Dan moet je er wat aandoen. Als je zoveel keer geirriteerd bent.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:19 schreef Mirjamke het volgende:
Geirriteerd..zoveelste x.
Ja ik weet het...quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:53 schreef DarkElf het volgende:
wat heeft kunnen uitslapen voor zin als je om de haverklap wakker bent?
maar goed, jammer dan, de zon schijnt, ff aardbeitjes eten, thee zetten...
Onderweg naar morgen, een dag die duurt een leven langquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:59 schreef Viperdesign het volgende:
Het is wederom een poging mezelf naar morgen te slepen..
[offtopic]*klik[/offtopic]quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:46 schreef Sassiej het volgende:
..nog ff en dan toch maar bloedprikken.. blijf het maar uitstellen, maar dat schiet ook niet op..
Topquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[offtopic]*klik[/offtopic]![]()
Ik voel me lekker, kriebels in mn buik...![]()
aaaww *knuffel* Keelontsteking is echt klote ja.. veel thee met honing en hete kerriesoep, hielp bij mij wel goedquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:53 schreef Christine het volgende:
Nog rotter dan gisteren, ben nu lichamelijk ook helemaal brak met een keelontsteking. Jeej.
Ik word zelf gewoon depri als ik jouw weblog leesquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:28 schreef Christine het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking dat ik ook helemaal onder de rode vlekjes zit, en het jeukt.
Perfecte timing om ziek te worden
En de dokter neemt ook al niet op... wat een fijne dag weer.
Het is een gavequote:Op woensdag 15 juni 2005 11:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik word zelf gewoon depri als ik jouw weblog lees![]()
thxquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:28 schreef Christine het volgende:
...
Idd zeikende mensen zijn irritantquote:
quote:
Buiten is het saai.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:30 schreef thaleia het volgende:
Ik wil naar buiten
quote:
Ik heb speciaal voor jou een positief blogje geschrevenquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou een positief blogje geschreven
Er valt al genoeg te zeuren in het leven... en ik heb momenteel ff een wat mindere periode, maar er is genoeg leuks te beleven, en daar mag best wat meer aandacht voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |