abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27989493
Wat een ge-slowchat hiero

Met mij is verder alles goed.
pi_27989494

Vandaag toch echt op tijd naar huis..straks Spaanse les...en ik moet nog ff een mailtje sturen..
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_27989565
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:22 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

commerciele economie, ahhhh dacht dat je accountancy ging doen. Nah, marketing is leuker. Accountancy heeft me mijn nek gekost. 3 jaar heb ik gedaan en toen afgebroken. Wilde het je dus ook afraden in eerste instantie.

Biertjuh smaakt goed
haha oke ik was al bang dat ik je zou vernederen met dat ik AC zou saai vond . K heb nu ook 3 jaar MBO accountancy gedaan en t had echt niet langer moeten duren! .
pi_27989897
Dag begon met 'n "valse" start, 2 uur in de file gestaan die veroorzaakt was door 'n gekantelde vrachtwagen. Daardoor schoot de tijd op 't werk wel wat meer op.. Alleen trek ik 't even niet meer daaro, gelukkig wordt er 'n nieuwe afdeling geopend en ben ik één van de kandidaten om daar aan de slag te gaan. Morgen nog 'n dagje afzien en maandag t/m woensdag cursus, dan even rust en vanaf 1 juli de nieuwe afdeling op. Kan de rust even goed gebruiken, er moeten nog wat dingen op 'n rijtje gezet worden

Gelukkig heb ik 'n geweldige steun en toeverlaat gevonden, zo mooi dat echt alles klikt tot nu toe, wat 'n geweldige meid is ze toch
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_27989924
Opgesloten.
pi_27990382
Eigenlijk voel ik me wel heel top nu. Ja mn collega's zijn een stel honden omdat ze de kutklussen laten liggen. Dat wordt dus ff een kwestie van: wie heeft de langste adem

Ik ga em nu snoeihard naar huis peren en chillen.
pi_27990419
pfff.. ik zou met mn moeder en zus meegaan ff naar de primafoon.. lopen die dozen gewoon weg zonder mij. daar word ik nu echt chagerijnig van. mijn ouders hadden ook een cadeautje bedacht voor mijn diploma.. maar ik vind het eigenlijk maar een bout cadeau. ik heb liever iets waar ik later naar terug kan kijken.. iets om niet meer te vergeten. maar ja..

[ Bericht 18% gewijzigd door gekke_sandra op 16-06-2005 17:33:50 ]
Delivered without an information leaflet
pi_27990482
Vanavond met een stel collega's naar een toneelvoorstelling waar een andere collega in speelt en een druk maar gezellig weekend voor de boeg.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:29:49 #259
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27990520
ik ben echt helemaal kapot. op instorten lijkt het wel.
en dan durven vragen of ik nog een nacht wil komen
ik weet al niet hoe ik het vannacht moet vol;brengen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:32:44 #260
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_27990605
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:58 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

haha oke ik was al bang dat ik je zou vernederen met dat ik AC zou saai vond . K heb nu ook 3 jaar MBO accountancy gedaan en t had echt niet langer moeten duren! .
Er zaten leuke vakken bij achteraf, maar het was niet je van het. Hoewel fraude controleren ook leuk kan zijn maar niet het leukste wat er is. Zo zijn er tig van keuzemogelijkheden qua opleiding. Zou niet weten welke andere keuze ik had moeten maken. Maar goed, ik weet het ook niet

Ontopic dan maar: Ik voel me geweldig
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:33:13 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_27990623
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben echt helemaal kapot. op instorten lijkt het wel.
en dan durven vragen of ik nog een nacht wil komen
ik weet al niet hoe ik het vannacht moet vol;brengen
Kun je niet gewoon afzeggen? Gezondheid gaat boven alles. Maar goed dat is weer mijn mening. Kijk uit dat je niet teveel doet.
pi_27990662
Oe.. bosje bloemen van mn buuf cute.. nog geen uitslag, maar al wel bloemen, felicitaties en kaarten.. hehe grappig.
pi_27990684
Doh wil je net weg beginnen mn mates uit berlijn tegen me aan te lullen. Nog heel ff hangen dan
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:35:44 #264
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27990696
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:33 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon afzeggen? Gezondheid gaat boven alles. Maar goed dat is weer mijn mening. Kijk uit dat je niet teveel doet.
ik heb ook nee gezegd.
maar dat werd me denk ik niet echt in dank afgenomen.
en ik voel me altijd zo reuze bezwaard als ze me bellen als ze omhoog zitten, en ik weiger..
vind ik moeilijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:03:41 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_27991498
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:35 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik heb ook nee gezegd.
en ik voel me altijd zo reuze bezwaard als ze me bellen als ze omhoog zitten, en ik weiger..
vind ik moeilijk
Voor jezelf kiezen is belangrijk. Zelf sta je voorop en dat moet je niet vergeten.

Is niets moeilijks aan. Jij bepaalt wat je doet. Jij bepaalt hoe je leeft en jij bepaalt je keuzes die je maakt.

Klinkt makkelijk maar dat is mijn ideale wereld dus. Laat ze maar verrekken allemaal.
pi_27991505
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:35 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik heb ook nee gezegd.
vind ik moeilijk
Dat doe je natuurlijk jezelf aan. Ze vragen je om te komen, dus kun je nee zeggen. Dat zij je dat niet in dank afnemen dat is hun probleem. Probeer van hun probleem niet jouw probleem te maken. Er zijn (waarschijnlijk) nog andere oplossingen voor dit "probleem"..
pi_27991635
honger

alleen nog ff tijdje geduld hebben
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27991858
Goh.. ik bel naar mn werk omdat ik geen vervanger kon vinden voor morgen. Ik had al eerder gezegd dat ik niet kon, tegen een andere manager, maar dat ik ging proberen een vervanger te zoeken. Bleken ze juist nog meer mensen te zoeken voor morgen. Helaas woon ik dus een stuk van mijn werk af en moest ik per trein komen. Prorail staakt, dus helaas pindakaas. Ik moest sowieso om 16:00 beginnen en pas na 16:00 in Dordrecht mijn examenuitslag ophalen. Vroeg mijn manager hoelaat ik dan kon komen en vond ze dat ik maar vanuit Dordrecht met de bus moest komen. (van welke reisvergoeding? dat is veel duurder!) Ze had namelijk iedereen afgebelt om te vragen of ze extra wilden werken morgen, maar niemand kon. Nou ja, zo ik dus ook. Ik was al een week bezig een vervanger te zoeken. Ik zeg; mja.. dat zou eventueel wel kunnen, maar mn ouders willen 's avonds uiteten ivm hun 35-jarig huwelijk. Kon ze ineens niet meer op me vertrouwen. Vroeg ze me wanneer ik nog meer moest werken. Ik zeg a.s za. Zegt ze, dan kom je ook niet. Ik zeg.. dat vind ik wel een beetje raar hoor... ik weet dat ik het nu wel kortdag nog bevestig, maar ik kan er verder niks aan doen. Zegt ze, we gaan eerst een goed gesprek hebben, want ik kan niks met mensen waarvan je niet van op aan kunt. Dadelijk doe je dat morgen ook, de week erop en volgende maand weer.. zulke mensen wil ik niet in mijn theater. Ik denk, nou steek die 4 euro per uur dan maar meteen in je reet grafwijf! Maar ipv dat zei ik: ok.. ik begrijp het, prima.. En toen hing ze me op Hoe voel ik me? Niet zo fijn.. zacht gezegd best kut. Ook nog geirriteerder naar mijn ouders toe.. dat ze altijd zo laat met plannen als etentjes aankomen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:22:28 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_27991991
Wat een verhaal

Samenvatting!!!!!!
pi_27992030
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat een verhaal

Samenvatting!!!!!!
Moet jij nodig zeggen. Ik herinner me een tijd dat jij heel HVJJN onder postte met ellelange verhalen. Ik zit hiermee, ok. Laat me. Te bot dit.. hoe ze tegen me deed.. ik vind dit niet normaal.
pi_27992060
nou doe es niet zo onaardig?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:28:51 #272
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27992132
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat een verhaal

Samenvatting!!!!!!
kort samengevat:

- treinen staken morgen
- zij kan niet haar werk want de bus is te duur
- ze wordt ontslagen

was dat nou zo moeilijk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27992663
Nogal geïrriteerd, waarom snappen bepaalde mensen m'n strekking niet gewoon
pi_27992788
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

kort samengevat:

- treinen staken morgen
- zij kan niet haar werk want de bus is te duur
- ze wordt ontslagen

was dat nou zo moeilijk
zo komen dus verkeerde verhalen in de wereld.
wat ik lees is dat ze niet ontslagen is, maar dat ze een goed gesprek gaat krijgen. dat is in mijn ogen iets heel anders.

maar verder ga ik me er niet mee bemoeien

OT:
nog altijd top!
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:05:42 #275
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_27993122
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Moet jij nodig zeggen. Ik herinner me een tijd dat jij heel HVJJN onder postte met ellelange verhalen. Ik zit hiermee, ok. Laat me. Te bot dit.. hoe ze tegen me deed.. ik vind dit niet normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')