Oh.. ik heb Feyenoord niet de Cl en wereldbeker zien winnenquote:
Als hij voor Oranje maar scoort, interesseert het echt niemand een fuck.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach met Kluiverts carriere ging het ook nog redelijk dus dat zou met van Persie ook wel zijn
Precies. Ik hoop wel, dat ie het niet gedaan heeft, aangezien ik fan ben van Arsenal en liefhebber van Robin's voetbalkwaliteitenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:46 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik hou me beetje op de vlakte, wachten tot er een oordeel is, geen Michal Jackson praktijken.
Link?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:40 schreef johannes1986 het volgende:
Van Persie heeft t niet gedaan hoor...
Als je wilt weten waarom ik zo zeker weet van niet, moet je eventjes naar de zojuist in t Voetbalcafé geposte foto kijken
Maar wel als raadsman van Mevr. Boon en stond dus tegenover Kluivert ...quote:
Ik weet niet waar dit stukje vandaan komt maar ik doe het af als onzin aangezien die 2 helemaal niet ontslagen zijn.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:03 schreef BVO het volgende:
.
Van Persie moet dan ook oppassen dat Wenger hem niet ontslaat zoals hij al eerder heeft gedaan met die twee andere enfants terribles van Arsenal, Joe Pennant en Francis Jeffers. Bovendien baalt Wenger nog enorm van het stiekeme en ongeoorloofde onderonsje tussen Arsenal-ster Cole en aartsrivaal Mourinho van Chelsea. Mourinho probeerde Cole op onregelementaire wijze weg te lokken bij Arsenal. Zowel Chelsea, Mourinho en Cole werden daarvoor bestraft door de FA.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:03 schreef BVO het volgende:
loopt het met een sisser af dan zal Van Persie alles uit de kast moeten halen om zijn trainer te overtuigen van zijn loyaliteit en professionaliteit. Want Wenger is het echt helemaal zat!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:03 schreef BVO het volgende:
Want Wenger is het echt helemaal zat!
Je kan best grappig zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn trainer heeft hem verteld dat hij minder egoïstisch moest zijn en aan overspel moest doen. Van Persie heeft dat verkeerd begrepen
Hij moest de bal overspelen, en niet een gemiddelde Schiedamse minderwaardigheid pleisteren²
Klopt. Neemt niet eens de moeite om de juiste voornaam van Pennant te gebruikenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wenger heeft juist geen commentaar gegeven, net zoals Arsenal, omdat ze wijselijk afwachten ofhet nep of echt is. Wie neemt Tiscali nu serieus. Dat hele stuk druipt van het amateurisme uit de pen van een of andere internet-nerd-nieuwsposter die niks te doen had.
Ja avatar is typerend voor deze post!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn trainer heeft hem verteld dat hij minder egoïstisch moest zijn en aan overspel moest doen. Van Persie heeft dat verkeerd begrepen
Hij moest de bal overspelen, en niet een gemiddelde Schiedamse minderwaardigheid pleisteren²
Zeg maar gerust voor al zijn posts.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja avatar is typerend voor deze post!
Ben jij een kloon van Tong80 ? Zo niet, wat is er dan zo "huilerig" aan mijn postsquote:
quote:ROTTERDAM Voetballer Robin van Persie
wordt morgen voorgeleid aan de rechter-
commissaris.Dat heeft het Openbaar
Ministerie bekendgemaakt.De speler van
Arsenal en het Nederlands Elftal wordt
verdacht van verkrachting.
De rechter-commissaris beslist morgen
of de voorlopige hechtenis van Van
Persie met twee weken wordt verlengd.De
voetballer heeft al twee nachten in de
cel doorgebracht,nadat in het weekeinde
aangifte tegen hem was gedaan.
Van Persie werd maandag aangehouden in
Rotterdam.Zijn advocaat,mr.Moszkowicz,
zei gisteren nog ervan uit te gaan dat
zijn cliënt snel weer vrij zal zijn.
kut zooiquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:40 schreef golfer het volgende:
Blijkbaar is er toch wel iets meer aan de hand dan een verzonnen verhaaltje van een mevrouw, want
[..]
Kweetniet, wat voor opleiding heeft ie gedaan, en afgerond?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:38 schreef Roellio het volgende:
Ik vind van Persie een uitermate domme kerel. Hij kan prima voetballen, maar intellectueel gezien is 'ie op het niveau van een 12-jarige.
Als ik op zijn verscheidene optredens bij Barend en van Dorp af ga... geen enkele.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kweetniet, wat voor opleiding heeft ie gedaan, en afgerond?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als ik op zijn verscheidene optredens bij Barend en van Dorp af ga... geen enkele.![]()
Zo intelligent als hij kan voetballen, zo dom is hij in zjin communicatie. Je kan pas zien hoe dom hij echt is als hij probeert "volwassen" te pratenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:38 schreef Roellio het volgende:
Ik vind van Persie een uitermate domme kerel. Hij kan prima voetballen, maar intellectueel gezien is 'ie op het niveau van een 12-jarige.
ondanks dat hij zich pas heeft laten bekeren tot de islam en is getrouwd, wat een hele rompslomp is, is hij wel binnen een paar maanden met een of andere dame van twijfelachtig allooi , opgeduikeld in een discotheek, naar een hotelkamer vertrokken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:15 schreef TheVulture het volgende:
En toch geloof ik nog steeds niet dat ie het gedaan heeft. Het is eigenlijk nergens op gebaseerd maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat als je je pas hebt laten bekeren tot de islam en bent getrouwd, wat een hele rompslomp is, je binnen een paar maanden een stripteasedanseres verkracht.
Als het zo is heeft ie natuurlijk een vet probleem, niet alleen qua carriere maar ik denk dat zijn schoonfamilie dan ook nog een appeltje met hem wil schillen.
Toch denk ik dat het een goedkope actie van die stripteasedanseres is om snel geld te verdienen aan haar verhaal. Ze zal ongetwijfeld geprobeerd hebben om Van Persie te versieren maar heeft waarschijnlijk 0 op het rekest gekregen en neemt zo wraak.
maar zoals ik al zei, dit is verder allemaal nergens op gebaseerd, is puur wat mijn gevoel zegt...
Misschien mag meneer zelf uitmaken hoe hij de huwelijkse en religieuze voorwaarden invult?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:22 schreef milagro het volgende:
dus blijkbaar betekent dat bekeren en die ring om zijn vinger niet zo heel veel voor meneer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |