Vast en zeker.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Vast en zeker een BrEeZaH sletje die zo denkt haar financiele toekomst veilig te stellen
quote:De politie van Rotterdam heeft voetballer Robin van Persie gearresteerd. De speler van Arsenal zit vast op verdenking van verkrachting. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie zei dinsdag dat er een aangifte tegen hem is gedaan. Het OM gaf verder geen toelichting.
11:24. Volgens misdaadverslaggever John van den Heuvel zit Robin van Persie al sinds maandagavond in de cel. "Het feit dat Robin al een nacht heeft doorgebracht op het politiebureau geeft aan dat het om een serieuze verdenking gaat. Normaal gesproken mag de politie iemand zes uur vasthouden, maar Robin is in verzekering gesteld. Dat betekent dat ook een Officier van Justitie naar de zaak heeft gekeken en dat er voldoende bewijsmateriaal is om hem vast te houden."
11:50. De verkrachting zou hebben plaatsgehad in een Rotterdamse nachtclub. Welke?
Ditwas ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Vast en zeker een BrEeZaH sletje die zo denkt haar financiele toekomst veilig te stellen
Net zoals bij Kluitvertquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Was jij er nou ook 1 van die kluivert steeds moordenaar/verkrachter noemde?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik geloof het niet...
Dat is hij toch ook?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was jij er nou ook 1 van die kluivert steeds moordenaar/verkrachter noemde?
quote:
En?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:21 schreef vdo28 het volgende:
Robin van Persie opgepakt op verdenking van zedendelict
Wij komen NIET in NWS, dus opzouten met je link.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:21 schreef vdo28 het volgende:
Robin van Persie opgepakt op verdenking van zedendelict
Hij werd verdacht..quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Robin van P. is het toch vanaf nu?
Ach we weten allemaal hoe het met die rechtzaak van die verkrachting is verlopen en hoe het met die aanklacht was verlopen van zijn ex vrouw.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:22 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hij werd verdacht..
Aangezien hij nooit voor het verkrachten is opgepakt kan je niet zeggen dat hij een verkrachter is...
Een moordenaar is wel wat extreem als je iemand heb doodgereden...
nee hoor, als je bezopen bent of extreem roekeloos/hardt rijdt is je auto een moordwapen aldus het OM. en maak je je schuldig aan poging tot doodslag.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:22 schreef ASSpirine het volgende:
Een moordenaar is wel wat extreem als je iemand heb doodgereden...
Tja, misschien interessant....quote:
Wil je de stereotypering bij jezelf toepassen? (Dat voetballers eigenlijk maar dom zijn en in 1 ding geinteresseerd zijn?)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wij komen NIET in NWS, dus opzouten met je link.
![]()
D'r wordt in NWS teveel dom geluld.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Tja, misschien interessant....
Staat ook al veel info in.
Je weet blijkbaar meer dan het OM?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:24 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ach we weten allemaal hoe het met die rechtzaak van die verkrachting is verlopen en hoe het met die aanklacht was verlopen van zijn ex vrouw.
Klopt. Na zijn invalsbeurt leefde Nederland op en scoorde pardoes 2 of 3 keer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Om er ook maar een positieve noot aan dit topic te geven hij speelde de laatste interland wel vrij sterk.
Zulke verhalen komen denk ik nooit zomaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik geloof het niet, maar nu maar es zien wat er gaat gebeuren .............
Want jij gelooft heilig in het spreekwoord: waar rook is, is vuur?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:18 schreef T1andonly het volgende:
Nou die heeft dan vast wel iets gedaan, als hij het gedaan heeft gewoon flink straffen sim-pel
Nou waarom denk je??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:37 schreef Edenoniphobic het volgende:
Waarom laten ze hem niet op zijn gat zitten thuis en zoeken ze de zaak verder uit
Temeer reden voor mij om ernstig te twijfelen aan de mate van waarheid van deze berichtgevingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:41 schreef ASSpirine het volgende:
Zal mss zo'n breezah zijn die dacht, ik ga es een bekende Nederlanders scoren
en zie hier, het resultaat...
Of is dat wat ver gezocht?
Owjah, wat zou mevr Van Persie zeggen? Kerel is al getrouwd hé...
Pardon!?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef Suijk het volgende:
maar je wordt niet zomaar gearresteerd natuurlijk
Het is wel feit dat hoe meer dit soort dingen in het nieuws komen, hoe vaker dit gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
Het zal wel iemand zijn die teveel naar de MJ case heeft gekeken en volgens mij weet die van Persie niet eens wat verkrachten is,daar is ie te dom voor heb ik het idee.
Huilend bij een bureau aankomen schijnt al erg te helpenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:46 schreef Ludacriss het volgende:
Ja.... erg kut voor van Persie. Btw als ze geen bewijzen hebben mogen ze hem toch niet arresteren? Anders kan ik nu ook vrolijk aangifte doen tegen iemand die ik ook niet zo aardig vind
Een maatje van me heeft een hele lange nasleep gehad van iets waarvan hij dacht dat het gewoon een beetje aanrommelen was... Totdat zij ineens zei dat ze helemaal niet wilde dat ie zijn vinger in dr muts stak, terwijl ze op het moment dat niet had gezegd..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:44 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Zulke verhalen komen denk ik nooit zomaar.
Wellicht is er van een mug een olifant gemaakt.
Absoluut,maar in dit soort gevallen zou je bang moeten zijn om BNer te zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Het is wel feit dat hoe meer dit soort dingen in het nieuws komen, hoe vaker dit gaat gebeuren.
Dat geldt ook voor schoolshootings, stenen gooien van een viaduct, incidenten met zelfmoordplegende ouders etc etc
Voor dit soort zaken bedoel ik, rondom voetbalwedstrijden is het anders.quote:
Vrouwen .........quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een maatje van me heeft een hele lange nasleep gehad van iets waarvan hij dacht dat het gewoon een beetje aanrommelen was... Totdat zij ineens zei dat ze helemaal niet wilde dat ie zijn vinger in dr muts stak, terwijl ze op het moment dat niet had gezegd..
Tjsa, dan heb je ook ineens iemand verkracht...
Dat zou voor iedereen moeten gelden, ook onbekende mensen. Ze hebben al jaren die armbandjes met zenders, die gebruikt worden bij verlof. Geef iedereen dan zo'n bandje die verdacht is, nodig ze uit op het bureau als je iets wil weten, maar ga niet zo iemand beschadigen door hem in zo'n stinkhol te zetten, en daarmee ook nog de publiciteit zoeken. Daarvoor gaat het veel te vaak mis met die verdenkingen die meer fout dan goed zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Nou waarom denk je??
Omdat het gepeupel dan gaat roepen:"Ja zie je wel, je moet bekend zijn, dan word de aanklacht niet serieus genomen. Hij heeft iemand verkracht en nu zit hij alweer thuis".![]()
Omdat het een heel schuchtere jongen is die in het openbaar nooit uit zijn dak gaat, en erg gelukkig getrouwd schijnt te zijn met zijn vrij lekkere kip.quote:Wat een rare reacties hier, waarom zou Van Persie niet gewoon iets heel erg doms hebben gedaan?
Ik ga uit van het goede van de mens en zou het niet gewoon vinden als hij dit heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Wat een rare reacties hier, waarom zou Van Persie niet gewoon iets heel erg doms hebben gedaan?
Ik bedoel meer dat verkrachtingen en aanrandingen regelmatig gebeuren. Ik zou het ook niet gewoon vinden maar in dit topic lees ik veel reacties die het mogelijke slachtoffer al meteen veroordelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ga uit van het goede van de mens en zou het niet gewoon vinden als hij dit heeft gedaan.
Tja, dat geloof ik graag. Maar veel daders zijn schuchter en getrouwd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:02 schreef Edenoniphobic het volgende:
Omdat het een heel schuchtere jongen is die in het openbaar nooit uit zijn dak gaat, en erg gelukkig getrouwd schijnt te zijn met zijn vrij lekkere kip.
Gaan wel meer voetballers heen hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:54 schreef Ludacriss het volgende:
Ik begrijp hem ook niet. Waarom ga je in hemels naam uit in de Baja Beach Club![]()
Tjah, als je je niet kan identificeren op straat word je al meegenomen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop toch echt dat het niet waar is, maar je wordt niet zomaar gearresteerd natuurlijk
Ik draai het gewoon om. Dat 'slachtoffer' is een geldwolverige hoer totdat het tegendeel is bewezen. Tot die tijd is vPersie het slachtoffer die publiekelijk geschandpaald wordt voor wat waarschijnljik een slap duwtje is om haar handtastelijkheden van zich af te houden, omdat ie niet geinteresseerd was in haar stinkende hol. Leer me die zatte drugs-hoeren kennen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dat geloof ik graag. Maar veel daders zijn schuchter en getrouwd.
Daar snijd je wel ff een punt aan wat niet veel mensen weten. Verkrachting staat gelijk aan het ongeoorloofd penetreren van iemand anders lichaam. Het maakt in dat geval niet uit of het met een lul, vinger of voor mij part wortel gebeurd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een maatje van me heeft een hele lange nasleep gehad van iets waarvan hij dacht dat het gewoon een beetje aanrommelen was... Totdat zij ineens zei dat ze helemaal niet wilde dat ie zijn vinger in dr muts stak, terwijl ze op het moment dat niet had gezegd..
En dat net nadat hij hefet gezegd dat hij zijn carriere bij Arsenal graag wil verlengen door zijn 4-jarige !!! contract open te breken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:10 schreef Ludacriss het volgende:
Mmm zal wel heel raar als van Persie zo zijn carierre verpest. Zou jammer zijn voor het voetbal maar als het echt zo is hoop ik wel dat ie een zware straf krijgt.
Ja, maar aan de andere kant is het ook niet voor het eerst dat een bekend persoon wordt aangeklaagd voor verkrachting/aanranding door iemand die vooral op aandacht/geld uit is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Ik bedoel meer dat verkrachtingen en aanrandingen regelmatig gebeuren. Ik zou het ook niet gewoon vinden maar in dit topic lees ik veel reacties die het mogelijke slachtoffer al meteen veroordelen.
Tja, een jongen bij mij op de middelbare school scheen ook door een meisje te zijn aangegeven voor verkrachting, nadat hij het uitgemaakt had de dag nadat hij dr ontmaagd hadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ik draai het gewoon om. Dat 'slachtoffer' is een geldwolverige hoer totdat het tegendeel is bewezen. Tot die tijd is vPersie het slachtoffer die publiekelijk geschandpaald wordt voor wat waarschijnljik een slap duwtje is om haar handtastelijkheden van zich af te houden, omdat ie niet geinteresseerd was in haar stinkende hol. Leer me die zatte drugs-hoeren kennen.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:15 schreef keeper het volgende:
In alle redelijkheid kan je er helemaal niks zinnigs over zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |