haha oke ik was al bang dat ik je zou vernederen met dat ik AC zou saai vondquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
commerciele economie, ahhhh dacht dat je accountancy ging doen. Nah, marketing is leuker. Accountancy heeft me mijn nek gekost. 3 jaar heb ik gedaan en toen afgebroken. Wilde het je dus ook afraden in eerste instantie.
Biertjuh smaakt goed
Er zaten leuke vakken bij achteraf, maar het was niet je van het. Hoewel fraude controleren ook leuk kan zijn maar niet het leukste wat er is. Zo zijn er tig van keuzemogelijkheden qua opleiding. Zou niet weten welke andere keuze ik had moeten maken. Maar goed, ik weet het ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
haha oke ik was al bang dat ik je zou vernederen met dat ik AC zou saai vond. K heb nu ook 3 jaar MBO accountancy gedaan en t had echt niet langer moeten duren!
.
Kun je niet gewoon afzeggen? Gezondheid gaat boven alles. Maar goed dat is weer mijn mening. Kijk uit dat je niet teveel doet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben echt helemaal kapot. op instorten lijkt het wel.
en dan durven vragen of ik nog een nacht wil komen
ik weet al niet hoe ik het vannacht moet vol;brengen![]()
ik heb ook nee gezegd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon afzeggen? Gezondheid gaat boven alles. Maar goed dat is weer mijn mening. Kijk uit dat je niet teveel doet.
Voor jezelf kiezen is belangrijk. Zelf sta je voorop en dat moet je niet vergeten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb ook nee gezegd.
maar dat werd me denk ik niet echt in dank afgenomen.
en ik voel me altijd zo reuze bezwaard als ze me bellen als ze omhoog zitten, en ik weiger..
vind ik moeilijk
Dat doe je natuurlijk jezelf aan. Ze vragen je om te komen, dus kun je nee zeggen. Dat zij je dat niet in dank afnemen dat is hun probleem. Probeer van hun probleem niet jouw probleem te maken. Er zijn (waarschijnlijk) nog andere oplossingen voor dit "probleem"..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb ook nee gezegd.
maar dat werd me denk ik niet echt in dank afgenomen.
en ik voel me altijd zo reuze bezwaard als ze me bellen als ze omhoog zitten, en ik weiger..
vind ik moeilijk
Moet jij nodig zeggen. Ik herinner me een tijd dat jij heel HVJJN onder postte met ellelange verhalen. Ik zit hiermee, ok. Laat me. Te bot dit.. hoe ze tegen me deed.. ik vind dit niet normaal.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat een verhaal
Samenvatting!!!!!!
kort samengevat:quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat een verhaal
Samenvatting!!!!!!
zo komen dus verkeerde verhalen in de wereld.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
kort samengevat:
- treinen staken morgen
- zij kan niet haar werk want de bus is te duur
- ze wordt ontslagen
was dat nou zo moeilijk
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen. Ik herinner me een tijd dat jij heel HVJJN onder postte met ellelange verhalen. Ik zit hiermee, ok. Laat me. Te bot dit.. hoe ze tegen me deed.. ik vind dit niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |