Neequote:Oei dat klinkt niet goed! Sterkte weer...
Oeh, ook veel sterkte, spannend zulke operaties (altijd) lijkt me. Naja, niet dat ik het zo veel heb meegemaakt, maar toch, klinkt eng. En idd, moedersquote:Mijn mammie wordt vrijdag geopereerd aan haar hernia, via haar rug dus een riskante ingreep ivm zenuwen die daar lopen etc. Ik maak me er best druk over. Zal blij zijn als het achter de rug is. Ondanks haar hernia zat ze wel zaterdag in onze voortuin te rommelen. Hoezo eigenwijs en hard voor zichtzelf Ach..moeders hé?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 06:48 schreef DarkElf het volgende:
moe, zwaar beroerd geslapen.
zo maar ff wat energie proberen op te doen voor ik ga werken.
jaja, ik ga al mikkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:11 schreef Morwen het volgende:
Niet - virtueel - dood, maar ja, das mijn schuld niet![]()
Ja precies, ik heb juist op zulke momenten, zoals gister dan ook weer, opeens energie voor 10quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
@sweetgirly:
Herkenbaar, ik ben op het moment supreme heel rustig en relaxed. Ik ben er dan voor iedereen behalve voor mezelf..........een vlucht? Makkelijk.......waarschijnlijk wel, al is het dat nadien niet. En juist dan snapt niemand je meer. Mja, story of my life, altijd maar sterk........not.
Heel veel sterkte en misschien juist wel niet![]()
Ik bedoelde het goed, het kwam er alleen wat ongelukkig uitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:05 schreef sweetgirly het volgende:
Thanx, al snapte ik die laatste 'misschien juist wel niet', niet helemaal * blond kijkt![]()
En jij sterkte met je hooikoorts, heb er ook wat last van, jeukende ogen enzo, maar neem zo een tabletje Kestine, misschien ken je dat, helpt bij mij wel wat, en dan kan/ga ik er weer tegenaan.
Dat zou ik volgens mij zo eng vinden:{quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:45 schreef Avani het volgende:
PrimaAlleen ik had vanochtend opeens een teek op m'n buik zitten
Maar daar is niks ernstigs mee gebeurd
![]()
Zou toch even naar de dokter gaan (preventieve antibioticakuur)... en helemaal als er zich binnen een paar weken een plek gaat vormen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:45 schreef Avani het volgende:
PrimaAlleen ik had vanochtend opeens een teek op m'n buik zitten
Maar daar is niks ernstigs mee gebeurd
![]()
Rete-retegoed zelfs.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:11 schreef elcastel het volgende:
Retegoed.
Moi aussi!quote:
Ben ik ook geweest, want ik wilde het even zeker weten. Maar het was goed en in de gaten houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zou toch even naar de dokter gaan (preventieve antibioticakuur)... en helemaal als er zich binnen een paar weken een plek gaat vormen...
Het viel mee. Hij had zich niet volgezogen, of hoe je dat ook mag noemenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:46 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat zou ik volgens mij zo eng vinden:{
Ben je verslaafd aan actie of heb je gewoon geen tijd voor rust of kun je geen rust vinden?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:39 schreef DarkElf het volgende:
moe, maar gun mezelf ook geen rust de laatste dagen
ik had niet anders verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Komt wel goed.
Nee, das goed. Alles komt goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik had niet anders verwacht eigenlijk
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:13 schreef Christine het volgende:
Voel me rot...
Dan moet je er wat aandoen. Als je zoveel keer geirriteerd bent.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:19 schreef Mirjamke het volgende:
Geirriteerd..zoveelste x.
Ja ik weet het...quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:53 schreef DarkElf het volgende:
wat heeft kunnen uitslapen voor zin als je om de haverklap wakker bent?
maar goed, jammer dan, de zon schijnt, ff aardbeitjes eten, thee zetten...
Onderweg naar morgen, een dag die duurt een leven langquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:59 schreef Viperdesign het volgende:
Het is wederom een poging mezelf naar morgen te slepen..
[offtopic]*klik[/offtopic]quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:46 schreef Sassiej het volgende:
..nog ff en dan toch maar bloedprikken.. blijf het maar uitstellen, maar dat schiet ook niet op..
Topquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[offtopic]*klik[/offtopic]![]()
Ik voel me lekker, kriebels in mn buik...![]()
aaaww *knuffel* Keelontsteking is echt klote ja.. veel thee met honing en hete kerriesoep, hielp bij mij wel goedquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:53 schreef Christine het volgende:
Nog rotter dan gisteren, ben nu lichamelijk ook helemaal brak met een keelontsteking. Jeej.
Ik word zelf gewoon depri als ik jouw weblog leesquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:28 schreef Christine het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking dat ik ook helemaal onder de rode vlekjes zit, en het jeukt.
Perfecte timing om ziek te worden
En de dokter neemt ook al niet op... wat een fijne dag weer.
Het is een gavequote:Op woensdag 15 juni 2005 11:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik word zelf gewoon depri als ik jouw weblog lees![]()
thxquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:28 schreef Christine het volgende:
...
Idd zeikende mensen zijn irritantquote:
quote:
Buiten is het saai.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:30 schreef thaleia het volgende:
Ik wil naar buiten
quote:
Ik heb speciaal voor jou een positief blogje geschrevenquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou een positief blogje geschreven
Er valt al genoeg te zeuren in het leven... en ik heb momenteel ff een wat mindere periode, maar er is genoeg leuks te beleven, en daar mag best wat meer aandacht voor zijn.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:49 schreef Christine het volgende:
Voel me nog steeds prima. Vanavond ga ikkip marsala
maken.
Ik verga alleen van de jeuk...
Ik voel me al mijn hele leven gespannen. Laatste tijd minder maar nog altijd spanning zit erop. Klote maar goed, tis weer een reden om ergens aan te werken. Ieder voordeel hebt zijn nadeel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gespannen!
*stressbal geeft vermaak jij je wel mee tochquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gespannen!
Schup dan gvd ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
Onzeker, verdrietig en teleurgesteld.
Moet mezelf een schop onder de kont geven en weer positief denken zoals ik normaal doe.
quote:
Same, ongeveer.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Kuttt, kutterdekutkut.
Net per mail gelezen dat een meisje toch maar geen relatie wilt. Fijn, zit mezelf op te vreten op mn werk, waar ik het met niemand over kan hebben.
Tis inderdaad belachelijk warmquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:20 schreef Esto het volgende:
Beetje te warm om te shoppen zeg...
Zweet me de pleuris! Gelukkig was het wel leukNu knaag ik lekker aan m'n ijsje...
![]()
Warm ????quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tis inderdaad belachelijk warm
Alsof iemand de oven aan het opstoken is.
Ik ben blij dat ik dood benquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:56 schreef Mirjamke het volgende:
Ik ben blij dat ik een leven heb![]()
Verder voel ik me wel goed enzo...
Proficiatquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef Sport_Life het volgende:
geslaagd en eindelijk van die chaotische kut school af...
Welke opleiding heb je afgerond?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:37 schreef Sport_Life het volgende:
haha tnx. Ik ga zaterdag n weekje naar Zeeland waar de andere geslaagden al op me zitten te wachten (ik moest nog 1 toets herkansen!
) en dan gaan we er zeker op drinken!
.
MBO bedrijfseco en accountancy. Echt klote studie, zat er aan te twijfelen om na een jaar te stoppen, toch maar door gegaan en nu is mn papiertje binnen voor toegang tot HBOquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Welke opleiding heb je afgerond?
Laatste slowchat bericht dan maar
Ga je dus accountancy doen daar op het hbo of iets anders?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
MBO bedrijfseco en accountancy. Echt klote studie, zat er aan te twijfelen om na een jaar te stoppen, toch maar door gegaan en nu is mn papiertje binnen voor toegang tot HBO
Ik ga commerciele economie doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga je dus accountancy doen daar op het hbo of iets anders?
Heb ik ook gedaan.
Damn dit is slowchat. FF ander topic uitzoekenMSN gebruik ik zelden anders zou ik via msn misschien over accountancy kunnen praten als je daar behoefte aan hebt of zin in hebt.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef Sport_Life het volgende:
geslaagd en eindelijk van die chaotische kut school af...
commerciele economie, ahhhh dacht dat je accountancy ging doen. Nah, marketing is leuker. Accountancy heeft me mijn nek gekost. 3 jaar heb ik gedaan en toen afgebroken. Wilde het je dus ook afraden in eerste instantie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik ga commerciele economie doen. Ik zelf vind accountancy een beetje saai, vandaar
. Maar veel vrienden gaan wel door met accountancy.
haha oke ik was al bang dat ik je zou vernederen met dat ik AC zou saai vondquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
commerciele economie, ahhhh dacht dat je accountancy ging doen. Nah, marketing is leuker. Accountancy heeft me mijn nek gekost. 3 jaar heb ik gedaan en toen afgebroken. Wilde het je dus ook afraden in eerste instantie.
Biertjuh smaakt goed
Er zaten leuke vakken bij achteraf, maar het was niet je van het. Hoewel fraude controleren ook leuk kan zijn maar niet het leukste wat er is. Zo zijn er tig van keuzemogelijkheden qua opleiding. Zou niet weten welke andere keuze ik had moeten maken. Maar goed, ik weet het ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
haha oke ik was al bang dat ik je zou vernederen met dat ik AC zou saai vond. K heb nu ook 3 jaar MBO accountancy gedaan en t had echt niet langer moeten duren!
.
Kun je niet gewoon afzeggen? Gezondheid gaat boven alles. Maar goed dat is weer mijn mening. Kijk uit dat je niet teveel doet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben echt helemaal kapot. op instorten lijkt het wel.
en dan durven vragen of ik nog een nacht wil komen
ik weet al niet hoe ik het vannacht moet vol;brengen![]()
ik heb ook nee gezegd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon afzeggen? Gezondheid gaat boven alles. Maar goed dat is weer mijn mening. Kijk uit dat je niet teveel doet.
Voor jezelf kiezen is belangrijk. Zelf sta je voorop en dat moet je niet vergeten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb ook nee gezegd.
maar dat werd me denk ik niet echt in dank afgenomen.
en ik voel me altijd zo reuze bezwaard als ze me bellen als ze omhoog zitten, en ik weiger..
vind ik moeilijk
Dat doe je natuurlijk jezelf aan. Ze vragen je om te komen, dus kun je nee zeggen. Dat zij je dat niet in dank afnemen dat is hun probleem. Probeer van hun probleem niet jouw probleem te maken. Er zijn (waarschijnlijk) nog andere oplossingen voor dit "probleem"..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb ook nee gezegd.
maar dat werd me denk ik niet echt in dank afgenomen.
en ik voel me altijd zo reuze bezwaard als ze me bellen als ze omhoog zitten, en ik weiger..
vind ik moeilijk
Moet jij nodig zeggen. Ik herinner me een tijd dat jij heel HVJJN onder postte met ellelange verhalen. Ik zit hiermee, ok. Laat me. Te bot dit.. hoe ze tegen me deed.. ik vind dit niet normaal.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat een verhaal
Samenvatting!!!!!!
kort samengevat:quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat een verhaal
Samenvatting!!!!!!
zo komen dus verkeerde verhalen in de wereld.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
kort samengevat:
- treinen staken morgen
- zij kan niet haar werk want de bus is te duur
- ze wordt ontslagen
was dat nou zo moeilijk
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen. Ik herinner me een tijd dat jij heel HVJJN onder postte met ellelange verhalen. Ik zit hiermee, ok. Laat me. Te bot dit.. hoe ze tegen me deed.. ik vind dit niet normaal.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:28 schreef Metro2005 het volgende:
kort samengevat:
- belt manager nummer 1 en verteld hem dat ze rond haar begintijd dr uitslag moet ophalen van de examens en biedt aan een vervanger te regelen.
- vervanger laat het een dag vantevoren afweten. vraagt iedereen, niemand die in kan vallen.
- belt en krijgt manager 2, verteld eerst over de staking.. dan over dr examens. manager 2 toont geen begrip en vind dat sandra maar gewoon moet komen. dan maar met de bus en na de uitslag.
- sandra verteld dat dr ouders ook nog eens uit eten willen vanwege hun 35 jarige huwelijk.
- manager 2 wordt kwaad en verteld dat ze "zulk soort" mensen niet in haar theater wil. ze vertrouwd sandra niet meer en zegt dat sandra ook zaterdag maar meteen niet meer hoeft te komen en een goed gesprek gaat volgen.
- goed gesprek = ze wordt op haar fouten gewezen en ontslagen
was dat nou zo moeilijk
Een goed gesprek waarna er wordt geconstateerd, dat ze niet langer met mij in zee willen gaan.. Kweenie of ik op zo'n gesprek zit te wachten.. waarin ze allerlei kleine fouten erbij halen om me compleet af te zeiken en vet te overdrijven. Zij zouden contact met mij opnemen dus ik merk het wel weer.. nu weet ik natuurlijk ook niet of ik op de geplande data kan gaan werken bij mn andere werk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:54 schreef Evertje het volgende:
zo komen dus verkeerde verhalen in de wereld.
wat ik lees is dat ze niet ontslagen is, maar dat ze een goed gesprek gaat krijgen
Je maakt het jezelf moeilijk. Probeer eens simpel te denken. Eenvoud siert de mens. Nog beter, probeer helemaal niet te denken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:24 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Een goed gesprek waarna er wordt geconstateerd, dat ze niet langer met mij in zee willen gaan.. Kweenie of ik op zo'n gesprek zit te wachten.. waarin ze allerlei kleine fouten erbij halen om me compleet af te zeiken en vet te overdrijven. Zij zouden contact met mij opnemen dus ik merk het wel weer.. nu weet ik natuurlijk ook niet of ik op de geplande data kan gaan werken bij mn andere werk.*zucht..
Wat zeg jij? Wachten tot ik iets hoor en daarna pas plannen maken? Ik kan niet zonder geld zitten.. dat sowieso, dus ik moet dan wel bij mn andere werk gaan werken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Je maakt het jezelf moeilijk. Probeer eens simpel te denken. Eenvoud siert de mens. Nog beter, probeer helemaal niet te denken.
Dan zorg je dat je via een andere manier aan geld komt. Voor alles is een oplossing. Of het is je lot dat je hier in terecht bent gekomen. Dan zorg je maar dat je uit dat lot komt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:33 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Wachten tot ik iets hoor en daarna pas plannen maken? Ik kan niet zonder geld zitten.. dat sowieso, dus ik moet dan wel bij mn andere werk gaan werken.
Altijd hetzelfde met jouquote:
Recept? DuchessX apestaartje gmail punt comquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:49 schreef Christine het volgende:
Voel me nog steeds prima. Vanavond ga ikkip marsala
maken.
Ik verga alleen van de jeuk...
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat doe je natuurlijk jezelf aan. Ze vragen je om te komen, dus kun je nee zeggen. Dat zij je dat niet in dank afnemen dat is hun probleem. Probeer van hun probleem niet jouw probleem te maken. Er zijn (waarschijnlijk) nog andere oplossingen voor dit "probleem"..
Ik doe niets bewust dus laat me met rustquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
DV, ik heb 't idee dat je mensen tegen je in 't harnas aan 't jagen bent met je posts.. Misschien niet bewust of is 't niet je bedoeling, maar ik weet niet of dit gaat werken
Zoals Barry Stevens altijd zei: "Vooral doorgaan"quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik doe niets bewust dus laat me met rust
Al jaag ik de hele wereld tegen me in het harnas, daar lig ik niet wakker van. Maar dat gebeurt niet. Hoogstens 3 a 4 mensen.
Hoezo? Ik ben niet altijd ziek hoor. Gelukkig maarquote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen. Ik herinner me een tijd dat jij heel HVJJN onder postte met ellelange verhalen. Ik zit hiermee
Doe ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zoals Barry Stevens altijd zei: "Vooral doorgaan"![]()
![]()
momenteel volg ik mijn pms, of geef het een naamquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Doe ik ook
There is no stopping what can't be stopped, no killing what can't be killed.
En nu kap ik
Ik volg alleen mijn gevoel, zouden meer mensen moeten doen.
pms?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
momenteel volg ik mijn pms, of geef het een naam
Jij bent een troll dus wat jij zegt boeit me geen reetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |