Badkamer
Volgens de aangifte van het slachtoffer zou Van Persie haar in de badkamer hebben verkracht. De voetballer ontkent tot nu toe dat er sprake is geweest van geslachtsverkeer met de vrouw. Sandra deed afgelopen zondag officieel aangifte van verkrachting. Naast Van Persie arresteerde de Rotterdamse zedenpolitie ook de twee vrienden, die echter na verhoor weer werden heengezonden.
Volgens bronnen dicht bij het onderzoek weken de verklaringen van de twee vrienden in de ogen van het OM te veel af van die van Van Persie. Ook is nog geen uitslag bekend van de dnasporen die op het lichaam van Sandra zijn aangetroffen. Justitie zegt daarom meer tijd nodig te hebben voor het onderzoek en zal de rechter-commissaris vandaag vragen het voorarrest te verlengen.
Inmiddels is ook meer bekend geworden over de achtergronden van Sandra. Ze zou als stripteasedanseres hebben gewerkt in bars in Duitsland en daar ook prostituee zijn geweest. De vrouw zou eerder al contact hebben gehad met spelers van Feyenoord. De Marokkaanse echtgenote van Van Persie wilde gisteren niet reageren.
Hyper Hyper
Ongeloof over de vermeende verkrachting door Van Persie voert nog steeds de boventoon. Ook eigenaar Ronald Molendijk van de nachtclub Hyper Hyper, waar Robin de ex-stripteasedanseres ontmoet zou hebben, geeft hem het voordeel van de twijfel. „Ik heb onder het personeel onderzoek gedaan, maar niemand heeft wat bijzonders gezien”, aldus Molendijk, die nog een tijdje met Van Persie heeft gesproken.
„Hij kwam hier wel vaker en ik heb hem dan ook even gedag gezegd. Ik heb hem gefeliciteerd met zijn invalbeurt voor het Nederlands elftal. Van Persie was er ook erg blij mee. Toen ik hem wat te drinken aanbood nam hij een 7-upje”.
Maar wie zou Van Persie dan ook ongelovelijk dom durven noemen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:47 schreef buzzer het volgende:
ik vind het al ongelovelijk dom dat je jezelf in een positie manoeuvreert dat je van dergelijke zaken beschuldigd kan worden.
ongelofelijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:47 schreef buzzer het volgende:
ik vind het al ongelovelijk dom dat je jezelf in een positie manoeuvreert dat je van dergelijke zaken beschuldigd kan worden.
Dat was al een tijdje bekendquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:09 schreef BVO het volgende:
Zijn voorarrest is met 14 dagen verlengd.
Die hoer moet zich niet aanstellen. Na die duizende triple-penetrations in al haar gaten zal ze amper iets gevoeld hebben van dat bierworstje. Opzouten met die aansteller.quote:De ex-stripteasedanseres staat in het nachtleven van Rotterdam bekend als 'een beetje maf'. Een voormalig collega: ,,Ze kleedt zich per definitie uitdagend en schept er genoegen in mannen het hoofd op hol te brengen. Dat heeft natuurlijk ook met haar voormalige beroep te maken, maar daarmee vraagt ze nog niet om een verkrachting.''
Volgens het slachtoffer is zij zaterdagnacht in een Rotterdams hotel door Van Persie seksueel misbruikt. De volgende dag deed ze aangifte van verkrachting.
De vrouw, die in het circuit bekend staat als 'Sandra', had de voetballer eerder die avond ontmoet in de Rotterdamse discotheek Hyper Hyper. Van Persie was daar in gezelschap van twee vrienden met een Marokkaans uiterlijk, de gewezen stripteaseuse was er met een vriendin.
Later vertrok het vijftal naar de populaire discotheek Baja Beach Club, waar volgens een ooggetuige 'in een goede sfeer' nog iets werd gedronken.
Nadat de vriendin kort na middernacht afscheid had genomen, zou de rest van het gezelschap nog een nachtclub hebben bezocht, alvorens naar een hotelkamer in Rotterdam te zijn gegaan. Daar zou Van Persie zich, tegen de zin van de vrouw, handtastelijk hebben gedragen.
Toen zij aangaf niet van zijn gedrag gediend te zijn, zou hij haar volgens de aangifte op brute wijze hebben verkracht. Van Persie ontkent dat er sprake is geweest van seksueel contact, maar justitie denkt dat sporen op het lichaam van de vrouw zijn toe te schrijven aan de voetballer.
Of de twee vrienden van de voetballer bij het incident aanwezig zijn geweest, is niet bekend. Zij hebben tegenover de politie een verklaring afgelegd. Het tweetal werd aanvankelijk ook gearresteerd, maar na verhoor vrijgelaten.
Advocaat A. Moszkowicz van Van Persie noemt de zaak 'flinterdun' en heeft goede hoop dat Van Persie vandaag op vrije voeten zal worden gesteld. ,,De vrouw komt, mede door haar dubieuze achtergrond, niet echt geloofwaardig over. Ik denk dan ook dat andere motieven haar tot de aangifte hebben aangezet.''
De voormalige collega: ,,Ze is wel een beetje maf, maar ik denk niet dat ze zoiets zou verzinnen. Waarom zou ze dat doen? Smartengeld van een rijke voetballer? Kan ik me niet voorstellen. Nou ja, laten we het onderzoek maar afwachten.''
Een attentiehoer dus.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Volgens een verslaggever op radio 1 is het DNA onderzoek nog niet voltooid.
Ook zou de politie aan Bram hebben doorgegeven dat Sandra al tijden achter v. Persie aan zat. Van Persie zou haar niet hebben gekend. Op basis daarvan ging Bram er vanuit dat Robin vandaag weer naar huis kon. De rechter-commissaris was daar niet van overtuigd.
Ah, mijn excuses. Ik dacht dat de verlenging van het voorarrest al was besloten met de voorgeleiding aan de rechter.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een tijdje? Volgens mij nog geen halfuur hoor
Net schrijf je nog dat het verlengd is door de uitslag van het DNA onderzoek. En uit dat gequote stukje blijkt weer dat die uitslag nog niet binnen is. Wat is het nu ?quote:
De uitslag is inderdaad nog niet binnen, in tegenstelling tot wat eerder gemeld werd op de radio.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:33 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
[..]
Net schrijf je nog dat het verlengd is door de uitslag van het DNA onderzoek. En uit dat gequote stukje blijkt weer dat die uitslag nog niet binnen is. Wat is het nu ?
Volgens mij hebben ze de uitslag nog niet, en tot die tijd zal ie wel vastzitten, en aangezien ie al over de tijdslimiet heen is van het voorarrest moeten ze er maar maximaal 2 weken bijplakken. Kortom, zodra de uitslag binnen is, morgen of overmorgen, is ie vrij.
Verlengt door verder onderzoek naar meer getuigen, niet door DNA.quote:Voorarrest Van Persie verlengd
Voetballer Robin van Persie blijft langer vastzitten. Dat heeft zijn advocaat vanmiddag bekendgemaakt.
De rechter-commissaris in Rotterdam verlengde de voorlopige hechtenis met twee weken omdat nog meer getuigen moeten worden gehoord, aldus raadsman A. Moszkowicz.
Van Persie (21) zit sinds maandag vast op verdenking van verkrachting. Justitie bevestigde dat het voorarrest is verlengd. Een toelichting daarbij wordt niet gegeven, justitie verwijst naar het belang van het onderzoek en de ernst van de zaak.
Moszkowicz toonde zich niet verrast door de beslissing, maar had het liever anders gezien. Volgens hem is Van Persie ontdaan. ,,Mijn cliėnt heeft de vrouw met voldoende respect behandeld''.
De advocaat stelde dat hij Van Persies club Arsenal heeft geļnformeerd en dat die achter de speler staat.
Hooelang duurt dat gemiddeld, voordat ze dat weten?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat ze eens ervoor zorgen dat ze de uitslag van de test weten !
Maar dan nog moet je als getrouwde "kerel" je rits dichhoudenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:04 schreef JeroenV het volgende:
...
"Ze kleedt zich per definitie uitdagend en schept er genoegen in mannen het hoofd op hol te brengen", zei een voormalig collega in het Algemeen Dagblad. "Dat heeft natuurlijk ook met haar voormalige beroep te maken, maar daarmee vraagt ze nog niet om een verkrachting."
Patrick Kluivert werd voor 100% vrijgesproken, heeft nooit in voorarrest gezeten en toch komt dit regelmatig naar boven, dus dit incident zal ook Robin van P. zékér blijven achtervolgen! Al helemaal omdat hij in Engeland speelt...quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Als hij voor 100% onschuldig zal zijn dan zal het wel meevallen.
Dan is dit een incidentje.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar dan nog moet je als getrouwde "kerel" je rits dichhouden
Bron?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef BVO het volgende:
Geruchten gaan dat de DNA test negatief is en dat mokkel de zaak in zal trekken.
Als het niet waar is, is Robin zelf toch het grootste slachtoffer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk is Bouchra het grootste slachtoffer...
Ik last het hier Robin van Persie opgepakt op verdenking van zedendelict #2quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het niet waar is, is Robin zelf toch het grootste slachtoffer.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:33 schreef ThomasBerge het volgende:
Ach laten we hopen dat hij TBS krijgt, staat die zo weer op vrije voeten
Mwah, Bouchra zal dan ook altijd de twijfels houden en dat ie wel zin in die vrouw had is ook niet bevorderlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het niet waar is, is Robin zelf toch het grootste slachtoffer.
Kijken mag, aankomen nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
en dat ie wel zin in die vrouw had is ook niet bevorderlijk.
Iedereen vult een relatie op een eigen manier in - ik zou daar niet zo van buitenaf over willen oordelen, dat is aan henzelf.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, Bouchra zal dan ook altijd de twijfels houden en dat ie wel zin in die vrouw had is ook niet bevorderlijk.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die mensen uit die cultuur wel.. Worden gelijk je vingers eraf getsjakt.
Wat een ongelofelijke sletquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:24 schreef garota het volgende:
dit schijnt r te zijn:
http://galleries.lingeriesins.com/hg/joy1/images/04.jpg
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:24 schreef garota het volgende:
dit schijnt r te zijn:
Dan heeft hij niks gedaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:24 schreef garota het volgende:
dit schijnt r te zijn:
![]()
Zijn alle buitenlanders misdadigers dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:59 schreef SCH het volgende:
[..]Ja joh, alle buitenlandse mannen lopen zonder vingers rond
Die is eng.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:24 schreef garota het volgende:
dit schijnt r te zijn:
![]()
Dat is nou net wat het zo moeilijk maakt aan verkrachtingszaken. Maar als dat DNA van van Persie is heeft hij wel een probleem, hij is toch getrouwd?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar als dat DNA nou van de heer van P. is, hoe toon je dan het verschil tussen verkrachting en "gewone" sex aan ?
Sja, Het is gewoon zijn woord tegen het hare, en meestal wordt het "Zielige" slachtoffer geloofdquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar als dat DNA nou van de heer van P. is, hoe toon je dan het verschil tussen verkrachting en "gewone" sex aan ?
Tja ..... daar heb je een puntje .... het is absoluut voor Robin te hopen dat de DNA-test negatief is, anders heeft ie een probleem .....quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Vrouwen doen soms rare dingen met zaad. Zie die vrouw die Boris Becker pijpte, het zaad in een condoom liet glijden en vaginaal inbracht, zodat ze een kind van BB had.
Dan komen z'n zwagers even bij hem op bezoek!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tja ..... daar heb je een puntje .... het is absoluut voor Robin te hopen dat de DNA-test negatief is, anders heeft ie een probleem .....
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:24 schreef garota het volgende:
dit schijnt r te zijn:
![]()
Door slikken snolquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Vrouwen doen soms rare dingen met zaad. Zie die vrouw die Boris Becker pijpte, het zaad in een condoom liet glijden en vaginaal inbracht, zodat ze een kind van BB had.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:28 schreef Suijk het volgende:
Die ziet er meer uit alsof ze Robin zou verkrachten.
lol leuke reportage iddquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:33 schreef BVO het volgende:
Het veranderen van het nummertje in de url levert een mooie reportage op..
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die genoeg vrouwen kan krijgen zo iemand zou verkrachten.
Zie je wel, hij kan zijn handen zelfs niet afhouden van dat meisje.quote:
Het lijkt me dat ook buitenlandse mannen net als alle andere mannen naar vrouwen of mannen kijken die ze aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zijn alle buitenlanders misdadigers dan?
Links FrankyMcG en rechts zijn zus/vriendin???quote:
Rechter in deze zaak? Je hebt blijkbaar al onomstreden bewijs onder ogen gekregen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:42 schreef Chooselife het volgende:
Einde oefening voor de voetbalcarriere. Laat dat asociale loeder maar lekker achter de tralies doorbrengen. Totaal geen medelijden mee.
Nigeriaanse, dus het zal wel niet die alien die hierboven staat zijn.quote:De 21-jarige Sandra K., die zegt dat ze door Arsenal-spits Robin van Persie is verkracht, houdt vast aan haar beschuldiging.
Mede op basis van haar gedetailleerde verklaring en ander bewijsmateriaal besloot de rechter-commissaris gisteren dat Van Persie nog twee weken in voorarrest blijft. Dna-sporen worden nog onderzocht.
De speler, die wel toegaf met de in Nigeria geboren vrouw in een kamer in het Tulip Inn in Rotterdam te zijn geweest, ontkende tot gisteren seksueel misbruik. „Een van de vrienden van Van Persie heeft gehoord dat de vrouw op de hotelkamer een telefoongesprek voerde en zei dat ze de reputatie van Van Persie kapot zou maken”, aldus raadsman A. Moszkowicz.
De rechter-commissaris bepaalde gisteren dat Van Persie beperkingen krijgt opgelegd. Zo mag hij geen enkel contact meer met de buitenwereld hebben.
Ze beweerde eerst toch dat die vrienden gewoon waren vertrokken? En zn matties zijn ook weer op vrije voeten gesteldquote:’Sandra niet uit op geld’
door Gerda Frankenhuis en John van den Heuvel
ROTTERDAM, vrijdag
Volgens haar raadsvrouw is de 21-jarige Sandra K., die beweert slachtoffer te zijn van verkrachting door Arsenal-speler Robin van Persie, absoluut niet op geld uit. „Ze wil gewoon dat er recht wordt gedaan.”
De jonge vrouw, die inmiddels op een schuiladres verblijft, zegt in de badkamer van het Rotterdamse Tulip Inn te zijn misbruikt en daarna door zijn twee vrienden vernederd. Eén van de vrienden zou na de beweerde verkrachting afgelopen zaterdagnacht de kleding van de vrouw hebben verstopt en pas later weer hebben teruggegeven.
Volgens Van Persies advocaat mr. A. Moszkowicz heeft zijn cliėnt wel toegegeven met de vrouw op een hotelkamer te zijn geweest.
Volgens hem zou Sandra K. nadat ze hotelkamer had verlaten, tegen hotelpersoneel hebben geklaagd dat er een geintje met haar kleding was uitgehaald. „Ze heeft niets gezegd over een verkrachting en dat is vreemd”, vindt Moszkowicz.
Arsenal staat volgens Moszkowicz nog steeds achter zijn sterspeler.
De advocate van Sandra K. is woedend over beweringen van Moszkowicz dat haar cliėnte een bedenkelijke reputatie heeft. „Daar is helemaal niets van waar. Mijn cliėnt is geen nachtclubdanseres of prostituee. Ze is helemaal kapot van de verkrachting en van alles wat er daarna over haar in de publiciteit is gekomen.”
In de Baja Beach Club in Rotterdam wordt de vermeende verkrachting in twijfel getrokken. Volgens mede-eigenaar Rob Mooijekind kwam Van Persie afgelopen zaterdagnacht samen met twee vrienden naar de discotheek en zijn ze ook met zijn drieėn weggegaan.
„Hij was heel relaxed en ontspannen. Er liepen wel drie meisjes achter hem aan, maar daar wilde hij niets van weten”, aldus Mooijekind.
Nee, hij wilde allleen die Sandra natuurlijkquote:"Er liepen wel 3 meisjes achter hem aan, maar daar wilde hij niks van weten"
Z'n "matties" zijn niet opgepakt... daar valt geen geld vandaan te halenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nigeriaanse, dus het zal wel niet die alien die hierboven staat zijn.
[..]
Ze beweerde eerst toch dat die vrienden gewoon waren vertrokken? En zn matties zijn ook weer op vrije voeten gesteld
Voor millwall ws.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:00 schreef Suijk het volgende:
Dat wijf is vast voor Man Utd.
De linkerquote:
Zijn vrouw heeft Moskowicz benaderd. En praat aub een beetje normaal over moslims.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:19 schreef PLAE@ het volgende:
Zijn er al reacties van z'n moslima slavin en z'n schoonpapa cq zakenwaarnemer?![]()
Doe ik tochquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft Moskowicz benaderd. En praat aub een beetje normaal over moslims.
Ik ben nog bezig met het vertalenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
De linker![]()
wat een kakkerlakje.
Zijn er al reacties van z'n moslima slavin en z'n schoonpapa cq zakenwaarnemer?![]()
Ja tuurlijk johquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Doe ik tochstaat niks bijzonders. Ze behandelen hun vrouwen nou eenmaal als slaafjes.
ah nee sorryquote:
Ja dat doen de meeste moslims inderdaad. Verdiep je er anders eens in.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah nee sorry
Ik vergaat bijna dat ze hun vrouwen als gelijkwaardigen zien en behandelen.
Mijn fout![]()
omdat hij van Persie lief vindt, en die anderen nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat vind ik toch wel opmerkelijk, er is werkelijk geen letter te vinden op www.vi.nl over de kwestie Van Pervers. Zou die ouwe snordragende sigarenroker bewust die directieven hebben zitten uitdelen aan de redactie?
Normaal staat die site bol van de hele en halve schandalen die voetballers betreffen, maar nu: nakkes, zelfs geen summiere info.
waarom?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:30 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat de VI het beleid heeft louter en vooral over voetbalzaken te berichten, wel een nobele houding al kan je je afvragen of het niet wat te strikt wordt doorgevoerd.
Als Arsenal officieel reageert, zullen ze dat vast wel melden.
Drankschandalen over Engelse spelers staan er maar al te vaak in bijvoorbeeld (rubriek opmerkelijke berichten), dan is VI dus niet echt konsekwent.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:30 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat de VI het beleid heeft louter en vooral over voetbalzaken te berichten, wel een nobele houding al kan je je afvragen of het niet wat te strikt wordt doorgevoerd.
Ik verdedig ze ook niet maar raad er naar wat hun beleid is in dezen en die drankschandalen hebben volgens mij meestal wel iets met het voetbal te maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Drankschandalen over Engelse spelers staan er maar al te vaak in bijvoorbeeld (rubriek opmerkelijke berichten), dan is VI dus niet echt konsekwent.
Ik gis.quote:
Help me even, wat was er met abdelladinges?quote:En over die Marokkaanse voetballer dan?
Abdelladinges ( ik waag me even niet aan de spelling).
die speler van de Graafschap, toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik gis.
[..]
Help me even, wat was er met abdelladinges?
Yassine Abdellaoui bedoel je toch? Ex WillemIIquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:42 schreef milagro het volgende:
[..]
die speler van de Graafschap, toch?
die opgepakt was voor witwassen van geld verdiend met drugshandel of van drugshandel zelf, weet niet meer exact.
weet bijna zeker dat zij, VI, daar over bericht hebben.
Daar hebben ze over bericht inderdaad maar wel allemaal in directe relatie tot zijn verhouding met De Graafschap. Het is een wat wankel beleid, ik vind het ook raar dat ze nog geen letter over Van Persie hebben geschreven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:42 schreef milagro het volgende:
[..]
die speler van de Graafschap, toch?
die opgepakt was voor witwassen van geld verdiend met drugshandel of van drugshandel zelf, weet niet meer exact.
weet bijna zeker dat zij, VI, daar over bericht hebben.
Maar zo'n onderzoek toont volgens mij ook geen verkrachting aan, behalve dat er een zaadlozing is geweestquote:
is ook wankel en ik denk dat dat toch echt ligt aan de man met de sigaar en snor ( snor en sigaar)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar hebben ze over bericht inderdaad maar wel allemaal in directe relatie tot zijn verhouding met De Graafschap. Het is een wat wankel beleid, ik vind het ook raar dat ze nog geen letter over Van Persie hebben geschreven.
Die is de baas dus dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:53 schreef milagro het volgende:
[..]
is ook wankel en ik denk dat dat toch echt ligt aan de man met de sigaar en snor ( snor en sigaar)(zonder die pet)
nee,precies, ik snap ook niet wat je daar nu mee opschiet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar zo'n onderzoek toont volgens mij ook geen verkrachting aan, behalve dat er een zaadlozing is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |