Tis inderdaad belachelijk warmquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:20 schreef Esto het volgende:
Beetje te warm om te shoppen zeg...
Zweet me de pleuris! Gelukkig was het wel leukNu knaag ik lekker aan m'n ijsje...
![]()
Warm ????quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tis inderdaad belachelijk warm
Alsof iemand de oven aan het opstoken is.
Ik ben blij dat ik dood benquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:56 schreef Mirjamke het volgende:
Ik ben blij dat ik een leven heb![]()
Verder voel ik me wel goed enzo...
Proficiatquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef Sport_Life het volgende:
geslaagd en eindelijk van die chaotische kut school af...
Welke opleiding heb je afgerond?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:37 schreef Sport_Life het volgende:
haha tnx. Ik ga zaterdag n weekje naar Zeeland waar de andere geslaagden al op me zitten te wachten (ik moest nog 1 toets herkansen!
) en dan gaan we er zeker op drinken!
.
MBO bedrijfseco en accountancy. Echt klote studie, zat er aan te twijfelen om na een jaar te stoppen, toch maar door gegaan en nu is mn papiertje binnen voor toegang tot HBOquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Welke opleiding heb je afgerond?
Laatste slowchat bericht dan maar
Ga je dus accountancy doen daar op het hbo of iets anders?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
MBO bedrijfseco en accountancy. Echt klote studie, zat er aan te twijfelen om na een jaar te stoppen, toch maar door gegaan en nu is mn papiertje binnen voor toegang tot HBO
Ik ga commerciele economie doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga je dus accountancy doen daar op het hbo of iets anders?
Heb ik ook gedaan.
Damn dit is slowchat. FF ander topic uitzoekenMSN gebruik ik zelden anders zou ik via msn misschien over accountancy kunnen praten als je daar behoefte aan hebt of zin in hebt.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef Sport_Life het volgende:
geslaagd en eindelijk van die chaotische kut school af...
commerciele economie, ahhhh dacht dat je accountancy ging doen. Nah, marketing is leuker. Accountancy heeft me mijn nek gekost. 3 jaar heb ik gedaan en toen afgebroken. Wilde het je dus ook afraden in eerste instantie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik ga commerciele economie doen. Ik zelf vind accountancy een beetje saai, vandaar
. Maar veel vrienden gaan wel door met accountancy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |